N.E.C. - ADO

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Danish Dynamite »

Samnec schreef:
Bottendaal schreef:
Eniesee schreef:
Samnec schreef: Je meende het echt? Ik dacht dat dit een beetje een cynische reactie richting de beperkte voetballer Breuer was...
ja natuurlijk meende ik het, kijk maar eens goed naar de situatie. Met links trappen was niet slim geweest,
Weet je wat nog dommer is, de bal de doellijn laten passeren voordat je hem weg werkt... gewoon een ros geven en dan kijken wat de volgende situatie wordt... een bal op de lijn moet gewoon weg, dan is er toch simpelweg geen tijd om na te denken wat de beste optie is!
Juist! Maar een aantal hier willen dat niet inzien en zijn te koppig om dat toe te geven.

Door het met het dikgedrukte eens te zijn val je gigantisch door de mand met het blijven afkraken van Breuer.... :bye:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door bertje »

LT schreef:
Samnec schreef:
LT schreef:Ik heb die goal nu een paar keer teruggezien, maar waarom trapt Breuer die bal pas weg nadat hij om zijn halve as is gedraaid? Gebruik gewoon je linker en schiet hem de andere kant op?
Ssssht, dat mag niet gezegd worden!! Het is van eijden en niemand anders dan van eijden die debet is aan deze goal....
:wink: Lees maar ff de discussie terug, dan begrijp je het waarschijnlijk!
Alles wat er mis kan gaan, zoals Dave ook aangeeft, gaat inderdaad mis. Van Eijden klunst er een keer aardig op los, maar een beetje voetballer die doet dit toch niet zo? Al helemaal niet als je jaren linksback bent geweest.
:withstupid: Breuer is natuurlijk niet de meest snelle en wendbare speler, maar hij had nog een bakkie thee kunnen drinken, de auto kunnen wassen, de hond uitlaten en dan de bal weg kunnen schieten..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joeri, Veugel en 71 gasten