Heerenveen - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7204
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door karlo »

we klagen wel eens bij nec over de beleidsbepalers, maar bij heerenveen zijn ze toch echt compleet de weg kwijt,
na 1 wedstrijd komen ze tot de conclusie dat ze graag wat ervaren spelers zouden hebben voor de balans in het team.

maar ze laten wel roorda en breuer zo naar nec lopen :???: :???: .

de mooiste opmerking vond ik van zomer,namelijk dat ze de kwaliteiten van breuer in heerenveen ernstig onderschat hebben.
Het blijft toch je club.

trots op eniesee
Berichten: 384
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 12:18
Locatie: Millcorner (Molenhoek)
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door trots op eniesee »

LT schreef:
trots op eniesee schreef:
EDIT: was nog vergeten te zeggen dat ik van Sichem ook erg goed vond fluiten!
Op vier voordeelmomentjes die hij niet door liet gaan (beide kanten twee) en het niet bestraffen van El Ak's doldrieste actie met minimaal geel floot hij uitstekend.
Ik zei ook erg goed, niet perfect. :wink: Maar el ak had idd zeker geel mogen krijgen, dat was een echte 'el akje'
Rood groen zwert, de kleuren van mien hert!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door necnmgn »

karlo schreef:
hupie schreef:Een van de weinige dissonanten in het team was Rik ten Voorde. Mag hij eindelijk meedoen krijgt hij eindelijk een eenvoudige scoringskans mist hij die. Ik weet wel een wedstrijd is weinig om hem te beoordelen. Maar hoelang heeft Pastoor geduld met hem, ik denk namelijk niet lang. Hij voegt niet echt iets anders toe, als hij niet scoort, zoals Zeefuik vorig seizoen wel deed. Ze zijn niet voor niks nog op zoek naar (nog) een spits. Ik denk nog steeds dat er geen toekomst voor Rik is bij NEC. Nieuwe spits, Rik, Platje en Meiracker, is een spits te veel. Helaas voor Rik.
wat een onzin, hij was in de voorbereiding veruit de beste speler voorin.

geef die jongen vertrouwen, en je ziet (bij rkc) waartoe hij in staat is.
Mee eens, en die kans aan het einde van de eerste helft was echt niet zo makkelijk.. Bovendien vind ik dat je Rick pas mag beoordelen als hij in de spits staat, en niet als linksvoor.

NEC18
Berichten: 274
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 21:30
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door NEC18 »

Keizerstad1994 schreef:
Mark Ariaans schreef:Ben echt een beetje geschrokken van roorda, die had ik veel hoger ingeschat. Sno is een beest op het middenveld, maar hij haalt wel erg veel snelheid uit het spel. Daar moet je dan dus een creatieve balvaste jongen naast hebbn. Had gehoopt dat dat Roorda zou zijn, maar in elk geval op basis van deze pot wordt dat ene moeilijk verhaal. Foor zou het kunnen, maar dan hebben we dus nog een echte vleugelspits nodig. Mogen Roorda en Koolwijk het uitvechten voor de laatste plek op het middenveld naast Sno en Foor.
Persoonlijk wil ik het nog wel ff zien met Roorda. Denk wanneer hij wat meer gewend is en wat minder slordig is als vandaag dat Roorda gewoon een goede voor ons is. Heb m vandaag in het stadion ook gewoon een paar prima openingen zien maken.

:withstupid:
Mijn eerste indruk van Roorda was ook matig, vond hem met name slordig aan de bal. Maar als je dan de samenvatting terugkijkt (http://www.youtube.com/watch?v=F_hk89Bc8fY) zie je dat veel van de kansen gecreeerd worden door Roorda. Was mij gedurende de wedstrijd zelf niet opgevallen, maar is dus wel degelijk degene die de kansen creeert.

trouwehond

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door trouwehond »

:biggrin:

Afbeelding

Afbeelding

zoete aardbei
Berichten: 7943
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door zoete aardbei »

Als het geen gelijkspel wordt staat een van beide trainers op straat.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door JBNMGN »

:slot: :slot: :slot: :slot: :slot:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: H-Zenkamp, Mavage en 105 gasten