Heracles - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
emiel-eniesee
Berichten: 498
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 10:52
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door emiel-eniesee »

NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef:Ach, Platje moet gewoon zn bek houden. Zelfs als ie gelijk zou hebben.
Hoorde jij Platje kritiek hebben toen ie gewisseld werd in Tilburg? Hij bleef toen uiterst beleefd. In een wedstrijd als tegen Heracles had ie de winst voor NEC betekend. maar meneer Pastoor ziet graag een balvaste spits, die vanavond niet balvast was en alles miste wat ie maar kon missen.

Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Boymans wordt door heeeel nederland zwaar overschat. Bij Venlo was het ook niet veel soeps en bij az al helemaal niet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

emiel-eniesee schreef:
Eniesee schreef:Hij wilde Platje brengen, maar die heeft het verbruid bij Pastoor. Liet in gebaar blijken dat hij er geen zin in had.
Nou Melvin, graag of niet !!!
Geef Platje geen ongelijk. Menneke heeft er 9 inliggen met nog wat wedstrijden te gaan. Hij verdient krediet, die hij niet krijgt.
Dus dan hoeft hij meteen zijn best niet meer te doen ??? Wat een gelul, platje mag blij zijn dat hij met zijn beperkte kwaliteiten bij een club als NEC op de bank mag zitten

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door NECRulez »

mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:dames en heren ... ik ga een biertje zuipen en ik wens jullie allemaal veel plezier met het nababbelen over deze wedstrijd ... ik heb er flink de pest in [jullie ook?]
Ja. Drink met mate!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door valkhof »

Mark Ariaans schreef:
Tiel schreef: Hij is de hele avond zijn ... al aan het opvoeren.
Hij mag dat.
Afbeelding
hahhahahhahhahaha, goeie

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.
Als hij een vervelende vedette was, had ie dat wel laten zien in Tilburg toen hij gewisseld werd. Het is O zo duidelijk bij meneer Pastoor. Hij heeft zijn favoriete spelers die koste wat het kost in de basis moeten staan, ook al presteren ze voor geen meter. Boymans, Bovenberg...

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Dave »

mschr schreef:
NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.
Als hij een vervelende vedette was, had ie dat wel laten zien in Tilburg toen hij gewisseld werd. Het is O zo duidelijk bij meneer Pastoor. Hij heeft zijn favoriete spelers die koste wat het kost in de basis moeten staan, ook al presteren ze voor geen meter. Boymans, Bovenberg...
Jij hebt altijd een zeer uitgesproken mening (over voetbal). Jij moet vast een hele goede trainer zijn (die helaas nog niet ontdekt is)?
Of zou het toch een act zijn? :wink:

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door NECRulez »

mschr schreef:
NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.
Als hij een vervelende vedette was, had ie dat wel laten zien in Tilburg toen hij gewisseld werd. Het is O zo duidelijk bij meneer Pastoor. Hij heeft zijn favoriete spelers die koste wat het kost in de basis moeten staan, ook al presteren ze voor geen meter. Boymans, Bovenberg...
Wat betreft Bovenberg ben ik het met je eens. Boymans, met uitzondering van vanavond, presteert sinds ie bij NEC zit toch echt niet onaardig hoor. En dat als invaller...

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door JapapaBertus »

Zo slecht was Bovenberg toch juist niet vanavond??

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door john »

JapapaBertus schreef:Zo slecht was Bovenberg toch juist niet vanavond??
Nee, hij was inderdaad niet slecht. Hij was alleen betrokken bij de tegentreffer en daar wordt je toch op afgerekend.
Bij de wedstrijd tegen Feijenoord en Willem 11 het zelfde verhaal.
Voetballend vind ik hem veel beter dan Will.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door henkie1234 »

schande dat platje niet speelde. of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Wat een Josti is die Bosz toch :pukeface:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door necnmgn »

henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde. of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

necnmgn schreef:
henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde. of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?
Meneer Pastoor was duidelijk. Net zoals het duidelijk is dat we met Platje in de basis van Heracles gewonnen hadden. Maar om dat te verbloemen geeft meneer Pastoor nu de schuld aan Platje.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Heracles - NEC

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
necnmgn schreef:
henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde. of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?
Meneer Pastoor was duidelijk. Net zoals het duidelijk is dat we met Platje in de basis van Heracles gewonnen hadden. Maar om dat te verbloemen geeft meneer Pastoor nu de schuld aan Platje.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat elke keer als jij de naam "Platje" mag typen je tot een 'hoogtepunt' komt. Zult al heel wat tissues verbruikt hebben vanavond, maar je slaat nu echt door. Ik acht Pastoor dermate professioneel in dat die in staat is te beoordelen of een speler zich 100% in wil zetten. Was dat bij Platje niet het geval, dan mag die van mij aan de kant/thuis blijven. Dat geldt voor Platje, Palsson, Babos, Pastoor, de materiaalman, kantinejuf etc etc.

Of heb jij naast Pastoor gezeten en Platje een warming-up van z'n leven zien doen? Dan trek ik m'n woorden terug..

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12267
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door harold »

mschr schreef:
necnmgn schreef:
henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde. of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?
Meneer Pastoor was duidelijk. Net zoals het duidelijk is dat we met Platje in de basis van Heracles gewonnen hadden. Maar om dat te verbloemen geeft meneer Pastoor nu de schuld aan Platje.
Hoezo hadden we mét Platje wel gewonnen? Lul toch niet zo stroef vent.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31823
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door vak Oost »

harold schreef:
mschr schreef:
necnmgn schreef:
henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde.
of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?
Meneer Pastoor was duidelijk. Net zoals het duidelijk is dat we met Platje in de basis van Heracles gewonnen hadden.
Maar om dat te verbloemen geeft meneer Pastoor nu de schuld aan Platje.
Hoezo hadden we mét Platje wel gewonnen? Lul toch niet zo stroef vent.
tja ach ... we hebben 1 mooie vrije trap van sjors gezien en verder kansen voor booymans / valkenburg / rieks / rens ... het zat gewoon niet mee
Alles komt goed !!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door valkhof »

vak Oost schreef:
harold schreef:
mschr schreef:
necnmgn schreef:
henkie1234 schreef:schande dat platje niet speelde.
of ie wel of niet wilde, het blijft treurig dat je spits met de meeste doelpunten niet speelt. zeker in een wedstrijd als deze :angryfire:
Nee hoor, Pastoor was toch duidelijk?
Meneer Pastoor was duidelijk. Net zoals het duidelijk is dat we met Platje in de basis van Heracles gewonnen hadden.
Maar om dat te verbloemen geeft meneer Pastoor nu de schuld aan Platje.
Hoezo hadden we mét Platje wel gewonnen? Lul toch niet zo stroef vent.
tja ach ... we hebben 1 mooie vrije trap van sjors gezien en verder kansen voor booymans / valkenburg / rieks / rens ... het zat gewoon niet mee
net zoal pastoor zei na afloop, gewoon een kwestie van kaliteit, blijkbaar missen wedat na boymans en falkenburg toch nog

jbnmgn

Re: Heracles - NEC

Bericht door jbnmgn »

Rij je gvd helemaal naar Almelo om zo'n wedstrijd te zien. Niet dat NEC per definitie slecht speelde, zeker in de 1e helft niet, maar die bal wou er niet in.
Maar Boymans viel erg tegen, en George, ja wat moet je daar mee. Die gozer is echt te lam dat die wat doet en als die uberhaupt wat doet, doet hij het nog fout ook.
Geen pass kwam aan, geen man kon hij uitkappen, helemaal niks. Oh nee dat is niet waar hij had 1 goede voorzet.
Maar waarom zet Pastoor Platje er niet in, waarom nu ineens Roorda die al maanden niet gespeeld heeft, waarom nu ineens Meiracker?
Ado heeft ons al ingehaald en als we zaterdag niet van Heerenveen winnen (en dat zal niet makkelij worden) dan zakken we langzaam maar zeker af naar de plek waar we thuis horen. Want als de spelers niet in staat zijn zich voor 110% in te zetten en de tegenstander wel dan verlies je, ook tegen 10 man.
En als de trainer ineens besluit om van die vage wissels te gebruiken dan win je ook niet tegen 10 en ook niet tegen 9 man.

jbnmgn

Re: Heracles - NEC

Bericht door jbnmgn »

NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.
Het maakt niet uit dat hij met Boymans begint, maar als je ziet dat die niet in de wedstrijd zit, dan wissel je hem, of je zet Platje ernaast in plaats van George.
Maar nee, dan zet hij Foor erin die er al maanden geen reet van bakt, en ook nu weer niet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

jbnmgn schreef:
NECRulez schreef:
mschr schreef:
NECRulez schreef: Maar je bent het toch wel met me eens dat Boymans an sich een betere voetballer is dan Platje?
Maar in deze wedstrijd had ie voor Platje moeten kiezen.
Achteraf gezien misschien wel. Maar vond het vooraf geen onlogische keuze om met Boymans te beginnen.

En los daarvan, bovenstaande is nog geen reden om de vervelende vedette uit te hangen.
Het maakt niet uit dat hij met Boymans begint, maar als je ziet dat die niet in de wedstrijd zit, dan wissel je hem, of je zet Platje ernaast in plaats van George.
Maar nee, dan zet hij Foor erin die er al maanden geen reet van bakt, en ook nu weer niet.
als je een beetje gelezen had, wist je waarom hij platje niet bracht

dutchyinuk
Berichten: 582
Lid geworden op: zo 31 okt 2010, 17:35
Locatie: Goffert, vak Rood Zwart Groen
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door dutchyinuk »

De man in vorm de laatste weken was Platje, waarom haalt Pastoor em aan de kant,
Is dat om aan te geven dat Boymans een overbodige huur is.
En als hij niet speelt kost meneer alleen maar geld.
want ik moet eerlijk toegeven, nec had binnen 10 minuten op 0-2 moeten staan,
ondanks dat ik geen fan ben van Platje had ik hem liever in de basis gezien dan boymans.
Maar ja ik ben geen trainer, en ik word niet afgerekend op prestaties
:sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
tja ach ... we hebben 1 mooie vrije trap van sjors gezien en verder kansen voor booymans / valkenburg / rieks / rens ... het zat gewoon niet mee
Sarcasme past jou niet. Sjors had een prima voorzet, maar Rieks verprutste de 100%-kans. De vrij trap van Sjors daarentegen sloeg nergens op. Dat het niet meezat, helemaal mee eens. Er zat een speler op de bank die wel raad had geweten met al die kansen en mogelijkheden...

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31823
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
vak Oost schreef:tja ach ... we hebben 1 mooie vrije trap van sjors gezien en verder kansen voor booymans / valkenburg / rieks / palson /rens ... het zat gewoon niet mee
Sarcasme past jou niet. Sjors had een prima voorzet, maar Rieks verprutste de 100%-kans. De vrij trap van Sjors daarentegen sloeg nergens op.
Dat het niet meezat, helemaal mee eens. Er zat een speler op de bank die wel raad had geweten met al die kansen en mogelijkheden...
die kut keeper van heracles had zijn lucky dag vandaag, waar het aan lag daar heb ik geen weet van ... bij elke doelpoging lag hij te gelukkig in de weg ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Pol »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
tja ach ... we hebben 1 mooie vrije trap van sjors gezien en verder kansen voor booymans / valkenburg / rieks / rens ... het zat gewoon niet mee
Sarcasme past jou niet. Sjors had een prima voorzet, maar Rieks verprutste de 100%-kans. De vrij trap van Sjors daarentegen sloeg nergens op. Dat het niet meezat, helemaal mee eens. Er zat een speler op de bank die wel raad had geweten met al die kansen en mogelijkheden...
Ja maar, die speler wilde dat niet, zo gaat het verhaal? Heel vreemd, kan me niks voorstellen bij een dergelijke reactie van Platje. Heeft iemand zijn inlopen kunnen volgen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: derk, Google [Bot], jeroen175, Mook, Napoleon en 47 gasten