NEC-Zwolle

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door vak Oost »

Poort5 schreef:
semnec schreef:
illestyl schreef:
gladiator schreef:0-3 bestorming kleedkamers
Ja doen, dan kunnen we mooi al die primitieve figuren zoals jij een stadionverbod geven. Je zou bijna hopen op een flinke nederlaag.
Hij zegt niet dat hij de kleedkamers bestormt. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het onrustig zal zijn als we volgende week verliezen. Wil niet zeggen dat ik ga rellen.
Onrust mag, ongenoegen uiten ook. Rellen, vernielen etc is echter voor randdebielen.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door mschr »

Poort5 schreef: Onrust mag, ongenoegen uiten ook.
Nee. Dat mag niet. NEC neemt harde maatregelen tegen het uiten van onvrede.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5208
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door eniesee12 »

Geloof maar als er volgende week verloren word, dat er het een en ander gaat gebeuren buiten het stadion.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: NEC-Zwolle

Bericht door jasper491 »

eniesee12 schreef:Geloof maar als er volgende week verloren word, dat er het een en ander gaat gebeuren buiten het stadion.
Word tijd, het is erop op eronder voor Eniesee. En wat ik gisteren gezien heb van Zwolle én NEC, zijn wij gewoon kansloos. Helaas maar waar. Ik ben zelf absoluut geen voorstander van Pastoor, maar wat ik me afvraag: zou het beter gaan als hij eruit ligt? Natuurlijk staat de selectie achter de trainer. 1 punt uit meer dan een tiental wedstrijden kan gewoon niet alleen maar aan een trainer liggen. Vorig seizoen is inderdaad verneukt door Pastoor, maar met deze nieuwe selectie had ik er dit seizoen wel weer hoop op. Maar dat was tevergeefs.. Actie!! :director:

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door henkie1234 »

Als je ziet hoe NEC draait en hoe fris Zwolle draait dan schrijf maar weer nul punten op bij NEC.
Op dit moment zijn ploegen als Zwolle, Ga Eagles verder dan NEC. Zij willen winnen, draaien prima en zijn in de winning mood.
Heb al eerder gezegd , Zwolle eindigt bij eerste 10.

Verder moet er bij NEC heel veel gebeuren anders hebben we straks echt een probleem. (want 9 goals tegen na 2weds is echt niet best, al was het thuis tegen Groningen en uit tegen PSV).

arno333
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 12:04
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door arno333 »

we eindigen strak onderaan

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door vak Oost »

as zaterdagavond is het do or die [mocht het pleit dan al niet beslist zijn voor alex en molenaar]
Alles komt goed !!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC-Zwolle

Bericht door jsentani »

henkie1234 schreef:Als je ziet hoe NEC draait en hoe fris Zwolle draait dan schrijf maar weer nul punten op bij NEC.
Op dit moment zijn ploegen als Zwolle, Ga Eagles verder dan NEC. Zij willen winnen, draaien prima en zijn in de winning mood.
Heb al eerder gezegd , Zwolle eindigt bij eerste 10.

Verder moet er bij NEC heel veel gebeuren anders hebben we straks echt een probleem. (want 9 goals tegen na 2weds is echt niet best, al was het thuis tegen Groningen en uit tegen PSV).
PEC Zwolle speelde/combineerde al goed in Garderen in de oefenwedstrijd tegen ons. Veel 1-2 tjhes, ruimte zoeken, speler aanspelen en gelijk weer vrijlopen, veel beweging. Precies datgene dat NEC mist. Het zal een zware avond worden, dit betekent voor de echte supporters: STEUN N.E.C. EN MOEDIG ONZE JONGENS AAN.
Ga niet na 3 minuten al fluiten of boe roepen, schiet niemand iets mee op.
Witte zakjes mag, zet daar dan Pastoor en Molenaar op, zij zijn de reden dat het al wedstrijden niet goed gaat.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
HC4L-Malden
Berichten: 151
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 15:10
Locatie: Malden
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door HC4L-Malden »

Jongens laten we zaterdag vooral niet onze eigen spelers uitfluiten...(ook bovenberg niet)
We krijgen een heel zwaar seizoen.. deal with it!
Wij als supporters moeten achter ons team gaan staan, ook in tijden van dramatisch voetbal :sjaal:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Goffert »

:withstupid: Laten we ze 90 minuten steunen! Dat is moeilijk voor velen, maar dat haalt meer uit dan constant fluiten, spreekkoren en andere gekkigheid.
Er moet wat gebeuren, maar vooralsnog moeten we het er mee doen!

Gebruikersavatar
De snor
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 22 jul 2012, 13:18
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door De snor »

Ik heb er evenveel vertrouwen in als altijd, met of zonder Pastoor.
Met de redenatie van vorm etc. zouden we nul punten pakken dit seizoen, terwijl we slechts tegen de nummer 1 en 2 hebben gespeeld.
Clubliefde bestaat niet meer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door vak Oost »

De snor schreef:Ik heb er evenveel vertrouwen in als altijd, met of zonder Pastoor.
Met de redenatie van vorm etc. zouden we nul punten pakken dit seizoen, terwijl we slechts tegen de nummer 1 en 2 hebben gespeeld.
het zit NEC dan ook niet mee: as zaterdag moeten we tegen de huidige # 4
Alles komt goed !!

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Chuckie »

HC4L-Malden schreef:Jongens laten we zaterdag vooral niet onze eigen spelers uitfluiten...(ook bovenberg niet)
We krijgen een heel zwaar seizoen.. deal with it!
Wij als supporters moeten achter ons team gaan staan, ook in tijden van dramatisch voetbal :sjaal:
:withstupid:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Demtsjenko »

-----------------------------------johnsson-------------------------------------
bovenberg--------------van eijden-----breuer----------------------conboy
---------------palsson-----------------------------------stutter----------------
--------------------------------------foor----------------------------------------
hemlein-----------------------------------------------------------jahanbakhsh
-------------------------------------higdon---------------------------------------

met deze jongens zou het toch moeten kunnen? zeker als hemlein en jahanbakhsh en foor veel van positie wisselen en higdon als aanspeelpunt wordt gebruikt... dan komt er telkens iemand bijsluiten voor de afgelegde bal... ook voorzetten via de zijkanten kunnen zo gegeven worden. met palsson en stutter staan er twee controleurs... gezien de onzekerheid in het elftal een must...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Arjan van Hout »

-----------------Johnson-----------------------
bovenberg--vaneijden--breuer(liever cmovs)--Conboy

----------------diarra---------palson-------------------------

hemlein---------------------------------------------loen

------------------foor-------------------------------------
------------------------Higdon----------------------------

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC-Zwolle

Bericht door jsentani »

Eniesee schreef:-----------------Johnson-----------------------
bovenberg--vaneijden--breuer(liever cmovs)--Conboy

----------------diarra---------palson-------------------------

hemlein---------------------------------------------loen

------------------foor-------------------------------------
------------------------Higdon----------------------------
Breuer op rechts en Cmovs erin, dan kan het goed gaan.
Misschien dan in de tweede helft onze Iranier brengen.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Demtsjenko »

nee, er moeten twee echte vleugelspelers in wil je fatsoenlijk met higdon kunnen spelen... als je met palsson, diarra én loen speelt heb je drie spelers die reactief voetbal laten zien... drie is teveel...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Arjan van Hout »

jsentani schreef:
Eniesee schreef:-----------------Johnson-----------------------
bovenberg--vaneijden--breuer(liever cmovs)--Conboy

----------------diarra---------palson-------------------------

hemlein---------------------------------------------loen

------------------foor-------------------------------------
------------------------Higdon----------------------------
Breuer op rechts en Cmovs erin, dan kan het goed gaan.
Misschien dan in de tweede helft onze Iranier brengen.
cmocs is volgens mij geblesseerd en bovenberg voetbalt beter als breuer.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Arjan van Hout »

Demtsjenko schreef:nee, er moeten twee echte vleugelspelers in wil je fatsoenlijk met higdon kunnen spelen... als je met palsson, diarra én loen speelt heb je drie spelers die reactief voetbal laten zien... drie is teveel...
ik heb ook liever een andere speler op de plek van loen, misschien die iranees, maar die ken ik nog niet goed genoeg

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Goffert »

Eniesee schreef:
jsentani schreef:
Eniesee schreef:-----------------Johnson-----------------------
bovenberg--vaneijden--breuer(liever cmovs)--Conboy

----------------diarra---------palson-------------------------

hemlein---------------------------------------------loen

------------------foor-------------------------------------
------------------------Higdon----------------------------
Breuer op rechts en Cmovs erin, dan kan het goed gaan.
Misschien dan in de tweede helft onze Iranier brengen.
cmocs is volgens mij geblesseerd en bovenberg voetbalt beter als breuer.
Jep, Cmovs ligt er volgens mij een paar weken uit. Breuer alsjeblieft laten banken. Geef Disveld een kans!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Demtsjenko »

ik ook niet, maar dat is wel de enige andere vleugelspeler beschikbaar... of tutuarima...

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Malle Pietje »

Demtsjenko schreef:ik ook niet, maar dat is wel de enige andere vleugelspeler beschikbaar... of tutuarima...
Die Tutuarima is zelfde kaliber als Leituparissa (of zoiets). Die werd ook te licht bevonden door Achilles.

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door NEC kampioen »

Eniesee schreef:
Demtsjenko schreef:nee, er moeten twee echte vleugelspelers in wil je fatsoenlijk met higdon kunnen spelen... als je met palsson, diarra én loen speelt heb je drie spelers die reactief voetbal laten zien... drie is teveel...
ik heb ook liever een andere speler op de plek van loen, misschien die iranees, maar die ken ik nog niet goed genoeg
Opvallend dat een aantal toch steeds zo negatief is over Loen. Denk, met Foor, eindelijk weer een jeugdspeler waar we wat aan hebben. Speelde gister eigenlijk gewoon naar behoren tot vrij goed. Als een nieuwkomer niet een speler waar we zo veel van kunnen/mogen verwachten als Palsson of Koolwijk, maar hij brengt voetballend iig meer dan Palsson of, zeker dan, Diarra gister. Hij durft tenminste ballen op te eisen(doen er genoeg niet, en helemaal gezien de vorm van het team en zijn onervarenheid erg te prijzen) en heeft echt enorm weinig balverlies., volgens mij maar 1 of 2 ballen gister. Dan heb ik het idd niet over een kans die over vliegt.. Het is geen opvallende speler, waarschijnlijk verwacht iedereen enorm veel, zo kritisch als we zijn met zn allen, maar speelt tenminste degelijk. Het zegt wat mij betreft ook wel wat dat de twee kansjes die we gister kregen, ook via hem kwamen.

Ook tegen Groningen deed ie het best aardig. De kortzichtigheid van veel supporters (en Pastoor!) zagen toen alleen de twee vrije trappen die over vlogen(het achterlijke is dat elke ploeg in Nederland een bal over de middenlijn in de ploeg houdt en gaat voetballen, onder Pastoor niet, dan is de opdracht om elke bal over de middenlijn naar de tweede paal te rammen(ook niet penaltystip, gewoon tweede paal). Kut opdracht en dan meteen een jeugdige speler eruit halen als dat niet lukt. Maar wij fluiten het vertrouwen eruit..

Nee, de reacties over hem deden me weer eens reageren, vooral omdat hij het juist een stuk beter doet dan een hoop zeggen..maar zo gaan wij denk ik met talenten om. Maar dat neem ik ook vooral Pastoor kwalijk.

In alle negativiteit die er heerst denk ik dat we het team, en zeker de jeugd, echt wat meer kunnen steunen. Bij een hoop clubs zie je waar die steun en vertrouwen op uit draait, dan heeft ineens heel Nederland een goede jeugd, behalve wij. Als wij en met name Pastoor nou ook eens vertrouwen geven aan de jeugd.....ik ben bang dat we Celik ook niet meer hoeven te verwachten...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door Arjan van Hout »

:???: ik ben heel positief over Loen, maar momenteel komt hij nog wel wat te kort. Speelde tegen groningen en psv gewoon niet best. Mag toch wel gezegd worden ?

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Zwolle

Bericht door NEC kampioen »

Eniesee schreef::???: ik ben heel positief over Loen, maar momenteel komt hij nog wel wat te kort. Speelde tegen groningen en psv gewoon niet best. Mag toch wel gezegd worden ?
Sorry, mag zeker gezegd worden. Vond het zelf wel meevallen met hoe slecht hij speelde. Maar was dan algemener bedoeld dan tegen jou. Viel me op bij meer reacties, en vond het niet zo terecht(mag ik toch ook zeggen, he :wink: ) en voordat we weer een talent de jupiler league in fluiten met zn allen.... :wink: zonde, vond ik

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ARoelofs, Bing [Bot], crimor, De Haas, demidk, Gerard Lopez, karlo, Koenjo, Kwillems, mariannep, Mark kuijpers, nessaja, semnec en 50 gasten