Vistas - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door NiMwEgUh »

Eniesee schreef:
vak Oost schreef:
NiMwEgUh schreef:Lees net dat ze tydens de derby grootschalige actie gaan houden voor bos. En dat allebij de supportersverenigingen hieraan mee doen.
http://www.gelderlander.nl/sport/vitess ... e--NEC.ece

allemaal leuk en aardig maar dan moet er voor zowel Paaymans als Bos er aandacht zijn, anders is het voor mij een grote hypocriete fopneus
doen geen nec supportersverenigingen aan mee hoor
Ok dan heb ik verkeerd gelezen.
Want vind het zelf beetje overdreven of je
Moet het voor frans doen ofzo dan is het een ander verhaal.
Want voor bos vind ik overdreven. Ik vind voot iedereen erg die ziekte heeft.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Legendario »

Is een actie van Vitesse voor Bos. Hoeft NEC niet aan mee te doen, maar hoop wel dat de NEC-supporters er respect voor kunnen hebben (de vierde minuut even niet zingen dus). Wat was het rugnummer van Paay? Die minuut zingen voor Paay en vooraf even vragen of zij dan stil willen zijn. Heb je een mooie gezamenlijke actie waarbij je je eigen held een hart onder de riem steekt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Hatert NEC »

gewoon lekker zigen en niet zeuren al die flauwekul
Pound for pound best hooligans in the world!

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door necmaniacs »

Legendario schreef:Is een actie van Vitesse voor Bos. Hoeft NEC niet aan mee te doen, maar hoop wel dat de NEC-supporters er respect voor kunnen hebben (de vierde minuut even niet zingen dus). Wat was het rugnummer van Paay? Die minuut zingen voor Paay en vooraf even vragen of zij dan stil willen zijn. Heb je een mooie gezamenlijke actie waarbij je je eigen held een hart onder de riem steekt.
Ik vrees het ergste, kan me nog wel iets herinneren ten tijde van Trustfull....

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door ApophisEire »

Als er normaal gedaan wordt door de aanhang daar, dan wordt er ook vanuit ons vak normaal gedaan.
Wanneer men direct begint met provoceren, dan kun je op je buik schrijven dat het stil blijft.
Is ook NIET slim om tijdens de derby zoiets te willen organiseren.
Andersom zou het bij ons in het stadion voor een aktie Paay net zo gaan.
Ligt er dus totaal aan hoe wij worden ontvangen daarzo.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Hatert NEC »

gewoon bij binnenkomst direct de aanval inzetten
Pound for pound best hooligans in the world!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door BiT »

Alle respect en sterkte voor Bos, maar tijdens de wedstrijd kan het me even helemaal niks schelen.
Afmaken die bloedhonden. :2up:
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door AvdS »

Natuurlijk moeten we geen moment aandacht besteden aan het 'geval Bos'. Niet in positieve en niet in negatieve zin. Zou debiel en ontzettend hypocriet zijn...

veurzetje
Berichten: 306
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:26
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door veurzetje »

Hatert NEC schreef:gewoon lekker zigen en niet zeuren al die flauwekul

Wat een gigantische .... ben jij.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door ApophisEire »

veurzetje schreef:
Hatert NEC schreef:gewoon lekker zigen en niet zeuren al die flauwekul

Wat een gigantische .... ben jij.
moraalridder!

tijdens de derby moet je geen logische of emotieloze besluiten verwachten
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

MaxK1990
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 13 jan 2012, 16:51
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door MaxK1990 »

Het is allemaal heel leuk en aardig, het is triest genoeg dat deze ernstige ziekte mensen het leven kan kosten maar ik doe niet mee aan een dergelijke actie.
En niet omdat het vites is, niet omdat ik het iemand gun, maar puur omdat het vieze vitesvolk meerdere malen met deze ziekte spot in de derbys.... Want wat heeft Vlemminckx in de ogen van die Arneppers? En nu valt het heel dichtbij en dan moeten er ineens acties komen? Laat die gasten maar eens nadenken wat ze zingen, en dat zelfde geld voor verschillende NEC supporters.... Het is allemaal triest genoeg, met zo'n ernstige ziekte mag niet gespot worden, deze mensen moeten gesteund worden. Acties voor F.Paymans doe ik zeker aan mee!!

Sowieso sterkte aan Paymans & Bos.

Verder moet er niet teveel gepraat worden over deze situatie, voor ons telt maar één ding en dat is WINNEN en onze club op een POSITIEVE manier steunen!

Dus laat aub deze ernstige ziekte weg in spreekkoren.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door BiT »

Mooie post Max. Ben het er mee eens. :withstupid:
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door druten »

:withstupid:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Frans »

:withstupid: en misschien kunnen we bij N.E.C.-ADO iets voor Frans doen?
NECTheBest

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Legendario »

Ik zal wel een moraalridder zijn, maar goed:

Ze vragen volgens mij nergens of we mee willen doen. Ik vind alleen dat je best even de vierde minuut, als zij Theo Bos toezingen, dat even kunt laten gaan. Dus niet er doorheen gaan zingen. Is volgens mij weinig hypocriets aan, je geeft ze alleen de ruimte om heel even hun held te steunen, zoals wij dat waarschijnlijk ook op prijs zouden stellen als we een soortgelijke actie voor Paaij op touw zouden zetten.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

MaxK1990
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 13 jan 2012, 16:51
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door MaxK1990 »

Legendario schreef:Ik zal wel een moraalridder zijn, maar goed:

Ze vragen volgens mij nergens of we mee willen doen. Ik vind alleen dat je best even de vierde minuut, als zij Theo Bos toezingen, dat even kunt laten gaan. Dus niet er doorheen gaan zingen. Is volgens mij weinig hypocriets aan, je geeft ze alleen de ruimte om heel even hun held te steunen, zoals wij dat waarschijnlijk ook op prijs zouden stellen als we een soortgelijke actie voor Paaij op touw zouden zetten.
Klinkt misschien hard, maar ik vind/hoop dat wij in de 4e minuut met 800 man massaal ons clublied zingen.
En zoals ik al eerder aangaf, deze ziekte gun je niemand.... Maar als er jaar op jaar, keer op keer door dat arnepse publiek word gezongen;

"Bjorn Vlemminckx ****** kop" & "Groen Rood Zwart ****** in je hart" dan gun ik ze deze actie niet eens, hoe erg ik het Theo Bos ook gun dat die beter wordt en weer helemaal fit door het leven kan....

Moesten ze maar eerder bij nadenken, hoe erg zoiets kan zijn, en hoe zoiets aan kan komen. En wij zijn daar om onze club positief te steunen, en voor de 3 punten, dus net als in Hamburg, gewoon een half uur voor en na de wedstrijd onze club steunen, en niks in de 4e minuut stil, hebben onze spelers niks aan, die supporters moesten er maar eens eerder bij na gaan denken, en ook sommige supporters van NEC, hopelijk stopt het nu helemaal met dat woord.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door SamSam »

Misschien zou dat eerder een idee zijn voor een spandoek. Waarin wel iets voor Bos wordt gezegd, maar ook dat die neppers er zelf elke keer mee bezig zijn tegen ons..
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door ronnyguitar »

Legendario schreef:Ik zal wel een moraalridder zijn, maar goed:

Ze vragen volgens mij nergens of we mee willen doen. Ik vind alleen dat je best even de vierde minuut, als zij Theo Bos toezingen, dat even kunt laten gaan. Dus niet er doorheen gaan zingen. Is volgens mij weinig hypocriets aan, je geeft ze alleen de ruimte om heel even hun held te steunen, zoals wij dat waarschijnlijk ook op prijs zouden stellen als we een soortgelijke actie voor Paaij op touw zouden zetten.
:withstupid:


kan iemand mij eens precies zeggen (of een link) wat er met Frans loos is ?, Ik heb nu wel een vermoeden, maar ik heb dat waarschijnlijk gemist de laatste turbulente weken.
Bij voorbaat dank......
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

MaxK1990
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 13 jan 2012, 16:51
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door MaxK1990 »

ronnyguitar schreef:
Legendario schreef:Ik zal wel een moraalridder zijn, maar goed:

Ze vragen volgens mij nergens of we mee willen doen. Ik vind alleen dat je best even de vierde minuut, als zij Theo Bos toezingen, dat even kunt laten gaan. Dus niet er doorheen gaan zingen. Is volgens mij weinig hypocriets aan, je geeft ze alleen de ruimte om heel even hun held te steunen, zoals wij dat waarschijnlijk ook op prijs zouden stellen als we een soortgelijke actie voor Paaij op touw zouden zetten.
:withstupid:


kan iemand mij eens precies zeggen (of een link) wat er met Frans loos is ?, Ik heb nu wel een vermoeden, maar ik heb dat waarschijnlijk gemist de laatste turbulente weken.
Bij voorbaat dank......

Frans sterkte!
Bron: website detrouwehonden.nl



Oud-NEC had gistermiddag de eer om het vernieuwde complex van S.C.E, tegen het eerste elftal van diezelfde club, in Lindenholt te heropenen. Mannen als Anton Janssen, Ronnie de Groot, Carlos Aalbers, Arjan Ebbinge en Patrick Pothuizen waren niet van de partij, Frans Paymans wel.
Frans Paymans kampt sinds enige tijd met de verschrikkelijke ziekte lymfeklierkanker. Als gevolg daarvan heeft hij zijn taken als trainer van het eerste elftal van S.C.E noodgedwongen moeten staken. In de rust kwamen de beide elftallen bijeen om Frans te bedanken voor de bewezen diensten, maar vooral ook om hem een hart onder de riem te steken. Henk Grim nam hierin het woord met een aantal mooie woorden. De bedoeling was dat Frans zelf enkele minuten mee zou spelen, maar zijn huidige gesteldheid maakte dat helaas onmogelijk. Twee chemokuren zijn inmiddels achter de rug maar er volgt voor hem nog een turbulent jaar met chemokuren en quarantaineperiodes. Waar we Frans op het veld kennen als een bikkelharde verdediger daar is hij buiten het veld de positiviteit zelve en een zo mogelijk nog grotere knokker.
Frans heeft de afgelopen periode vele steunbetuigingen van o.a. supporters van onze mooie club gekregen. Zo hing er de eerste twee wedstrijden bijvoorbeeld een doek 'Frans sterkte!' in de Goffert. Hetzelfde doek hing gister langs het veld van S.C.E en Frans ging graag met de makers ervan op de foto. Frans sprak zelf van kippenvelmomenten en waardeert het medeleven ontzettend. Hij gaf nota bene zelf aan graag een berichtje zoals deze naar buiten te willen brengen zodat hij eenieder toch alvast een beetje kan bedanken. Frans, en familie, veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijden! BE STRONG!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Legendario »

MaxK1990 schreef:
Legendario schreef:Ik zal wel een moraalridder zijn, maar goed:

Ze vragen volgens mij nergens of we mee willen doen. Ik vind alleen dat je best even de vierde minuut, als zij Theo Bos toezingen, dat even kunt laten gaan. Dus niet er doorheen gaan zingen. Is volgens mij weinig hypocriets aan, je geeft ze alleen de ruimte om heel even hun held te steunen, zoals wij dat waarschijnlijk ook op prijs zouden stellen als we een soortgelijke actie voor Paaij op touw zouden zetten.
Klinkt misschien hard, maar ik vind/hoop dat wij in de 4e minuut met 800 man massaal ons clublied zingen.
En zoals ik al eerder aangaf, deze ziekte gun je niemand.... Maar als er jaar op jaar, keer op keer door dat arnepse publiek word gezongen;

"Bjorn Vlemminckx ****** kop" & "Groen Rood Zwart ****** in je hart" dan gun ik ze deze actie niet eens, hoe erg ik het Theo Bos ook gun dat die beter wordt en weer helemaal fit door het leven kan....

Moesten ze maar eerder bij nadenken, hoe erg zoiets kan zijn, en hoe zoiets aan kan komen. En wij zijn daar om onze club positief te steunen, en voor de 3 punten, dus net als in Hamburg, gewoon een half uur voor en na de wedstrijd onze club steunen, en niks in de 4e minuut stil, hebben onze spelers niks aan, die supporters moesten er maar eens eerder bij na gaan denken, en ook sommige supporters van NEC, hopelijk stopt het nu helemaal met dat woord.
Ik vind dat je nu twee dingen door elkaar haalt. Je doet het voor alsof je door je mond te houden het arnhemse publiek steunt, wat absoluut niet waar is. Je stelt ze in staat om iemand die vecht tegen een verschrikkelijke ziekte te steunen. Je hebt dan een half uur voor de wedstrijd en 89 minuten tijdens de wedstrijd de kans om je vocale kwaliteiten te laten horen.

Draai het eens om. Als wij een actie voor Paaij zouden houden, zouden wij het ook op prijs stellen als zij hun mond zouden houden. Sterker nog, we zouden schande spreken als zij daar doorheen zouden zingen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

nijmegen25
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 19:10
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door nijmegen25 »

bij binnen kompst in stadion allemaal zingen in een stuk door ook 4 minuut ook zingen worden die arnhemmers lekker op gefokt

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Jeroen »

nijmegen25 schreef:bij binnen kompst in stadion allemaal zingen in een stuk door ook 4 minuut ook zingen worden die arnhemmers lekker op gefokt
Belachelijk. Weleens van respect gehoord? :td:

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door Jeroen »

Verder zal er in de 4e minuut een luid applaus zijn, geen stilte.

nijmegen25
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 19:10
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door nijmegen25 »

gaan die arnhemmers klappen wij zingen niks mis mee kom voor nec en niet voor vitesse en wat iedereen doet maakt die zelf uit

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Vistas - NEC

Bericht door NiMwEgUh »

4de minuut gaan we juichen komen we 1-0 voor einde discussie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hupie en 44 gasten