Vistas - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Jeroen »

nijmegen25 schreef:gaan die arnhemmers klappen wij zingen niks mis mee kom voor nec en niet voor vitesse en wat iedereen doet maakt die zelf uit
Ik snap niet wat je bedoelt.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door valkhof »

het, kanker vites kanker vites, galmt hier ook al jaren, dat heeft in mijn ogen niks te maken dat je iemand die ziekte toewenst, het is gewoon een scheldwoord dat lekker bekt. net zoals kut, godverdomme, kolere, tyfus .....
en ja ook ik heb zeer dierbare mensen verloren aan deze ziekte.
maar als hun 1 minuut stilte hebben voor theo bos, vind ik dat we op dit moment heel hard fransje toe moeten zingen. theo is toch niet dood???? zou hij zijn overleden dan is zelfs ook bij theo bos, 1 minuut stilte gepast. laten we hopen dat dat niet gebeurd.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Legendario »

Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen kanker, te veel gevraagd is. Jammer.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Necco »

Legendario schreef:Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen k*nker, te veel gevraagd is. Jammer.
:withstupid:

Gewoon minuutje je bek houden, verder niets. Moet toch niet zo moeilijk zijn.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Chuckie »

Legendario schreef:Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen k*nker, te veel gevraagd is. Jammer.
:withstupid:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door FabianNEC »

Chuckie schreef:
Legendario schreef:Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen k*nker, te veel gevraagd is. Jammer.
:withstupid:
:withstupid: Ook al is het vitesse, en wat ze ook zingen, een beetje respect kan er wel vanaf. Mooie manier voor ons als supporters van NEC, na het incident in de thuiswedstrijd, om ons van een goede kant te tonen. En daarna eindelijk eens winnen in die glasbak van ze!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Ramona »

FabianNEC schreef:
Chuckie schreef:
Legendario schreef:Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen k*nker, te veel gevraagd is. Jammer.
:withstupid:
:withstupid: Ook al is het vitesse, en wat ze ook zingen, een beetje respect kan er wel vanaf. Mooie manier voor ons als supporters van NEC, na het incident in de thuiswedstrijd, om ons van een goede kant te tonen. En daarna eindelijk eens winnen in die glasbak van ze!

:withstupid:

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door T.S. »

Ramona schreef:
FabianNEC schreef:
Chuckie schreef:
Legendario schreef:Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen k*nker, te veel gevraagd is. Jammer.
:withstupid:
:withstupid: Ook al is het vitesse, en wat ze ook zingen, een beetje respect kan er wel vanaf. Mooie manier voor ons als supporters van NEC, na het incident in de thuiswedstrijd, om ons van een goede kant te tonen. En daarna eindelijk eens winnen in die glasbak van ze!

:withstupid:
:withstupid:
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

t lijkt mij niet meer dan normaal dat je die minuut ff je klep dichthoud, iig als je een klein beetje fatsoen in je hebt.................

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door H-Zenkamp »

T.S. schreef:
Ramona schreef:
FabianNEC schreef:
Chuckie schreef:
Legendario schreef:Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen k*nker, te veel gevraagd is. Jammer.
:withstupid:
:withstupid: Ook al is het vitesse, en wat ze ook zingen, een beetje respect kan er wel vanaf. Mooie manier voor ons als supporters van NEC, na het incident in de thuiswedstrijd, om ons van een goede kant te tonen. En daarna eindelijk eens winnen in die glasbak van ze!

:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
★★

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door jackkreta »

H-Zenkamp schreef:
T.S. schreef:
Ramona schreef:
FabianNEC schreef:
Chuckie schreef:
Legendario schreef:Het blijkt dat een minuut je mond houden, zodat anderen hun held kunnen steunen in de strijd tegen k*nker, te veel gevraagd is. Jammer.
:withstupid:
:withstupid: Ook al is het vitesse, en wat ze ook zingen, een beetje respect kan er wel vanaf. Mooie manier voor ons als supporters van NEC, na het incident in de thuiswedstrijd, om ons van een goede kant te tonen. En daarna eindelijk eens winnen in die glasbak van ze!

:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Bleum »

Maar het zou wel wat zijn als NEC net in die minuut gaat scoren...
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

ernie

Re: Vistas - NEC

Bericht door ernie »

Bleum schreef:Maar het zou wel wat zijn als NEC net in die minuut gaat scoren...
Hoop het.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Jeroentje »

Bleum schreef:Maar het zou wel wat zijn als NEC net in die minuut gaat scoren...
Laat dat dan de enige legitieme reden zijn om de minuut te verstoren. Als NEC niet scoort, gewoon iedereen even een minuutje z'n kop dicht!

Hoe groot de haat tegen Vitesse ook is: als je niet in staat bent om de supporters hun held te laten steunen in de strijd tegen deze snel ontwikkelende en (helaas) vaak fatale vorm van kanker, heb je echt geen greintje respect in de je donder.
Even a broken clock is right twice a day.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Jeroentje »

Trouwens goed nieuws dat ook die Annan niet meedoet, naast Bony en Kashia. Die Annan kan ook een potje breken op het middenveld....

Ik voorspel een late 0-1 en een definitieve trendbreuk in de resultaten van zowel NEC als Vitesse: einde van het seizoen gewoon weer de nummer 1 van Gelderland.
Even a broken clock is right twice a day.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door valkhof »

een minuut stilte doe je als iemand dood is niet als iemand nog leeft

NiMMA_024
Berichten: 6735
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door NiMMA_024 »

valkhof schreef:een minuut stilte doe je als iemand dood is niet als iemand nog leeft
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens!
1 Minuut stilte betekend, stilstaan bij de mensen die gevallen zijn, de mensen die wij/zij nog hebben in/na leven in een bepaalde situatie. Je kunnen in en/of mee -leven in andermans situatie. 1 Minuut stilte om dicht bij jezelf te staan. Genoeg redenen om 1 minuut je snater te houden!
Al hou je die ene minuut je mond gelijktijdig met de Vite$$enaren, en bedenk dan dat er genoeg NEC supporters zijn, die zelf kanker of dichtbij iemand staan die kanker heeft, of voor wat voor reden dan ook.

Is dat soms teveel gevraagd?
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door valkhof »

NiMMA_024 schreef:
valkhof schreef:een minuut stilte doe je als iemand dood is niet als iemand nog leeft
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens!
1 Minuut stilte betekend, stilstaan bij de mensen die gevallen zijn, de mensen die wij/zij nog hebben in/na leven in een bepaalde situatie. Je kunnen in en/of mee -leven in andermans situatie. 1 Minuut stilte om dicht bij jezelf te staan. Genoeg redenen om 1 minuut je snater te houden!
Al hou je die ene minuut je mond gelijktijdig met de Vite$$enaren, en bedenk dan dat er genoeg NEC supporters zijn, die zelf k*nker of dichtbij iemand staan die k*nker heeft, of voor wat voor reden dan ook.

Is dat soms teveel gevraagd?
in dit geval wel, omdat ik het er niet mee eens ben omdat de beste man niet dood is.
als hij zou zijn overleden dan maakt het niet uit wie hij is of waar hij vandaan komt, dan houd je gewoon 1 minuut je mond ensta je stil bij het gebeuren.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Tiel »

Volgens mij komt er een aktie in de 4e minuut, geen minuut stilte, dat zou lachwekkend zijn.

Te verwachten is dat natuurlijk iedereen daar aan mee doet. Je kunt dus rustig zingen in het uitvak, je bent dan toch niet te horen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door valkhof »

Tiel schreef:Volgens mij komt er een aktie in de 4e minuut, geen minuut stilte, dat zou lachwekkend zijn.

Te verwachten is dat natuurlijk iedereen daar aan mee doet. Je kunt dus rustig zingen in het uitvak, je bent dan toch niet te horen.
dat zou ik ook lachwekkend vinden die minuut stilte, hij is namelijk niet dood

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Jomano »

Eniesee schreef:t lijkt mij niet meer dan normaal dat je die minuut ff je klep dichthoud, iig als je een klein beetje fatsoen in je hebt.................
:withstupid: Helemaal mee eens.
Al kan ik me voorstellen dat het een lastig verhaal is voor sommige NEC supporters; je weet dat die neppers helemaal over de rooie gaan als je je mond niet houd, en daar doe je het voor. Aan de andere kant; als wij (in een thuiswedstrijd) een actie voor bijv. Paay willen houden, denk je dan dat die vite$$e homo's braaf hun mond zouden houden? Ik denk het niet.....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Tiel »

Jomano schreef:
Eniesee schreef:t lijkt mij niet meer dan normaal dat je die minuut ff je klep dichthoud, iig als je een klein beetje fatsoen in je hebt.................
:withstupid: Helemaal mee eens.
Al kan ik me voorstellen dat het een lastig verhaal is voor sommige NEC supporters; je weet dat die neppers helemaal over de rooie gaan als je je mond niet houd, en daar doe je het voor. Aan de andere kant; als wij (in een thuiswedstrijd) een actie voor bijv. Paay willen houden, denk je dan dat die vite$$e homo's braaf hun mond zouden houden? Ik denk het niet.....
Zo iets doe je dan ook tegen een andere tegenstander, een stok om mee te slaan dat is wat ze zoeken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Bleum »

Als er toch geluid is in het uitvak, dan massaal fransje paymans zingen in die minuut. Dan zingen we allemaal voor een held, het hele stadion.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door GV »

valkhof schreef:het, k*nker vites k*nker vites, galmt hier ook al jaren, dat heeft in mijn ogen niks te maken dat je iemand die ziekte toewenst, het is gewoon een scheldwoord dat lekker bekt. net zoals kut, godverdomme, kolere, tyfus .....
en ja ook ik heb zeer dierbare mensen verloren aan deze ziekte.
maar als hun 1 minuut stilte hebben voor theo bos, vind ik dat we op dit moment heel hard fransje toe moeten zingen. theo is toch niet dood???? zou hij zijn overleden dan is zelfs ook bij theo bos, 1 minuut stilte gepast. laten we hopen dat dat niet gebeurd.
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt, want deze woorden zullen nooit en te nimmer uit mijn mond komen of uit de monden van de meeste uit het stadion. Dit is alleen voorbehouden aan een paar idioten. Gasten die totaal van God los zijn. Ik distantieer mij van dez uitspraak en ik hoop met mij vele!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door vak Oost »

zullen we het weer over voetballen hebben

http://www.nusport.nl/eredivisie/271511 ... ashia.html

en vinden wij dit erg ... denk ut van nie ...
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RensNec en 46 gasten