Heerenveen - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10511
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door TT »

vak Oost schreef:
TT schreef:
NiMwEgUh schreef:is dat nou aan zijkant bij sno van zijn lichaam dat kastje voor zijn hart ofzo?
Vroeg ik me ook al af inderdaad....zal wel ja.
hartslagmeter ... dat dragen meerdere spelers in de eredivisie, valt alleen op als het shirtje uitgaat
Maar het was niet zo'n klein apparaatje dat met een elastieken band om het lijf zit....dat is een hartslagmeter toch? Die is echt een groter geval...

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Strooper »

Denk zijn pacemaker:

Afbeelding
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door valkhof »

van sichem floot erg goed.
babos was weer een held
breuer, wie is will?
ons centrale duo is waarschijnlijk het beste in nederland, hoop echt dat we bram kunnen verkopen, met cmovs hebben we eenveel betere vervanger, met alle respect voor bram. kijk alleen hoe pavel 2 keer die assaidi van het scoren af houd!!! wereld speler!!! als we bram kunnen verkopen, ook hij is verdomd goed, kunnen we dat geld in de aanval steken.
middeveld heerste over het jonge en zwakke heerenveen. wel wennen aanelkaar maar dat kan ook niet anders met de 1e wedstrijd.
foor is een geweldige speler, die aktie dat zijn aktie mislukte maar gelijk overschakelde, geweldig!!! zijn voorzet op platje was gewoon geweldig met veel gevoel geplaatst.
ten voorde is geen linksbuiten maar hij is gewoon basis speler.
platje was erg scherp vandaag!!! geweldige speler.
rieks had zich onsterfelijk kunnen maken door met zijn 1e aktie te kunnen scoren, daar gaan we van genieten.
george, hij viel in, na een lange blesure, je ziet dat hij gelijk gevaarlijk is,
niet vewacht, absoluut niet maar wel absoluut verdiend!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20549
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Van Basten loopt flink te nekken, meteen 100 scenepoints in de mindering. Wat valt die man toch ver van zijn ivoren toren. Had beter kunnen blijven golfen.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Janssen »

Superstart!!
Ik was blij met Ajax als tweede wedstrijd omdat grote clubs er vaak nog niet staan zo vroeg in het seizoen dus ik zeg: doorpakken nu!!!

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2648
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Dirk Eijlander »

valkhof schreef:met cmovs hebben we eenveel betere vervanger, met alle respect voor bram. kijk alleen hoe pavel 2 keer die assaidi van het scoren af houd!!! wereld speler!!! als we bram kunnen verkopen, ook hij is verdomd goed, kunnen we dat geld in de aanval steken.
:withstupid: Van mij mag hij voorlopig ten koste van Bram blijven staan!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Stefannec »

valkhof schreef:van sichem floot erg goed.
babos was weer een held
breuer, wie is will?
ons centrale duo is waarschijnlijk het beste in nederland, hoop echt dat we bram kunnen verkopen, met cmovs hebben we eenveel betere vervanger, met alle respect voor bram. kijk alleen hoe pavel 2 keer die assaidi van het scoren af houd!!! wereld speler!!! als we bram kunnen verkopen, ook hij is verdomd goed, kunnen we dat geld in de aanval steken.
middeveld heerste over het jonge en zwakke heerenveen. wel wennen aanelkaar maar dat kan ook niet anders met de 1e wedstrijd.
foor is een geweldige speler, die aktie dat zijn aktie mislukte maar gelijk overschakelde, geweldig!!! zijn voorzet op platje was gewoon geweldig met veel gevoel geplaatst.
ten voorde is geen linksbuiten maar hij is gewoon basis speler.
platje was erg scherp vandaag!!! geweldige speler.
rieks had zich onsterfelijk kunnen maken door met zijn 1e aktie te kunnen scoren, daar gaan we van genieten.
george, hij viel in, na een lange blesure, je ziet dat hij gelijk gevaarlijk is,
niet vewacht, absoluut niet maar wel absoluut verdiend!
Ondanks dat ik Cmovs heel goed vind, is Bram vind ik toch beter
Vooral voetballend
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:Van Basten loopt flink te nekken, meteen 100 scenepoints in de mindering.
Wat valt die man toch ver van zijn ivoren toren. Had beter kunnen blijven golfen.
ag de punten gaan mee naar Nijmegen ... laat hem maar lekker nekken die pannekoek :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door keyser soze »

Prima resultaat ! Sterk middenveld, degelijke achterhoede, Babos prima. Alleen toch eens gaan trainen op het uitspelen van een counter en Roorda uitleggen dat je een bal naar je eigen speler moet schieten. Maar een lekker begin van de competitie.

:sjaal: :sjaal: :sjaal:
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
DownUnder
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 29 feb 2012, 15:52
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door DownUnder »

vak Oost schreef: is wel eens leuk om een wedstrijd te volgen met engels commentaar ... die hebben meestal een andere kijk op het nederlandse voetbal en ons NEC
Ze missen wat achtergrond maar zijn wel veel objectiever.

Spelers en technische staf waren toppie. Als dit nivo kan worden vastgehouden, gaan we een mooi seizoen tegemoet.
Doe joe spiek dutsj?

Gebruikersavatar
DownUnder
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 29 feb 2012, 15:52
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door DownUnder »

Stefannec schreef:
Ondanks dat ik Cmovs heel goed vind, is Bram vind ik toch beter
Vooral voetballend
Een luxe probleem dus! Dat kunnen niet veel clubs achterin zeggen. :lol:
Doe joe spiek dutsj?

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Gerd »

Ik hoop dat we Navarone Foor nog kunnen houden. Heerenveen is erg gecharmeerd van hem, als ze Assaidi verkopen komen ze hier shoppen voor Foor. Wat was hij weer sterk met zijn acties. Groeibriljantje. Sno, Cmovs, vd Eijnden wat een beesten. Fysiek zijn we er op vooruit gegaan.

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door jasper491 »

Sno beast :schater:

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Mavage »

Was inderdaad Sno's pacemaker, welke hij na zijn hartstilstand draagt. Maar wát een beest. Samen met Cmovs en in mindere mate Van Eijden zorgt hij voor zoveel fysieke kracht. Heerlijk!
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
DownUnder
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 29 feb 2012, 15:52
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door DownUnder »

Gerd schreef:Ik hoop dat we Navarone Foor nog kunnen houden. Heerenveen is erg gecharmeerd van hem, als ze Assaidi verkopen komen ze hier shoppen voor Foor. Wat was hij weer sterk met zijn acties. Groeibriljantje. Sno, Cmovs, vd Eijnden wat een beesten. Fysiek zijn we er op vooruit gegaan.
Navarone moet net zo slim zijn als Brammetje. Hij is er nog niet en in Nijmegen heeft hij terecht veel krediet; bij andere clubs moet hij direct presteren en hier kan ie zich een keer een zeperd veroorloven. Laat 'm lekker groeien en hij verhoogt zijn marktwaarde (Voor NEC en zichzelf).

Jammer dat we niet het kapitaal hebben om deze briljanten vast te houden. Misschien geeft de miljarden-deal met Murdoch wat lucht geeft.
Doe joe spiek dutsj?

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Stefannec »

DownUnder schreef:
Gerd schreef:Ik hoop dat we Navarone Foor nog kunnen houden. Heerenveen is erg gecharmeerd van hem, als ze Assaidi verkopen komen ze hier shoppen voor Foor. Wat was hij weer sterk met zijn acties. Groeibriljantje. Sno, Cmovs, vd Eijnden wat een beesten. Fysiek zijn we er op vooruit gegaan.
Navarone moet net zo slim zijn als Brammetje. Hij is er nog niet en in Nijmegen heeft hij terecht veel krediet; bij andere clubs moet hij direct presteren en hier kan ie zich een keer een zeperd veroorloven. Laat 'm lekker groeien en hij verhoogt zijn marktwaarde (Voor NEC en zichzelf).

Jammer dat we niet het kapitaal hebben om deze briljanten vast te houden. Misschien geeft de miljarden-deal met Murdoch wat lucht geeft.

Zie Foor niet naar Heerenveen gaan dat is een vooruitgang op dit moment.
Of Heerenveen moet heel veel gaan uitgeven.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door benniewels »

Voor mij eerlijk gezegd onverwacht 3 punten !

Top hoor !
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

heerenveenown
Berichten: 4
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 19:36
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door heerenveenown »

Gefeliciteerd jongens :wink:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Frans »

heerenveenown schreef:Gefeliciteerd jongens :wink:
Dank je! Sportief!
NECTheBest

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4986
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Bernd »

Heerlijke punten in een loodzwaar programma. Klasse mannen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door bertje »

Bernd schreef:Heerlijke punten in een loodzwaar programma. Klasse mannen!
:withstupid: fijn ook om te lezen dat ze goed speelde. De goal van Platje was er in ieder geval een om in te lijsten en Cmovs zag er naast zijn goal (die ik gemist heb door die kut verbinding) in de duels ijzersterk uit. Ook Babos had weer een aantal prima reddingen. Volgende week weer voor de volle mep tegen ajakkes! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door jackkreta »

Frans schreef:
heerenveenown schreef:Gefeliciteerd jongens :wink:
Dank je! Sportief!
:withstupid: :tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Gerd »

Ik word doodziek van van het journaille; ze hebben het allemaal over dat Heerenveen niet goed speelde. Gelul. Nec was gewoon 70% van de wedstrijd beter. Ze leggen de nederlaag bij Heerenveen omdat ze slecht speelde. Supersonisch gelul, Nec was in deze wedstrijd gewoon een klasse beter. Iedereen maar janken over Heerenveen. Geef de credits aan een ploeg die het verdient om te winnen. En ga geen excusses zoeken bij clubs die " hoger ingeschat/ hoger verwachting maar ondermaats presteren... Eert de overwinnaar. :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Sno, Foor, Smovs, Platje, Gabor, vd Eijnden en Rieks ( viel prima in) waren gewoon goed.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tiel »

Gerd schreef:Ik word doodziek van van het journaille; ze hebben het allemaal over dat Heerenveen niet goed speelde. Gelul. Nec was gewoon 70% van de wedstrijd beter. Ze leggen de nederlaag bij Heerenveen omdat ze slecht speelde. Supersonisch gelul, Nec was in deze wedstrijd gewoon een klasse beter. Iedereen maar janken over Heerenveen. Geef de credits aan een ploeg die het verdient om te winnen. En ga geen excusses zoeken bij clubs die " hoger ingeschat/ hoger verwachting maar ondermaats presteren... Eert de overwinnaar. :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Sno, Foor, Smovs, Platje, Gabor, vd Eijnden en Rieks ( viel prima in) waren gewoon goed.
NEC was inderdaad veel beter. maar wel omdat heerenveen slecht was ja. NEC was niet eens zo heel goed en hebben geluk gehad dat het missen van kansen niet afgestraft is. 2e helft zeer ondermaats met Babos als de redder.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20549
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

:withstupid: NEC speelde leuk, maar je moet wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat het vandaag vooral Heerenveen was dat teleurstelde, niet NEC dat stuntte. Als NEC echt goed gespeeld had dan had je hier met 4-0 van het veld moeten stappen. Tegen ajax wordt het ongetwijfeld een heel ander verhaal. Koesteren deze punten.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten