AZ - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door pjottr »

ja en nee. ik vind niet dat er te weinig gezongen wordt, sfeer is iets wat overslaat van het veld naar de tribune.
als ik ergens een hekel aan heb is dat AZ/Heerenveen/Oranje sfeertje waarbij 90 minuten lang gezongen en gekleppert wordt terwijl het niet om aan te zien is.
wat ik probeerde te zeggen is dat de supporters moeten voorkomen dat de spelers niets meer durven thuis en al bij de aftrap onder hoogspanning staan.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Samnec »

pjottr schreef:ja en nee. ik vind niet dat er te weinig gezongen wordt, sfeer is iets wat overslaat van het veld naar de tribune.
als ik ergens een hekel aan heb is dat AZ/Heerenveen/Oranje sfeertje waarbij 90 minuten lang gezongen en gekleppert wordt terwijl het niet om aan te zien is.
wat ik probeerde te zeggen is dat de supporters moeten voorkomen dat de spelers niets meer durven thuis en al bij de aftrap onder hoogspanning staan.
En daar ben ik het helemaal mee eens! Laten we daar zaterdag maar voor zorgen. :sjaal:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:
ronnyguitar schreef:
SanderNEC schreef:Wat een kutreactie van Verbeek over Koolwijk.

:withstupid:
Wat zei hij dan? Ik kan niks onbeleefds ontdekken. http://eredivisielive.nl/video/87151-ve ... angen.html
http://nos.nl/video/431591-reactie-verb ... --nec.html
'Justice knows every mans number'

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door NiMMA_024 »

wedstrijd van gister gemist ivm upgrade computer. mijn oude moederbord was naar zijn grootje.
Lekker 3 punten en niet onverdiend zo te horen. Mocht ook wel een keer. :sjaal:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door tweety »

gister op uitnodiging van een vertegenwoordiger in de vipbox gekeken , ( oud vipbox van M. Borsato ), gewedige avond gehad . vanuit een luie stoel , pilsje in de hand de wedstrijd gevierd tussen Alkmaarders
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Janssen »

tweety schreef:gister op uitnodiging van een vertegenwoordiger in de vipbox gekeken , ( oud vipbox van M. Borsato ), gewedige avond gehad . vanuit een luie stoel , pilsje in de hand de wedstrijd gevierd tussen Alkmaarders
:sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Dogfather »

NEC was gisteren superieur aan AZ. Niks op overwinning af te dingen. Als ze nu thuis ook eens zo gaan spelen dan rol je Roda ook op. Ben heel benieuwd of ze dit door kunnen zetten.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Gerd »

Bleum schreef:
Gerd schreef:Ja we voetballen lekker, veel balbezit. Maar enorm inefficient voor de goal. Met andere woorden we scoren te weinig. En Pastoor maar dom lullen na de overwinning in Duitsland " we schoten te weinig op het goal". Man je komt met dat gebrei op het middenveld never nooit niet voor de goal, laat staan scoren. Ons middenveld heeft teveel van dezelfde spelers, totaal geen diepgang. Dus tegen AZ spelen we weer leuk, maar zij zijn effectiever en daarom ga je weer met ruime cijfers de kuikenbak in.
:tong: :tong: :tong:
Ik ben blij voor je dat je gelijk hebt. :tu: Nec terecht gewonnen met een uitstekende Foor en een goede Koolwijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten