N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door jasper491 »

het zit zo: Op mijn barcode was er voor de wedstrijd tegen feyenoord beker een kaartje gekocht zonder dat ik het wist, en dat gingen ze nu controleren. Na de wedstrijd tegen nac krijg ik een hele nieuwe kaart met nieuwe barcode zodat die andere niet meer werkt. verder ken ik geeneens feyenoord supporters :crazy: En ik zou mijn kaart nooit uitlenen aan iemand anders wat ik heb een hekel aan die kloterij die je ermee kan krijgen. Ik heb zelf ook een hekel aan allemaal uitsupporters in thuisvakken en zou mn club daar nooit de dupe van laten worden door mijzelf

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door East-Side-Nmgn »

Sandertjuh85 schreef:
East-Side-Nmgn schreef:
East-Side-Nmgn schreef:
jasper491 schreef:Nope ben gewoon zelf geweest hoor! Ik ga altijd en overal :biggrin:
Ja Ja, Dat zal wel dat NEC je gaat opbellen als je nooit een kaartje doorverkoopt.
Mag het hopen voor je dat er niks mee te maken hebt, want persoonlijk hoop ik dat dit soort nep-supporters die feyenoorders kaarten laat kopen op hun naam, dat ze verbannen worden uit de goffert en een levenslang stadion verbod krijgen.
Het is nu 2 jaar op rij bijna rellen tegen die KUT rotterdammers op vak A.
Ben het inmiddels een beetje zat aan het worden. :angryfire:
Dit soort mensen hebben niet door, dat ze de veiligheid van heel veel nijmegenaren in vak A, waaronder ook gezinnen met kinderen!! Dat ze die in gevaar brengen.
Hoe denk je dat het af gaat lopen als er daar in het vak massaal de pleuris uitbreekt?
Dan zijn de NEC'ers die hun kaarten hebben doorverkocht schuldig aan alle slachtoffers, Niet de Feyenoorders of NEC'ers op vak A.
dat is natuurlijk onzin, als daar de pleuris uit breekt dan hebben de mensen daar toch echt zelf schuld aan.
Dat is pas onzin, provocaties komen hoe dan ook en dat weet je. Hoe naief kan je zijn door te denken dat het oke is om je kaart aan Feyenoorders door te verkopen en te denken dat het wel goedkomt, terwijl ze vaak zelf ergens op een vak op hazenkamp of goffert tribune zitten.
Mensen zijn nou eenmaal kudde dieren, en als de pleuris eenmaal uitbreekt, zijn er maar weinige schuldigen eraan.
mischien net die 2 die het begonnen zijn dan, daar heb je wel een punt. Maar vooral de mensen die ervoor zorgden dat de Rotterdammers in onze vakken terecht kwamen. Blijf bij mijn mening dat dat de echte schuldigen zijn dan.
Zet 1000 Palestijnen samen met 1000 israeliers in een hokje, en dan totaal niet verantwoordelijk voelen voor de gevolgen, dat is pas hypocriet en naief!

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door East-Side-Nmgn »

jasper491 schreef:het zit zo: Op mijn barcode was er voor de wedstrijd tegen feyenoord beker een kaartje gekocht zonder dat ik het wist, en dat gingen ze nu controleren. Na de wedstrijd tegen nac krijg ik een hele nieuwe kaart met nieuwe barcode zodat die andere niet meer werkt. verder ken ik geeneens feyenoord supporters :crazy: En ik zou mijn kaart nooit uitlenen aan iemand anders wat ik heb een hekel aan die kloterij die je ermee kan krijgen. Ik heb zelf ook een hekel aan allemaal uitsupporters in thuisvakken en zou mn club daar nooit de dupe van laten worden door mijzelf
Hoe kan iemand jou barcode gebruiken zonder dat je het weet?! Je hebt die pas toch in je portomonee zitten of niet dan? Of ben je ge zakkenrolt hebben ze eff snel je kaart gebruikt, en daarna je portomonee weer terug gestopt zonder dat je het door hebt?
Als je oprecht bent dan mijn excuses, maar serieus dit zaakje stinkt, en vind je verhaal heel heel vreemd!

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door jasper491 »

Daarom gaan ze dat ook uitzoeken.. Ik snap je punt met dat gekloot op vak A en geef je 300 % gelijk wat betreft uitsupporters op thuisvakken ! :tu: En ik ben oprecht hoor, als ik dat niet was kon ik het net zo goed niet op dit forum plaatsen, maar wou gewoon weten of er al meer mensen waren met het probleem.. Maar vanaf volgende week ben ik er gelukkig vanaf. Op naar 3 puntjes tegen nac :sjaal:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Keizerstad1994 »

Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
'Justice knows every mans number'

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door jasper491 »

Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Zeker, daarom geef ik jou en east-side ook gelijk, maar dat heb ik dan ook tegen alle andere clubs in het thuisvak bij NEC :pukeface:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Keizerstad1994 »

jasper491 schreef:
Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Zeker, daarom geef ik jou en east-side ook gelijk, maar dat heb ik dan ook tegen alle andere clubs in het thuisvak bij NEC :pukeface:
:withstupid:

Al zijn supporters van andere clubs een heel stuk rustiger dan de kakkerlakken, die vallen minder op en daar erger je je dan ook minder aan. :biggrin:

Maar ze moeten dit gewoon overal toepassen, op elke thuiswedstrijd.
'Justice knows every mans number'

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door jasper491 »

Keizerstad1994 schreef:
jasper491 schreef:
Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Zeker, daarom geef ik jou en east-side ook gelijk, maar dat heb ik dan ook tegen alle andere clubs in het thuisvak bij NEC :pukeface:
:withstupid:

Al zijn supporters van andere clubs een heel stuk rustiger dan de kakkerlakken, die vallen minder op en daar erger je je dan ook minder aan. :biggrin:

Maar ze moeten dit gewoon overal toepassen, op elke thuiswedstrijd.
Jup vind ik ook, maar ik zie ook welles ajax supporters op de thuistribune met zo'n accentje,... Gewoon elke thuiswedstrijd 1 op 1 zou het beste zijn

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door East-Side-Nmgn »

jasper491 schreef:
Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Zeker, daarom geef ik jou en east-side ook gelijk, maar dat heb ik dan ook tegen alle andere clubs in het thuisvak bij NEC :pukeface:
Ik zie eigenlijk alleen af en toe een verdwaalde Utrechter, een stille Neus (die zijn geloof t of niet, best bescheiden als ze in ons vak zitten!) en heel veel Zwaar irritantre Feyenoorders! Ik ben het daarom ook volledig eens met Keizerstad1994, geen wedstrijd is vervelender als de thuiswedstrijd tegen Feyenoord.
Misschien gewoon legitimatie plicht invoeren, hielp een paar jaar geleden ook tegen de Amsterdammers, waarom doet NEC dit niet?

jbnmgn

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door jbnmgn »

Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Maar wat wil je dan dat NEC eraan gaat doen? Alle 010-ers weren en dan met tig lege stoelen zitten of poen beuren voor die stoelen waar de eigen supporters niet op af komen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door LT »

jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Maar wat wil je dan dat NEC eraan gaat doen? Alle 010-ers weren en dan met tig lege stoelen zitten of poen beuren voor die stoelen waar de eigen supporters niet op af komen.
Gewoon één korte zijde beschikbaar stellen aan Feyenoord-fans? Probleem opgelost. Je weet dat op een doordeweekse tweede-ronde-wedstrijd (zelfs tegen Feyenoord) je niet meer dan 10.000 eigen supporters trekt.

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door East-Side-Nmgn »

jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Maar wat wil je dan dat NEC eraan gaat doen? Alle 010-ers weren en dan met tig lege stoelen zitten of poen beuren voor die stoelen waar de eigen supporters niet op af komen.
Er komen wel NEC'ers op de plekken, net zoals ELKE andere wedstrijd.
En Ja liever lege plekken, als dan de veiligheid van je eigen supporters wel gewaarborgd blijft! :crazy2:

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door East-Side-Nmgn »

jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:Hoop idd dat ze dit bij NEC eens flink aan gaan pakken. Geen wedstrijd is vervelender dan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met al die kakkerlakken in je vak. In die bekerwedstrijd was het echt abnormaal.
Maar wat wil je dan dat NEC eraan gaat doen? Alle 010-ers weren en dan met tig lege stoelen zitten of poen beuren voor die stoelen waar de eigen supporters niet op af komen.
Er komen wel NEC'ers op de plekken, net zoals ELKE andere wedstrijd.
En Ja liever lege plekken, als dan de veiligheid van je eigen supporters wel gewaarborgd blijft! :crazy2:
Want de beveiliging bij NEC zijn ook een stelletje flapdrollen bij elkaar.
Als er een vak vol Feyenoorders zit, gaat de plaatselijke NSB (beveiliging NEC) de NEC supporters in de gaten houden voor onze veiligheid?! Yeah Right!! :2up:
Dit is een feit!
En als je er dan boos om word, komt de hoofd beveiliging ons in de rust kalmeren, door doodleuk te vertellen dat die hond zelf een rotterdammer en Feyenoorder is behalve als NEC speelt, YEAH FUCKING RIGHT :2up:
NEC weet wel waar ik het nu over heb!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door pjottr »

Heb er normaal niet zoveel moeite mee, je doet over en weer wel eens wat voor elkaar.
Tegen Feyenoord echter zijn het er erg veel, waarvan een groot deel zich niet kan gedragen en het liefst ook nog bijdehand gaat lopen doen.
Als je als uitsupporter in het thuisvak zit moeten je je gewoon fatoenlijk gedragen.
Maar ja Rotterdammers en fatsoenlijk gedragen

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Keizerstad1994 »

pjottr schreef:Maar ja Rotterdammers en fatsoenlijk gedragen....
Is net zoals Zeefuik en afvallen.
'Justice knows every mans number'

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

ik vind als iemand een iemand mee neemt die voor een andere club is niet erg als hij ze kop maar houd.. je kunt met hun geode leuke gesprekken voeren. maar zoals tegen de kakkelakke is het echt om boos op te worden. opnokken met hen en ook met kakkelak knuffelaars.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Tiel »

Ik dacht laat ik maar eens iets plaatsen dan komen de Feyenoord knuffelaars (prachtig woord) direct.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Pol »

Ik regel al jaren kaarten voor Feyenoorders, net zoals ze voor mij een kaart regelen in de Kuip. Ben benieuwd wanneer de telefoon gaat!

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door ThomNec »

jasper491 schreef:het zit zo: Op mijn barcode was er voor de wedstrijd tegen feyenoord beker een kaartje gekocht zonder dat ik het wist, en dat gingen ze nu controleren. Na de wedstrijd tegen nac krijg ik een hele nieuwe kaart met nieuwe barcode zodat die andere niet meer werkt. verder ken ik geeneens feyenoord supporters :crazy: En ik zou mijn kaart nooit uitlenen aan iemand anders wat ik heb een hekel aan die kloterij die je ermee kan krijgen. Ik heb zelf ook een hekel aan allemaal uitsupporters in thuisvakken en zou mn club daar nooit de dupe van laten worden door mijzelf
Heb je waarschijnlijk ooit je seizoenkaart op internet gezet met een foto. Bijvoorbeeld op Facebook, Twitter of Hyves. Typ in op Google nec seizoenkaart en je ziet er een hoop staan. Vervolgens accountje maken op online ticketshop en de barcode gebruiken van de foto die op internet staat. Zelf kom je er nooit achter dat ze em gebruikt hebben.

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door East-Side-Nmgn »

Pol schreef:Ik regel al jaren kaarten voor Feyenoorders, net zoals ze voor mij een kaart regelen in de Kuip. Ben benieuwd wanneer de telefoon gaat!
Snel hopelijk :2up:

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door MarcoNMGN »

Alleen maar mooi dat Feyenoord overal zoveel supporters mee naar toe neemt.
Net als dat sommige van ons de meeste uitwedstrijden gaan is dat bij Feyenoord gewoon een grotere groep.
Gewoon kut voor die supporters dat andere clubs bijna geen uitsupporters meenemen en daarom de uitvakken zo klein zijn.
Groot gelijk dat ze dan een kaartje halen voor de thuisvakken, wanneer het niet lukt om een kaartje voor het uitvak te kopen.
Bjorn

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Ramona »

Als ze zich gedragen is er weinig mis mee. Helaas is dat weinig im frage! :td:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Pol »

East-Side-Nmgn schreef:
Pol schreef:Ik regel al jaren kaarten voor Feyenoorders, net zoals ze voor mij een kaart regelen in de Kuip. Ben benieuwd wanneer de telefoon gaat!
Snel hopelijk :2up:
:wink:

Hoe werkt zoiets trouwens? Je kunt ook kaartjes kopen voor mensen die zelden naar NEC gaan, of mensen die helemaal geen voorkeur hebben. Hoe bepaalt NEC welke kaarten aan Feyenoorders zijn verkocht?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door Mark Ariaans »

Waarschijnlijk bellen ze gewoon iedere SCC houder op en dan vragen ze: "Heeft u een kaartje gekocht in de Goffert voor een Feyenoord-supporter?" En als je dan "Ja" antwoordt, dan ben je de klos. Mijn advies is dan ook om "Nee" te antwoorden.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - Feyenoord (2e ronde beker)

Bericht door burp »

Neef van me heeft daar een scc, die gaat hier altijd mee met mij en ik daar met hem. Gewoon in hetzelfde vak en na een babbeltje met drie man en een kleine stoelendans ook bij elkaar. Nooit gezeik. Maar vreemden moet je gewoon niet doen, mogen ze keihard aanpakken van mij.

Je SCC (met nummer en andere privancygegevens) op internet zetten moet je idd voorzichtig mee zijn. Zijn veel mensen erg naïef mee maar wordt makkelijk misbruik van gemaakt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jetipo, PizzaSnor, trots op eniesee en 116 gasten