N.E.C.-PSV

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door Tiel »

Waarom laten ze vah H trouwens steeds halfleeg de laatste tijd?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door mschr »

De gemeente heeft de laatste tijd bezuinigd op rollators? De oudjes vinden zo'n winteravondwedstrijd te koud?

nijmegen25
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 19:10
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door nijmegen25 »

nu na denhaag laten we massaal gaan op na 3 punten

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door Samnec »

nijmegen25 schreef:nu na denhaag laten we massaal gaan op na 3 punten
Laten we daar maar tegen ADO al voor gaan...

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7202
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door karlo »

Danish Dynamite schreef:
vak Oost schreef:
denniesee schreef:
SanderNEC schreef:
Eniesee schreef:
SanderNEC schreef:Wat een lul die Van Bommel :angryfire:
want?
Bij dat interview tegen de NOS. "Nou volgens mij was het een speler van NEK (even lekker provoceren, puntjes verspeeld) die hands maakte, dus dat was gewoon een penalty."
Waar maak je je druk om, 2 seconden erna zegt ie N-E-C
:withstupid: en in dat zelfde interview meld hij dat het niet dat moment is dat psv zichzelf te kort doet ... selectief spijkers op laag water zoeken heet zo iets ...
:withstupid: En over die handsbal had hij gewoon gelijk, toen Vink floot schrok ik ook al, want zelfs vanaf de Gofferttribune kon je duidelijk zien dat het Stutter was die de bal tegen zijn hand kreeg....
ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij kreeg wijnaldum de bal tegen zijn arm, waarna de bal daardoor tegen de arm van stutter kwam, en floot vink uiteindelijk voor de eerste handsbal, van wijnaldum dus.
in de samenvatting is dit niet duidelijk te zien, maar in het stadion dacht ik dit gezien te hebben.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door van Haren »

[/quote]

:withstupid: En over die handsbal had hij gewoon gelijk, toen Vink floot schrok ik ook al, want zelfs vanaf de Gofferttribune kon je duidelijk zien dat het Stutter was die de bal tegen zijn hand kreeg....[/quote]

ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij kreeg wijnaldum de bal tegen zijn arm, waarna de bal daardoor tegen de arm van stutter kwam, en floot vink uiteindelijk voor de eerste handsbal, van wijnaldum dus.
in de samenvatting is dit niet duidelijk te zien, maar in het stadion dacht ik dit gezien te hebben.[/quote]

Het was hands van Stutter maar Vink fluit gewoon voor een voorafgaande overtreding van Wijnaldum dus snap niet wat al die psv-ers lopen te zeiken..
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3877
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door BasNijmegen »

Puntje is lekker, maar George George George..... zulke kansen moeten erin!

Waarom worden de palen niet meer gedekt bij corners?

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door Chuckie »

Afbeelding

aanpakken die lunatics uit vakkie L !!!!
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door denniesee »

Vak l snagilooh
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

jbnmgn

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
TT schreef:
Chuckie schreef:
Biarmicus schreef:
Samnec schreef:Wat was er trouwens aan de hand in vak M?
Viel me ook op dat er meer politie rond het stadion was dan anders en dat half vak A was leeggelaten. Waarvoor was dit?
:withstupid:
Vechtpartijtje in vak L was het...... twee mannen stoorde zich aan het geschreeuw van pa en zoon achter hun .....
werd woordenwisseling en ineens waren ze aan het matten met z'n viertjes ..... meest opwindende moment van de eerste helft overigens....
Dat geschreeuw van die twee (nou ja, vooral die pa) is mijn tweewekelijkse portie bevestiging dat er heel aparte mensen zijn op de wereld.
Wat die allemaal uitkraamt zeg.... :biggrin: De man die voor hen zat, die zei er wat van...en daar was zoonlief het dan weer niet zo mee eens.
zo zit er achter mij ook een kwibus die helemaal vol stress op de tribune zit en maar blijft schreeuwen met "jagen - jagen"
en als tie de kans heeft op de stoel leuning voor hem gaat rammelen alsof tie bij de josti band zit ... echt een balletje adhd
IN welk vak is dat? Bij ons zit er n.l. ook zo een. Ik heb er alleen geen last van, emotievolle jongen is dat denk ik dan maar zo.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4579
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door gladiator »

iemand link van samenvatting?
Liever niet degraderen dan twee pandaberen


Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door burp »

geheel terecht, ondanks meer kansen voor PSV gewooblijven voetballen. Lens leek het z'n oude club ook te gunnen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:
vak Oost schreef:zo zit er achter mij ook een kwibus die helemaal vol stress op de tribune zit en maar blijft schreeuwen met "jagen - jagen"
en als tie de kans heeft op de stoel leuning voor hem gaat rammelen alsof tie bij de josti band zit ... echt een balletje adhd
IN welk vak is dat? Bij ons zit er n.l. ook zo een. Ik heb er alleen geen last van, emotievolle jongen is dat denk ik dan maar zo.
dat is vak L rij 6 0f 7 vlak langs de trappen naast het sfeervak daar zit deze emotievolle supporter
Alles komt goed !!

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: N.E.C.-PSV

Bericht door Chuckie »

Afbeelding

1-1 ???? :lol:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten