Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Lars »

Ik denk dat Aalbers er zeer onverstandig aan heeft gedaan het contract met Pastoor te verlengen. Het is vragen om problemen een trainer aan te houden die totaal niet bij het karakter van de club past. Die een speelwijze hanteert waar de supporters van gruwen, die spelers binnenhaalt die niet bij de club passen, die overduidelijk zijn vriendjes in de selectie bevoordeelt. Op het moment dat het contract van pastoor verlengd werd, waren de resultaten al duidelijk minder geworden en het spel van een onbeduidend niveau. Dat had Aalbers aan het denken moeten zetten.

Voor de nabij toekomst ben ik niet erg positief. Behalve een trainer die het elftal moeilijk op gang krijgt, spelers waarvan je maar moet afwachten hoe ze zich zullen manifesteren en een selectie die op een aantal plaatsen wel erg krap bezet is. Je weet het nooit, misschien gaat het allemaal nog meevallen maar voor hetzelfde geld ga je flink in de problemen komen..

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Voorwaarts »

Vorig jaar was de doelstelling linkerrijtje en misschien playoff plaats.
Dat was voor het seizoen en met grote beloftes Sno, Roorda en een Foor in vorm.
Een spits kwam toch niet. En pastoor moest het er maar mee doen.
Na wat afstemmingsproblemen in het begin was er een spelconcept gevonden die op dat moment het beste bij de selectie lag. Afstemmingsproblemen komen veel sneller aan het licht tegen betere tegenstanders. De pech was dat we daardoor met grote cijfers verloren. Maar het geluk was dat wel duidelijk was waar het aan lag.
Daarna kwamen dus de echte resultaten en stonden we zowaar stevig 5-6-7, zo'n beetje bij Utrecht.
(revelatie vorig seizoen?)
In maart is het een en ander gebeurd binnen de selectie. Spelers, trainers teleurgesteld. Onzekerheid contract. Nieuwe (niet presterende) concurrenten. Ook daar wordt van geleerd. De selectie was (ongeneselijk) ziek.
Als resultaat hiervan zie ik dat Aalber/Pastoor de rotte appels, de procesverstoorders, sfeerveziekers, sjacharijnen en die mentaal te zwak zijn (niet tegen concurrentie kunnen) wegdoen.
Er staat bijna weer voor de helft een nieuwe selectie.

Ik denk dat het wel goed komt in het nieuwe seizoen !
Alle nieuwe jongens in laten passen kost tijd. Maar heb daar vertrouwen in, want dat is Pastoor al twee keer op rij gelukt. Misschien loopt het niet meteen en duurt het wat langer dan vorig jaar. Zoals twee gelden vb toen het na de winter pas echt begon te lopen. Waarom nu niet ? En we hebben een spits.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door mschr »

Als jij gelijk hebt, zou NEC met nieuw elan spelen, fris en fruitig. NEC daarentegen speelt zielloos, onsamenhangend en creëert heel moeizaam kansen. NEC is dus geen steek opgeschoten sinds de ineenstorting van afgelopen seizoen. Jij hebt dus ongelijk. Dat is door deze voorbereiding bewezen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Polleke »

Voorwaarts schreef:Vorig jaar was de doelstelling linkerrijtje en misschien playoff plaats.
Dat was voor het seizoen en met grote beloftes Sno, Roorda en een Foor in vorm.
Een spits kwam toch niet. En pastoor moest het er maar mee doen.
Na wat afstemmingsproblemen in het begin was er een spelconcept gevonden die op dat moment het beste bij de selectie lag. Afstemmingsproblemen komen veel sneller aan het licht tegen betere tegenstanders. De pech was dat we daardoor met grote cijfers verloren. Maar het geluk was dat wel duidelijk was waar het aan lag.
Daarna kwamen dus de echte resultaten en stonden we zowaar stevig 5-6-7, zo'n beetje bij Utrecht.
(revelatie vorig seizoen?)
In maart is het een en ander gebeurd binnen de selectie. Spelers, trainers teleurgesteld. Onzekerheid contract. Nieuwe (niet presterende) concurrenten. Ook daar wordt van geleerd. De selectie was (ongeneselijk) ziek.
Als resultaat hiervan zie ik dat Aalber/Pastoor de rotte appels, de procesverstoorders, sfeerveziekers, sjacharijnen en die mentaal te zwak zijn (niet tegen concurrentie kunnen) wegdoen.
Er staat bijna weer voor de helft een nieuwe selectie.

Ik denk dat het wel goed komt in het nieuwe seizoen !
Alle nieuwe jongens in laten passen kost tijd. Maar heb daar vertrouwen in, want dat is Pastoor al twee keer op rij gelukt. Misschien loopt het niet meteen en duurt het wat langer dan vorig jaar. Zoals twee gelden vb toen het na de winter pas echt begon te lopen. Waarom nu niet ? En we hebben een spits.
Mijn kritiek is op Pastoor, niet op Aalbers

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Voorwaarts »

Pastoor en Allbers bepalen SAMEN wie er blijft en wie er weg moet en wie er bijgehaald moet worden.
Ze bepalen dat dus samen bij nec en niet individueel.
Na bepaling hiervan, doet Aalbers zijn best om de spelers zover te krijgen. (werk Aalbers)
Pastoor haalt dus geen spelers, dat doen hij samen met Aalbers.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Voorwaarts »

mschr schreef:Als jij gelijk hebt, zou NEC met nieuw elan spelen, fris en fruitig. NEC daarentegen speelt zielloos, onsamenhangend en creëert heel moeizaam kansen. NEC is dus geen steek opgeschoten sinds de ineenstorting van afgelopen seizoen. Jij hebt dus ongelijk. Dat is door deze voorbereiding bewezen.
Ik stel dat het een proces is. En dat proces verliep vorig jaar vrij vlot. Twee jaar geleden begin het zo rond de winterstop te lopen en kwamen de resultaten. Uiteindelijk resulterend in playoffs, helaas uitgeschakeld na belachelijke abritage.

Misschien heb je gelijk, maar dan zal dan moeten blijken dat het proces stagneerd en het belabberd blijft.
Ik denk het niet. Ik denk dat het wel goed komt. Immers Pastoor heeft dat al twee keer bewezen.


Edit:woord statisch weggehaald
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op za 20 jul 2013, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Polleke »

Voorwaarts schreef:Pastoor en Allbers bepalen SAMEN wie er blijft en wie er weg moet en wie er bijgehaald moet worden.
Ze bepalen dat dus samen bij nec en niet individueel.
Na bepaling hiervan, doet Aalbers zijn best om de spelers zover te krijgen. (werk Aalbers)
Pastoor haalt dus geen spelers, dat doen hij samen met Aalbers.
Ja, maar wat als je geen problemen hebt met de spelersgroep maar wel met het getoonde spel en spelopvatting?

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Voorwaarts »

Polleke schreef:
Voorwaarts schreef:Pastoor en Allbers bepalen SAMEN wie er blijft en wie er weg moet en wie er bijgehaald moet worden.
Ze bepalen dat dus samen bij nec en niet individueel.
Na bepaling hiervan, doet Aalbers zijn best om de spelers zover te krijgen. (werk Aalbers)
Pastoor haalt dus geen spelers, dat doen hij samen met Aalbers.
Ja, maar wat als je geen problemen hebt met de spelersgroep maar wel met het getoonde spel en spelopvatting?
Je bedoelt, dat je problemen hebt met de spelopvatting van Pastoor met deze selectie waarover je tevreden kan zijn.
Ik denk dat het veel te maken heeft met resultaten, schorsingen, blessures, (mislukte) aan en verkoop etc.
Als alle eerste keuzen van Aalbers en Pastoor bij nec zouden spelen, dan zou je dat het best kunnen beoordelen.

Of bedoel je de motivatie van de spelers? Dat ze niet alles lijken te geven ?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Lars »

Voorwaarts schreef: In maart is het een en ander gebeurd binnen de selectie. Spelers, trainers teleurgesteld. Onzekerheid contract. Nieuwe (niet presterende) concurrenten. Ook daar wordt van geleerd. De selectie was (ongeneselijk) ziek.
Als resultaat hiervan zie ik dat Aalber/Pastoor de rotte appels, de procesverstoorders, sfeerveziekers, sjacharijnen en die mentaal te zwak zijn (niet tegen concurrentie kunnen) wegdoen. .
Jij moet voor de Story gaan schrijven! Hoe verzin je het allemaal bijelkaar!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Frans »

vanavond eens kijken hoe de boel er voorstaat....
NECTheBest

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Voorwaarts »

Lars schreef: Jij moet voor de Story gaan schrijven! Hoe verzin je het allemaal bijelkaar!
tja .. .. verzinnen. Nee dat doe ik niet. Ik lees dat en ik hoor het Aalbers en Pastoor zeggen. En ik interpreteer uit deze informatie.

Ik hoop dat connecties hebt bij de schrijvende pers want ik ben nog op zoek naar ca. 8uur per week werk. :wink:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Lars »

:tu: Ik zal eens voor je rond kijken :-)

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Polleke »

Voorwaarts schreef:
Polleke schreef:
Voorwaarts schreef:Pastoor en Allbers bepalen SAMEN wie er blijft en wie er weg moet en wie er bijgehaald moet worden.
Ze bepalen dat dus samen bij nec en niet individueel.
Na bepaling hiervan, doet Aalbers zijn best om de spelers zover te krijgen. (werk Aalbers)
Pastoor haalt dus geen spelers, dat doen hij samen met Aalbers.
Ja, maar wat als je geen problemen hebt met de spelersgroep maar wel met het getoonde spel en spelopvatting?
Je bedoelt, dat je problemen hebt met de spelopvatting van Pastoor met deze selectie waarover je tevreden kan zijn.
Ik denk dat het veel te maken heeft met resultaten, schorsingen, blessures, (mislukte) aan en verkoop etc.
Als alle eerste keuzen van Aalbers en Pastoor bij nec zouden spelen, dan zou je dat het best kunnen beoordelen.

Of bedoel je de motivatie van de spelers? Dat ze niet alles lijken te geven ?
Ik bedoel dat als je geen 433 selectie hebt je niet 433 moet gaan spelen. Ik bedoel dat ik aanvallend voetbal wil zien, of in ieder geval strijd en werklust. Ik bedoel dat ik al een jaar lang in slaap val bij NEC wedstrijden. Als we winnen wordt er geluld door de trainer over controle etc etc etc, en als we verliezen dan wordt er gesproken over de periodes van de wedstrijden die we controleerde etc.

Dus kom ik tot de conclusie dat deze trainer keuzes maakt bij NEC en een kant op wil in het voetbal van NEC dat niet past bij wat ik wil en wat ik vind dat bij NEC hoort. En dus heb ik geen vertrouwen meer in de man, want als je na de winterstop zo drama presteert met zo'n groep spelers..... sorry hoor, maar mening ander trainer was eruit gegooid. Verder hoe hij omgaat met echte NEC-mensen als de Groot enzo.... nee, ik ben hem een beetje zat.

Ik heb geen problemen met Aalbers. Die man heeft het enorm moeilijk en doet prima dingen. En hij zet er een eredivisiewaardige selectie neer. Dat er geen fuck mee gedaan wordt ligt niet aan hem..............

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Gerd »

Polleke schreef:
Voorwaarts schreef:
Polleke schreef:
Voorwaarts schreef:Pastoor en Allbers bepalen SAMEN wie er blijft en wie er weg moet en wie er bijgehaald moet worden.
Ze bepalen dat dus samen bij nec en niet individueel.
Na bepaling hiervan, doet Aalbers zijn best om de spelers zover te krijgen. (werk Aalbers)
Pastoor haalt dus geen spelers, dat doen hij samen met Aalbers.
Ja, maar wat als je geen problemen hebt met de spelersgroep maar wel met het getoonde spel en spelopvatting?
Je bedoelt, dat je problemen hebt met de spelopvatting van Pastoor met deze selectie waarover je tevreden kan zijn.
Ik denk dat het veel te maken heeft met resultaten, schorsingen, blessures, (mislukte) aan en verkoop etc.
Als alle eerste keuzen van Aalbers en Pastoor bij nec zouden spelen, dan zou je dat het best kunnen beoordelen.

Of bedoel je de motivatie van de spelers? Dat ze niet alles lijken te geven ?
Ik bedoel dat als je geen 433 selectie hebt je niet 433 moet gaan spelen. Ik bedoel dat ik aanvallend voetbal wil zien, of in ieder geval strijd en werklust. Ik bedoel dat ik al een jaar lang in slaap val bij NEC wedstrijden. Als we winnen wordt er geluld door de trainer over controle etc etc etc, en als we verliezen dan wordt er gesproken over de periodes van de wedstrijden die we controleerde etc.

Dus kom ik tot de conclusie dat deze trainer keuzes maakt bij NEC en een kant op wil in het voetbal van NEC dat niet past bij wat ik wil en wat ik vind dat bij NEC hoort. En dus heb ik geen vertrouwen meer in de man, want als je na de winterstop zo drama presteert met zo'n groep spelers..... sorry hoor, maar mening ander trainer was eruit gegooid. Verder hoe hij omgaat met echte NEC-mensen als de Groot enzo.... nee, ik ben hem een beetje zat.

Ik heb geen problemen met Aalbers. Die man heeft het enorm moeilijk en doet prima dingen. En hij zet er een eredivisiewaardige selectie neer. Dat er geen fuck mee gedaan wordt ligt niet aan hem..............
:withstupid:

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door orlando »

illestyl schreef:Het enige wat ik hier doorgaans lees zijn slechte beredeneringen die eindigen met 'Pastoor moet oprotten'. Serieus, wat een droplul ben je dan. Get real, we hebben geen geld en zijn niet in staat toppers te halen. We moeten het doen met de riemen die we hebben. In zo'n tijd heb je een duidelijke visie nodig en iemand met voldoende geestelijke capaciteiten. Pastoor en Aalbers zijn meer dan geschikt voor de positie die ze nu bekleden. Vooral ook in de huidige situatie.

Pastoor en Aalbers zijn het slachtoffer van hun eigen succes. De meest verstandige, duidelijke en capabele trainer van de laatste jaren en de meest succesvolle TD in onze historie worden afgebrand. Tja. Lachwekkend.
Daar verschillen we duidelijk van mening. Die duidelijkheid van Pastoor zie ik op het veld niet terug, ik snap helemaal niets van zijn systheem net zoals het overgrote deel van de selectie het niet snapt. Het aan-en verkoopbeleid van Aalbers is om het mild uit te drukken matig.
Nu zullen er wel weer reactie komen over de miljoenen die hij heeft binnengehaald, maar ga dan ook maar eens kijken naar de spelers die onder zijn leiding zijn aangetrokken en met flinke winst weer zijn verkocht, dan krijg je een heel ander plaatje.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door DJTEEF! »

Polleke schreef:
Voorwaarts schreef:
Polleke schreef:
Voorwaarts schreef:Pastoor en Allbers bepalen SAMEN wie er blijft en wie er weg moet en wie er bijgehaald moet worden.
Ze bepalen dat dus samen bij nec en niet individueel.
Na bepaling hiervan, doet Aalbers zijn best om de spelers zover te krijgen. (werk Aalbers)
Pastoor haalt dus geen spelers, dat doen hij samen met Aalbers.
Ja, maar wat als je geen problemen hebt met de spelersgroep maar wel met het getoonde spel en spelopvatting?
Je bedoelt, dat je problemen hebt met de spelopvatting van Pastoor met deze selectie waarover je tevreden kan zijn.
Ik denk dat het veel te maken heeft met resultaten, schorsingen, blessures, (mislukte) aan en verkoop etc.
Als alle eerste keuzen van Aalbers en Pastoor bij nec zouden spelen, dan zou je dat het best kunnen beoordelen.

Of bedoel je de motivatie van de spelers? Dat ze niet alles lijken te geven ?
Ik bedoel dat als je geen 433 selectie hebt je niet 433 moet gaan spelen. Ik bedoel dat ik aanvallend voetbal wil zien, of in ieder geval strijd en werklust. Ik bedoel dat ik al een jaar lang in slaap val bij NEC wedstrijden. Als we winnen wordt er geluld door de trainer over controle etc etc etc, en als we verliezen dan wordt er gesproken over de periodes van de wedstrijden die we controleerde etc.

Dus kom ik tot de conclusie dat deze trainer keuzes maakt bij NEC en een kant op wil in het voetbal van NEC dat niet past bij wat ik wil en wat ik vind dat bij NEC hoort. En dus heb ik geen vertrouwen meer in de man, want als je na de winterstop zo drama presteert met zo'n groep spelers..... sorry hoor, maar mening ander trainer was eruit gegooid. Verder hoe hij omgaat met echte NEC-mensen als de Groot enzo.... nee, ik ben hem een beetje zat.

Ik heb geen problemen met Aalbers. Die man heeft het enorm moeilijk en doet prima dingen. En hij zet er een eredivisiewaardige selectie neer. Dat er geen fuck mee gedaan wordt ligt niet aan hem..............
Ik zeg: Dikke lul. Als je 4-3-3 wilt spelen en je begint het seizoen zonder aanspeelpunt in de spits en met maar 1 (matige) vleugelaanvaller (ik doel op George; Rieks, Foor en van der Velden zijn geen vleugelaanvallers), heb je je werk gewoon ruk gedaan. Met de selectie van vorig jaar viel niet te voetballen; althans niet in een 4-3-3. Ik neem Aalbers het verloren seizoen 2012/2013 minstens evenveel kwalijk als Pastoor. Met het aantrekken van Higdon, Alireza en hopelijk nog een vleugelspeler voor op links en een spits voor op de bank lijkt Aalbers echter wel te leren van zijn fouten; of Pastoor dat ook gaat doen, betwijfel ik.

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Voorwaarts »

@polleke @gerd
Of je het nu 433 noemt of 442 of 4231. (ea) Het gaat erom hoe je staat bij verdedigen en bij aanvallen. Hoeveel risico wil je nemen ? Veel mensen voor de bal of juist weinig. Ik vind dat de vorige seizoenstart niet goed begonnen, omdat Pastoor Platje cq ten voorde in de rol van Zeefuik wilde laten spelen. In de hoop dat er alsnog een spits werd gevonden. Helaas faalden beiden voor deze rol. Toen er dus geen spits meer kwam speelden we vaak vroeg storend naar voren. Bijna iedereen goed in organisatie en mannetjes gedekt. Dat werkte prima.
Vanaf half febr. werkte dat niet meer om diverse redenen. Zie resultaten.

Je kan Pastoor toch niet verwijten dat er geen spits kwam, waar de voorbereiding wel op afgestemd was.
Je kan Pastoor EN Aalbers wel verwijten wat er na de winterstop is gebeurd. Ik denk dat ze die fouten niet meer maken. En dar ze ervan geleerd hebben NEC pretendeert een opleidingsclub te zijn.

JA, ook ik baalde vreselijk van het spel en de laksheid van ssommige pelers. Maar juist die spelers zijn opgedoekt. Toch ?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door SanderNEC »

En weer doet Leiwa mee.
ForzaNEC.nl

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door jobo »

1 - 0 prachtige goal Celik
op aangeven Hemlein

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door DJTEEF! »

Is dit ergens bij te houden?

Jurdie
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 10:42
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Jurdie »

jobo schreef:1 - 0 prachtige goal Celik
op aangeven Hemlein
Staat Hidgon er niet in dan?

necthom
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 15:01
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door necthom »

DJTEEF! schreef:Is dit ergens bij te houden?
Ja via de twitter!

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door jasper491 »

Goal Hemlein!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door Strooper »

Jurdie schreef:
jobo schreef:1 - 0 prachtige goal Celik
op aangeven Hemlein
Staat Hidgon er niet in dan?
Jawel.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Voorbereiding Seizoen 2013-2014

Bericht door jobo »

DJTEEF! schreef:Is dit ergens bij te houden?

Facebook van de SV

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 gasten