vistas-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Samnec »

LT schreef:
Samnec schreef:
veurzetje schreef:
Samnec schreef:Ik neem aan dat vitesse een boete gaat krijgen voor dat rookbommetje?!
En volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, mag je ook geen muziek in de wedstrijd draaien?
Wat een schijtclub, zeg! Bah :pukeface: Er is natuurlijk al meer dan genoeg gezegd over de kaarten, maar vooral de ontkenning bij velen... Daar word ik niet goed van.
Gelukkig is het verder prima verlopen en mogen er gewoon weer supporters mee!
En als die club ballen heeft, bestraffen ze Reis nog voor het provocerende gedrag.

Een rookbommetje mag niet en muziek draaien mag niet,maar je mag wel stoeltjes vernielen en Theo Janssen de hele wedstrijd uitschelden.Beetje selectief calimero gedrag.
Wat zijn we toch allemaal lieverdjes.
Ik neem aan dat NEC ook gewoon de boete ontvangt voor die stoeltjes?
Vuurwerk is gewoon verboden, daar staat een straf op. Dat wordt overal bij elke club bestraft, dus zou dat nu ook het geval moeten zijn.
Ik vraag me nog steeds af of je muziek mag draaien tijdens de wedstrijd, maar dat weet men hier niet blijkbaar.
Op welke muziek doel je? Kan me niets herinneren dan de doelpuntentunes?
Toen Bony gewisseld werd!

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door jd »

Daddy cool bij de wissel van Bony denk ik?

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Samnec »

jd schreef:Daddy cool bij de wissel van Bony denk ik?
Juist! Iemand achter mij vertelde mij dat dit niet mocht en normaliter beboet wordt. Vandaar mijn vraag!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door ApophisEire »

Samnec schreef:
jd schreef:Daddy cool bij de wissel van Bony denk ik?
Juist! Iemand achter mij vertelde mij dat dit niet mocht en normaliter beboet wordt. Vandaar mijn vraag!
Ik denk als het spel stil ligt dat het wel mag, maar volgens mij mag het spel er niet door gestoord worden
Dus bij een wissel mag het dacht ik wel, echter zodra die wissel plaatsgevonden heeft (nieuwe speler in het veld) moet het meteen weer uit

Twijfel een beetje over de KNVB variant van deze regel, maar ik weet dat andere landen dit wel vaker doen
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Pol »

Samnec schreef:
jd schreef:Daddy cool bij de wissel van Bony denk ik?
Juist! Iemand achter mij vertelde mij dat dit niet mocht en normaliter beboet wordt. Vandaar mijn vraag!
Ik neem aan dat het mag, want na een goal mag het ook. Zo niet, dan lijkt me overspelen op zijn plaats en neem ik aan dat de meegereisde fans schadeloos gesteld gaan worden voor de psychische schade. Wat dat betreft was het misschien wel lekker dat de bussen omreden, hadden jullie tijd dit allemaal te verwerken. Muziek bij een wissel. Ben ik even blij dat ik niet gegaan ben.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door LT »

Ik had al zoveel muziek gehoord dat dit ook niet echt meer uitmaakte hoor. Heb mij er in ieder geval niet aan gestoord. Vind het eerder tekenend voor Vitesse dat een speler die wekelijks laat weten zo spoedig mogelijk te willen vertrekken wordt verafgood.

jbnmgn

Re: vistas-NEC

Bericht door jbnmgn »

Pol schreef:
Samnec schreef:
jd schreef:Daddy cool bij de wissel van Bony denk ik?
Juist! Iemand achter mij vertelde mij dat dit niet mocht en normaliter beboet wordt. Vandaar mijn vraag!
Ik neem aan dat het mag, want na een goal mag het ook. Zo niet, dan lijkt me overspelen op zijn plaats en neem ik aan dat de meegereisde fans schadeloos gesteld gaan worden voor de psychische schade. Wat dat betreft was het misschien wel lekker dat de bussen omreden, hadden jullie tijd dit allemaal te verwerken. Muziek bij een wissel. Ben ik even blij dat ik niet gegaan ben.
Hoezo overspelen? Als er een illegale handeling heeft plaatsgevonden, dan verliest Vitesse de wedstrijd regelementair met 0-3 :biggrin:

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Samnec »

Tuurlijk, het kan mij ook m'n reet roesten, maar ik vroeg het me gewoon af.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: vistas-NEC

Bericht door flipsen »

Bossen fluit gewoon VVV-Heerenveen dit weekend
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door mschr »

LT schreef:Vind het eerder tekenend voor Vitesse dat een speler die wekelijks laat weten zo spoedig mogelijk te willen vertrekken wordt verafgood.
Als wij een spits als Bony hadden, dan had ik hem ook verafgood. Bony heeft 5x tegen NEC gespeeld en 3x was hij beslissend, in 4 duels scoorde hij 1 of meer goals. Noem mij een spits die het beter doet tegen NEC.


Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door LT »

mschr schreef:
LT schreef:Vind het eerder tekenend voor Vitesse dat een speler die wekelijks laat weten zo spoedig mogelijk te willen vertrekken wordt verafgood.
Als wij een spits als Bony hadden, dan had ik hem ook verafgood. Bony heeft 5x tegen NEC gespeeld en 3x was hij beslissend, in 4 duels scoorde hij 1 of meer goals. Noem mij een spits die het beter doet tegen NEC.
Dat mag. Maar voor mij zijn cijfertjes bij een NEC'er minder zaligmakend. Ik heb honderd keer liever een Van Eijkeren die tegen mij als klein hupke met handtekeningenboekje en pen in de aanslag vraagt of ik een naakte vrouw getekend wil hebben, dan een spits die écht alleen maar voor de poen voetbalt. Clubliefde bestaat niet bij spelers, maar Bony is wel het andere uiterste.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

LT schreef:Clubliefde bestaat niet bij supporters
Da's een boude uitspraak, LT!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Legendario »

LT schreef:
mschr schreef:
LT schreef:Vind het eerder tekenend voor Vitesse dat een speler die wekelijks laat weten zo spoedig mogelijk te willen vertrekken wordt verafgood.
Als wij een spits als Bony hadden, dan had ik hem ook verafgood. Bony heeft 5x tegen NEC gespeeld en 3x was hij beslissend, in 4 duels scoorde hij 1 of meer goals. Noem mij een spits die het beter doet tegen NEC.
Dat mag. Maar voor mij zijn cijfertjes bij een NEC'er minder zaligmakend. Ik heb honderd keer liever een Van Eijkeren die tegen mij als klein hupke met handtekeningenboekje en pen in de aanslag vraagt of ik een naakte vrouw getekend wil hebben, dan een spits die écht alleen maar voor de poen voetbalt. Clubliefde bestaat niet bij supporters, maar Bony is wel het andere uiterste.
:schater: Wat heb je toen geantwoord?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef:Clubliefde bestaat niet bij supporters
Da's een boude uitspraak, LT!
Spelers Mark, spelers! Excuses!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door LT »

Legendario schreef:
LT schreef:
mschr schreef:
LT schreef:Vind het eerder tekenend voor Vitesse dat een speler die wekelijks laat weten zo spoedig mogelijk te willen vertrekken wordt verafgood.
Als wij een spits als Bony hadden, dan had ik hem ook verafgood. Bony heeft 5x tegen NEC gespeeld en 3x was hij beslissend, in 4 duels scoorde hij 1 of meer goals. Noem mij een spits die het beter doet tegen NEC.
Dat mag. Maar voor mij zijn cijfertjes bij een NEC'er minder zaligmakend. Ik heb honderd keer liever een Van Eijkeren die tegen mij als klein hupke met handtekeningenboekje en pen in de aanslag vraagt of ik een naakte vrouw getekend wil hebben, dan een spits die écht alleen maar voor de poen voetbalt. Clubliefde bestaat niet bij supporters, maar Bony is wel het andere uiterste.
:schater: Wat heb je toen geantwoord?
Niet zo veel, denk dat ik 7/8 jaar oud was dus hield maar gewoon pen en papier voor zijn neus in de hoop dat hij het niet zou doen (of juist wel... :biggrin: ).

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door valkhof »

staat nu zelfs een stuk op de telegraaf.nl over dat gooien van pis.......
als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje triest om daar nu over te gaan zeiken, dalijk word dit wel als ernstig incident bestempeld en mag er geen publiek meer mee, en het komt imo een beetje over als calimero gedrag

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: vistas-NEC

Bericht door jasper491 »

valkhof schreef:staat nu zelfs een stuk op de telegraaf.nl over dat gooien van pis.......
als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje triest om daar nu over te gaan zeiken, dalijk word dit wel als ernstig incident bestempeld en mag er geen publiek meer mee, en het komt imo een beetje over als calimero gedrag
:biggrin:

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: vistas-NEC

Bericht door jasper491 »

Hoop dat er wel wat tegen die scheit arneppers wordt gedaan, maar zou allemaal wel weer niet. Net zoals omroep gelderland pro arneps is, dat blijkt maar weer

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door ApophisEire »

valkhof schreef:staat nu zelfs een stuk op de telegraaf.nl over dat gooien van pis.......
als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje triest om daar nu over te gaan zeiken, dalijk word dit wel als ernstig incident bestempeld en mag er geen publiek meer mee, en het komt imo een beetje over als calimero gedrag
Ben ik niet met je eens
Dit is iets wat wel degelijk aan het licht gesteld moet worden
Er kan vanuit de arnep kant veel beter georganiseerd worden om dit soort tafarelen tegen te gaan door een buffer van stewards te plaatsen tussen het uitvak en de nepsupporters
En men mag vanuit de club ok wel eens iets doen ten voordele van de supporters (NEC mag zich best uitspreken over deze shit)
Daarnaast mag ook de club die zo snel was met vingerwijzen richting ons ook eens wat humiliteit tonen door excuses te maken richting de fans of iets in die trend
Toen er rellen waren in Nijmegen, wist NEC niet hoe snel ze openlijk excuses moesten aanbieden
Dus ik vind het in geen enkele opzicht calimero gedrag, de supporters zijn er als vuil behandeld en na al dat vingerwijzen en nadruk leggen hoe slecht wij wel niet zijn, blijkt nu dat ze zelf de boel verstieren en dat mag mijn inziens best aan het licht gesteld worden

Daarnaast, spits en telegraaf enzo die nemen nieuws over dus die zoeken naar dingen om te vermelden
Het is niet zo dat wij richting de pers gestapt zijn met dit verhaal
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door williamnmgn »

daar moet zeker wat tegen gedaan worden! ik werd gif van woede daardoor en dat is ook mede de oorzaak dat ik nu een verbod heb gekregen :td:
en idd de terugreis zo snel mogelijk na huis zat er niet in, we werden netjes via groningen na nijmegen omgereden :lol:

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: vistas-NEC

Bericht door Nijmegen 1 »

mschr schreef:
LT schreef:Vind het eerder tekenend voor Vitesse dat een speler die wekelijks laat weten zo spoedig mogelijk te willen vertrekken wordt verafgood.
Als wij een spits als Bony hadden, dan had ik hem ook verafgood. Bony heeft 5x tegen NEC gespeeld en 3x was hij beslissend, in 4 duels scoorde hij 1 of meer goals. Noem mij een spits die het beter doet tegen NEC.
Amateros!
Kijk maar na scoort altijd tegen ons!
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Chuckie »

En NEC zwijgt weer eens over dit soort incidenten, want tja... Laten we het goede voorbeeld nemen en zeker de goede verhoudingen niet verstoren met de driehoek .....BAH!!

Beetje bestuur met ballen beslist dat die pislui uit 026 hierdoor niet welkom zijn in februari!
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door Gerd »

Ik zou zeggen alle pis van die jankers verzamelen en een verplicht DNA onderzoek uitvoeren bij de geregistreerde plassers in het aangrenzende vak. Ik wil op voorhand uitsluiten; kinderen onder de 3 jaar, incontinente bejaarden, en zieken met prostaat problemen ( laten we reëel zijn en blijven). Wat overblijft en schuldig is levenslang stadionverbod opleggen. Verder hier niet over janken, laten we nu niet hetzelfde gedrag vertonen als die zeikerds. Misschien bij de thuis wedstrijd gratis incontinentie luiers verstrekken in de kleuren rood, groen en zwart. :lol: :lol: :lol:

Op voorhand mijn oprechte excuses aan mensen die hier echt een probleem mee hebben.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: vistas-NEC

Bericht door gladiator »

en wij maar zingen:
en we pissen en we schijten op vite$
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: erikje3, Joeri, Pepino en 47 gasten