Heracles - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door T.I.G.O. »

Moge duidelijk zijn dat onze vleem ruim boven die ''ik ben morgen weg'' afrikaan van onze buren was geeindigd in het lijstje van doelpuntenmakers.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door T.I.G.O. »

We kunnen wel blijven zeiken maar er werd bij vlagen zeer goed gebalt gisteren,dat ie niet in het netje wilde werd door pastoor
al gerangschikt onder de noemer ''gebrek aan kwaliteit' en daar is geen woord buitenlands aan.
En dat platje het grote gemis was lijkt me complete onzin want elke spits,zelfs met helemaal geen'' neusje voor de goal'',scoort in
dit elftal net zo vaak als Melvin.

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door GV »

jbnmgn schreef:Rij je gvd helemaal naar Almelo om zo'n wedstrijd te zien. Niet dat NEC per definitie slecht speelde, zeker in de 1e helft niet, maar die bal wou er niet in.
Maar Boymans viel erg tegen, en George, ja wat moet je daar mee. Die gozer is echt te lam dat die wat doet en als die uberhaupt wat doet, doet hij het nog fout ook.
Geen pass kwam aan, geen man kon hij uitkappen, helemaal niks. Oh nee dat is niet waar hij had 1 goede voorzet.
Maar waarom zet Pastoor Platje er niet in, waarom nu ineens Roorda die al maanden niet gespeeld heeft, waarom nu ineens Meiracker?
Ado heeft ons al ingehaald en als we zaterdag niet van Heerenveen winnen (en dat zal niet makkelij worden) dan zakken we langzaam maar zeker af naar de plek waar we thuis horen. Want als de spelers niet in staat zijn zich voor 110% in te zetten en de tegenstander wel dan verlies je, ook tegen 10 man.
En als de trainer ineens besluit om van die vage wissels te gebruiken dan win je ook niet tegen 10 en ook niet tegen 9 man.
"dan zakken we langzaam maar zeker af naar de plek waar we thuis horen."
Juist, daar hoort NEC nu ook thuis.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door dolle dries »

mschr schreef:
necnmgn schreef:
henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde. of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?
Meneer Pastoor was duidelijk. Net zoals het duidelijk is dat we met Platje in de basis van Heracles gewonnen hadden. Maar om dat te verbloemen geeft meneer Pastoor nu de schuld aan Platje.
Wat ben jij een minkukel. Meer zeg ik er niet over :2up:

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Heracles - NEC

Bericht door NR 7 »

dolle dries schreef:
mschr schreef:
necnmgn schreef:
henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde. of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?
Meneer Pastoor was duidelijk. Net zoals het duidelijk is dat we met Platje in de basis van Heracles gewonnen hadden. Maar om dat te verbloemen geeft meneer Pastoor nu de schuld aan Platje.
Wat ben jij een minkukel. Meer zeg ik er niet over :2up:
Inderdaad, meneer Platje denkt zeker dat hij een topper is, waar iedereen zich moet aanpassen.
Dus niet... Meneer Platje is gewoon een hele middelmatige speler, evenals George.
En dat soort over het paard getilde jongetjes moet af en toe even op hun plaats zetten.
Prima wat Pastoor heef gedaan!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

Totale Quatsch! NEC kan dankzij meneer Pastoor de bal prima rondtikken. Maar dankzij meneer Pastoor verdwijnt elke speler die tegenstanders kan verrassen, naar de bank. Dat vleugelspitsen moeten meeverdedigen, kan. Maar scorende centrumspitsen moeten niet al te veel verdedigende opdrachten krijgen. Die moeten klaar staan om te scoren. Voetbal gaat om scoren en niet om de bal eindeloos rond te tikken.

Tegen ploegen die NEC onder druk zetten, heb je weinig aan Platje. Tegen tegenstanders die weggedrukt worden en matige verdedigers hebben, heb je Platje nodig om wedstrijden te winnen. Zeker als Falkenburg de onzichtbare man acteert.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Eniesee schreef:
emiel-eniesee schreef:
Eniesee schreef:Hij wilde Platje brengen, maar die heeft het verbruid bij Pastoor. Liet in gebaar blijken dat hij er geen zin in had.
Nou Melvin, graag of niet !!!
Geef Platje geen ongelijk. Menneke heeft er 9 inliggen met nog wat wedstrijden te gaan. Hij verdient krediet, die hij niet krijgt.
Dus dan hoeft hij meteen zijn best niet meer te doen ??? Wat een gelul, platje mag blij zijn dat hij met zijn beperkte kwaliteiten bij een club als NEC op de bank mag zitten
:withstupid:

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Poort5 »

mschr schreef:Totale Quatsch! NEC kan dankzij meneer Pastoor de bal prima rondtikken. Maar dankzij meneer Pastoor verdwijnt elke speler die tegenstanders kan verrassen, naar de bank. Dat vleugelspitsen moeten meeverdedigen, kan. Maar scorende centrumspitsen moeten niet al te veel verdedigende opdrachten krijgen. Die moeten klaar staan om te scoren. Voetbal gaat om scoren en niet om de bal eindeloos rond te tikken.

Tegen ploegen die NEC onder druk zetten, heb je weinig aan Platje. Tegen tegenstanders die weggedrukt worden en matige verdedigers hebben, heb je Platje nodig om wedstrijden te winnen. Zeker als Falkenburg de onzichtbare man acteert.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Pol »

mschr schreef:Totale Quatsch! NEC kan dankzij meneer Pastoor de bal prima rondtikken. Maar dankzij meneer Pastoor verdwijnt elke speler die tegenstanders kan verrassen, naar de bank. Dat vleugelspitsen moeten meeverdedigen, kan. Maar scorende centrumspitsen moeten niet al te veel verdedigende opdrachten krijgen. Die moeten klaar staan om te scoren. Voetbal gaat om scoren en niet om de bal eindeloos rond te tikken.

Tegen ploegen die NEC onder druk zetten, heb je weinig aan Platje. Tegen tegenstanders die weggedrukt worden en matige verdedigers hebben, heb je Platje nodig om wedstrijden te winnen. Zeker als Falkenburg de onzichtbare man acteert.
Onzin. Met Platje erbij hebben we ons tegen matige tegenstanders thuis regelmatig vast gelopen, juist omat Melvin niets bracht. Van zijn 9 goals maakte hij er maar twee in de Goffert, waar NEC vaker de bovenliggende partij is. De man heeft juist wat ruimte nodig, zie de goals bij Heerenveen, VVV en Willem II.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door benniewels »

Alleen de samenvatting gekeken, echt weer op zijn NEC's grrrrrrrrrrr er had meer ingezeten.

Gezien het programma pissen we voor de play-offs weer naast de pot. :td:
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

Pol schreef:
Onzin. Met Platje erbij hebben we ons tegen matige tegenstanders thuis regelmatig vast gelopen, juist omat Melvin niets bracht. Van zijn 9 goals maakte hij er maar twee in de Goffert, waar NEC vaker de bovenliggende partij is. De man heeft juist wat ruimte nodig, zie de goals bij Heerenveen, VVV en Willem II.
Laat ik het anders zeggen. Tegen een tegenstander die wij onder druk zetten en veel ruimte weggeeft, hebben we Platje nodig om te winnen. Zie Willem II,zie VVV. En bij dat rijtje had moeten staan: zie Heracles uit.

jbnmgn

Re: Heracles - NEC

Bericht door jbnmgn »

Eniesee schreef:
jbnmgn schreef:
NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.
Het maakt niet uit dat hij met Boymans begint, maar als je ziet dat die niet in de wedstrijd zit, dan wissel je hem, of je zet Platje ernaast in plaats van George.
Maar nee, dan zet hij Foor erin die er al maanden geen reet van bakt, en ook nu weer niet.
als je een beetje gelezen had, wist je waarom hij platje niet bracht
Ja maar omdat meneer pastoor vindt dat platje zich bij het warmlopen niet professioneel gedraagt zet hij hem niet in en ontneemt hij NEC de kans om minimaal gelijk te komen. Dan moet hij hem inzetten en na de wedstrijd met hem praten, maar niet tijdens de wedstrijd waar je met 1-0 achter staat proberen je gelijk te halen. Niet slim gedaan van Pastoor.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Pol »

jbnmgn schreef:
Eniesee schreef:
jbnmgn schreef:
NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.
Het maakt niet uit dat hij met Boymans begint, maar als je ziet dat die niet in de wedstrijd zit, dan wissel je hem, of je zet Platje ernaast in plaats van George.
Maar nee, dan zet hij Foor erin die er al maanden geen reet van bakt, en ook nu weer niet.
als je een beetje gelezen had, wist je waarom hij platje niet bracht
Ja maar omdat meneer pastoor vindt dat platje zich bij het warmlopen niet professioneel gedraagt zet hij hem niet in en ontneemt hij NEC de kans om minimaal gelijk te komen. Dan moet hij hem inzetten en na de wedstrijd met hem praten, maar niet tijdens de wedstrijd waar je met 1-0 achter staat proberen je gelijk te halen. Niet slim gedaan van Pastoor.
Natuurlijk niet. Als het waar is (heb al eerder aangegeven dat het me verbaast en niet des Platjes lijkt) dan geeft een dergelijke manier van warmlopen aan dat je in de wedstrijd ook geen zin hebt. Spelers die niet willen gaan het verschil niet maken.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Heracles - NEC

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
Pol schreef:
Onzin. Met Platje erbij hebben we ons tegen matige tegenstanders thuis regelmatig vast gelopen, juist omat Melvin niets bracht. Van zijn 9 goals maakte hij er maar twee in de Goffert, waar NEC vaker de bovenliggende partij is. De man heeft juist wat ruimte nodig, zie de goals bij Heerenveen, VVV en Willem II.
Laat ik het anders zeggen. Tegen een tegenstander die wij onder druk zetten en veel ruimte weggeeft, hebben we Platje nodig om te winnen. Zie Willem II,zie VVV. En bij dat rijtje had moeten staan: zie Heracles uit.
Zijn weer genoeg tissues doorheen gegaan al op de vroege zondagochtend. Je nu al meer dan 10 keer de naam Platje zien schrijven.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
mschr schreef:
Pol schreef:
Onzin. Met Platje erbij hebben we ons tegen matige tegenstanders thuis regelmatig vast gelopen, juist omat Melvin niets bracht. Van zijn 9 goals maakte hij er maar twee in de Goffert, waar NEC vaker de bovenliggende partij is. De man heeft juist wat ruimte nodig, zie de goals bij Heerenveen, VVV en Willem II.
Laat ik het anders zeggen. Tegen een tegenstander die wij onder druk zetten en veel ruimte weggeeft, hebben we Platje nodig om te winnen. Zie Willem II,zie VVV. En bij dat rijtje had moeten staan: zie Heracles uit.
Zijn weer genoeg tissues doorheen gegaan al op de vroege zondagochtend. Je nu al meer dan 10 keer de naam Platje zien schrijven.
Pas op he, Mschr niet te veel aanvallen anders wordt er in Engeland iemand ongesteld. :biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Heracles - NEC

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
Kanchelskis schreef:
mschr schreef:
Pol schreef:
Onzin. Met Platje erbij hebben we ons tegen matige tegenstanders thuis regelmatig vast gelopen, juist omat Melvin niets bracht. Van zijn 9 goals maakte hij er maar twee in de Goffert, waar NEC vaker de bovenliggende partij is. De man heeft juist wat ruimte nodig, zie de goals bij Heerenveen, VVV en Willem II.
Laat ik het anders zeggen. Tegen een tegenstander die wij onder druk zetten en veel ruimte weggeeft, hebben we Platje nodig om te winnen. Zie Willem II,zie VVV. En bij dat rijtje had moeten staan: zie Heracles uit.
Zijn weer genoeg tissues doorheen gegaan al op de vroege zondagochtend. Je nu al meer dan 10 keer de naam Platje zien schrijven.
Pas op he, Mschr niet te veel aanvallen anders wordt er in Engeland iemand ongesteld. :biggrin:
Ik vind zelf Platje ook een prima voetballer voor NEC en zie hem er graag in staan. Maar Mschr is dit weekend zo bezeten van Platje dat die hem als het kon zelfs in zou zetten om Beatrix een beurt te geven. Hij slaat door terwijl het gelul in de rondte is en alleen maar "als als als". Het is geen feit dat je met Platje wel gewonnen zou hebben.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

Ja, hèhè, natuurlijk is 'als dan'. We hebben gezien hoe Boymans vooral geen neusje voor de goal heeft en hoeveel ruimte NEC'ers kregen van de Heraclieden in het Almelose strafschopgebied. Een Foor, een Nikinho, een Rieks, een Koolwijk zullen daar niet zoveel gebruik van maken. Dat weten we met zijn allen. Dat Boymans er consequent geen gebruik van maakte is een doffe teleurstelling. We hebben gelukkig de geruststellende zekerheid dat Platje daar wel gebruik van maakt. Zie al zijn 9 goals dit seizoen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door DJTEEF! »

benniewels schreef:Alleen de samenvatting gekeken, echt weer op zijn NEC's grrrrrrrrrrr er had meer ingezeten.

Gezien het programma pissen we voor de play-offs weer naast de pot. :td:
Weer?

En we staan nog steeds 8e hoor; bovendien zijn we niet slechter dan Heerenveen en Heracles.

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door van Haren »

Je zet 2 bomen voorin en er komt geen enkele bal hoog naar voren :???: :???:
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Janssen »

Pol schreef:
mschr schreef:
vak Oost schreef:
tja ach ... we hebben 1 mooie vrije trap van sjors gezien en verder kansen voor booymans / valkenburg / rieks / rens ... het zat gewoon niet mee
Sarcasme past jou niet. Sjors had een prima voorzet, maar Rieks verprutste de 100%-kans. De vrij trap van Sjors daarentegen sloeg nergens op. Dat het niet meezat, helemaal mee eens. Er zat een speler op de bank die wel raad had geweten met al die kansen en mogelijkheden...
Ja maar, die speler wilde dat niet, zo gaat het verhaal? Heel vreemd, kan me niks voorstellen bij een dergelijke reactie van Platje. Heeft iemand zijn inlopen kunnen volgen?
Volgens mij is jbnmgn niets opgevallen als ik zijn reactie hierboven lees...

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Poort5 »

benniewels schreef:Alleen de samenvatting gekeken, echt weer op zijn NEC's grrrrrrrrrrr er had meer ingezeten.

Gezien het programma pissen we voor de play-offs weer naast de pot. :td:
Kan er niet rouwig om zijn.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Poort5 schreef:
benniewels schreef:Alleen de samenvatting gekeken, echt weer op zijn NEC's grrrrrrrrrrr er had meer ingezeten.

Gezien het programma pissen we voor de play-offs weer naast de pot. :td:
Kan er niet rouwig om zijn.

waar ik rouwig om ben is dat ze niet 110 % willen geven voor deze mooie club :sjaal:

ik wil n.e.c zo hoog mogelijk zien. Deze spelers verdienen dat met zo een instelling niet.

jbnmgn

Re: Heracles - NEC

Bericht door jbnmgn »

Janssen schreef:
Pol schreef:
mschr schreef:
vak Oost schreef:
tja ach ... we hebben 1 mooie vrije trap van sjors gezien en verder kansen voor booymans / valkenburg / rieks / rens ... het zat gewoon niet mee
Sarcasme past jou niet. Sjors had een prima voorzet, maar Rieks verprutste de 100%-kans. De vrij trap van Sjors daarentegen sloeg nergens op. Dat het niet meezat, helemaal mee eens. Er zat een speler op de bank die wel raad had geweten met al die kansen en mogelijkheden...
Ja maar, die speler wilde dat niet, zo gaat het verhaal? Heel vreemd, kan me niks voorstellen bij een dergelijke reactie van Platje. Heeft iemand zijn inlopen kunnen volgen?
Volgens mij is jbnmgn niets opgevallen als ik zijn reactie hierboven lees...
Wat moet mij zijn opgevallen dan? Ik was bij de wedstrijd maar heb niks vreemds gezien. En dat lijkt logisch want ik ga niet opletten hoe spelers zich warm lopen maar kijk liever naar de wedstrijd.
Wat ik gelezen heb uit de "verklaring" van Pastoor aldus de Gelderlander, is dat hij zich schijnbaar ongemotiveerd heeft gedragen bij het warm lopen.
Maar: het is toch bijna logisch dat een speler gepikeert is als hij weken in de basis staat en dan ineens zijn plek moet afstaan. Pastoor had in het belang van de club, het team, de supporters en de wedstrijd anders moeten beslissen.

jbnmgn

Re: Heracles - NEC

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Ja, hèhè, natuurlijk is 'als dan'. We hebben gezien hoe Boymans vooral geen neusje voor de goal heeft en hoeveel ruimte NEC'ers kregen van de Heraclieden in het Almelose strafschopgebied. Een Foor, een Nikinho, een Rieks, een Koolwijk zullen daar niet zoveel gebruik van maken. Dat weten we met zijn allen. Dat Boymans er consequent geen gebruik van maakte is een doffe teleurstelling. We hebben gelukkig de geruststellende zekerheid dat Platje daar wel gebruik van maakt. Zie al zijn 9 goals dit seizoen.
Klopt, en wat verder nog het geval is: het viel mij wel op dat bij lange na niet de met name lange spelers steeds bij corners of vrije trappen mee de 16 in gingen. Wil je wat afdwingen dan hadden er bij wijze van spreken 11 moeten staan in plaats van 3 of 4

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef: Pas op he, Mschr niet te veel aanvallen anders wordt er in Engeland iemand ongesteld. :biggrin:
Nee hoor, wees gerust, in tegenstelling tot sommigen hier heb ik wel wat relativeringsvermogen en kan ik redelijk makkelijk over zaken heen stappen en laten gaan :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beeros, Beuningen, Google [Bot], Justian, LH7 en 108 gasten