Feyenoord - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Bleum »

CHEF schreef:
Bleum schreef:Dat jij dan zegt dat hij in de VI in de top 5 heeft gestaan zal allemaal wel (had hij kennelijk net weer zijn mooie passeerbeweging laten zien) maar deze beide spelers met hun sporadische goede momentjes brengen NEC abslouut niet verder.
Tja, je staat na zeven wedstrijden echt niet in de top 5 als je een keer een mooie beweging hebt laten zien, dat weet jij net zo goed als ik. Zeg dan gewoon eerlijk dat jij niet van het type voetballer zoals George gecharmeerd bent.
Waarom moet ik iets anders zeggen dan datgene wat ik denk? Ik ben juist gecharmeerd van george. Leuke speler en held na vitesse uit. Maar ik vind gewoon dat deze speler op een leuke passeerbeweging na, niets extra's kan toevoegen. Vind hem kwalitatief weinig toevoegen. Daar ben jij het kennelijk niet mee eens. Dat mag. Bij utrecht heeft hij weinig laten zien, bij NEC ook niet veel. Mijn eigen waarnemingen in wedstrijden zeggen mij meer dan een standje in vi.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Nmgnmaaswaal
Berichten: 249
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 20:56
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Nmgnmaaswaal »

Bleum schreef:
CHEF schreef:
Bleum schreef:Dat jij dan zegt dat hij in de VI in de top 5 heeft gestaan zal allemaal wel (had hij kennelijk net weer zijn mooie passeerbeweging laten zien) maar deze beide spelers met hun sporadische goede momentjes brengen NEC abslouut niet verder.
Tja, je staat na zeven wedstrijden echt niet in de top 5 als je een keer een mooie beweging hebt laten zien, dat weet jij net zo goed als ik. Zeg dan gewoon eerlijk dat jij niet van het type voetballer zoals George gecharmeerd bent.
Waarom moet ik iets anders zeggen dan datgene wat ik denk? Ik ben juist gecharmeerd van george. Leuke speler en held na vitesse uit. Maar ik vind gewoon dat deze speler op een leuke passeerbeweging na, niets extra's kan toevoegen. Vind hem kwalitatief weinig toevoegen. Daar ben jij het kennelijk niet mee eens. Dat mag. Bij utrecht heeft hij weinig laten zien, bij NEC ook niet veel. Mijn eigen waarnemingen in wedstrijden zeggen mij meer dan een standje in vi.
:withstupid:
George is een leuke moment voetballer, binnen 5 minuten is het al duidelijk of hij het vandaag op zijn heupen heeft of niet. George in goede doen kun je er prima bij hebben, maar tevaak is hij te betrappen op kleurloze tot treurige wedstrijden...
Één Liefde, één stad, één club.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door CHEF »

Bleum schreef:
CHEF schreef:
Bleum schreef:Dat jij dan zegt dat hij in de VI in de top 5 heeft gestaan zal allemaal wel (had hij kennelijk net weer zijn mooie passeerbeweging laten zien) maar deze beide spelers met hun sporadische goede momentjes brengen NEC abslouut niet verder.
Tja, je staat na zeven wedstrijden echt niet in de top 5 als je een keer een mooie beweging hebt laten zien, dat weet jij net zo goed als ik. Zeg dan gewoon eerlijk dat jij niet van het type voetballer zoals George gecharmeerd bent.
Waarom moet ik iets anders zeggen dan datgene wat ik denk? Ik ben juist gecharmeerd van george. Leuke speler en held na vitesse uit. Maar ik vind gewoon dat deze speler op een leuke passeerbeweging na, niets extra's kan toevoegen. Vind hem kwalitatief weinig toevoegen. Daar ben jij het kennelijk niet mee eens. Dat mag. Bij utrecht heeft hij weinig laten zien, bij NEC ook niet veel. Mijn eigen waarnemingen in wedstrijden zeggen mij meer dan een standje in vi.
Net de eerste pagina's gelezen van de George discussie; toch wel mooi om te zien hoe meningen kunnen veranderen. Iedereen vond hem in het begin ( voor zijn blessure) een toegevoegde waarde, nu is het ineens een kutspeler die er niets van kan.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Sjaakie »

de manier waarop met zoveel tegendoelpunten is niet goed maar feyenoord uit kan je verliezen, die punten die je laat liggen tegen vvv en willem 2 komen je nu alleen duur te staan. onze aanval is dramatisch slecht en op 't middenveld is de juiste samenstelling ook nog niet gevonden, dat ze als een struisvogel met 't kop in 't zand vast blijven houden aan 4-3-3 is echt ongelofelijk. 't is een vloek...

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door DJTEEF! »

CHEF schreef:
Bleum schreef:
CHEF schreef:
Bleum schreef:Dat jij dan zegt dat hij in de VI in de top 5 heeft gestaan zal allemaal wel (had hij kennelijk net weer zijn mooie passeerbeweging laten zien) maar deze beide spelers met hun sporadische goede momentjes brengen NEC abslouut niet verder.
Tja, je staat na zeven wedstrijden echt niet in de top 5 als je een keer een mooie beweging hebt laten zien, dat weet jij net zo goed als ik. Zeg dan gewoon eerlijk dat jij niet van het type voetballer zoals George gecharmeerd bent.
Waarom moet ik iets anders zeggen dan datgene wat ik denk? Ik ben juist gecharmeerd van george. Leuke speler en held na vitesse uit. Maar ik vind gewoon dat deze speler op een leuke passeerbeweging na, niets extra's kan toevoegen. Vind hem kwalitatief weinig toevoegen. Daar ben jij het kennelijk niet mee eens. Dat mag. Bij utrecht heeft hij weinig laten zien, bij NEC ook niet veel. Mijn eigen waarnemingen in wedstrijden zeggen mij meer dan een standje in vi.
Net de eerste pagina's gelezen van de George discussie; toch wel mooi om te zien hoe meningen kunnen veranderen. Iedereen vond hem in het begin ( voor zijn blessure) een toegevoegde waarde, nu is het ineens een kutspeler die er niets van kan.
Voordat Pieters hem blesseerde had George een aardige serie. Daarna was het kommer en kwel. Het aantal goede wedstrijden van George in onze driekleur is op de vingers van 2 handen te tellen; de rest was zwaar onvoldoende. Ik hou niet van het type speler dat zelden goed speelt; weg met de beste man.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door mschr »

Hoe komt het dan dat zelfs als ie slecht speelt, hij altijd de eerste en enige NEC-kans weet te creëren? Zonder Sjors hebben we niemand met een individuele actie of schot. Dan kunnen we net zo goed de wedstrijd snurkend afdoen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door LT »

mschr schreef:Hoe komt het dan dat zelfs als ie slecht speelt, hij altijd de eerste en enige NEC-kans weet te creëren? Zonder Sjors hebben we niemand met een individuele actie of schot. Dan kunnen we net zo goed de wedstrijd snurkend afdoen.
:withstupid: Enige die de absolute dreiging altijd in zich heeft, ook al speelt hij als een natte krant.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Pol »

mschr schreef:Hoe komt het dan dat zelfs als ie slecht speelt, hij altijd de eerste en enige NEC-kans weet te creëren? Zonder Sjors hebben we niemand met een individuele actie of schot. Dan kunnen we net zo goed de wedstrijd snurkend afdoen.
Dat geldt vaak in wedstrijden waarin NEC vast zit. Speelt George de 90 minuten dan voegt ie zelden wat toe. Platje eenzelfde verhaal. We hebben een aanval van supersubs.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Bleum »

Het is onze enige buitenspeler en is een man met wat snelheid en een passeerbeweging. Komt hij er een keer langs dan lijkt dat inderdaad dreigend. Maar kijk je vervolgens wat hij daarna doet, dan is het op een enkele uitzondering na hopeloos. Of hij loopt zich al stuntelend vast, of de bal springt van zijn voet, of hij maakt een loopactie waar geen ruimte is of hij schiet de bal kansloos op goal.
En soms doet hij niet 1 keer iets leuks, maar 4 keer en dan heeft hij een goede dag en lijkt het heel wat. Als je echter eerlijk bent is hij voetbaltechnisch en inzichtelijk gewoon zeer zeer matig.
Wij hebben geen spelverdelers of spelers met creativiteit. Foor, Rieks en George zijn misschien de enige spelers met wat creativiteit, maar kijk je vervolgens naar het rendement van die creativiteit dan zie ik veel liever Foor en Rieks dan George. Komt veel meer uit.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door mschr »

Bleum schreef: of hij schiet de bal kansloos op goal.
Hij is onze enige aanvaller die een schot in de benen heeft. Als Rieks, Foor of Platje gaan schieten, dan mogen we blij zijn als de bal nog uit eigen kracht de doellijn nadert. En over onze middenvelders mogen we helemaal zwijgen. Nikinho heeft het slechtste vizier in huis en mikt schijnbaar op de cornervlag. Sno kan hard schieten, maar geeft de voorkeur aan het blind tegen een verdediger op schieten. En wat Roorda kan, weet ik niet. Ik ben er immers nog niet achter, wat ie op het veld doet.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Bleum »

mschr schreef:
Bleum schreef: of hij schiet de bal kansloos op goal.
Hij is onze enige aanvaller die een schot in de benen heeft. Als Rieks, Foor of Platje gaan schieten, dan mogen we blij zijn als de bal nog uit eigen kracht de doellijn nadert. En over onze middenvelders mogen we helemaal zwijgen. Nikinho heeft het slechtste vizier in huis en mikt schijnbaar op de cornervlag. Sno kan hard schieten, maar geeft de voorkeur aan het blind tegen een verdediger op schieten. En wat Roorda kan, weet ik niet. Ik ben er immers nog niet achter, wat ie op het veld doet.
Ik heb ook een goed schot in mijn benen, maar kan totaal niet voetballen.. :wink:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
Bleum schreef: of hij schiet de bal kansloos op goal.
Hij is onze enige aanvaller die een schot in de benen heeft. Als Rieks, Foor of Platje gaan schieten, dan mogen we blij zijn als de bal nog uit eigen kracht de doellijn nadert. En over onze middenvelders mogen we helemaal zwijgen. Nikinho heeft het slechtste vizier in huis en mikt schijnbaar op de cornervlag. Sno kan hard schieten, maar geeft de voorkeur aan het blind tegen een verdediger op schieten. En wat Roorda kan, weet ik niet. Ik ben er immers nog niet achter, wat ie op het veld doet.
Rieks niet........

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Bottendaal »

SanderNEC schreef:Je kunt overigens zeggen dat er bij ons geen sfeer is, maar daar zitten 50.000 man voor zich uit te staren...
Ja, zo zie je maar, dat zelfs het zo geroemde legioen iets interessants te zien moet hebben om sfeer te maken...

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Polleke »

Bottendaal schreef:
SanderNEC schreef:Je kunt overigens zeggen dat er bij ons geen sfeer is, maar daar zitten 50.000 man voor zich uit te staren...
Ja, zo zie je maar, dat zelfs het zo geroemde legioen iets interessants te zien moet hebben om sfeer te maken...
Ja, en als je dan het meest slaapverwekkende team van het westerlijk halfrond op bezoek krijgt.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Bottendaal »

Polleke schreef:
Bottendaal schreef:
SanderNEC schreef:Je kunt overigens zeggen dat er bij ons geen sfeer is, maar daar zitten 50.000 man voor zich uit te staren...
Ja, zo zie je maar, dat zelfs het zo geroemde legioen iets interessants te zien moet hebben om sfeer te maken...
Ja, en als je dan het meest slaapverwekkende team van het westerlijk halfrond op bezoek krijgt.
Ja, wat hebben we toch een heerlijk cluppie!!! :sjaal:

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door MarcoNMGN »

Helemaal met je eens bleum, als George bij veendam zou spelen zelfs dan zal hij niet in positieve zin opvallen.
Waardelose voetballer maar wel een held..
Bjorn

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Ik zal niet zeggen dat hij de laatste weken goed speelt, maar George is een prima speler voor NEC. Kan een goal maken, heeft een actie en heeft snelheid.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door DJTEEF! »

MarcoNMGN schreef:Helemaal met je eens bleum, als George bij veendam zou spelen zelfs dan zal hij niet in positieve zin opvallen.
Waardelose voetballer maar wel een held..
:withstupid:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door CHEF »

DJTEEF! schreef:
MarcoNMGN schreef:Helemaal met je eens bleum, als George bij veendam zou spelen zelfs dan zal hij niet in positieve zin opvallen.
Waardelose voetballer maar wel een held..
:withstupid:
Meelullen is erg makkelijk, twee jaar geleden schreef je onder een andere account toch iets anders.

jbnmgn

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jbnmgn »

Uithuilen en verder gaan. Vrijdag MOET je 3 punten pakken, niets meer maar zeker niets minder.
En Pastoor? Die moet nu eindelijk eens van zijn zogenaamde troon afstappen en doen wat hij zou moeten doen: de enig echte opstelling neerzetten. En ook daarvoor geldt:niets meer maar zeker niets minder.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door valkhof »

ach, iedereen roept om een andere opstelling. denk dat het het niet zo veel uit maakt wie e speelt, het is bijna allemaal net niet materiaal.
ten voorde mag dan mischien niet op zijn positie staan maar een bal aannemen of kaatsen moet je ook kunnen als je linksbuiten staat ipv centraal in de spits.
platje vind ik dan beter als rick maar ook bij platje loopt het talent niet over.
george is te wisselvallig maar van hem komt de meeste dreiging
foor kan het ook niet allemaal alleen, zijn goede spel gaat pas opvallen als er door medespelers wat mee wordt gedaan
rieks is vaardig maar lijkt net dat dat beetje gogme te missen.
we hebben gewoon een heel matige voorhoede waardoor het middeveld meer moet doen dan ze eigelijk kunnen waardoor de verdediging ook meer moet doen alsnormaal waardoor er gaten gaan ontstaan waardoor babos teveel onder druk komt te staan en gaat meedelen in de negatieve malaise die er nu rondom de club hangt

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door T.I.G.O. »

Eniesee schreef:Ik zal niet zeggen dat hij de laatste weken goed speelt, maar George is een prima speler voor NEC. Kan een goal maken, heeft een actie en heeft snelheid.
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten