N.E.C. - De Graafschap

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38427
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
do 22 mar 2018, 17:33
BertNEC schreef:
do 22 mar 2018, 16:52
Inderdaad Anass in de rug van Sven, zo zou ik ook spelen
Niet slecht maar afgaande op de training van vandaag gaat het denk ik Schuurman worden op de plek van Ferdi.
Is logisch en te verwachten, maar niet echt verstandig. Schuurman moet bediend worden vanuit het middenveld en die persoon heet Achahbar, maar dat betekent dat Achahbar niet aanspeelbaar is in het strafschopgebied van De Graafschap.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Juul »

bertje schreef:
do 22 mar 2018, 14:42
Waarom zou je in godsnaam Sturing passeren? Sinds hij er weer in staat hebben we nog niet verloren..
Ik zie centraal achterin liefst zoveel mogelijk ervaring. Daarnaast is Dijkstra fysiek sterker en grijpt sneller in. Bij die tegengoal van Cambuur stond niet alleen Joppen te slapen. Dijkstra heeft een sterke crosspass die handig is als je (zoals ik dat graag zie) veel via de flanken gaat spelen. Op het middenveld brengt Bikel die diepgang en dreiging die je bij Dijkstra juist mist. Mijn opstelling lijkt me daarom de meest logische om 4-4-2 te spelen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Juul »

mschr schreef:
do 22 mar 2018, 18:08
...Schuurman moet bediend worden vanuit het middenveld en die persoon heet Achahbar...
De logica ontgaat me hier helaas. De logica om Schuurman uberhaupt op te stellen ontgaat me nog meer.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door druten »

hee???
:withstupid: :biggrin:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38427
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door mschr »

Juul schreef:
do 22 mar 2018, 18:30
mschr schreef:
do 22 mar 2018, 18:08
...Schuurman moet bediend worden vanuit het middenveld en die persoon heet Achahbar...
De logica ontgaat me hier helaas. De logica om Schuurman uberhaupt op te stellen ontgaat me nog meer.
De enige overgebleven speler die iemand vrij kan zetten voor de keeper is Achahbar, maar daarvoor moet ie wel terugzakken naar het middenveld en dan hebben we geen aanspeelpunt voorin.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Demtsjenko »

Fuck... wilde ik twee kaarten kopen voor de wedstrijd tegen de graafschap zag ik dat er een clubcard verplichting geldt... wie kan mij helpen aan twee kaarten? Vak Z zal nog wel kaarten hebben neem ik aan...

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Polleke »

zuurpruim schreef:
do 22 mar 2018, 17:33
BertNEC schreef:
do 22 mar 2018, 16:52
Inderdaad Anass in de rug van Sven, zo zou ik ook spelen
Niet slecht maar afgaande op de training van vandaag gaat het denk ik Schuurman worden op de plek van Ferdi.
Ik las het....... Schuurman heeft bij mij niet egt een weergaloze indruk achter gelaten. Misschien omdat het van nature een 10 schijnt te zijn en hij met name op de rechtervleugel speelt. Maar ik zou Anass en Sven graag eens samen zien.... gemiste kans denk ik.

Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Jovie »

Juul schreef:
do 22 mar 2018, 18:14
bertje schreef:
do 22 mar 2018, 14:42
Waarom zou je in godsnaam Sturing passeren? Sinds hij er weer in staat hebben we nog niet verloren..
Ik zie centraal achterin liefst zoveel mogelijk ervaring. Daarnaast is Dijkstra fysiek sterker en grijpt sneller in. Bij die tegengoal van Cambuur stond niet alleen Joppen te slapen. Dijkstra heeft een sterke crosspass die handig is als je (zoals ik dat graag zie) veel via de flanken gaat spelen. Op het middenveld brengt Bikel die diepgang en dreiging die je bij Dijkstra juist mist. Mijn opstelling lijkt me daarom de meest logische om 4-4-2 te spelen.
Schei eens uit. Je wilt het team op de kop gooien om Bikel erin te krijgen. Sturing doet het meer dan goed achterin. Dijkstra is controlerend op het middenveld en is een waarde op die positie. Ik zou zeggen achabar (hoop dat ik het goed schrijf) op de positie van aanvallende middenvelder en Rahi en Langil ervoor. En Bikel gewoon op de bank.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door vak Oost »

:director: Señor Ameland :sjaal:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38427
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
do 22 mar 2018, 23:08
zuurpruim schreef:
do 22 mar 2018, 17:33
BertNEC schreef:
do 22 mar 2018, 16:52
Inderdaad Anass in de rug van Sven, zo zou ik ook spelen
Niet slecht maar afgaande op de training van vandaag gaat het denk ik Schuurman worden op de plek van Ferdi.
Ik las het....... Schuurman heeft bij mij niet egt een weergaloze indruk achter gelaten. Misschien omdat het van nature een 10 schijnt te zijn en hij met name op de rechtervleugel speelt. Maar ik zou Anass en Sven graag eens samen zien.... gemiste kans denk ik.
Hij heeft in de eerste seizoenshelft meermalen als aanvallende middenvelder gespeeld en het leek helemaal nergens op.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door jackkreta »

vak Oost schreef:
vr 23 mar 2018, 07:17
:director: Señor Ameland :sjaal:
Wedstrijddag! :sjaal:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door MojoMojo »

Jovie schreef:
vr 23 mar 2018, 01:16
Juul schreef:
do 22 mar 2018, 18:14
bertje schreef:
do 22 mar 2018, 14:42
Waarom zou je in godsnaam Sturing passeren? Sinds hij er weer in staat hebben we nog niet verloren..
Ik zie centraal achterin liefst zoveel mogelijk ervaring. Daarnaast is Dijkstra fysiek sterker en grijpt sneller in. Bij die tegengoal van Cambuur stond niet alleen Joppen te slapen. Dijkstra heeft een sterke crosspass die handig is als je (zoals ik dat graag zie) veel via de flanken gaat spelen. Op het middenveld brengt Bikel die diepgang en dreiging die je bij Dijkstra juist mist. Mijn opstelling lijkt me daarom de meest logische om 4-4-2 te spelen.
Schei eens uit. Je wilt het team op de kop gooien om Bikel erin te krijgen. Sturing doet het meer dan goed achterin. Dijkstra is controlerend op het middenveld en is een waarde op die positie. Ik zou zeggen achabar (hoop dat ik het goed schrijf) op de positie van aanvallende middenvelder en Rahi en Langil ervoor. En Bikel gewoon op de bank.
Nee, het is Achahbar, en het is ook Rayhi.. :wink:
The name's so nice, you say it twice..

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Juul »

Jovie schreef:
vr 23 mar 2018, 01:16

Schei eens uit. Je wilt het team op de kop gooien om Bikel erin te krijgen.
Ik wil dat de beste spelers spelen. Bikel behoort tot de beste spelers.
Jovie schreef:
vr 23 mar 2018, 01:16
Sturing doet het meer dan goed achterin.
Hij doet prima mee. That's it. Het is geen rots in de branding a la Dumic. Dijkstra zou dat eerder zijn en hij is ook als reserve cv gehaald. Tegen Cambuur stond Joppen te slapen en greep Sturing niet in. Dezelfde spelers stelt Pepijn vanavond weer op.

Ik had gehoopt dat na de trainerswissel we een trainer kregen die niet eerst alle Oversier-aankopen een plek gaf en daarna ging nadenken over een opstelling. Maar we beginnen dus weer met een middenveld met Dijkstra en Schuurman. Ook Joppen staat er gewoon weer in.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door DJTEEF! »

Ik zou het liefst Achahbar zien op de plek van Schuurman en Braken op de plek van Achahbar, of is Braken nog geblesseerd? In dat geval zou ik liever Jansen zien op de plek van Schuurman. Eigenlijk wil ik Schuurman gewoon niet meer zien.

Ik verwacht trouwens dat we gaan winnen. Achterin zit het, muv Joppen (waarom geen Heini?), behoorlijk dicht en de Graafschap mist de hele verdediging: 1-0.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32816
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door bertje »

Juul schreef:
do 22 mar 2018, 18:14
bertje schreef:
do 22 mar 2018, 14:42
Waarom zou je in godsnaam Sturing passeren? Sinds hij er weer in staat hebben we nog niet verloren..
Ik zie centraal achterin liefst zoveel mogelijk ervaring. Daarnaast is Dijkstra fysiek sterker en grijpt sneller in. Bij die tegengoal van Cambuur stond niet alleen Joppen te slapen. Dijkstra heeft een sterke crosspass die handig is als je (zoals ik dat graag zie) veel via de flanken gaat spelen. Op het middenveld brengt Bikel die diepgang en dreiging die je bij Dijkstra juist mist. Mijn opstelling lijkt me daarom de meest logische om 4-4-2 te spelen.
Wat Sturing aan die goal kon doen is mij een raadsel. Maar net nu de verdediging dus (eindelijk) goed staat wil jij hem weer uit elkaar trekken? Ik vind Bikel een hele fijne speler en sympathieke jongen, maar dat is wel het domste wat je nu kunt doen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

nessaja
Berichten: 1249
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door nessaja »

Juul schreef:
vr 23 mar 2018, 10:48
Jovie schreef:
vr 23 mar 2018, 01:16

Schei eens uit. Je wilt het team op de kop gooien om Bikel erin te krijgen.
Ik wil dat de beste spelers spelen. Bikel behoort tot de beste spelers.
Jovie schreef:
vr 23 mar 2018, 01:16
Sturing doet het meer dan goed achterin.
Hij doet prima mee. That's it. Het is geen rots in de branding a la Dumic. Dijkstra zou dat eerder zijn en hij is ook als reserve cv gehaald. Tegen Cambuur stond Joppen te slapen en greep Sturing niet in. Dezelfde spelers stelt Pepijn vanavond weer op.

Ik had gehoopt dat na de trainerswissel we een trainer kregen die niet eerst alle Oversier-aankopen een plek gaf en daarna ging nadenken over een opstelling. Maar we beginnen dus weer met een middenveld met Dijkstra en Schuurman. Ook Joppen staat er gewoon weer in.
Je hebt Bikel zien invallen vorige thuiswedstrijd? Was echt heel slecht, heeft ongetwijfeld met ritme te maken, maar in deze fase geen basis aub...

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door TT »

Ik zou voorin het liefste zien:


----------Achahbar---------
Langil-----Braken-----Rayi


Waarbij voor Langil geldt: 'bij gebrek aan beter'.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Demtsjenko »

ik ben er in ieder geval ook weer eens bij...

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Goffert »

TT schreef:
vr 23 mar 2018, 12:12
Ik zou voorin het liefste zien:


----------Achahbar---------
Langil-----Braken-----Rayi


Waarbij voor Langil geldt: 'bij gebrek aan beter'.
Dat geldt ook voor de spits positie.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door JBNMGN »

de Graafschap komt met 500 man en het stadion is na genoegd uitverkocht. Men verwacht dat het record van dit seizoen tegen JAJAX verbeterd gaat worden. Dat waren er toen 11037
Zal mij benieuwen weer eens een volle bak en een kolkende Goffert :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door zuurpruim »

ik heb werkelijk geen idee wat dit gaat worden.Met onze standaard opstelling zouden we dit gehandicapte De Graafschap oprollen.Het is aan Langil en Achahbar om de boel open te breken.Ik hoop alleen niet dat Rayhi te vroeg wordt gebracht i.v.m. zijn blessure.Vol op de aanval lijkt mij de remedie want De Graafschap moet nu al middenvelders achterin gaan opstellen,daar moeten we gebruik van kunnen maken.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
vr 23 mar 2018, 13:40
ik heb werkelijk geen idee wat dit gaat worden.Met onze standaard opstelling zouden we dit gehandicapte De Graafschap oprollen.Het is aan Langil en Achahbar om de boel open te breken.Ik hoop alleen niet dat Rayhi te vroeg wordt gebracht i.v.m. zijn blessure.Vol op de aanval lijkt mij de remedie want De Graafschap moet nu al middenvelders achterin gaan opstellen,daar moeten we gebruik van kunnen maken.
:withstupid: Volle bak naar voren, wij moeten heer en meester zijn in eigen huis en dan die verzwakte verdediging van hun oprollen.
3-0
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door daavj »

JBNMGN schreef:
vr 23 mar 2018, 14:00
zuurpruim schreef:
vr 23 mar 2018, 13:40
ik heb werkelijk geen idee wat dit gaat worden.Met onze standaard opstelling zouden we dit gehandicapte De Graafschap oprollen.Het is aan Langil en Achahbar om de boel open te breken.Ik hoop alleen niet dat Rayhi te vroeg wordt gebracht i.v.m. zijn blessure.Vol op de aanval lijkt mij de remedie want De Graafschap moet nu al middenvelders achterin gaan opstellen,daar moeten we gebruik van kunnen maken.
:withstupid: Volle bak naar voren, wij moeten heer en meester zijn in eigen huis en dan die verzwakte verdediging van hun oprollen.
3-0
Het probleem is alleen dat we dat zelden of nooit zijn, ongeacht de tegenstander.
Vorige week tegen Cambuur ook niet, wat ik toch echt een zeer matig elftal vind.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door burp »

geen flauw idee waarom, maar ik heb er eigenlijk wel zin in.
Gebeurd niet zo vaak dit seizoen.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door MojoMojo »

burp schreef:
vr 23 mar 2018, 15:43
geen flauw idee waarom, maar ik heb er eigenlijk wel zin in.
Gebeurd niet zo vaak dit seizoen.
Omdat het de derby is, de wedstrijd der wedstrijden! Ik heb er ook vet veel zin in.
The name's so nice, you say it twice..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: semnec en 48 gasten