JAJAX-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
ENIESSEE HATERT
Berichten: 36
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 17:16
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door ENIESSEE HATERT »

Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:54
ENIESSEE HATERT schreef:
wo 21 mar 2018, 11:41
Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:38
Arjan van Hout schreef:
wo 21 mar 2018, 11:32
Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:11
Ron Delgado schreef:
wo 21 mar 2018, 10:54
Dat denk ik ook, maar een beslissend duel in de tweede competitie van Nederland in een stadionnetje voor 2000 man is een absolute aanfluiting. De aankondiging van een boycot zet druk op de organisatie. Lijkt me iets dat de media gaan oppikken.
Een boycot naar buiten brengen 15 minuten nadat de verkoop begonnen is.

Leden waren dus niet op de hoogte.
Heb je het statement gelezen ?
Ja en? Zoiets breng je toch voor de kaartverkoop naar buiten? NU was er geen keuze.
Het moment geeft denk ik juist aan dat de SV hier heel goed over heeft nagedacht toch?
Half uurtje eerder was beter geweest. Nu was het 10.15 en was de verkoop al begonnen.
Daar heb je punt. Zelf was ik sowieso niet van plan om te gaan. Zo'n boycot had je eigenlijk tegen elk jong team moeten doen. Maarja iedereen moet zelf kunnen bepalen of die wel of niet gaat natuurlijk.
Vak H

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door burp »

Als de driehoek in Amsterdam maar genoeg hoort over dat er een paar duizend man naar De Toekomst komen, kaart of geen kaart, dan wordt het duel voor op die locatie vanzelf wel verboden en naar de Arena verplaatst.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

burp schreef:
wo 21 mar 2018, 12:36
Als de driehoek in Amsterdam maar genoeg hoort over dat er een paar duizend man naar De Toekomst komen, kaart of geen kaart, dan wordt het duel voor op die locatie vanzelf wel verboden en naar de Arena verplaatst.
Paar duizend man?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door JBNMGN »

Er zijn geen kaarten meer beschikbaar. Is het uitverkocht of is de verkoop afgeblazen/stopgezet?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
wo 21 mar 2018, 13:33
Er zijn geen kaarten meer beschikbaar. Is het uitverkocht of is de verkoop afgeblazen/stopgezet?
Hoeveel wil je er hebben?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 14:24
JBNMGN schreef:
wo 21 mar 2018, 13:33
Er zijn geen kaarten meer beschikbaar. Is het uitverkocht of is de verkoop afgeblazen/stopgezet?
Hoeveel wil je er hebben?
Sorry, als je niet inlogt maar gewoon kijkt staat er "niet beschikbaar"
Maar log je in dan kun je kaarten bestellen. Tel je dan het aantal vrije plaatsen dan zijn er nog 75 beschikbaar.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:54
ENIESSEE HATERT schreef:
wo 21 mar 2018, 11:41
Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:38
Arjan van Hout schreef:
wo 21 mar 2018, 11:32
Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:11
Ron Delgado schreef:
wo 21 mar 2018, 10:54
Dat denk ik ook, maar een beslissend duel in de tweede competitie van Nederland in een stadionnetje voor 2000 man is een absolute aanfluiting. De aankondiging van een boycot zet druk op de organisatie. Lijkt me iets dat de media gaan oppikken.
Een boycot naar buiten brengen 15 minuten nadat de verkoop begonnen is.

Leden waren dus niet op de hoogte.
Heb je het statement gelezen ?
Ja en? Zoiets breng je toch voor de kaartverkoop naar buiten? NU was er geen keuze.
Het moment geeft denk ik juist aan dat de SV hier heel goed over heeft nagedacht toch?
Half uurtje eerder was beter geweest. Nu was het 10.15 en was de verkoop al begonnen.
Maar leg eens uit waarom?

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1588
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door NECNijmeguh »

ENIESSEE HATERT schreef:
wo 21 mar 2018, 12:29
Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:54
ENIESSEE HATERT schreef:
wo 21 mar 2018, 11:41
Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:38
Arjan van Hout schreef:
wo 21 mar 2018, 11:32
Tiel schreef:
wo 21 mar 2018, 11:11


Een boycot naar buiten brengen 15 minuten nadat de verkoop begonnen is.

Leden waren dus niet op de hoogte.
Heb je het statement gelezen ?
Ja en? Zoiets breng je toch voor de kaartverkoop naar buiten? NU was er geen keuze.
Het moment geeft denk ik juist aan dat de SV hier heel goed over heeft nagedacht toch?
Half uurtje eerder was beter geweest. Nu was het 10.15 en was de verkoop al begonnen.
Daar heb je punt. Zelf was ik sowieso niet van plan om te gaan. Zo'n boycot had je eigenlijk tegen elk jong team moeten doen. Maarja iedereen moet zelf kunnen bepalen of die wel of niet gaat natuurlijk.
:withstupid:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door JBNMGN »

Met al dat geschreeuw van te weinig kaarten zijn er nu nog steeds maar de helft van die 150 verkocht. Dus uiteindelijk mogen we straks heel blij zijn als die 150 ook daadwerkelijk verkocht worden. Maar we hebben nog een paar weken......
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Stickerbende
Berichten: 12
Lid geworden op: di 20 mar 2018, 11:35
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Stickerbende »

JBNMGN schreef:
wo 21 mar 2018, 15:34
Met al dat geschreeuw van te weinig kaarten zijn er nu nog steeds maar de helft van die 150 verkocht. Dus uiteindelijk mogen we straks heel blij zijn als die 150 ook daadwerkelijk verkocht worden. Maar we hebben nog een paar weken......
Snap je de betekenis van een boycot niet? Massaal niet afreizen naar A'dam om zo een statement te maken. Logisch dus dat dat er kaarten beschikbaar zijn.. :wink:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door JBNMGN »

Stickerbende schreef:
do 22 mar 2018, 09:40
JBNMGN schreef:
wo 21 mar 2018, 15:34
Met al dat geschreeuw van te weinig kaarten zijn er nu nog steeds maar de helft van die 150 verkocht. Dus uiteindelijk mogen we straks heel blij zijn als die 150 ook daadwerkelijk verkocht worden. Maar we hebben nog een paar weken......
Snap je de betekenis van een boycot niet? Massaal niet afreizen naar A'dam om zo een statement te maken. Logisch dus dat dat er kaarten beschikbaar zijn.. :wink:
Nog 68 te koop. En ja ik snap de betekenis van een boycot maar al te goed, maar dan hadden er gewoon GEEN kaarten beschikbaar moeten zijn, dus dan had NEC/SV de kaarten moeten weigeren.
Kan alsnog, als men besluit de wedstrijd volledig te boycotten en iedereen die besluit om niet te gaan zijn/haar geld terug geeft.
Maar dat moet dan een algemeen besluit zijn van NEC/SV
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Danish Dynamite »

JBNMGN schreef:
do 22 mar 2018, 09:51
Stickerbende schreef:
do 22 mar 2018, 09:40
JBNMGN schreef:
wo 21 mar 2018, 15:34
Met al dat geschreeuw van te weinig kaarten zijn er nu nog steeds maar de helft van die 150 verkocht. Dus uiteindelijk mogen we straks heel blij zijn als die 150 ook daadwerkelijk verkocht worden. Maar we hebben nog een paar weken......
Snap je de betekenis van een boycot niet? Massaal niet afreizen naar A'dam om zo een statement te maken. Logisch dus dat dat er kaarten beschikbaar zijn.. :wink:
Nog 68 te koop. En ja ik snap de betekenis van een boycot maar al te goed, maar dan hadden er gewoon GEEN kaarten beschikbaar moeten zijn, dus dan had NEC/SV de kaarten moeten weigeren.
Kan alsnog, als men besluit de wedstrijd volledig te boycotten en iedereen die besluit om niet te gaan zijn/haar geld terug geeft.
Maar dat moet dan een algemeen besluit zijn van NEC/SV
NEC boycot niet.
De SV boycot niet.
Het bestuur van de SV boycot.

Dus waarom zouden er geen kaarten beschikbaar mogen zijn?

Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Jovie »

Danish Dynamite schreef:
zo 25 mar 2018, 23:16
JBNMGN schreef:
do 22 mar 2018, 09:51
Stickerbende schreef:
do 22 mar 2018, 09:40
JBNMGN schreef:
wo 21 mar 2018, 15:34
Met al dat geschreeuw van te weinig kaarten zijn er nu nog steeds maar de helft van die 150 verkocht. Dus uiteindelijk mogen we straks heel blij zijn als die 150 ook daadwerkelijk verkocht worden. Maar we hebben nog een paar weken......
Snap je de betekenis van een boycot niet? Massaal niet afreizen naar A'dam om zo een statement te maken. Logisch dus dat dat er kaarten beschikbaar zijn.. :wink:
Nog 68 te koop. En ja ik snap de betekenis van een boycot maar al te goed, maar dan hadden er gewoon GEEN kaarten beschikbaar moeten zijn, dus dan had NEC/SV de kaarten moeten weigeren.
Kan alsnog, als men besluit de wedstrijd volledig te boycotten en iedereen die besluit om niet te gaan zijn/haar geld terug geeft.
Maar dat moet dan een algemeen besluit zijn van NEC/SV
NEC boycot niet.
De SV boycot niet.
Het bestuur van de SV boycot.

Dus waarom zouden er geen kaarten beschikbaar mogen zijn?
Als je al een statement wil maken moet je er voor zorgen dat je er zit met een volle bak (150 man). Met die gedachte dat je weet dat er in de goffert (bv schup) genoeg zitten die je als held ontvangt bij terugkomst. Halfslachtig werk van de SV door zich niet uit te spreken helpt niets. En daar bedoel ik mee dat de SV bestuur een boycot uit spreekt maar de supporters hun eigen gang laten gaan.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Midas »

CazNEC schreef:
ma 26 mar 2018, 09:17
Door alle kritiek voel ik me bijna schuldig dat ik 'gewoon' wil gaan.
Gelukkig alleen nog maar bijna. Ik ben zelf te lui om naar uitwedstrijden te gaan, dus al mijn respect voor diegene die meerijzen om te supporten.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Pol »

Midas schreef:
ma 26 mar 2018, 09:40
CazNEC schreef:
ma 26 mar 2018, 09:17
Door alle kritiek voel ik me bijna schuldig dat ik 'gewoon' wil gaan.
Gelukkig alleen nog maar bijna. Ik ben zelf te lui om naar uitwedstrijden te gaan, dus al mijn respect voor diegene die meerijzen om te supporten.
:withstupid: Zeker gezien de omstandigheden waarin dat in Nederland moet

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

CazNEC schreef:
ma 26 mar 2018, 09:17
Door alle kritiek voel ik me bijna schuldig dat ik 'gewoon' wil gaan.
Tja ik kocht mijn kaartje om 10 uur toen was er van een boycot nog geen sprake. Behalve voor de happy few die waren wel op de hoogte.

Vreemd dat ze zeggen dat het enkel het een boycot van het bestuur betreft.
IPV dat ze zorgen dat het uitverkocht raakt ivm de steun aan de ploeg maken ze reclame voor uitzending op een groot scherm.


Edit.
Ik zie nu dat hij helemaal van de verkoopsite af is (nu zouden ook de mensen zonder + kaart kunnen kopen). Uitverkocht of komen er extra kaarten?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
ma 26 mar 2018, 13:22
CazNEC schreef:
ma 26 mar 2018, 09:17
Door alle kritiek voel ik me bijna schuldig dat ik 'gewoon' wil gaan.
Tja ik kocht mijn kaartje om 10 uur toen was er van een boycot nog geen sprake. Behalve voor de happy few die waren wel op de hoogte.

Vreemd dat ze zeggen dat het enkel het een boycot van het bestuur betreft.
IPV dat ze zorgen dat het uitverkocht raakt ivm de steun aan de ploeg maken ze reclame voor uitzending op een groot scherm.


Edit.
Ik zie nu dat hij helemaal van de verkoopsite af is (nu zouden ook de mensen zonder + kaart kunnen kopen). Uitverkocht of komen er extra kaarten?
Ik denk uitverkocht, er waren er van de week nog geen 60 meer te koop. Denk gezien het verlies van Jong Ajax er meer mensen deze wedstrijd als (mede) beslissend zien en toch willen gaan.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32456
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door bertje »

Younes blijft bij Jong Ajakkes de rest van het seizoen :pukeface:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door LT »

bertje schreef:
ma 26 mar 2018, 14:44
Younes blijft bij Jong Ajakkes de rest van het seizoen :pukeface:
Is dat zo?

Jong Ajax, Jong PSV, Jong FC Utrecht en Jong AZ komen onder scherpe voorwaarden uit in de Jupiler League:

er mogen maximaal twee spelers van het eerste elftal tegelijkertijd deelnemen in een wedstrijd van de beloften;
dit betekent voor spelers ouder dan 23 jaar dat ze maximaal óf tien keer in de basisopstelling van het eerste elftal mogen staan óf tien keer 45 minuten in een wedstrijd mogen meespelen. Daarna mogen ze niet meer uitkomen in het beloftenteam;

Younes heeft 13 wedstrijden Eredivisie gespeeld dit seizoen, vraag hoe veel ervan lang genoeg waren. Wat een regel zeg...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

LT schreef:
ma 26 mar 2018, 15:13
bertje schreef:
ma 26 mar 2018, 14:44
Younes blijft bij Jong Ajakkes de rest van het seizoen :pukeface:
Is dat zo?

Jong Ajax, Jong PSV, Jong FC Utrecht en Jong AZ komen onder scherpe voorwaarden uit in de Jupiler League:

er mogen maximaal twee spelers van het eerste elftal tegelijkertijd deelnemen in een wedstrijd van de beloften;
dit betekent voor spelers ouder dan 23 jaar dat ze maximaal óf tien keer in de basisopstelling van het eerste elftal mogen staan óf tien keer 45 minuten in een wedstrijd mogen meespelen. Daarna mogen ze niet meer uitkomen in het beloftenteam;

Younes heeft 13 wedstrijden Eredivisie gespeeld dit seizoen, vraag hoe veel ervan lang genoeg waren. Wat een regel zeg...
LIjkt mij dat hij niet gaat/mag spelen. Speelde gisteren ook niet. Gaat er alleen trainen volgens VI en ajax.nl trouwens ook.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Curva »

alleen tegen NEC waarschijnlijk....kutcompetitievervalsende jongteams :pukeface:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door zuurpruim »

Ik lees bijna overal dat het hier trainen betreft,er wordt nergens gerept over spelen.En ik neem niet aan dat hij,ook al is het Jong, nog de pannen van het dak gaat spelen voor zijn werkgever.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

Curva schreef:
ma 26 mar 2018, 15:18
alleen tegen NEC waarschijnlijk....kutcompetitievervalsende jongteams :pukeface:
Waarom, bij teveel wedstrijden mag het niet. Een geblesseerde speler kan nog dispensatie krijgen lijkt mij niet dat een aan de kant gezette speler van de KNVB dispensatie krijgt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Wim1970 »

CazNEC schreef:
ma 26 mar 2018, 16:27
zuurpruim schreef:
ma 26 mar 2018, 15:22
Ik lees bijna overal dat het hier trainen betreft,er wordt nergens gerept over spelen.En ik neem niet aan dat hij,ook al is het Jong, nog de pannen van het dak gaat spelen voor zijn werkgever.
Ik geloof er ook niet zo in - zou hij spelen - dat hij te porren is voor een vrijdagavond partijtje tegen NEC; hij kan zich in zo een wedstrijd ook niet (verder) in de kijker spelen. Komt er volgens mij op neer, zoals jij al terecht opmerkte (althans impliceerde), dat we dan 11 tegen 10 staan.
Ach een kabouter meer of minder dat kenne we wel hebben hoor! En deze dwerg scoort toch nooit van zijn leven!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Curva »

Tiel schreef:
ma 26 mar 2018, 15:25
Curva schreef:
ma 26 mar 2018, 15:18
alleen tegen NEC waarschijnlijk....kutcompetitievervalsende jongteams :pukeface:
Waarom, bij teveel wedstrijden mag het niet. Een geblesseerde speler kan nog dispensatie krijgen lijkt mij niet dat een aan de kant gezette speler van de KNVB dispensatie krijgt.
Jij vindt de jongteams geen competitievervalsing?

Plaats reactie