N.E.C. - ADO

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Gerd »

Janssen schreef:Platje eruit Ten Voorde erin.
Roorda eruit (en nooit meer erin) en Paulson erin. Paulson is echt een stuk beter geworden (of speelde de voorgaande 2 wedstrijden bedroevend slecht).
Inderdaad, Roorda nooit meer erin. Kan geen pass over drie meter geven. paulson won tenminste duels.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door valkhof »

Samnec schreef:
NiMwEgUh schreef:
Samnec schreef:
NiMwEgUh schreef:En waarom was er zoveel me op de been?En stonden ze met honden in de bossen??
Nec - Ado, 0 risico natuurlijk....
ja dat snap ik ook wel maar wel heel erg veel vond ik zelf.
Je kunt geen risico nemen. NEC weet ook wel dat de sfeer niet opperbest is en dat er nieuwe groepjes 'hooligans' ontstaan!
Ze mogen op eigen vervoer komen, ik vind het gevaarlijk.
kom op zeg

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door valkhof »

Samnec schreef:
vak Oost schreef:
Samnec schreef:Nu zie ik net die samenvatting en dan vraag ik me maar een ding af: Wat deed Breuer in godsnaam bij de 1-1?!?!
pardon ... wat deed van eijden ...
Wat van Eijden deed slaat nergens op, dat is de grootste fout. Maar dat afwachten van Breuer, plus het willen wegschieten met de bal met de RECHTERVOET.... ik kan er met mn hoofd niet bij dat je die bal niet met links weg rost!
echt waar hoor!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door vak Oost »

valkhof schreef:
Samnec schreef:
vak Oost schreef:
Samnec schreef:Nu zie ik net die samenvatting en dan vraag ik me maar een ding af: Wat deed Breuer in godsnaam bij de 1-1?!?!
pardon ... wat deed van eijden ...
Wat van Eijden deed slaat nergens op, dat is de grootste fout. Maar dat afwachten van Breuer,
plus het willen wegschieten met de bal met de RECHTERVOET.... ik kan er met mn hoofd niet bij dat je die bal niet met links weg rost!
echt waar hoor!!!
breuer moet daar nog herstellen terwijl hij uit positie is door een collega ... dat gaat niet samen he`
Alles komt goed !!

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

rens maakt domme domme fout.


ik vond platje, foor, roorda. heel slecht.

vond george, rick, palson goed van daag. liever hun in de basis en platje en roorda er uit houden.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door LT »

Welke wedstrijd heb jij gezien vandaag? Foor was sowieso de beste man van het veld.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

LT schreef:Welke wedstrijd heb jij gezien vandaag? Foor was sowieso de beste man van het veld.
nee dat was george.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Bottendaal »

Samnec schreef:
Janssen schreef:
vak Oost schreef:
Samnec schreef:Nu zie ik net die samenvatting en dan vraag ik me maar een ding af: Wat deed Breuer in godsnaam bij de 1-1?!?!
pardon ... wat deed van eijden ...
:withstupid:
Die snap ik ook niet helemaal.Er was maar 1 speler schuldig aan de 1-1. Dat is de speler die elke wedstrijd een cruciale vout maakt......
Tuurlijk is het de fout van van Eijden, maar kom op, heb je Breuer niet gezien?!
Volledig mee eens, dat v. Eijden de ketser van zijn leven maakt geeft Breuer toch niet het recht om dan maar niet die bal voor de doellijn weg te rossen!!?!!

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door FabianNEC »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:
LT schreef:Welke wedstrijd heb jij gezien vandaag? Foor was sowieso de beste man van het veld.
nee dat was george.
George en Foor speelde allebei goed. Pálsson en Ten Voorde vielen behoorlijk in. Ook de linker kant met Conboy en Rieks liep best oké.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door mschr »

Bottendaal schreef: Volledig mee eens, dat v. Eijden de ketser van zijn leven maakt geeft Breuer toch niet het recht om dan maar niet die bal voor de doellijn weg te rossen!!?!!
Ik durf te beweren dat ik die bal voor de doellijn had weggetrapt. Dit is een nog grotere blunder dan die van Jan Wouters bij de 0-1 voor België op het WK van 1994.http://m.youtube.com/#/watch?v=tLeOEaJM ... MYqw&gl=NL (7:30)

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Frans »

Koolwijk speelde ook weer sterk.
NECTheBest

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door CHEF »

LT schreef:Welke wedstrijd heb jij gezien vandaag? Foor was sowieso de beste man van het veld.
:crazy2:

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Biarmicus »

CHEF schreef:
LT schreef:Welke wedstrijd heb jij gezien vandaag? Foor was sowieso de beste man van het veld.
:crazy2:
:withstupid:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door necnmgn »

LT schreef:Welke wedstrijd heb jij gezien vandaag? Foor was sowieso de beste man van het veld.
Nou, ik vond Navarone zeker in de eerste helft erg zwak... Veel balverlies. In de tweede helft kon hij wat meer de ruimtes vinden. Toen speelde hij beter. Maar de beste was hij zeker niet.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door LT »

necnmgn schreef:
LT schreef:Welke wedstrijd heb jij gezien vandaag? Foor was sowieso de beste man van het veld.
Nou, ik vond Navarone zeker in de eerste helft erg zwak... Veel balverlies. In de tweede helft kon hij wat meer de ruimtes vinden. Toen speelde hij beter. Maar de beste was hij zeker niet.
Er was eindelijk een spelmaker in de ploeg. Haalde achterin de ballen op, probeerde het spel te verdelen en speelde dwingend. Misschien was ik te euforisch doordat er ineens iemand wél de lijnen uit probeerde te zetten, maar het zou mij niet verbazen als hij in de VI bij de beste behoort.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Pol »

Het was gisteren naar verhouding erg leeg. Toeschouwersaantal (10.875) was laagste in 8 jaar.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Frans »

11.500 waren er volgens officiële opgave van N.E.C.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Pol »

Frans schreef:11.500 waren er volgens officiële opgave van N.E.C.
Merkwaardig dat VI (wederom) een ander aantal heeft. Er waren gisteren zeldzaam veel lege stoeltjes, dus lijkt me een reëler getal.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door LT »

Frans schreef:11.500 waren er volgens officiële opgave van N.E.C.
Dat is de standaard van seizoenkaarthouders + vrije verkoop. Het zag er veel leger uit dan dat.

Poort5
Berichten: 2552
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Poort5 »

LT schreef:
Frans schreef:11.500 waren er volgens officiële opgave van N.E.C.
Dat is de standaard van seizoenkaarthouders + vrije verkoop. Het zag er veel leger uit dan dat.
Idd, er waren echt veel lege plaatsen. De hoofdtribune ziet er zelfs treurig uit zeg.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door karlo »

Poort5 schreef:
LT schreef:
Frans schreef:11.500 waren er volgens officiële opgave van N.E.C.
Dat is de standaard van seizoenkaarthouders + vrije verkoop. Het zag er veel leger uit dan dat.
Idd, er waren echt veel lege plaatsen. De hoofdtribune ziet er zelfs treurig uit zeg.
het verval is ingezet,
mensen zijn niet gek, er wordt van alles beloofd , maar ondertussen alleen maar verkocht.
scherm is al 4 maanden kapot,
programmaboekje(vodje) slaat echt helemaal nergens meer op.
betaaldvoetbal 2013.
Het blijft toch je club.

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Dave »

karlo schreef:
Poort5 schreef:
LT schreef:
Frans schreef:11.500 waren er volgens officiële opgave van N.E.C.
Dat is de standaard van seizoenkaarthouders + vrije verkoop. Het zag er veel leger uit dan dat.
Idd, er waren echt veel lege plaatsen. De hoofdtribune ziet er zelfs treurig uit zeg.
het verval is ingezet,
mensen zijn niet gek, er wordt van alles beloofd , maar ondertussen alleen maar verkocht.
scherm is al 4 maanden kapot,
programmaboekje(vodje) slaat echt helemaal nergens meer op.
betaaldvoetbal 2013.
Volgens mij is de economische malaise in het hoofd van sommige mensen hier gaan zitten. Wat een flauwekul dat het verval is ingezet. Het gaat op dit moment niet goed, maar vorig jaar playoffs gehaald, nog niet zo lang geleden hebben we Europees overwinterd! Dit seizoen zijn we pas 8 wedstrijden onderweg en het genuil is al weken aan de gang. Structureel zijn er aardig wat dingen voor verbetering vatbaar, maar als er termen als verval worden gebezigd, dan begin ik echt te denken dat een aantal medeforummers alle realiteitszin kwijt zijn. Wij NEC supporters zijn een stel nuilers en daarom alleen al moeten we het doemdenken maar met een korreltje zout nemen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door LT »

Ik heb die goal nu een paar keer teruggezien, maar waarom trapt Breuer die bal pas weg nadat hij om zijn halve as is gedraaid? Gebruik gewoon je linker en schiet hem de andere kant op?

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Samnec »

LT schreef:Ik heb die goal nu een paar keer teruggezien, maar waarom trapt Breuer die bal pas weg nadat hij om zijn halve as is gedraaid? Gebruik gewoon je linker en schiet hem de andere kant op?
Ssssht, dat mag niet gezegd worden!! Het is van eijden en niemand anders dan van eijden die debet is aan deze goal....
:wink: Lees maar ff de discussie terug, dan begrijp je het waarschijnlijk!

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: N.E.C. - ADO

Bericht door Dave »

LT schreef:Ik heb die goal nu een paar keer teruggezien, maar waarom trapt Breuer die bal pas weg nadat hij om zijn halve as is gedraaid? Gebruik gewoon je linker en schiet hem de andere kant op?
Heb het nu voor het eerst goed terug kunnen zien op TV en inderdaad waarom trapt hij die bal op zo een vreemde manier weg. Maar voorafgaand aan die actie gaat er zoveel mis. Bovendien lijkt het echt buitenspel en is het niet eens
duidelijk of die die bal wel in zijn geheel over de lijn is. Pfffff het zit dit seizoen ook niet mee hoor!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Gerard Lopez en 72 gasten