N.E.C. - VVV venlo

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

N.E.C. - VVV venlo

Bericht door vak Oost »

vrijdag 15 februari aanvang 20.00u speelt NEC thuis tegen VVV

:director: roept u maar
Alles komt goed !!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door Don Corleone »

vak Oost schreef:vrijdag 15 februari aanvang 20.00u speelt NEC thuis tegen VVV

:director: roept u maar
7-0
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door SanderNEC »

Don Corleone schreef:
vak Oost schreef:vrijdag 15 februari aanvang 20.00u speelt NEC thuis tegen VVV

:director: roept u maar
7-0
12-1
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door rooie »

NEC zit in een flow en er komt een 'makkelijke' tegenstander op bezoek, 1-2 VVV dus :wink:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

semnec
Berichten: 686
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 10:42
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door semnec »

rooie schreef:NEC zit in een flow en er komt een 'makkelijke' tegenstander op bezoek, 1-2 VVV dus :wink:
Liever niet maar dat was ook hetgene wat bij mij in me op kwam

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door SanderNEC »

------------------Babos------------------
---Will-Van Eijden-Breuer-Amieux--
----------Vd Velden--Koolwijk----------
George/Foor-Falkenburg-----Rieks--
-----------------Boymans---------------
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door vak Oost »

rooie schreef:NEC zit in een flow en er komt een 'makkelijke' tegenstander op bezoek, 1-2 VVV dus :wink:
en ik zelf kan er niet bij zijn ivm andere verplichtingen ... allemaal slechte voortekenen :wink:
Alles komt goed !!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door valkhof »

ben er ook bang voor, bang dat dit weer te makkelijk wordt opgevat.
nu moeten we ook weer het spel bepalen en dat ligt ons niet echt

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door Keizerstad1994 »

Mijn gedachten gaan terug naar NEC-NAC Breda afgelopen december. NEC zat in een goede periode, net thuis van Utrecht gewonnen en NAC zat in zwaar weer. Dramatische pot waar we blij mochten zijn met een gelijkspel. Hopelijk geen herhaling.

Normaal gesproken moet dit VVV te kloppen zijn als je thuis speelt, maarja, het zal maar zo'n wedstrijd zijn...... Pastoor moet wel met Boymans in de spits beginnen, heb je tenminste een aanspeelpunt in de te verwachten drukte(VVV komt hier natuurlijk puur voor een punt)
'Justice knows every mans number'

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door DR »

Zal een andere wedstrijd worden, een tegenstander die met zijn 11-en voor de goal hangen en gokken op de counter. Toch wordt het een overwinning, dit NEC zit daarvoor te goed in elkaar. Palsson is geschorst en Pastoor kennende zal hij Stutter opstellen, wat mij betreft ok. Hoeft hij niet het hele team om te gooien.

DeWaalBrug
Berichten: 501
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 18:48
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door DeWaalBrug »

Gewoon oprollen en inpakken die handel 4-0! :sjaal:

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door denniesee »

semnec schreef:
rooie schreef:NEC zit in een flow en er komt een 'makkelijke' tegenstander op bezoek, 1-2 VVV dus :wink:
Liever niet maar dat was ook hetgene wat bij mij in me op kwam
:withstupid: we blijven NEC hé
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5270
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door eniesee12 »

SanderNEC schreef:
Don Corleone schreef:
vak Oost schreef:vrijdag 15 februari aanvang 20.00u speelt NEC thuis tegen VVV

:director: roept u maar
7-0
12-1
25-1.. Ff serieus, we weten allemaal wat er gebeurt als we tegen degradatie kanditaten spelen. We zullen zien, maar ben huiverig.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door mschr »

denniesee schreef:
semnec schreef:
rooie schreef:NEC zit in een flow en er komt een 'makkelijke' tegenstander op bezoek, 1-2 VVV dus :wink:
Liever niet maar dat was ook hetgene wat bij mij in me op kwam
:withstupid: we blijven NEC hé
Maar nu hebben we scorend vermogen in huis met Falkenburg en een echte midvoor. De pot tegen VVV winnen we met twee vingers in de neus.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door denniesee »

mschr schreef:
denniesee schreef:
semnec schreef:
rooie schreef:NEC zit in een flow en er komt een 'makkelijke' tegenstander op bezoek, 1-2 VVV dus :wink:
Liever niet maar dat was ook hetgene wat bij mij in me op kwam
:withstupid: we blijven NEC hé
Maar nu hebben we scorend vermogen in huis met Falkenburg en een echte midvoor. De pot tegen VVV winnen we met twee vingers in de neus.
Zeg dit nou niet, nu nog minder vertrouwen
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door Chuckie »

Het kan vriezen , het kan dooien ...........geen peil op te trekken bij NEC dit soort wedstrijden.
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door NR 7 »

denniesee schreef:
mschr schreef:
denniesee schreef:
semnec schreef:
rooie schreef:NEC zit in een flow en er komt een 'makkelijke' tegenstander op bezoek, 1-2 VVV dus :wink:
Liever niet maar dat was ook hetgene wat bij mij in me op kwam
:withstupid: we blijven NEC hé
Maar nu hebben we scorend vermogen in huis met Falkenburg en een echte midvoor. De pot tegen VVV winnen we met twee vingers in de neus.
Zeg dit nou niet, nu nog minder vertrouwen
Niet doen jongens, niet zeggen dat we VVV effe pakken. In het verleden behaalde resultaten zijn niet zo positief als een ploeg die stijf onderaan staat naar de goffert komt.
Gewoon heel scherp blijven :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door keyser soze »

Simpele overwinning. 1-0 in de eerste helft, 2-0 in de tweede helft.
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door Gerd »

Laten we VVV nu serieus nemen en er vol voor gaan. Je rekent je al snel rijk door twee overwinningen op rij. Utrecht dacht vandaag ook de jackpot binnen te halen en was snel weer terug op aarde. ( lekker om twee clubs; Vistas en Utreg te slopen) Dus elke tegenstander zeer serieus nemen. Carlos echt een compliment geven voor de versterkingen, het gebrei tot de zestienmeter is voorbij. We gaan naast leuk spelen ook scoren. Helemaal top. Ik heb twee zorg punten, de positie van de keepers. Ik ben een fan van Babos, maar hij zag er vandaag ook niet echt sterk uit. En ik snap niet waarom Pastoor (nog) niet bij heeft getekend. Hij heeft goede spelers en de vooruitzichten voor de toekomst mbt de investeerders ziet er bij Nec erg goed uit. Wat weerhoudt hem om te verlengen??
Complimenten voor het hele team voor de prestaties de afgelopen weken. De lol blijft ( vooral die van vorige week, dat duurt bij mij erg lang) :lol: :lol: :lol: :sjaal: :tu:

jbnmgn

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door jbnmgn »

VVV is een niet te onderschatten ploeg. En je weet: als een ploeg het water aan de lippen staat reizen ze graag af naar Nijmegen, want daar vallen dan vaak wel punten te halen.

Alleen: nu zal dat niet gebeuren, de ploeg ruikt de aansluiting met de 6e/5e plaats, en we hebben er een paar toppers bij gekregen.
Dus ik hou het op: een paar biertjes vooraf in de Eendracht of op het SV plein, dan een 3-0 overwinning voor ons, en dan nog maar een paar biertjes om het te vieren.

Dus tot vrijdag!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door Gerd »

jbnmgn schreef:VVV is een niet te onderschatten ploeg. En je weet: als een ploeg het water aan de lippen staat reizen ze graag af naar Nijmegen, want daar vallen dan vaak wel punten te halen.

Alleen: nu zal dat niet gebeuren, de ploeg ruikt de aansluiting met de 6e/5e plaats, en we hebben er een paar toppers bij gekregen.
Dus ik hou het op: een paar biertjes vooraf in de Eendracht of op het SV plein, dan een 3-0 overwinning voor ons, en dan nog maar een paar biertjes om het te vieren.

Dus tot vrijdag!
:withstupid:

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door keyser soze »

Gerd schreef:
jbnmgn schreef:VVV is een niet te onderschatten ploeg. En je weet: als een ploeg het water aan de lippen staat reizen ze graag af naar Nijmegen, want daar vallen dan vaak wel punten te halen.

Alleen: nu zal dat niet gebeuren, de ploeg ruikt de aansluiting met de 6e/5e plaats, en we hebben er een paar toppers bij gekregen.
Dus ik hou het op: een paar biertjes vooraf in de Eendracht of op het SV plein, dan een 3-0 overwinning voor ons, en dan nog maar een paar biertjes om het te vieren.

Dus tot vrijdag!
:withstupid:
Ik teken ervoor :withstupid:
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11757
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door DJTEEF! »

VVV zal met 11 man voor de goal gaan hangen. We moeten zorgen dat we snel op voorsprong komen.

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door Vak-O-Side »

DR schreef:Zal een andere wedstrijd worden, een tegenstander die met zijn 11-en voor de goal hangen en gokken op de counter.
Daar zou ik niet te zeker van zijn. Daar is dit VVV de ploeg niet naar en Lokhoff de trainer niet. Maar ja, als ze slim zijn spelen ze wel degelijk op een gelijkspel.

Ok NEC is NEC en wij winnen per definitie nergens op voorhand, maar VVV en W2 zijn met afstand de zwakste ploegen van de eredivisie jongens. Nog erger dan het puntenverschil doet vermoeden. Als we met deze selectie niet winnen dan hebben we het gewoon slecht gedaan. Win je 2 keer dan komt het 2008-scenario steeds dichterbij :tu:
Kijk, in mijn ogen, en dat riep ik ook voor aanvang van het seizoen al, hebben we kwalitatief de zesde spelersgroepcompetitie. Daar ben ik van overtuigd en we gaan Utrecht op zeker ook pakken :tu:
Gerd schreef:Laten we VVV nu serieus nemen en er vol voor gaan. Je rekent je al snel rijk door twee overwinningen op rij. Utrecht dacht vandaag ook de jackpot binnen te halen en was snel weer terug op aarde. ( lekker om twee clubs; Vistas en Utreg te slopen)
Die vergelijking gaat niet op Gerdje. Het verschil in kwaliteit tussen NEC en VVV is echt heel groot. Terwijl Utrecht al heel het seizoen b oven zijn stand leeft en zelfs een mindere selectie heeft dan NEC.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat we de wedstrijd eerst moeten spelen EN winnen. Maar toch, niet te bescheiden jongens.
Dus elke tegenstander zeer serieus nemen. Carlos echt een compliment geven voor de versterkingen, het gebrei tot de zestienmeter is voorbij. We gaan naast leuk spelen ook scoren. Helemaal top. Ik heb twee zorg punten, de positie van de keepers. Ik ben een fan van Babos, maar hij zag er vandaag ook niet echt sterk uit. En ik snap niet waarom Pastoor (nog) niet bij heeft getekend. Hij heeft goede spelers en de vooruitzichten voor de toekomst mbt de investeerders ziet er bij Nec erg goed uit. Wat weerhoudt hem om te verlengen??
Complimenten voor het hele team voor de prestaties de afgelopen weken. De lol blijft ( vooral die van vorige week, dat duurt bij mij erg lang) :lol: :lol: :lol: :sjaal: :tu:
Hoewel Pastoor het uitstekend doet en ik hem graag langer zie blijven is hij helemaal niet verantwoordelijk voor het huidige succes, maar een onderdeel daarvan, een schakeltje, dat relatief makkelijk vervangen kan worden. Daar ben ik heilig van overtuigd.

Heerlijk dat carnaval :party:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - VVV venlo

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:De pot tegen VVV winnen we met twee vingers in de neus.
het orakel heeft gesproken ... [dat wordt dus 3 keer nix]
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bbq, Ernstcuyten, Justian, Mook, Nummer 11, Pol, RensNec en 53 gasten