Wedstrijdschema Eredivisie 2012/2013

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wedstrijdschema Eredivisie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Kheb er wel weer zin in, na zo'n (voor mij verwacht) slecht EK wil ik graag weer eens een goede verdediging aan het werk zien :biggrin:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Wedstrijdschema Eredivisie 2012/2013

Bericht door Keizerstad1994 »

SanderNEC schreef:Kheb er wel weer zin in, na zo'n (voor mij verwacht) slecht EK wil ik graag weer eens een goede verdediging aan het werk zien :biggrin:
:withstupid: :withstupid:

Spelers die wel (kop)duels winnen, ballen die niet blind weggeschoten worden haha.....
'Justice knows every mans number'

jbnmgn

Re: Wedstrijdschema Eredivisie 2012/2013

Bericht door jbnmgn »

karlo schreef:
jbnmgn schreef:En weer beginnen we de eerste wedstrijden tegen (op papier) de top van de Eredivisie. Waarom krijgen wij nooit de eerste 3 wedstrijden de (ook weer op papier) makkelijke tegenstanders? Het is een feit dat de topploegen eerst makkelijke tegenstanders krijgen om alvast bovenin de stand plaats te nemen.
Dus wat moeten we daaraan doen? Zorgen dat we uit die eerste 3 wedstrijden minimaal 3 punten pakken.
wat is makkelijk, we hebben afgelopen seizoen thuis van twente gewonnen maar van rkc verloren, dus het zegt allemaal niks.
Daar heb je ook weer gelijk in.

jbnmgn

Re: Wedstrijdschema Eredivisie 2012/2013

Bericht door jbnmgn »

Ik had de vraag al een keer gesteld maar geen reactie. Dus een nieuwe poging.
Weet iemand hoe je het wedstrijdprogramma (Flogs) op een HTC sensation (Android) kunt zetten?
Ik heb het via G-mail geprobeerd, maar ook dat lukt niet en op Market kan ik niks vinden. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wedstrijdschema Eredivisie 2012/2013

Bericht door Frans »

Het werkt via de Agenda van Google. Als je die ook op je telefoon hebt gaat dat vanzelf.
Dus niet via een aparte app ofzo.
NECTheBest

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, Bing [Bot], endy, Me..Goal en 106 gasten