Zwolle - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Frans »

twitter dit ook ff bleum!
NECTheBest

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Bleum »

Frans schreef:twitter dit ook ff bleum!
Iets teveel tekens en weet niet hoe zo'n linkje naar hier moet via twitter.. :redface:
edit: poging gedaan, hoop dat het is gelukt
Laatst gewijzigd door Bleum op zo 02 sep 2012, 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door valkhof »

Bleum schreef:Ik ben ook geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het vreemd over kwam. Zelfs Rens (net gesproken) merkte dat het anders was dan anders, omdat hij met Conboy nog alleen stond en de rest al terugliep. Breuer liep zelfs meteen het veld af en ook Babos gaf aan dat het allemaal magertjes was en hij gaf als reden dat de spelers teleurgesteld waren over met name het laatste half uur. Ik twijfelde of het een statement was, als dat wel zo was geweest dan was dat in mijn ogen onterecht geweest. De supporters daar waren daar wel om de club te steunen na twee kansloze nederlagen en dat hebben ze ook 90 minuten gedaan want de sfeer was top. Als dan op het einde de spelers minder uitbundig zijn dan normaal na een overwinning dan kan dat als statement worden gezien. Vind het daarom erg simpel dat bepaalde personen hier aan het veroordelen zijn zonder erbij te zijn geweest. Het gaat namelijk niet over de manier van feesten, maar of de spelers de supporters iets duidelijk wilden maken op deze manier.
De reactie van de spelers was vreemd, Babos heeft dat uitgelegd. Hij gaf toe dat het minder uitbundig was, maar dat kwam door het slechte spel in de tweede helft waar veel spelers van baalden. Tja, en dan is het ook goed. Er werd wat gesproken, het is uitgepraat en de conclusie was dat het dus miscommunicatie was. Gesprekje klaar opgelost en naar huis.
Breuer heeft de spelers helemaal niet bedankt, hij had ook een moeilijke avond, maar dat hij dan meteen naar binnen gaat is niet netjes. Hij werd daar net door een supporter op aangesproken, is naar de supporter gelopen en heeft gezegd dat dat verkeerd was en bood zijn ecxuses aan. Ik vind dat getuigen van ballen en zeer netjes. Eindconclusie: Laten we vooral geen spijkers op laag water gaan zoeken. Als zelfs spelers aangaven dat het juichen "anders" en "minder uitbundig" was dan kun je als je erbij was de verbazing bij supporters best begrijpen. Als de spelers aangeven dat het geen statement is geweest, dan is het ook goed.

maar sinds wanneer is dat "bedanken" na de wedstrijd zo'n issue geworden?
dit alles vanavond komt op mij persoonlijk echt over als verwende kinderen/publiek, die en vermaakt willen, en 3 punten willen, en veel doelpunten, en toegejuichd willen worden op een bepaalde manier.
blijkbaar zijn de tijden veranderd.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Bleum »

valkhof schreef:
Bleum schreef:Ik ben ook geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het vreemd over kwam. Zelfs Rens (net gesproken) merkte dat het anders was dan anders, omdat hij met Conboy nog alleen stond en de rest al terugliep. Breuer liep zelfs meteen het veld af en ook Babos gaf aan dat het allemaal magertjes was en hij gaf als reden dat de spelers teleurgesteld waren over met name het laatste half uur. Ik twijfelde of het een statement was, als dat wel zo was geweest dan was dat in mijn ogen onterecht geweest. De supporters daar waren daar wel om de club te steunen na twee kansloze nederlagen en dat hebben ze ook 90 minuten gedaan want de sfeer was top. Als dan op het einde de spelers minder uitbundig zijn dan normaal na een overwinning dan kan dat als statement worden gezien. Vind het daarom erg simpel dat bepaalde personen hier aan het veroordelen zijn zonder erbij te zijn geweest. Het gaat namelijk niet over de manier van feesten, maar of de spelers de supporters iets duidelijk wilden maken op deze manier.
De reactie van de spelers was vreemd, Babos heeft dat uitgelegd. Hij gaf toe dat het minder uitbundig was, maar dat kwam door het slechte spel in de tweede helft waar veel spelers van baalden. Tja, en dan is het ook goed. Er werd wat gesproken, het is uitgepraat en de conclusie was dat het dus miscommunicatie was. Gesprekje klaar opgelost en naar huis.
Breuer heeft de spelers helemaal niet bedankt, hij had ook een moeilijke avond, maar dat hij dan meteen naar binnen gaat is niet netjes. Hij werd daar net door een supporter op aangesproken, is naar de supporter gelopen en heeft gezegd dat dat verkeerd was en bood zijn ecxuses aan. Ik vind dat getuigen van ballen en zeer netjes. Eindconclusie: Laten we vooral geen spijkers op laag water gaan zoeken. Als zelfs spelers aangaven dat het juichen "anders" en "minder uitbundig" was dan kun je als je erbij was de verbazing bij supporters best begrijpen. Als de spelers aangeven dat het geen statement is geweest, dan is het ook goed.

maar sinds wanneer is dat "bedanken" na de wedstrijd zo'n issue geworden?
dit alles vanavond komt op mij persoonlijk echt over als verwende kinderen/publiek, die en vermaakt willen, en 3 punten willen, en veel doelpunten, en toegejuichd willen worden op een bepaalde manier.
blijkbaar zijn de tijden veranderd.
Als je goed leest was de discussie niet zozeer over het bedankje zelf, maar of er door de spelers een statement t.o.v. de supporters werd gemaakt. Lijkt mij wezenlijk verschil. Denk dat geen supporter het vervelend had gevonden als de spelers voor het uitvak een polonaise hadden gehouden in plaats van de bekende armpjes in de lucht. Spelers gaven zelf aan dat het minder uitbundig was, dat werd door supporters geinterpreteerd als een statement. Was geen statement, dus klaar.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door jd »

valkhof schreef:maar sinds wanneer is dat "bedanken" na de wedstrijd zo'n issue geworden?
dit alles vanavond komt op mij persoonlijk echt over als verwende kinderen/publiek, die en vermaakt willen, en 3 punten willen, en veel doelpunten, en toegejuichd willen worden op een bepaalde manier.
blijkbaar zijn de tijden veranderd.
Misschien heb je hier ook wel gelijk hoor dat het iets van andere tijden is. Bij mij is het een beetje een issue geworden toen Zomer de spelers als statement (bij een thuiswedstrijd) de catacomben in joeg of toen Babos voor de camera van eredivisielive de reactie van het publiek op George belachelijk noemde. Daar heb ik echt van gebaald, en dan zie ik dit soort dingen misschien eerder als een herhaling of een statement dan nodig.
Laatst gewijzigd door jd op zo 02 sep 2012, 01:37, 1 keer totaal gewijzigd.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door valkhof »

Bleum schreef:
valkhof schreef:
Bleum schreef:Ik ben ook geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het vreemd over kwam. Zelfs Rens (net gesproken) merkte dat het anders was dan anders, omdat hij met Conboy nog alleen stond en de rest al terugliep. Breuer liep zelfs meteen het veld af en ook Babos gaf aan dat het allemaal magertjes was en hij gaf als reden dat de spelers teleurgesteld waren over met name het laatste half uur. Ik twijfelde of het een statement was, als dat wel zo was geweest dan was dat in mijn ogen onterecht geweest. De supporters daar waren daar wel om de club te steunen na twee kansloze nederlagen en dat hebben ze ook 90 minuten gedaan want de sfeer was top. Als dan op het einde de spelers minder uitbundig zijn dan normaal na een overwinning dan kan dat als statement worden gezien. Vind het daarom erg simpel dat bepaalde personen hier aan het veroordelen zijn zonder erbij te zijn geweest. Het gaat namelijk niet over de manier van feesten, maar of de spelers de supporters iets duidelijk wilden maken op deze manier.
De reactie van de spelers was vreemd, Babos heeft dat uitgelegd. Hij gaf toe dat het minder uitbundig was, maar dat kwam door het slechte spel in de tweede helft waar veel spelers van baalden. Tja, en dan is het ook goed. Er werd wat gesproken, het is uitgepraat en de conclusie was dat het dus miscommunicatie was. Gesprekje klaar opgelost en naar huis.
Breuer heeft de spelers helemaal niet bedankt, hij had ook een moeilijke avond, maar dat hij dan meteen naar binnen gaat is niet netjes. Hij werd daar net door een supporter op aangesproken, is naar de supporter gelopen en heeft gezegd dat dat verkeerd was en bood zijn ecxuses aan. Ik vind dat getuigen van ballen en zeer netjes. Eindconclusie: Laten we vooral geen spijkers op laag water gaan zoeken. Als zelfs spelers aangaven dat het juichen "anders" en "minder uitbundig" was dan kun je als je erbij was de verbazing bij supporters best begrijpen. Als de spelers aangeven dat het geen statement is geweest, dan is het ook goed.

maar sinds wanneer is dat "bedanken" na de wedstrijd zo'n issue geworden?
dit alles vanavond komt op mij persoonlijk echt over als verwende kinderen/publiek, die en vermaakt willen, en 3 punten willen, en veel doelpunten, en toegejuichd willen worden op een bepaalde manier.
blijkbaar zijn de tijden veranderd.
Als je goed leest was de discussie niet zozeer over het bedankje zelf, maar of er door de spelers een statement t.o.v. de supporters werd gemaakt. Lijkt mij wezenlijk verschil. Denk dat geen supporter het vervelend had gevonden als de spelers voor het uitvak een polonaise hadden gehouden in plaats van de bekende armpjes in de lucht. Spelers gaven zelf aan dat het minder uitbundig was, dat werd door supporters geinterpreteerd als een statement. Was geen statement, dus klaar.
volgens velen hier, ging het toch echt om het bedanken, volgens sommigen kwamen de spelers niet eens naar het uitvak!
en blijkbaar moet nec na elke wedtrijd een statement maken, afhankelijk van de gemoedstoestand van de supporters.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door jd »

valkhof schreef:en blijkbaar moet nec na elke wedtrijd een statement maken, afhankelijk van de gemoedstoestand van de supporters.
Nee juist niet. Ze hoeven niet elke keer een statement te maken, maar kunnen juist door af te wijken dat (misschien onbewust) wel doen. Dan ga je je afvragen of de verhoudingen tussen supporters en spelers verstoord worden, of het bewust was dat er spelers direct de catacomben ingingen, etc.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door valkhof »

jd schreef:
valkhof schreef:maar sinds wanneer is dat "bedanken" na de wedstrijd zo'n issue geworden?
dit alles vanavond komt op mij persoonlijk echt over als verwende kinderen/publiek, die en vermaakt willen, en 3 punten willen, en veel doelpunten, en toegejuichd willen worden op een bepaalde manier.
blijkbaar zijn de tijden veranderd.
Misschien heb je hier ook wel gelijk hoor dat het iets van andere tijden is. Bij mij is het een beetje een issue geworden toen Zomer de spelers als statement (bij een thuiswedstrijd) de catacomben in joeg of toen Babos voor de camera van eredivisielive de reactie van het publiek op George belachelijk noemde. Daar heb ik echt van gebaald, en dan zie ik dit soort dingen misschien eerder als een herhaling of een statement dan nodig.
maar maken wij als supporters nooit geen statements?
gister was alles nog kut omdat we geen spits hadden, maakten velen een statement.
nu winnen we met 0-4 maken sommige een statement omdat het bedanken geen bedanken betrof maar een statement.
ik bedoel alleen maar, waar gaat het verdomme toch over, we pakken 3 punten, scoren 4 keer, ik weet zeker dat de suppporters die zijn gegaan een geweldige dag hebben gehad met een geweldige afloop, weet zeker dat er nu vele zijn die nog steeds een paar biertjes laten rondgaan....maar dan gaan we klagen over het bedanken/statement maken. waar zijn we als club/supporters dan eigelijk mee bezig?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door valkhof »

jd schreef:
valkhof schreef:en blijkbaar moet nec na elke wedtrijd een statement maken, afhankelijk van de gemoedstoestand van de supporters.
Nee juist niet. Ze hoeven niet elke keer een statement te maken, maar kunnen juist door af te wijken dat (misschien onbewust) wel doen. Dan ga je je afvragen of de verhoudingen tussen supporters en spelers verstoord worden, of het bewust was dat er spelers direct de catacomben ingingen, etc.
maar ze zijn niet direct de catacomben ingegaan,althans de meesten niet, die zag ik toch echt bij het uitvak staan.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door jd »

valkhof schreef:
jd schreef:
valkhof schreef:maar sinds wanneer is dat "bedanken" na de wedstrijd zo'n issue geworden?
dit alles vanavond komt op mij persoonlijk echt over als verwende kinderen/publiek, die en vermaakt willen, en 3 punten willen, en veel doelpunten, en toegejuichd willen worden op een bepaalde manier.
blijkbaar zijn de tijden veranderd.
Misschien heb je hier ook wel gelijk hoor dat het iets van andere tijden is. Bij mij is het een beetje een issue geworden toen Zomer de spelers als statement (bij een thuiswedstrijd) de catacomben in joeg of toen Babos voor de camera van eredivisielive de reactie van het publiek op George belachelijk noemde. Daar heb ik echt van gebaald, en dan zie ik dit soort dingen misschien eerder als een herhaling of een statement dan nodig.
maar maken wij als supporters nooit geen statements?
gister was alles nog kut omdat we geen spits hadden, maakten velen een statement.
nu winnen we met 0-4 maken sommige een statement omdat het bedanken geen bedanken betrof maar een statement.
ik bedoel alleen maar, waar gaat het verdomme toch over, we pakken 3 punten, scoren 4 keer, ik weet zeker dat de suppporters die zijn gegaan een geweldige dag hebben gehad met een geweldige afloop, weet zeker dat er nu vele zijn die nog steeds een paar biertjes laten rondgaan....maar dan gaan we klagen over het bedanken/statement maken. waar zijn we als club/supporters dan eigelijk mee bezig?
Jazeker, ook supporters maken statements. Maar een speler moet zich beseffen dat er onder een groep van supporters, of dat er nu 230 bij een uitwedstrijd of 12.500 bij een thuiswedstrijd zijn, er altijd verschillende klanken van de tribunes zullen komen. Je loopt niet alleen weg voor de mensen die je uitjoelen, uitfluiten of wat dan ook, je loopt ook weg voor de mensen die het tegenovergestelde doen. Dat is in mijn ogen toch zeker een verantwoordelijkheid van een topsporter.

Daarnaast, ja. Wij supporters maken ook statements. Vaak erg open en direct. Dan wil je dus ook weten van een spelersgroep of iets een statement is, en zo ja, wat de inhoud is. Want zo blijft het gissen of er a) iets speelt en b) zo ja, wat dan?
Als incident zou ik je groot gelijk geven hoor. Waar gaat het over als we 4-0 winnen. Maar door wat zaken zoals ik net als voorbeeld gaf ben ik hier inderdaad gevoeliger voor geworden. En dan kan een (eventuele) slechte verhouding tussen spelers en supporters soms best wel een mooie overwinning overschaduwen. Misschien wat overdreven, maar goed bedoeld.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Bleum »

Vind statements van spelers op het veld eigenlijk nooit waarde hebben. Ze zijn collectief gericht, terwijl het vaak maar voor een bepaald deel bedoeld is en vooral: Het zorgt alleen maar voor meer afstand en meer spanning tussen selectie en supporters. Zie dan meer in een verhaal van speler op supportersavond direct tegen fans. Voor de camera afgeven op je eigen publiek is dom.

Vind statements van supporters gericht tegen een individuele speler ook niet goed. In emotie kun je er best wat uitgooien, maar uitfluiten van spelers doe je niet. Tenzij ze echt niks uitvoeren, dan is je stem als supporter je enige wapen. Als betalende toeschouwer mag je best laten weten wat je er van vind en op die manier een statement maken. Ik vind de rol van betalende toeschouwer niet te vergelijken met die van spelers, die duur betaald worden om te voetballen. De supporter betaald en mag dus zijn mening geven over de kwaliteit van datgene waar hij voor betaald heeft. De grenzen voor supporters met statements worden bepaald door fatsoensnormen en wetten.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door bertje »

Jeej 0-4 gewonnon!! :party: :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

rubinho
Berichten: 303
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door rubinho »

bertje schreef:Jeej 0-4 gewonnon!! :party: :sjaal:
:withstupid:

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: Zwolle - NEC

Bericht door East-Side-Nmgn »

rubinho schreef:
bertje schreef:0-4 gewonnon!! :party: :sjaal:
:withstupid:
Ik kom net van mn feestje af, heerlijk 3 punten! Net wat we nodig hadden.
Maar maak me nog steeds grote zorgen.
Dit was immers maar PEC, wat nog net iets dramatischer speelt als Heerenveen.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Jeroen »

Ik vind het ook een hele merkwaardige reactie. Kleine moeite, groot plezier zeg ik dan.
Statements moet je gewoon via de media maken op een slimmere manier.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

@Bleum, ik vind wel dat jij heel makkelijk te overtuigen bent. Ik denk namelijk dat ondanks de uitleg van Babos en overige dit wel degelijk te maken heeft met een statement, en dat er vanuit de directie na de zeer teleurstellende transferperiode is aangedrongen op een uitleg als deze. spelers weten wat uit supporters willen, dit moeten ze gewoon geven.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Pol »

Jeroen schreef:Ik vind het ook een hele merkwaardige reactie. Kleine moeite, groot plezier zeg ik dan.
Statements moet je gewoon via de media maken op een slimmere manier.
Het lijkt me verstandig dat NEC gewoon precies met de selectie afspreekt wat er na afloop van de wedstrijd dient te gebeuren, het bedank-protocol. Drie scenario's, voor de drie mogelijke resultaten. Bij een overwinning bijvoorbeeld naar uitvak lopen, handen klappend in de lucht, vervolgens een polonaise (linksom) en daarna de spelerswave, vier keer. Weer klappen en naar binnen. Anders blijft het maar gebeuren dat spelers als Breuer die balen omdat ze gewoon geen lekkere wedstrijd hebben gespeeld, dan later aan een of andere flapdrol die er om vraagt zijn excuses moet maken en het uitvak in paniek achter blijft omdat er een 'statement' gemaakt is.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Tiel »

De polonaise lopen of dat bekende Duitse juichen (ja, want dat is het) na een wedstrijd als deze is krankzinnig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door druten »

East-Side-Nmgn schreef:
rubinho schreef:
bertje schreef:0-4 gewonnon!! :party: :sjaal:
:withstupid:
Ik kom net van mn feestje af, heerlijk 3 punten! Net wat we nodig hadden.
Maar maak me nog steeds grote zorgen.
Dit was immers maar PEC, wat nog net iets dramatischer speelt als Heerenveen.
Klopt, 'maar' PEC, echter na 4 wedstrijden 6 punten met daarin uit heerenveen en thuis ajax en twente had ik van tevoren voor getekend en in het voetbal gaat het vooral om vertrouwen in een ploeg en dat krijg je door punten te pakken.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Bleum »

Harold, ik vind het opvallend dat jij dergelijke conclusies trekt zonder erbij te zijn geweest. Babos stond ooit ook voor een paar honderd boze supporters iets te vertellen wat supporters niet leuk vonden en ik denk dat als ze daadwerkelijk een statement gemaakt hadden dat hij dat gewoon had gezegd. Zo is hij wel. Je wil het weer groter en spannender maken dan het is. Als de aanvoerder zegt dat het geen statement was, wat heeft het dan voor nut om toch allerlei complottheorien te bedenken? Uitgesproken dus klaar.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Tiel »

Bleum schreef:Harold, ik vind het opvallend dat jij dergelijke conclusies trekt zonder erbij te zijn geweest. Babos stond ooit ook voor een paar honderd boze supporters iets te vertellen wat supporters niet leuk vonden en ik denk dat als ze daadwerkelijk een statement gemaakt hadden dat hij dat gewoon had gezegd. Zo is hij wel. Je wil het weer groter en spannender maken dan het is. Als de aanvoerder zegt dat het geen statement was, wat heeft het dan voor nut om toch allerlei complottheorien te bedenken? Uitgesproken dus klaar.
Bleum als spelers iets met het publiek hebben moeten ze dat volgens jou (terecht) binnenskamers houden.

Wat vind je dan van het tegenhouden van een spelersbus bij een uitwedstrijd in Zwolle, dat is ook niet echt binnenskamers houden.

Dat had ook in Nijmegen gekunnen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Nijmegen 1 »

De volgende keer gaan onze "helden" in een rij staan.
Dan mag iedereen er langs lopen.
Zo wordt je persoonlijk bedankt voor je steun.
En als onze "helden" hebben verloren doen ze het zelfde maar in plaats van een hand mag je ze een knal voor de kop geven.
Dat is het gelijk duidelijk hoe er over elkaar wordt gedacht.
Wat een gejank zeg.
Wees blij met de 4-0 en de 3 punten :sjaal: :sjaal:
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Bleum »

Tiel schreef:
Bleum schreef:Harold, ik vind het opvallend dat jij dergelijke conclusies trekt zonder erbij te zijn geweest. Babos stond ooit ook voor een paar honderd boze supporters iets te vertellen wat supporters niet leuk vonden en ik denk dat als ze daadwerkelijk een statement gemaakt hadden dat hij dat gewoon had gezegd. Zo is hij wel. Je wil het weer groter en spannender maken dan het is. Als de aanvoerder zegt dat het geen statement was, wat heeft het dan voor nut om toch allerlei complottheorien te bedenken? Uitgesproken dus klaar.
Bleum als spelers iets met het publiek hebben moeten ze dat volgens jou (terecht) binnenskamers houden.

Wat vind je dan van het tegenhouden van een spelersbus bij een uitwedstrijd in Zwolle, dat is ook niet echt binnenskamers houden.

Dat had ook in Nijmegen gekunnen.
Ben ik met je eens, was veel beter geweest. Vreemde is ook dat de bus in het vak stond waar supporters ook de auto hadden staan, anders was dit zelfs niet mogelijk geweest.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:Harold, ik vind het opvallend dat jij dergelijke conclusies trekt zonder erbij te zijn geweest. Babos stond ooit ook voor een paar honderd boze supporters iets te vertellen wat supporters niet leuk vonden en ik denk dat als ze daadwerkelijk een statement gemaakt hadden dat hij dat gewoon had gezegd. Zo is hij wel. Je wil het weer groter en spannender maken dan het is. Als de aanvoerder zegt dat het geen statement was, wat heeft het dan voor nut om toch allerlei complottheorien te bedenken? Uitgesproken dus klaar.
Nou Bleum, met de mogelijkheden van tegenwoordig hoef je niet perse ergens bij te zijn om een conclusie te vormen, dat jij Babos gelooft is jou gevoel, dat ik NEC en daarmee dus ook de woordvoerder van de spelers minder geloof is mijn gevoel, mag toch? Degene die met complot theorieën begon was jij zelf, ik moet zeggen ik geloof jou eerste gevoel meer als je huidige conclusie.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zwolle - NEC

Bericht door CHEF »

East-Side-Nmgn schreef:
rubinho schreef:
bertje schreef:0-4 gewonnon!! :party: :sjaal:
:withstupid:
Ik kom net van mn feestje af, heerlijk 3 punten! Net wat we nodig hadden.
Maar maak me nog steeds grote zorgen.
Dit was immers maar PEC, wat nog net iets dramatischer speelt als Heerenveen.
Het voetbal wordt ook steeds slechter in Nederland. NEC speelde niet goed, maar dat is in deze competitie ook niet nodig om uit de gevarenzone te blijven.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 83 gasten