RKC-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door NiMwEgUh »

het was een bagger avond.Had er wel wat meer van verwacht.
Maar moet zeggen dat de meeste door de mand vielen babos breuer en rens vond ik een van de betere.
Platje ging ook nog wel maar komt door zijn inzet want dat heeft hij wel.
Maar ten voorde wat raar om naar hem te kijken oogt niet gemotiveerd en kwa duels is die ook hartstikke slecht.
Ik geef hem nog wel een kans maar moet zeggen dat ik hem erg vind tegen vallen.
Voor de rest was het wel leuke avond kleine van me had ik mee genomen voor het eerst naar een uitwedstrijd die vond het helemaal geweldig .
wat was er eigenlijk nou aan de hand bij begin van wedstrijd bij het hek???

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door benniewels »

benniewels schreef:RKC uit altijd lastig
Ik ben toch bang voor een nederlaag hoor 2-0



:td: :td: :td: Sukkels
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door benniewels »

Zojuist ff de samenvatting bekeken..

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Maar laten we eerlijk zijn hoeveel goede wedstrijden hebben we dit seizoen nu mogen zien ?
We staan met geluk op de 7e plaats, het is en blijft gewoon een matig team.
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

nijmegen25
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 19:10
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door nijmegen25 »

450 man in de kou staan bij zo slecht voetbal ik zeg gratis denhaag uit voor deze groep

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1535
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door druten »

Sjonge, zat voor het eerst naast het uitvak ipv er in, dat is echt niets. Sfeer was prima in het uit vak, RKC vrijwel niet gehoord.
Leek trouwens wel of ten voorde weer voor RKC voetbalde, hij had van die hele vreemde terugspeelballen?? Verder een dramatische wedstrijd van George, voorde, koolwijk, en ook foor was niets.

Snel vergeten en knallen thuis tegen psv

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door Super-Simr »

NEC-spelers: "zonder voetbal geen respect (van de supporters)!"
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door GV »

NEC staat op de huidige 7de plaats 7 plaatsen te hoog. NEC heeft een super zwak team, geen creatieve spelers. Alleen maar voetballers die misschien met werklust e.e.a. kunnen compenseren. Als dit laatste niet gebeurd zie je dus wat wij gisterenavond hebben gezien. Een uiterst zwak team dat eigenlijk niet van ere-divisie niveau is.
ten Voorde, George, Foor, Platje, Koolwijk, en zo zijn er nog wel een aantal te noemen, waar hebben wij het over. Mensen betalen zelfs nog om dit te mogen aanschouwen. Deze voetballers worden nog vorstelijk betaald ook, die hebben geen last van de crisis. Een hard gelach.
Sterker nog, in hun kielzog gaan er supporters mee door het hele land. Als aardbei op de slagroom krijg je dan RKC-NEC voorgeschoteld. Hulde aan deze mannen en vrouwen, voor deze onvoorwaardelijke trouw.
Ach, op 15 km afstand voetbalt de mogelijke toekomstige landskampioen. Die staan er een stuk beter voor. En wij maar blijven zeggen dat wij het niet op die manier willen. Wij willen van onze eigen kracht uitgaan. Nou we zien het resultaat!
Maar ja, de mooiste plek in Arnhem blijft nog steeds de bushalte naar Nijmegen. Ik hoop dat hier ook ooit een suikeroom opstaat, anders blijft het huilen met de pet op.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door FabianNEC »

Bijna alle reacties hier volgen de waan van de dag. Tegen Waalwijk was het triest, ontbrak er strijd en inzet, maar dat is het tegen Waalwijk altijd. Tegen Utrecht gingen we nog Europees halen, en als we tegen PSV punten pakken zullen de reacties ook zo zijn. We staan 7e omdat we 23 punten hebben en daarmee 7e verdienen te staan. Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door DJTEEF! »

FabianNEC schreef:Bijna alle reacties hier volgen de waan van de dag. Tegen Waalwijk was het triest, ontbrak er strijd en inzet, maar dat is het tegen Waalwijk altijd. Tegen Utrecht gingen we nog Europees halen, en als we tegen PSV punten pakken zullen de reacties ook zo zijn. We staan 7e omdat we 23 punten hebben en daarmee 7e verdienen te staan. Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.
Weet je wat bij waan van de dag leven is? Denken dat NEC met deze selectie bij de eerste 10 kan eindigen. We hebben voorin geen enkele uitstekende, goede, redelijke, of zelfs matige speler lopen; allemaal zwak tot slecht. Dat is lastig voetballen hoor. En dat het zo zou lopen zag je al vanaf het sluiten van de transfermarkt aankomen.

Ik ben blij dat we, per ongeluk, veel punten hebben gepakt, waardoor we al nagenoeg veilig zijn. Ik geef alles om NEC, maar een enigszins uitgebalanceerde selectie lijkt me niet teveel gevraagd.

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door GV »

ThomNec schreef:Ongelofelijk hoe sommige mensen hier ineens of nec praten. Alsof we niks meer zijn na deze verlore wedstrijd.... Hoezo waan van de dag. We staan nog steeds keurig 7de terwijl we de 12de of 13de begroting hebben. Zeer netjes dus. Deze nederlaag is zeker een schande vooral de manier waarop. Bied de 450 supporters die mee waren 8 euro korting op de volgende uitwedstrijd. Heb je dan ook weer een mooi gevuld uitvak. Pastoor moet dit oplossen en zorgen dat we volgende week tegen PSV weer gaan knallen. Je kan verliezen maar ga dan ieder geval strijdend ten onder. Zie hier mensen het zelfs over het verlengen van de seizoenkaart hebben... Aub zeg. Als nec volgende week wint lopen deze personen weer vooraan in de polonaise over hoe geweldig nec wel is. Volgende week gewoon met zun allen achter nec!
Wat denkt je zelf? Als NEC volgende week wint ......
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door NiMwEgUh »

ik denk wel dat je linker rijtje kan halen maar er moet voor wel wat bij.
Want het is niks voorin en dan 20 keer de lange bal hanteren platje wint zelden een bal ricky is te beroerd om te springen en foor is te kleiin.
Nee kwa dat hebben we toch niks enigste die bal wint i palsson .
we moeten een goeie spits hebben hopelijk horen we in de winter wat laten we het hopen

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door GV »

DJTEEF! schreef:
FabianNEC schreef:Bijna alle reacties hier volgen de waan van de dag. Tegen Waalwijk was het triest, ontbrak er strijd en inzet, maar dat is het tegen Waalwijk altijd. Tegen Utrecht gingen we nog Europees halen, en als we tegen PSV punten pakken zullen de reacties ook zo zijn. We staan 7e omdat we 23 punten hebben en daarmee 7e verdienen te staan. Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.
Weet je wat bij waan van de dag leven is? Denken dat NEC met deze selectie bij de eerste 10 kan eindigen. We hebben voorin geen enkele uitstekende, goede, redelijke, of zelfs matige speler lopen; allemaal zwak tot slecht. Dat is lastig voetballen hoor. En dat het zo zou lopen zag je al vanaf het sluiten van de transfermarkt aankomen.

Ik ben blij dat we, per ongeluk, veel punten hebben gepakt, waardoor we al nagenoeg veilig zijn. Ik geef alles om NEC, maar een enigszins uitgebalanceerde selectie lijkt me niet teveel gevraagd.
:withstupid: en zo is het!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door mschr »

FabianNEC schreef:Bijna alle reacties hier volgen de waan van de dag. Tegen Waalwijk was het triest, ontbrak er strijd en inzet, maar dat is het tegen Waalwijk altijd. Tegen Utrecht gingen we nog Europees halen, en als we tegen PSV punten pakken zullen de reacties ook zo zijn. We staan 7e omdat we 23 punten hebben en daarmee 7e verdienen te staan. Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.
Compleet mee eens! Een nederlaag in Waalwijk is niet het einde van de wereld. Degradatie is het einde van de wereld. NEC heeft het altijd moeilijk tegen RKC. Dus een nederlaag was te verwachten. Simpel. Klaar. Uit.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door vak Oost »

FabianNEC schreef:Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.
het gaat mij meer om instelling, dat je kan verliezen in een weekend daar kan ik mee leven ...
maar als 11 zoutzakken cq 11 makke schaapjes niet eens strijd willen/kunnen leveren dat is toch wel het ergste van alles
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door T.I.G.O. »

druten schreef:Sjonge, zat voor het eerst naast het uitvak ipv er in, dat is echt niets. Sfeer was prima in het uit vak, RKC vrijwel niet gehoord.
Leek trouwens wel of ten voorde weer voor RKC voetbalde, hij had van die hele vreemde terugspeelballen?? Verder een dramatische wedstrijd van George, voorde, koolwijk, en ook foor was niets.

Snel vergeten en knallen thuis tegen psv
:biggrin: ik zat dus op de ere in de hoek tegen hun fanatiekelingen
Ziege zagge 2x gehoord en verder nog een keer of 5 en dat
Was het, als er niet massaal word meegedaan hoor je aan de overkant
Helemaal niks, en die van RKC lieten zich best wel horen!
Maar wat ik zeg, het is maar waar je zit.

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1309
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door Steev »

benniewels schreef:Zojuist ff de samenvatting bekeken..

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Maar laten we eerlijk zijn hoeveel goede wedstrijden hebben we dit seizoen nu mogen zien ?
We staan met geluk op de 7e plaats, het is en blijft gewoon een matig team.
Joh, voor vandaag heb je alleen van Ajax, Twente, Feyenoord en Vitesse verloren (die allen boven je staan). Je doet het dus gewoon goed.. Je mist punten tegen VVV uit, maar je pakt elders eigenlijk teveel.
Nu verlies je voor het eerst van een "concurrent", en nog volkomen terecht...
Nog 11 punten en je bent veilig, is vaak anders geweest in december!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4298
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door Napoleon »

mschr schreef:
FabianNEC schreef:Bijna alle reacties hier volgen de waan van de dag. Tegen Waalwijk was het triest, ontbrak er strijd en inzet, maar dat is het tegen Waalwijk altijd. Tegen Utrecht gingen we nog Europees halen, en als we tegen PSV punten pakken zullen de reacties ook zo zijn. We staan 7e omdat we 23 punten hebben en daarmee 7e verdienen te staan. Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.
Compleet mee eens! Een nederlaag in Waalwijk is niet het einde van de wereld. Degradatie is het einde van de wereld. NEC heeft het altijd moeilijk tegen RKC. Dus een nederlaag was te verwachten. Simpel. Klaar. Uit.
Dus op basis van het verleden legitimeer jij de slappe inzet en houding van de spelers van gister? Natuurlijk mag je verliezen van RKC, maar de manier waarop is onacceptabel... Het feit alleen al dat Pastoor gister voor het eerst boos is geworden, zegt voldoende.
Come on Wilfried Bony!

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door FabianNEC »

Napoleon schreef:
mschr schreef:
FabianNEC schreef:Bijna alle reacties hier volgen de waan van de dag. Tegen Waalwijk was het triest, ontbrak er strijd en inzet, maar dat is het tegen Waalwijk altijd. Tegen Utrecht gingen we nog Europees halen, en als we tegen PSV punten pakken zullen de reacties ook zo zijn. We staan 7e omdat we 23 punten hebben en daarmee 7e verdienen te staan. Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.
Compleet mee eens! Een nederlaag in Waalwijk is niet het einde van de wereld. Degradatie is het einde van de wereld. NEC heeft het altijd moeilijk tegen RKC. Dus een nederlaag was te verwachten. Simpel. Klaar. Uit.
Dus op basis van het verleden legitimeer jij de slappe inzet en houding van de spelers van gister? Natuurlijk mag je verliezen van RKC, maar de manier waarop is onacceptabel... Het feit alleen al dat Pastoor gister voor het eerst boos is geworden, zegt voldoende.
De manier waar op is inderdaad onacceptabel, dat is duidelijk. Maar we moeten nu niet ineens met z'n allen gaan doen alsof Ten Voorde onze slechtste speler aller tijde is, dit team voor geen meter kan voetballen, we op de veertiende plek horen te staan en dat soort onzin.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4298
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door Napoleon »

FabianNEC schreef:
Napoleon schreef:
mschr schreef:
FabianNEC schreef:Bijna alle reacties hier volgen de waan van de dag. Tegen Waalwijk was het triest, ontbrak er strijd en inzet, maar dat is het tegen Waalwijk altijd. Tegen Utrecht gingen we nog Europees halen, en als we tegen PSV punten pakken zullen de reacties ook zo zijn. We staan 7e omdat we 23 punten hebben en daarmee 7e verdienen te staan. Welkom bij NEC. Liever altijd mooi voetbal en winst? Dan kun je beter naar bepaalde andere clubs gaan kijken.
Compleet mee eens! Een nederlaag in Waalwijk is niet het einde van de wereld. Degradatie is het einde van de wereld. NEC heeft het altijd moeilijk tegen RKC. Dus een nederlaag was te verwachten. Simpel. Klaar. Uit.
Dus op basis van het verleden legitimeer jij de slappe inzet en houding van de spelers van gister? Natuurlijk mag je verliezen van RKC, maar de manier waarop is onacceptabel... Het feit alleen al dat Pastoor gister voor het eerst boos is geworden, zegt voldoende.
De manier waar op is inderdaad onacceptabel, dat is duidelijk. Maar we moeten nu niet ineens met z'n allen gaan doen alsof Ten Voorde onze slechtste speler aller tijde is, dit team voor geen meter kan voetballen, we op de veertiende plek horen te staan en dat soort onzin.
Ik ben van mening dat dit team wel heel goed kan voetballen en was daarom zo teleurgesteld gister. Ik geloof ook dat dit elftal op de 9e of 10e plaats kan eindigen.
Wat betreft Ten Voorde, ik vind echt dat hij niet kan voetballen. Een fatsoenlijke balaanname is al een hele opgave voor hem. Het spijt me, maar dan hoor je niet thuis in de eredivisie. Jij mag daar natuurlijk een andere mening over hebben.
Come on Wilfried Bony!

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door Samnec »

Ach kom op nou, Platje kan ook geen bal aannemen? Ik ben het met je eens dat het te ver onder Eredivisie niveau ligt, maar dat is Ten Voorde niet alleen.

josua
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 13:46
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door josua »

Ondanks alle teleurstelling van gisteravond, kan ik misschien toch iemand blij maken?
Bij terugkomst met de bussen, gevonden op NEC parkeerplaats; Apple IPhone.
Iemand van mijn medesupporters?

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door Grootstal »

Samnec schreef:Ach kom op nou, Platje kan ook geen bal aannemen? Ik ben het met je eens dat het te ver onder Eredivisie niveau ligt, maar dat is Ten Voorde niet alleen.
Idd, Ik ben niet de grootste fan van Ten Voorde maar hij is technisch toch een stukje beter dan Platje. Desondanks voldoen ze beide niet.. Enige reden waarom Pastoor Ten Voorde op linksbuiten staat in plaats van Rieks is omdat hij nog eens een goaltje wil meepikken. Als Platje meer scoorde zat Ten Voorde op de bank en speelde Rieks, Platje kan het voorin niet alleen aan. Hij kan de bal niet eens bijhouden totdat de rest bijsluit.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door denniesee »

josua schreef:Ondanks alle teleurstelling van gisteravond, kan ik misschien toch iemand blij maken?
Bij terugkomst met de bussen, gevonden op NEC parkeerplaats; Apple IPhone.
Iemand van mijn medesupporters?
Kijk zo kan het ook :hail: overigens is hij niet van mij...
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: RKC-NEC

Bericht door East-Side-Nmgn »

josua schreef:Ondanks alle teleurstelling van gisteravond, kan ik misschien toch iemand blij maken?
Bij terugkomst met de bussen, gevonden op NEC parkeerplaats; Apple IPhone.
Iemand van mijn medesupporters?
Als ik jou was zou ik NEC even laten weten dat je er een hebt gevonden.
Dat is het eerste waar ik heen zou bellen als ik m daar ergens verloren was.

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: RKC-NEC

Bericht door Grootstal »

East-Side-Nmgn schreef:
josua schreef:Ondanks alle teleurstelling van gisteravond, kan ik misschien toch iemand blij maken?
Bij terugkomst met de bussen, gevonden op NEC parkeerplaats; Apple IPhone.
Iemand van mijn medesupporters?
Als ik jou was zou ik NEC even laten weten dat je er een hebt gevonden.
Dat is het eerste waar ik heen zou bellen als ik m daar ergens verloren was.
Meestal heeft iemand in zijn telefoonboek staan: Thuis of papa, mama of iets dergelijks. Als je hem echt terug wilt brengen kan je altijd die nummers proberen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tijmen en 88 gasten