NEC - FC Twente

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door CHEF »

Bleum schreef:
CHEF schreef:
Bleum schreef:Ben er niet van om alles om te gooien, je moet ook spelers die hier net zijn de tijd geven, maar puur kijkend naar huidige "vorm" zou ik in 4-3-3 gaan voor:

===============Babos++++++++++++++++
+Breuer==Van Eijden===Nuytinck===Amieux
=========Koolwijk ===== Sno===========
=================Foor================
?????==========Ten Voorde=======Rieks

Aangezien George drama was en hij misschien met Platje de enige is die gespeeld heeft en die daar zou kunnen spelen weet ik het gewoon niet. Ik zou Platje en George in huidige vorm niet in basis willen zien. Misschien dan toch maar vd Meiracker, De Looyer of Bajrovic daar laten starten.
Zeggen dat George een drama was en Nuytinck en ten Voorde laten staan, net de twee spelers die het allerslechtst waren.
Ten Voorde vind ik niet eerlijk. Die jongen speelt niet op zijn plek. Nuytinck leed dramatisch balverlies bij de 0-1, speelde niet sterk, maar herstelde nog enigszins in de tweede helft. George deed zelfs de meest simpele dingen verkeerd. Nuytinck was zeker niet best, haalde een 4,5, maar Platje en George kwamen niet boven de 3.
Ook de 2-0 was een fout van Nuytinck, dat hij de tweede helft zelden in de problemen kwam lag meer aan de dadendrang van Twente. Ten Voorde zal ook in de spits niets laten zien. Dat George slecht voetbalde kun je Pastoor aanrekenen, als je ten Voorde als buitenspeler laat starten zou ik me ook zwaar genaaid worden als ik George zou zijn.

jbnmgn

Re: NEC - FC Twente

Bericht door jbnmgn »

En ook deze zondag werd door de selectie gebombardeerd tot een zonde van de tijd zondag.
Roorda, bijnaam het drama.
ten Voorde, bijnaam de misbruikte.
Platje, bijnaam de onzichtbare.
Koolwijk, bijnaam het vriendje van.

De verdediging, bijnaam de kleuterklas.

Pastoor, bijnaam de minkunkel.
Hij snapt er geen zak van. vd Eijden eruit (blessure) en dan zet je Smovcs terug in plaats van dat hij vd Meiracker een kans geeft om er nog een in te prikken. Ze hebben alle mogelijke moeite gedaan die jongen hierheen te halen en waarvoor? Om met de beloften mee te doen? Geef hem een kans, zeker als je al met 0-3 achter staat. Verloren heb je dan toch aal, dan ga je niet een verdediger inbrengen om te proberen het geen 0-4 te laten worden. Dat maakt dan ook geen kloot meer uit.
Riekse vondt ik goed invallen, gretig. Foor Had zijn dag niet helemaal, al helemaal niet omdat hij een beetje op een eiland stond.

Babos: ach gewoon jammer dat zo'n goede keeper afgerekend wordt op een dramatsich slechte verdediging.

Heb ik nog iemand gemist? Ik denk het niet, er is mij tenminste verder helemaal niemand opgevallen vanmiddag.

O ja, toch wel Sno, gewoon goed.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Malle Pietje »

Hoe lang duurde het vorig jaar voordat Pastoor inzag dat Zeefuik in basis hoorde? Ook nu zal meneertje kost wat kost vast wilen houden aan zijn 'visie'. Voortaan:
- gewoon een spits in de spits en niet op links.
- een nummer 10 achter de spitsen en niet rechtsvoor.
- de enige twee echte vleugelspelers die je hebt vanaf begin in basis
- platje en roorda lekker banken.

Nu moet hij zijn bevindingen weer gedeeltelijk corrigeren waardoor je ook geen spits er mee bij kan gooien, omdat allle wissels verbruikt zijn. Pastoor zal wel blij zijn dat hij achteraf nog kan zeggen dat het begon met een persoonlijke fout. Pastoor vandaag weer een dikke onvoldoende. Als hij tegen Zwolle weer met roorda en platje begint, dan is hij gek.
Laatst gewijzigd door Malle Pietje op zo 26 aug 2012, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: NEC - FC Twente

Bericht door ForzaVakZ »

jbnmgn schreef:En ook deze zondag werd door de selectie gebombardeerd tot een zonde van de tijd zondag.
Roorda, bijnaam het drama.
ten Voorde, bijnaam de misbruikte.
Platje, bijnaam de onzichtbare.
Koolwijk, bijnaam het vriendje van.

De verdediging, bijnaam de kleuterklas.

Pastoor, bijnaam de minkunkel.
Hij snapt er geen zak van. vd Eijden eruit (blessure) en dan zet je Smovcs terug in plaats van dat hij vd Meiracker een kans geeft om er nog een in te prikken. Ze hebben alle mogelijke moeite gedaan die jongen hierheen te halen en waarvoor? Om met de beloften mee te doen? Geef hem een kans, zeker als je al met 0-3 achter staat. Verloren heb je dan toch aal, dan ga je niet een verdediger inbrengen om te proberen het geen 0-4 te laten worden. Dat maakt dan ook geen kloot meer uit.
Riekse vondt ik goed invallen, gretig. Foor Had zijn dag niet helemaal, al helemaal niet omdat hij een beetje op een eiland stond.

Babos: ach gewoon jammer dat zo'n goede keeper afgerekend wordt op een dramatsich slechte verdediging.

Heb ik nog iemand gemist? Ik denk het niet, er is mij tenminste verder helemaal niemand opgevallen vanmiddag.

O ja, toch wel Sno, gewoon goed.
JBnmgn bijnaam "de alwetende" :bye:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door CHEF »

ForzaVakZ schreef:
jbnmgn schreef:En ook deze zondag werd door de selectie gebombardeerd tot een zonde van de tijd zondag.
Roorda, bijnaam het drama.
ten Voorde, bijnaam de misbruikte.
Platje, bijnaam de onzichtbare.
Koolwijk, bijnaam het vriendje van.

De verdediging, bijnaam de kleuterklas.

Pastoor, bijnaam de minkunkel.
Hij snapt er geen zak van. vd Eijden eruit (blessure) en dan zet je Smovcs terug in plaats van dat hij vd Meiracker een kans geeft om er nog een in te prikken. Ze hebben alle mogelijke moeite gedaan die jongen hierheen te halen en waarvoor? Om met de beloften mee te doen? Geef hem een kans, zeker als je al met 0-3 achter staat. Verloren heb je dan toch aal, dan ga je niet een verdediger inbrengen om te proberen het geen 0-4 te laten worden. Dat maakt dan ook geen kloot meer uit.
Riekse vondt ik goed invallen, gretig. Foor Had zijn dag niet helemaal, al helemaal niet omdat hij een beetje op een eiland stond.

Babos: ach gewoon jammer dat zo'n goede keeper afgerekend wordt op een dramatsich slechte verdediging.

Heb ik nog iemand gemist? Ik denk het niet, er is mij tenminste verder helemaal niemand opgevallen vanmiddag.

O ja, toch wel Sno, gewoon goed.
JBnmgn bijnaam "de alwetende" :bye:
Dat hij Cmovs ipv v. Eijden het veld instuurde kon ik wel begrijpen,al zou ik v. Eijden er al eerder gewisseld hebben na de eerste blessurebehandeling. Pech voor v. d. Meiracker, die zou erin gekomen zijn voor Platje.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15958
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door pjottr »

wederom een draak van een wedstrijd met slechts een voldoende voor Rieks en Sno.
er moet heel wat gebeurenm wat dit leek wederom nergens op.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door ronnyguitar »

ForzaVakZ schreef:
jbnmgn schreef:En ook deze zondag werd door de selectie gebombardeerd tot een zonde van de tijd zondag.
Roorda, bijnaam het drama.
ten Voorde, bijnaam de misbruikte.
Platje, bijnaam de onzichtbare.
Koolwijk, bijnaam het vriendje van.

De verdediging, bijnaam de kleuterklas.

Pastoor, bijnaam de minkunkel.
Hij snapt er geen zak van. vd Eijden eruit (blessure) en dan zet je Smovcs terug in plaats van dat hij vd Meiracker een kans geeft om er nog een in te prikken. Ze hebben alle mogelijke moeite gedaan die jongen hierheen te halen en waarvoor? Om met de beloften mee te doen? Geef hem een kans, zeker als je al met 0-3 achter staat. Verloren heb je dan toch aal, dan ga je niet een verdediger inbrengen om te proberen het geen 0-4 te laten worden. Dat maakt dan ook geen kloot meer uit.
Riekse vondt ik goed invallen, gretig. Foor Had zijn dag niet helemaal, al helemaal niet omdat hij een beetje op een eiland stond.

Babos: ach gewoon jammer dat zo'n goede keeper afgerekend wordt op een dramatsich slechte verdediging.

Heb ik nog iemand gemist? Ik denk het niet, er is mij tenminste verder helemaal niemand opgevallen vanmiddag.

O ja, toch wel Sno, gewoon goed.
JBnmgn bijnaam "de alwetende" :bye:
nee hoor, sterker nog ik geef hem gelijk.hij heeft nog de instelling van het elftal vergeten, dat kun je onze kiepenboer aanrekenen.
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

jbnmgn

Re: NEC - FC Twente

Bericht door jbnmgn »

ForzaVakZ schreef:
jbnmgn schreef:En ook deze zondag werd door de selectie gebombardeerd tot een zonde van de tijd zondag.
Roorda, bijnaam het drama.
ten Voorde, bijnaam de misbruikte.
Platje, bijnaam de onzichtbare.
Koolwijk, bijnaam het vriendje van.

De verdediging, bijnaam de kleuterklas.

Pastoor, bijnaam de minkunkel.
Hij snapt er geen zak van. vd Eijden eruit (blessure) en dan zet je Smovcs terug in plaats van dat hij vd Meiracker een kans geeft om er nog een in te prikken. Ze hebben alle mogelijke moeite gedaan die jongen hierheen te halen en waarvoor? Om met de beloften mee te doen? Geef hem een kans, zeker als je al met 0-3 achter staat. Verloren heb je dan toch aal, dan ga je niet een verdediger inbrengen om te proberen het geen 0-4 te laten worden. Dat maakt dan ook geen kloot meer uit.
Riekse vondt ik goed invallen, gretig. Foor Had zijn dag niet helemaal, al helemaal niet omdat hij een beetje op een eiland stond.

Babos: ach gewoon jammer dat zo'n goede keeper afgerekend wordt op een dramatsich slechte verdediging.

Heb ik nog iemand gemist? Ik denk het niet, er is mij tenminste verder helemaal niemand opgevallen vanmiddag.

O ja, toch wel Sno, gewoon goed.
JBnmgn bijnaam "de alwetende" :bye:
Dank je

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

CHEF schreef:
ForzaVakZ schreef:
jbnmgn schreef:En ook deze zondag werd door de selectie gebombardeerd tot een zonde van de tijd zondag.
Roorda, bijnaam het drama.
ten Voorde, bijnaam de misbruikte.
Platje, bijnaam de onzichtbare.
Koolwijk, bijnaam het vriendje van.

De verdediging, bijnaam de kleuterklas.

Pastoor, bijnaam de minkunkel.
Hij snapt er geen zak van. vd Eijden eruit (blessure) en dan zet je Smovcs terug in plaats van dat hij vd Meiracker een kans geeft om er nog een in te prikken. Ze hebben alle mogelijke moeite gedaan die jongen hierheen te halen en waarvoor? Om met de beloften mee te doen? Geef hem een kans, zeker als je al met 0-3 achter staat. Verloren heb je dan toch aal, dan ga je niet een verdediger inbrengen om te proberen het geen 0-4 te laten worden. Dat maakt dan ook geen kloot meer uit.
Riekse vondt ik goed invallen, gretig. Foor Had zijn dag niet helemaal, al helemaal niet omdat hij een beetje op een eiland stond.

Babos: ach gewoon jammer dat zo'n goede keeper afgerekend wordt op een dramatsich slechte verdediging.

Heb ik nog iemand gemist? Ik denk het niet, er is mij tenminste verder helemaal niemand opgevallen vanmiddag.

O ja, toch wel Sno, gewoon goed.
JBnmgn bijnaam "de alwetende" :bye:
Dat hij Cmovs ipv v. Eijden het veld instuurde kon ik wel begrijpen,al zou ik v. Eijden er al eerder gewisseld hebben na de eerste blessurebehandeling. Pech voor v. d. Meiracker, die zou erin gekomen zijn voor Platje.


babos gaat ook niet vrij uit..

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door NiMMA_024 »

de wedstrijd vandaag niet kunnen volgen, begreep dat het wederom slappe hap was.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31824
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door vak Oost »

NiMMA_024 schreef:de wedstrijd vandaag niet kunnen volgen, begreep dat het wederom slappe hap was.
je hebt in elk niet veel gemist op de eerste 10 en de laatste 10 minuten na
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Keezer »

pjottr schreef:wederom een draak van een wedstrijd met slechts een voldoende voor Rieks en Sno.
er moet heel wat gebeurenm wat dit leek wederom nergens op.
:withstupid: Foor speelde ook aardig, zeker op 10.

trouwehond

Re: NEC - FC Twente

Bericht door trouwehond »

:withstupid:

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Jorrit77 »

NiMMA_024 schreef:de wedstrijd vandaag niet kunnen volgen, begreep dat het wederom slappe hap was.
Viel best wel mee. :jestera: :jestera:

Het enige vermaak waren de regenbuien en de halve gofferttribune die zeiknat werd.
Oja, de theater show van Pastoor. Meneer de misbruiker! Als ik ten Voorde was, zou ik deze week toch even een verhelderend gesprek willen met meneertje arrogant, en afhankelijk van de uitkomst een keuze maken. Wat zal die nog regelmatig terugdenken aan rkc.
Laatst gewijzigd door Jorrit77 op zo 26 aug 2012, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door necnmgn »

Jorrit77 schreef:
NiMMA_024 schreef:de wedstrijd vandaag niet kunnen volgen, begreep dat het wederom slappe hap was.
Viel best wel mee. :jestera: :jestera:

Het enige vermaak waren de regenbuien en de halve gofferttribune die zeiknat werden.
Oja, de theater show van Pastoor. Meneer de misbruiker! Als ik ten Voorde was, zou ik deze week toch even een verhelderend gesprek willen met meneertje arrogant, en afhankelijk van de uitkomst een keuze maken. Wat zal die nog regelmatig terugdenken aan rkc.
Waar hij ook vanaf links kwam?;)

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Gerd »

gladiator schreef:inderdaad voetballend kom je gewoon tekort
maar waarom kan RKC wel punten pakken...puur op inzet

ik kots op die nederlandse sportmentaliteit.
met roorda als grote voorbeeld :pukeface:
Ik voeg daar Koolwijk graag aan toe. Rkc heeft een echte trainer wij hebben Pastoor

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4577
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door gladiator »

Gerd schreef:
gladiator schreef:inderdaad voetballend kom je gewoon tekort
maar waarom kan RKC wel punten pakken...puur op inzet

ik kots op die nederlandse sportmentaliteit.
met roorda als grote voorbeeld :pukeface:
Ik voeg daar Koolwijk graag aan toe. Rkc heeft een echte trainer wij hebben Pastoor
ik ben het met je eens dat koolwijk ook zeer slecht presteerd echter.....roorda speelt net bij
een nieuwe club...dan klets je er toch altijd in...heb je uit jezelf toch een enorme prestatie
drang..maar nee meneer wandeld 90 minuten lang doelloos over het veld
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Gerd »

Vandaag weer een drama meegemaakt. Met als dieptepunt Pastoor. Karaktermoord plegen op Ten Voorde,iemand die geen linkerspits is maar een centrale spits. Lekker makkelijk, toon je een kerel en schop de op een tempo voetballende altijd te laat slappe Koolwijk er uit. Wat is die vent bagger. Zet een spelers op de goede plaats. Roorda op rechtshalf, Platje en Koolwijk op de bank ( het liefst snel verkopen Treffers!!) en dat dat slappe gelul van Pastoor. " ze hebben zich aan de afspraken gehouden"
Het interesseert me geen zak of ze zich wel of niet aan de afspraak houden. Ze moeten voetballen met inzet en passie, er straalt geen plezier uit. Onderling zit het niet goed ( vorige week wegwerpgebaar van Koolwijk naar Nuytinck bij het vijfde dpt)
Er ontbreekt een spits die de bal vast houdt, Platje speelt flipperkast voetbal, alle ballen springen van zijn voet. Spelers die nog iets leveren, worden door Pastoor vakkundig om zeep geholpen ( Foor, Ten Voorde) al zijn vriendjes uit het verleden worden kritiekloos door Pastoor gehandhaafd, vooral Koolwijk. Zaterdag win je echt niet van Pec, daarna tegen VVV gaat ook niet lukken met deze instelling en opstelling. Kortom weer een slecht seizoen.

nessaja
Berichten: 1255
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door nessaja »

Sorry hoor, maar als je de afgelopen 2 wedstrijden hebt opgelet is Ten Voorde gewoon een hele matige voetballer. Een houten klaas die elke bal van zijn voet laat springen en standaard de verkeerde kant op draait. Ben het er helemaal mee eens dat het op links al helemaal niks is en als je hem er dan toch in zet moet het in de spits, maar komt veel te kort! Kijk vorige week naar die pass op Platje en vandaag werd hij ook een keer kansrijk centraal aangespeeld en liet gewoon de bal van zijn voet springen... In een 2 spitsen systeem kan hij nog eens een balletje doorkoppen, maar verder heb je er niet veel aan.
De andere 3 probleemgevallen zijn Breuer, ROORDA en Platje. Al vind ik dat je Platje nog wel kan gebruiken als er wat ruimte achter de verdediging ligt(invaller), want in de diepte kan hij wel gevaarlijk zijn (onze nieuwe Niedzielan...)
Velen zeuren om Koolwijk, maar vind dat nog wel meevallen... Missen gewoon Vadocz, was toch een belangrijke schakel vorig jaar achteraf, ontlastte toch veel de verdediging. We verdedigen slecht, maar dat komt vooral omdat ze voorin geen bal kunnen vasthouden en onze middenveld overlopen wordt...
We zullen zien wat er gaat gebeuren deze week, zou een ramp voor NEC zijn als Foor zou vertrekken, iedereen mag weg maar Foor niet, enige met creativiteit!
Hoop stiekem gewoon op Vleminckx, is alles wat we nu voorin missen: duelkracht, kopkracht, een bal vast houden, scorend vermogen en een top mentaliteit!
Laatst gewijzigd door nessaja op zo 26 aug 2012, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door mschr »

Compleet mee eens! HEt zou aanzienlijk schelen als meneer Pastoor spelers op de juiste positie zet. Platje hoort op de vleugel en niet als midvoor. Ten Voorde hoort niet op de vleugel maar op de midvoorpositie. Roorda hoort op de bank en Foor centraal op het middenveld. Will hoort niet op de tribune maar in de basis. En tegen Twente en Ajax moet je niet met drie middenvelders spelen maar met vijf. Een kind kan de was doen.

Trouwens, voor een groot deel mag de treffer van Sno op het conto van Platje geschreven worden. Dankzij zijn loopactie kreeg Sno vrij baan om van afstand te schieten. Platje is prima op de vleugel.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Malle Pietje »

mschr schreef:Compleet mee eens! HEt zou aanzienlijk schelen als meneer Pastoor spelers op de juiste positie zet. Platje hoort op de vleugel en niet als midvoor. Ten Voorde hoort niet op de vleugel maar op de midvoorpositie. Roorda hoort op de bank en Foor centraal op het middenveld. Will hoort niet op de tribune maar in de basis. En tegen Twente en Ajax moet je niet met drie middenvelders spelen maar met vijf. Een kind kan de was doen.

Trouwens, voor een groot deel mag de treffer van Sno op het conto van Platje geschreven worden. Dankzij zijn loopactie kreeg Sno vrij baan om van afstand te schieten. Platje is prima op de vleugel.
Eens.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door EK »

Ah, dit is het Koolwijk-bash topic?

De man, die vorig jaar een constante factor was in het team dat 8e is geworden? De man, die welgeteld 1 pot niet heeft meegedaan vorig jaar en wie meteen erg gemist werd die wedstrijd (RKC thuis, 1-1, weet u nog)? De man, die vandaag (wederom) goede vrije trappen en corners had, waar we dit jaar toch echt van moeten gaan hebben want veel kansen worden er verder niet gecreerd? Die Koolwijk, die bij de eerste de beste slechte bal wordt uitgefloten en beschimpt, omdat hij een lakse uitstraling heeft en het vriendje van pastoor schijnt te zijn?

Hij deelde in de malaise, tegen Ajax en vandaag, maar hij heeft (vorig jaar) aangetoond een zeer bruikbare speler te zijn. En tegen Heerenveen had-ie ook al weer een assist bij de Cmovs goal en speelde ie een goede pot.

Wat een bepaalde houding al wel niet voor onderbuikgevoelens kan opwekken. Treurig. Kijk daar doorheen, dan zie je dat hij heel bruikbaar voor NEC is!

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: NEC - FC Twente

Bericht door jasper491 »

Perfecte woorden EK :tu:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Gerd »

EK schreef:Ah, dit is het Koolwijk-bash topic?

De man, die vorig jaar een constante factor was in het team dat 8e is geworden? De man, die welgeteld 1 pot niet heeft meegedaan vorig jaar en wie meteen erg gemist werd die wedstrijd (RKC thuis, 1-1, weet u nog)? De man, die vandaag (wederom) goede vrije trappen en corners had, waar we dit jaar toch echt van moeten gaan hebben want veel kansen worden er verder niet gecreerd? Die Koolwijk, die bij de eerste de beste slechte bal wordt uitgefloten en beschimpt, omdat hij een lakse uitstraling heeft en het vriendje van pastoor schijnt te zijn?

Hij deelde in de malaise, tegen Ajax en vandaag, maar hij heeft (vorig jaar) aangetoond een zeer bruikbare speler te zijn. En tegen Heerenveen had-ie ook al weer een assist bij de Cmovs goal en speelde ie een goede pot.

Wat een bepaalde houding al wel niet voor onderbuikgevoelens kan opwekken. Treurig. Kijk daar doorheen, dan zie je dat hij heel bruikbaar voor NEC is!
Pure onzin, Koolwijk heeft geen versnelling, speelt altijd op hetzelfde te lage tempo, maakt pseudo verdedigende acties en grossiert in slechte ballen. Totaal eredivisie onwaardig. Dumpen naar de topklasse.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door NiMwEgUh »

en koolwijk probeerde nog wel beetje boel aan te jagen.
Het lijkt allemaal gemakzuchtig maar je merkt pas wat je mist als hij er niet bij is.
Ik vind ook niet dat koolwijk moet worden aangevallen want komt niet door hem dat we 2 potjes hebben verloren moeten we eerst de verdedigers erop aankijken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Legendario, LH7, Necnmegen, Van Vliet en 58 gasten