vistas-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door LT »

Pol schreef:
Jeroentje schreef:
Stefannec schreef:Rond uit smerig en denigrerende actie het gooien van urine bah.
Deden wij vroeger toch ook vanaf de jongensrang? Samen met gloeiend hete stuivers en stukken worst!
En waar gooide je dan naar toe?
:withstupid: Eind gooien richting bezoekende club!

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Jeroentje »

Pol schreef:
Jeroentje schreef:
Stefannec schreef:Rond uit smerig en denigrerende actie het gooien van urine bah.
Deden wij vroeger toch ook vanaf de jongensrang? Samen met gloeiend hete stuivers en stukken worst!
En waar gooide je dan naar toe?
Naar alles wat bewoog. Zo eensgezind waren supporters toen niet. De hete stuivers gingen naar de kinderen die rond de sintelbaan liepen.
De worst ging gewoon ze ver mogelijk - na twee happen kreeg je toch al aandrang, zo goed was de worst toen!
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12648
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Curva »

ik denk dat je gewoon aangifte bij de politie kan doen als je met pis of hete koffie bekogeld wordt en dan heeft vitesse geen reet meer te zeggen.
vooral de hete koffie kan gezien worden als poging tot zware mishandeling ivm mogelijke brandwonden....

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: vistas-NEC

Bericht door flipsen »

Curva schreef:ik denk dat je gewoon aangifte bij de politie kan doen als je met pis of hete koffie bekogeld wordt en dan heeft vitesse geen reet meer te zeggen.
vooral de hete koffie kan gezien worden als poging tot zware mishandeling ivm mogelijke brandwonden....
ja en de politie laat alles vallen en stort zich met een team van 15 man op de zaak ...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12648
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Curva »

flipsen schreef:
Curva schreef:ik denk dat je gewoon aangifte bij de politie kan doen als je met pis of hete koffie bekogeld wordt en dan heeft vitesse geen reet meer te zeggen.
vooral de hete koffie kan gezien worden als poging tot zware mishandeling ivm mogelijke brandwonden....
ja en de politie laat alles vallen en stort zich met een team van 15 man op de zaak ...
dat is een ander verhaal maar als ik op straat over wildvreemden kokendhete koffie of een beker pis zou gooien zou dat dan ook onbelicht blijven?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door pjottr »

:withstupid:


Word nu gewoon afgedaan als gejank, maar het gaat natuurlijk nergens over.
Dat je daar die boktorren nu niet over hoort is natuurlijk te verwachten,
maar dat het vanuit NEC ook stil blijft is schandalig. :redface:
:director: LEES JE MEE BARTJE

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Legendario »

Curva schreef:
flipsen schreef:
Curva schreef:ik denk dat je gewoon aangifte bij de politie kan doen als je met pis of hete koffie bekogeld wordt en dan heeft vitesse geen reet meer te zeggen.
vooral de hete koffie kan gezien worden als poging tot zware mishandeling ivm mogelijke brandwonden....
ja en de politie laat alles vallen en stort zich met een team van 15 man op de zaak ...
dat is een ander verhaal maar als ik op straat over wildvreemden kokendhete koffie of een beker pis zou gooien zou dat dan ook onbelicht blijven?
Geen idee. Interessant om uit te proberen wellicht. Ik weet nog wel een goed plek!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12648
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Curva »

Legendario schreef:
Curva schreef:
flipsen schreef:
Curva schreef:ik denk dat je gewoon aangifte bij de politie kan doen als je met pis of hete koffie bekogeld wordt en dan heeft vitesse geen reet meer te zeggen.
vooral de hete koffie kan gezien worden als poging tot zware mishandeling ivm mogelijke brandwonden....
ja en de politie laat alles vallen en stort zich met een team van 15 man op de zaak ...
dat is een ander verhaal maar als ik op straat over wildvreemden kokendhete koffie of een beker pis zou gooien zou dat dan ook onbelicht blijven?
Geen idee. Interessant om uit te proberen wellicht. Ik weet nog wel een goed plek!
iets met koren en markt?

als er namen bij de verhalen zijn kunnen die natuurlijk aangifte doen van vernieling, vandalisme (kleding) en poging tot mishandeling (koffie), het kan toch niet zo zijn dat je in een stadion vogelvrij bent en de clubs opeens de wet bepalen ?

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: vistas-NEC

Bericht door jasper491 »

http://www.youtube.com/watch?v=5oMafmt_ ... watch-vrec deze 3 februari maar op de nieuwe schermen afspelen?

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Chuckie »

Afbeelding
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Danish Dynamite »

illestyl schreef:
Michael schreef:
Demtsjenko schreef:Ik snap ook niet zo goed waarom je oproept om dassen voor het gezicht te binden... alsof de welwillende supporters iets te verbergen hebben... doe jij ook een sjaal voor je gezicht als je geld van je eigen rekening pint of als je een bank binnenstapt of een tankstation?
Ik vind dit ver gaan. Niet dat ik er last van heb, heb niets te verbergen, maar zijn de camera's in het Gelredome, uitkaart met pasfoto niet voldoende? Wat is die toegevoegde waarde? Die ontgaat mij even, of moeten we ook nog met een bordje voor ons borst met een nummer gaan staan?
Het is gewoon nodig, heb je vorig jaar in beide wedstrijden gezien. Thuis 'rellen' en uit een bijna uitbraak. Was die poort iets minder stevig, dan hadden we morgen een derby zonder uitpubliek gehad en een hoop andere problemen. Dus ja, als ze hierdoor beter in kunnen grijpen, prima!
Niet lullen als je niet weet hoe het zat, die nooddeur (of poort zoals jij het noemt) was stevig genoeg.
Maar als een of andere oetlul in die glasbak op een knop drukt waardoor de kleefmagneten uitgeschakeld worden (het zijn nl nooddeuren), ja dan gaan die deuren vanzelf open. Dat dit door die jankers nooit naar buiten is gebracht is alleen maar omdat ze nu de NEC supporters de schuld konden geven, maar die oetlul werkt daar sinds die wedstrijd in ieder geval niet meer.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door BiT »

Bovendien stonden de deuren al vanaf het begin van de wedstrijd "open" (magneten uitgeschakeld dus). Door de (logische) reactie op de provocaties van de spelers van viestesse kwamen de supporters bij die deur er pas achter.
Die neppers zaten dubbel fout, maar dat zijn we wel van ze gewend...

Als die poort nu weer open had gestaan dan hadden die camera's helemaal niets geholpen, er zouden op zeker mensen zijn geweest die die cocaïne-kop van Reis even een paar tikken hadden willen geven.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Ramona »


Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Larry NEC »

"Als er al met bekers is gegooid, dan waren die gevuld met bier, zegt voorzitter Stef ten Thij."

Vooral die uitspraak doet t hem. Prima dat je het twijfel trekt of het wel echt urine was, dat kun je namelijk nooit bewijzen. Maar het in twijfel trekken dat er daadwerkelijk met bekers wordt gegooid is echt schandalig.... Geeft ook meteen het niveau aan van dat hele zooitje. Wat is het toch ook een kotsclub :pukeface:
En wat kijk ik uit naar de dag dat daar de stekker er helemaal uit gaat!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Pol »

Het past wel helemaal in de zelfgenoegzaamheid die zich al uitte in dat sneue spandoek....

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door williamnmgn »

dat dit niet serieus genomen wordt zeg! ik weet nu wel wat ik ga doen in ieder geval, begooit worden met urine is toch een kwalijke zaak en al helemaal omdat ze het nu ook nog eens glashard ontkennen ook! de rijnjankers die staan erbij en kijken erna wat ik al helemaal walgelijk vondt

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Niet om de eigen support in twijfel te trekken hoor, maar hoe weten we eigenlijk dat het urine was ipv bier? Is er hier iemand die zelf ermee in aanraking is gekomen of het heeft gezien? Of heeft iemand in het uitvak dit geroepen en is het daarna zijn eigen leven gaan leiden...?

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door williamnmgn »

ik heb het zelf over me heen gekregen man gast jij weet dus duidelijk niet waar je het over hebt man! het zit me echt hoog dit gedoe
vitesse doet er he-le-maal niks aan en nec volgensmij ook niet.
dus nu maar op het politieburo proberen

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door williamnmgn »

en ik weet zeker dat het urine was ja en ik ben echt niet de enige die dit over zich heen kreeg

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: vistas-NEC

Bericht door flipsen »

williamnmgn schreef:en ik weet zeker dat het urine was ja en ik ben echt niet de enige die dit over zich heen kreeg
heb je het bewijsmateriaal nog ?
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4298
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Napoleon »

williamnmgn schreef:en ik weet zeker dat het urine was ja en ik ben echt niet de enige die dit over zich heen kreeg
Heb je het geproefd?

Edit: Excuus! Idd stom geintje.

Vind overigens dat Vitesse zelf de betreffende supporters moet aanpakken.
Laatst gewijzigd door Napoleon op do 22 nov 2012, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door ApophisEire »

Heren (en eventueel dames)

Laten we deze situatie niet kleineren om grapjes te maken
Mensen zijn hier erg door geraakt en hun gevoelens bagataliseren is niet eerlijk
Jullie doen dus hetzelfde als de pliesie en vistas doet door zo om te gaan met hun uiting
Ik vind dat niet eerlijk, ik heb zelf van een aantal mensen gehoord die er waren dat het urine was, dus niet 1 persoon of via via
De mensen van wie ik het gehoord heb die vertrouw ik op hun woord

Mochten er mensen zijn die het niet geloven dat is prima, reageer dan op een normale manier, maar ga alstublieft niet reageren op de manier zoals de pliesie en vistas doen om de mensen die het dus vertellen het gevoel te geven dat ze liegen of niet serieus genomen worden

(persoonlijke melding, geen MOD melding)
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door BiT »

williamnmgn schreef:ik heb het zelf over me heen gekregen man gast jij weet dus duidelijk niet waar je het over hebt man! het zit me echt hoog dit gedoe
vitesse doet er he-le-maal niks aan en nec volgensmij ook niet.
dus nu maar op het politieburo proberen
:tu:
Goed bezig! Laat je ons weten wat er uit komt?
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Ramona »

ApophisEire schreef:Heren (en eventueel dames)

Laten we deze situatie niet kleineren om grapjes te maken
Mensen zijn hier erg door geraakt en hun gevoelens bagataliseren is niet eerlijk
Jullie doen dus hetzelfde als de pliesie en vistas doet door zo om te gaan met hun uiting
Ik vind dat niet eerlijk, ik heb zelf van een aantal mensen gehoord die er waren dat het urine was, dus niet 1 persoon of via via
De mensen van wie ik het gehoord heb die vertrouw ik op hun woord

Mochten er mensen zijn die het niet geloven dat is prima, reageer dan op een normale manier, maar ga alstublieft niet reageren op de manier zoals de pliesie en vistas doen om de mensen die het dus vertellen het gevoel te geven dat ze liegen of niet serieus genomen worden

(persoonlijke melding, geen MOD melding)
:withstupid: :tu:


Sterkte en succes, williamnmgn!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

ApophisEire schreef: Mochten er mensen zijn die het niet geloven dat is prima, reageer dan op een normale manier, maar ga alstublieft niet reageren op de manier zoals de pliesie en vistas doen om de mensen die het dus vertellen het gevoel te geven dat ze liegen of niet serieus genomen worden
Nou nou zeg, was gewoon een vraag, en ik zette er ook expliciet bij dat ik niemand in twijfel trek. Alleen is het natuurlijk nog wel een groot verschil of er hier verhalen de ronde doen die via-via-via-via van horen zeggen op het forum terechtkomen, of dat mensen het persoonlijk ondervonden hebben. Bier en urine zijn allebij geel, en als een iemand iets begint te roepen in een vak dan is een concept als massahysterie een psychologisch goed onderzocht fenomeen. Maar zoals William aangeeft heeft hij het persoonlijk ondervonden, dus dan is mijn vraag daarmee beantwoord.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gerard Lopez, Tijmen en 65 gasten