VVV - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door gladiator »

NEC heeft een nieuw clubrecord gevestigd in de Eredivisie. De Nijmegenaren zijn voor de vijftiende achtereenvolgende keer tot scoren gekomen.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door pjottr »

beetje jammer dat we zo makkelijk de kaas van het brood laten eten.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Gerd »

Gisteravond na de wedstrijd van Nec te hebben gezien op eredivisie live en daarna de overige samenvattingen bij de Nos. Overgeschakeld naar de BBC, voor de Engelse samenvattingen. Dan word je weer wakker. Wat een tempo , wat een inzet en strijd. Geen oeverloos heen en weer geschuif van de bal naar spelers die staan op een onbelangrijke positie. Geen gelul, bal zo snel mogelijk naar voren en rammen op het goal. Als Nec 50% de spirit en inzet zou hebben van een doorsnee Engelse club dan had je gisteren nooit verloren. Gisteren geen passie en geen wil om te winnen. Teleurstellend.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door LT »

Gerd schreef:Gisteravond na de wedstrijd van Nec te hebben gezien op eredivisie live en daarna de overige samenvattingen bij de Nos. Overgeschakeld naar de BBC, voor de Engelse samenvattingen. Dan word je weer wakker. Wat een tempo , wat een inzet en strijd. Geen oeverloos heen en weer geschuif van de bal naar spelers die staan op een onbelangrijke positie. Geen gelul, bal zo snel mogelijk naar voren en rammen op het goal. Als Nec 50% de spirit en inzet zou hebben van een doorsnee Engelse club dan had je gisteren nooit verloren. Gisteren geen passie en geen wil om te winnen. Teleurstellend.
Als NEC de helft van het budget van een Engelse ploeg had, deden ze mee voor de eerste vijf plaatsen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Da's geen vergelijkijng.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Polleke »

pjottr schreef::withstupid:

Da's geen vergelijkijng.
Vind ik wel... dit is geen kwaliteitvergelijking maar een vergelijking van stijl. Ik mis ook gewoon lekker op de aanval spelen. Ik kan me de tijd van Calderwood nog goed voor ogen halen... wat je ook vond van die man, de wedstrijden waren vol passie en strijd en aanvallend voetbal.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door CHEF »

Polleke schreef:
pjottr schreef::withstupid:

Da's geen vergelijkijng.
Vind ik wel... dit is geen kwaliteitvergelijking maar een vergelijking van stijl. Ik mis ook gewoon lekker op de aanval spelen. Ik kan me de tijd van Calderwood nog goed voor ogen halen... wat je ook vond van die man, de wedstrijden waren vol passie en strijd en aanvallend voetbal.
Romantisering van een vriendelijke man, toen hij wegging bungelden we ergens onderin met passieloos voetbal en ballen hard, hoog en wied naar voren.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Ok je geeft een 0-2 voorsprong weg, maar veel werd verbloemd door de vroege 0-1.
NEC speelde de hele wedstrijd al niet best, vvv was alleen nog slechter maar wel veel efficienter met 2 doelpunten uit 2 halve kansen.
Teveel spelers halen momenteel hun niveau niet, gisteren waren dat met name Foor, Rieks en Cmovs en in de 2e helft ook Roorda. Met zoveel spelers die hun niveau niet halen krijgt NEC het elke week tegen elke tegenstander moeilijk.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Samnec »

Danish Dynamite schreef:Ok je geeft een 0-2 voorsprong weg, maar veel werd verbloemd door de vroege 0-1.
NEC speelde de hele wedstrijd al niet best, vvv was alleen nog slechter maar wel veel efficienter met 2 doelpunten uit 2 halve kansen.
Teveel spelers halen momenteel hun niveau niet, gisteren waren dat met name Foor, Rieks en Cmovs en in de 2e helft ook Roorda. Met zoveel spelers die hun niveau niet halen krijgt NEC het elke week tegen elke tegenstander moeilijk.
Hmmmm ik heb alleen de eerste helft gezien gister, maar NEC speelde toch zeer aardig. Met het een keer raken, goede aanvallen die alleen te weinig resultaat opleverden!
Foor kan samen met Rieks lekker kaatsen!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Napoleon »

LT schreef:
Gerd schreef:Gisteravond na de wedstrijd van Nec te hebben gezien op eredivisie live en daarna de overige samenvattingen bij de Nos. Overgeschakeld naar de BBC, voor de Engelse samenvattingen. Dan word je weer wakker. Wat een tempo , wat een inzet en strijd. Geen oeverloos heen en weer geschuif van de bal naar spelers die staan op een onbelangrijke positie. Geen gelul, bal zo snel mogelijk naar voren en rammen op het goal. Als Nec 50% de spirit en inzet zou hebben van een doorsnee Engelse club dan had je gisteren nooit verloren. Gisteren geen passie en geen wil om te winnen. Teleurstellend.
Als NEC de helft van het budget van een Engelse ploeg had, deden ze mee voor de eerste vijf plaatsen.
Klopt, maar de passie en wil om te winnen was gister ver te zoeken. VVV won de meeste duels.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door mschr »

Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Janssen »

Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
:withstupid: Inderdaad met Bruer als beste man. Hij deed werkelijk alles goed!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13333
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Pol »

Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
Heer en meester, ja. Heel goed, nee. Een hele goede ploeg had het zwakke, dolende VVV al snel op een onoverbrugbare achterstand gezet. NEC is erg labiel en het feit dat we de 2 van de drie zwakste ploegen gehad hebben verbloemt veel.
Laatst gewijzigd door Pol op ma 17 sep 2012, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Dave »

Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
:withstupid: Er was tot aan het doelpunt van VVV geen vuiltje aan de lucht en het zag eruit dat we makkelijk zouden winnen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door karlo »

Gerd schreef:Gisteravond na de wedstrijd van Nec te hebben gezien op eredivisie live en daarna de overige samenvattingen bij de Nos. Overgeschakeld naar de BBC, voor de Engelse samenvattingen. Dan word je weer wakker. Wat een tempo , wat een inzet en strijd. Geen oeverloos heen en weer geschuif van de bal naar spelers die staan op een onbelangrijke positie. Geen gelul, bal zo snel mogelijk naar voren en rammen op het goal. Als Nec 50% de spirit en inzet zou hebben van een doorsnee Engelse club dan had je gisteren nooit verloren. Gisteren geen passie en geen wil om te winnen. Teleurstellend.
:withstupid:

maar ik denk dat het niet zo zeer zit in de passie en de wil om te winnen, mar gewoonweg in kwaliteit.
ik heb het lang verdedigd, maar het nivo in nederland is van een zeer bedenkelijk nivo,
en ik vraag mezelf af , hoe lang het nog duurt voordat de stadions in nederland leeg gaan lopen, ik heb zaterdag vvv-nec gezien, en je schaamt je werkelijk kapot over het nivo, op de samenvatting ziet het er nog enigzins uit, maar in werkelijkheid is het nivo zo ontzettend slecht. en zit er zo weinig kwaliteit in 14 van de 18 eredivisie ploegen.
wat hebben we nou afgelopen zaterdag aan aanvallen gezien ?.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door pjottr »

datzelfde geldt voor Heerenveen - Ado, Heracles - Nac, Feyenoord - Zwolle en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wat dacht je van Groningen - vistas ? een pleog die 3 goals tegen krijgt met een man meer zou verplicht een maand straftraining moeten krijgen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
Heer en meester, ja. Heel goed, nee. Een hele goede ploeg had het zwakke, dolende VVV al snel op een onoverbrugbare achterstand gezet. NEC is erg labiel en het feit dat we de 2 van de drie zwakste ploegen gehad hebben verbloemt veel.
we stonden 2-0 voor, je moet de dingen wel in perspectief blijven zien pol

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Napoleon »

Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
Kom op, het spel was echt niet om aan te gluren. Ogenschijnlijk leek het misschien op goed voetbal, maar dat had meer met VVV te maken (wat zijn zij slecht zeg! niet normaal). In de 2e helft begon VVV aan te dringen, waardoor ze logischerwijs 2 keer scoren (zonder al te veel kansen te creeeren).
Laatst gewijzigd door Napoleon op ma 17 sep 2012, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13333
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Pol »

Eniesee schreef:
Pol schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
Heer en meester, ja. Heel goed, nee. Een hele goede ploeg had het zwakke, dolende VVV al snel op een onoverbrugbare achterstand gezet. NEC is erg labiel en het feit dat we de 2 van de drie zwakste ploegen gehad hebben verbloemt veel.
we stonden 2-0 voor, je moet de dingen wel in perspectief blijven zien pol
Ik meen dat ik dat doe. Ik geef alleen dat ik het niet zo super vond, want VVV was erg slecht en hadden tegen een iets betere ploeg met 0-3 achter gestaan bij de rust en dan was het klaar geweest. Neemt niet weg dat NEC dit ook niet meer had mogen weg geven. Maar in vijf wedstrijden heb ik de ploeg nu drie keer als een kaartenhuis in elkaar zien zakken. Dat baart zorgen.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3156
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door denniesee »

Snel vergeten deze wedstrijd :slot:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Napoleon schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
Kom op, het spel was echt niet om aan te gluren. Ogenschijnlijk leek het misschien op goed voetbal, maar dat had meer met VVV te maken (wat zijn zij slecht zeg! niet normaal). In de 2e helft begon VVV aan te dringen, waardoor ze logischerwijs 2 keer scoren (zonder al te veel kansen te creeeren).
:withstupid:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Danish Dynamite schreef:
Napoleon schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:Onzin. Tot aan de 1-2 won NEC werkelijk elk duel. VVV had helemaal niks in te brengen.
:withstupid: inderdaad, ik weet soms niet wat ik lees hier. NEC was heer en meester tot de 1-2 en speelde gewoon heel goed
Kom op, het spel was echt niet om aan te gluren. Ogenschijnlijk leek het misschien op goed voetbal, maar dat had meer met VVV te maken (wat zijn zij slecht zeg! niet normaal). In de 2e helft begon VVV aan te dringen, waardoor ze logischerwijs 2 keer scoren (zonder al te veel kansen te creeeren).
:withstupid:
Raar, toevallig sprak ik gisteren een oom die en venlo woont en vervend vvv supporter is en ook en venlo vond iedereen NEC goed spelen de eerste helft. Ook aantal mensen die de wedstrijd op el gezien hebben en neutraal waren zeiden dit.
Alleen in nijmegen beweren er sommige anders, zegt denk ik meer over deze supporters dan over het spel

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door Bernd »

Pol schreef: NEC is erg labiel en het feit dat we de 2 van de drie zwakste ploegen gehad hebben verbloemt veel.
Daarnaast hebben we ook tegen een team gespeeld waar ik ons mee wil meten (Heerenveen), en die wonnen we eenvoudig.

Ik denk dat er slechts drie teams zijn waartegen we op dit moment kansloos zijn en dat zijn Twente, Ajax en Vitesse. Twee daarvan hebben we al gehad. NAC, Roda JC, Utrecht, Groningen, Heracles, RKC etc. zijn allemaal teams waar we zomaar tegen kunnen winnen. Zeven uit vijf is prima.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: VVV - NEC

Bericht door pjottr »

de eerste helft was redelijk, de 2e dramatisch.
vergeet niet dat in de ogen van de VVV supporter de tegenstander al gauw goed speelt.
In het land der blinden...

Plaats reactie