Voorbereiding seizoen 2025-2026

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gerherr
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2025-2026

Bericht door Gerherr »

Nijmegen0413 schreef:
za 05 jul 2025, 16:48
Keizerstad1994 schreef:
za 05 jul 2025, 15:59
Paar dingen die mij opvielen:

*Eerste helft zag je gewoon dat het enorm wennen was. Opstelling was ook niet in balans met LOL als controleur, Van Crooij daar vlak voor/naast en Linssen achter Koki en El Khachati. Dit kan je met recht een fantasie-opstelling noemen. Ruimtes waren in begin veel te groot. Ging na rust (veel) beter
*Ouwejan was aan de bal (erg) goed maar hij en Hoedemakers lijken simpelweg snelheid tekort te komen om achterin te spelen. Verschil in de tweede helft met Pereira en Willems was behoorlijk groot. Terecht dat Carlos heel zorgvuldig is met het halen van verdedigers, daar moet je zeker van weten dat ze in de speelwijze passen.
*Het van achteruit opbouwen en het hoge druk (willen) zetten bevalt mij nu al beter dan het voorspelbare, voorzichtige en ''als we het niet meer weten schieten de bal maar lang''-voetbal van Meijer.
*Op basis van de tweede helft lijkt mij een formatie met twee tienen achter een enkele spits beter dan een formatie met een nummer 10 achter twee spitsen
*In balbezit is het in de eindfase nog wel veel gebrei
*Onze spitsen moeten aan de bak want eigenlijk kon mij niet een van hun mij vandaag echt bekoren. Meteen ook een reden waarom ik er niet snel twee van zou opstellen.
*Darelas was erg sterk
*Wedstrijdverloop was denk ik wat je, realistisch gezien, min of meer kon verwachten na anderhalve week trainen in een compleet ander systeem + speelwijze en met de absentie van enkele sterkhouders.
:withstupid:
Willems en Sbai waren ook sterk. Van Ogawa/Kento/Linssen zou ik er minimaal 1 verkopen.
Ik zie graag we de lat beetje bij beetje hoger leggen. Dus twee verkopen en een betere spits zien terug te halen.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

nessaja schreef:
za 05 jul 2025, 17:46
Ik heb er nog niemand over gehoord, maar de Laat viel me ook positief op.
Eens. Agressief in duels, draait kort en heeft drive naar voren. Versiert een pingel en ik meen dat hij de aangever was bij de prachtige kans van Onal.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

Gerherr schreef:
za 05 jul 2025, 20:32
Nijmegen0413 schreef:
za 05 jul 2025, 16:48
Keizerstad1994 schreef:
za 05 jul 2025, 15:59
Paar dingen die mij opvielen:

*Eerste helft zag je gewoon dat het enorm wennen was. Opstelling was ook niet in balans met LOL als controleur, Van Crooij daar vlak voor/naast en Linssen achter Koki en El Khachati. Dit kan je met recht een fantasie-opstelling noemen. Ruimtes waren in begin veel te groot. Ging na rust (veel) beter
*Ouwejan was aan de bal (erg) goed maar hij en Hoedemakers lijken simpelweg snelheid tekort te komen om achterin te spelen. Verschil in de tweede helft met Pereira en Willems was behoorlijk groot. Terecht dat Carlos heel zorgvuldig is met het halen van verdedigers, daar moet je zeker van weten dat ze in de speelwijze passen.
*Het van achteruit opbouwen en het hoge druk (willen) zetten bevalt mij nu al beter dan het voorspelbare, voorzichtige en ''als we het niet meer weten schieten de bal maar lang''-voetbal van Meijer.
*Op basis van de tweede helft lijkt mij een formatie met twee tienen achter een enkele spits beter dan een formatie met een nummer 10 achter twee spitsen
*In balbezit is het in de eindfase nog wel veel gebrei
*Onze spitsen moeten aan de bak want eigenlijk kon mij niet een van hun mij vandaag echt bekoren. Meteen ook een reden waarom ik er niet snel twee van zou opstellen.
*Darelas was erg sterk
*Wedstrijdverloop was denk ik wat je, realistisch gezien, min of meer kon verwachten na anderhalve week trainen in een compleet ander systeem + speelwijze en met de absentie van enkele sterkhouders.
Willems en Sbai waren ook sterk. Van Ogawa/Kento/Linssen zou ik er minimaal 1 verkopen.
Ik zie graag we de lat beetje bij beetje hoger leggen. Dus twee verkopen en een betere spits zien terug te halen.
Ik hoop dat we maar met 1 spits gaan spelen. Dan zie ik toch graag Kento met een geduchte concurrent en hoeft er wat mij betreft niks bij.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
za 05 jul 2025, 20:55
nessaja schreef:
Eens. Agressief in duels, draait kort en heeft drive naar voren. Versiert een pingel en ik meen dat hij de aangever was bij de prachtige kans van Onal.
Wie is die de Laat eigenlijk? Heb die naam nog nooit voorbij zien komen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zoete aardbei
Contacteer:

Bericht door zoete aardbei »

bertje schreef:
za 05 jul 2025, 21:49
Nijmegen0413 schreef:
nessaja schreef:
Dacht dat hij van Vitesse afkomstig is.

Henkiepenkie
Contacteer:

Bericht door Henkiepenkie »

zoete aardbei schreef:
za 05 jul 2025, 22:07
bertje schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nessaja schreef:
klopt

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

Henkiepenkie schreef:
za 05 jul 2025, 22:15
zoete aardbei schreef:
bertje schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nessaja schreef:
klopt
https://www.transfermarkt.nl/sam-de-laa ... er/1052803

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

burp schreef:
za 05 jul 2025, 23:04
Henkiepenkie schreef:
za 05 jul 2025, 22:15
zoete aardbei schreef:
bertje schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nessaja schreef:
klopt
https://www.transfermarkt.nl/sam-de-laa ... er/1052803
Je kon op alle fronten de inentie zien, maar ook dat de uitvoering nog bagger was.

DR
Contacteer:

Bericht door DR »

Het oogt spectaculairder en leuker voor het publiek om naar te kijken. Waar ik me nog zorgen over maak, maar kan zijn dat dit er nog ingeslepen moet worden, was de ruimte op de flanken die er was voor de Duitsers.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

DR schreef:
zo 06 jul 2025, 07:48
Het oogt spectaculairder en leuker voor het publiek om naar te kijken. Waar ik me nog zorgen over maak, maar kan zijn dat dit er nog ingeslepen moet worden, was de ruimte op de flanken die er was voor de Duitsers.
Zeker in de eerste helft, aan de kant van Ouwejan, Onal.

Dirk Eijlander
Contacteer:

Bericht door Dirk Eijlander »

mschr schreef:
zo 06 jul 2025, 08:29
DR schreef:
Dat moet dan wel, ik heb alleen de tweede helft gezien en daar heb ik aanvallend maar bar weinig spectaculairs en of leuks gezien.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop »

Dirk Eijlander schreef:
zo 06 jul 2025, 09:12
mschr schreef:
zo 06 jul 2025, 08:29
DR schreef:
Dat moet dan wel, ik heb alleen de tweede helft gezien en daar heb ik aanvallend maar bar weinig spectaculairs en of leuks gezien.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
Nijmegen0413 schreef:
za 05 jul 2025, 16:47
Jeffry74 schreef:
za 05 jul 2025, 16:02
də 'kʁitikʏs schreef:
za 05 jul 2025, 15:44
Jeffry74 schreef:
za 05 jul 2025, 15:32
də 'kʁitikʏs schreef:
za 05 jul 2025, 15:26

?
Sorry ik dacht dat het geen serieuze vraag was. :tu:
:tu: las het afgelopen seizoen ook al meerdere keren op het forum. Speelt vandaag inderdaad goed, maar heb hem vorig jaar een paar keer 5 minuten zien spelen/teweinig om t te begrijpen.
Ik ben waarschijnlijk zijn grootste fan. Puur op beeldmateriaal van hem op Youtube en 1 helft in de oefenwedstrijd van vorig jaar tegen Mönchen Gladbach. Zijn functionele techniek, passing, overzicht en balbehandeling in de kleine ruimte.

Ik vind het een onderschatte speler en dat ligt wat mij betreft niet aan Darelas, maar aan Meijer die hem geen enkele kans heeft geboden.
Die zette Van Crooij en LOL op het middenveld, en liet de betere speler steevast 90 minuten op de bank zitten.
Geef Darelas 3 wedstrijden om zich te bewijzen en je hebt er waarschijnlijk een meer dan prima speler bij voor het niveau waarop wij acteren.
Je moet niet overdrijven. Olden Larsen en van Crooij hebben het goed ingevuld op het middenveld.
Drukzetten ging in de tweede helft veel beter. Dat komt door het betere middenveld in helft twee. En een sjokkende Linssen die druk zet, ziet er gewoon niet uit.
:withstupid: Tel sjok sjok vito erbij op en het is naadje.

Nederasselt!
Contacteer:

Bericht door Nederasselt! »

Ik zat gisteren op de tribune vlak achter Aalbers en Rutte en zag hen na acties van Darelas diverse keren positief reageren.

Linskens viel mij positief op door het sturen en corrigeren van de anderen. Hij leek zich in zijn element te voelen.

De flanken oogden nog erg kwetsbaar en daar is nog werk aan de winkel.

Trouwens, op de "tribune" naast Aalbers, Rutte, van Schaijk. Zat een jonge blonde gast, die van van Schaijk begroette. Ik vroeg me af wie dat was.

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

Nederasselt! schreef:
zo 06 jul 2025, 10:57
Ik zat gisteren op de tribune vlak achter Aalbers en Rutte en zag hen na acties van Darelas diverse keren positief reageren.

Linskens viel mij positief op door het sturen en corrigeren van de anderen. Hij leek zich in zijn element te voelen.

Trouwens, op de "tribune" naast Aalbers, Rutte, van Schaijk. Zat een jonge blonde gast, die van van Schaijk begroette. Ik vroeg me af wie dat was.
Dacht dat Linskens gestopt was?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Leffe
Contacteer:

Bericht door Leffe »

Panucci
Contacteer:

Bericht door Panucci »

Nederasselt! schreef:

Zou toch de vondst van de eeuw zijn: Darelas als CV.
Vond het er ook meer dan prima uit zien. Een goede voetballende verdediger. Als een “standaard” CV mss niet helemaal passend, maar in het systeem van Schreuder juist wel.

Binnen gekomen als multifunctionele aanvaller, 5 potjes op het middenveld gespeeld (niet als aanvaller volgens mij?) en nu CV. Zou leuk zijn als hij zich daar verder kan ontwikkelen, zowel voor hem als voor ons

Panucci
Contacteer:

Bericht door Panucci »

Leffe schreef:
zo 06 jul 2025, 11:16
Kan iemand deze delen? https://www.vi.nl/pro/linssen-de-grijze ... -kritische
Linssen de Grijze, Van Schaik de Enthousiaste en Schreuder de Kritische

PEZEN IN DE PROVINCIE
Het is de zomerparade van de voetballerij. De Nederlandse profclubs die ter voorbereiding op het nieuwe seizoen de provincie opzoeken en zich laten zien aan boeren, burgers en buitenlui. VI gaat mee van gewest naar gewest, over velden en langs feesttenten.

ZATERDAG 5 JULI OPWINDING BIJ NEC: EXTREME TRAINER, ZINGENDE DIRECTEUR

Het is één van de boeiendste vraagstukken deze voorbereiding: hoe gaat NEC het doen onder Dick Schreuder, de veronderstelde kamikazetrainer? Een eerste indruk leidt naar Overasselt, op een halfuur stevig doortrappen vanuit Nijmegen. Een aangename fietstocht door een bos- en paardrijke omgeving. Op Sportpark de Passelêgt trapt NEC de oefencampagne af tegen Sportfreunde Lotte. De Duitse vierdedivisionist was een paar jaar geleden landelijk nieuws na de aanstelling van trainer Imke Wübbenhorst. Een verslaggever was nieuwsgierig: Ging ze als vrouw misschien met een sirene rondlopen om haar spelers te kunnen waarschuwen als ze de kleedkamer wilde betreden? Welnee, antwoordde Wübbenhorst. 'Ik ben een professional. Ik maak mijn opstelling op basis van penislengte.' Ondanks haar gevoel voor humor werd ze na een halfjaar ontslagen, waarna ze terugkeerde naar het vrouwenvoetbal.

Zo'n revolutionaire trainer heeft Wilco van Schaik nog niet benoemd. De algemeen directeur trok bij NEC wel andere verrassende konijnen tevoorschijn. Zo gunde hij Pepijn Lijnders een debuut als eindverantwoordelijke en bedacht hij een curieuze constructie met drie simultane hoofdtrainers. Werd allebei geen succes. De minder spraakmakende Rogier Meijer deed het wel goed bij NEC. Maar na vijf jaar was er behoefte aan nieuw elan in Nijmegen, Van Schaik en technisch directeur Carlos Aalbers haalden daarvoor de uitgelezen trainer in huis. Het kan alles of niets worden met Schreuder, maar saai sowieso niet.

Dat zorgt voor opwinding onder de achterban. Natuurlijk wordt er ook nu vanzelfsprekend een hoop genuild in Nijmegen. Over de vele oude spelers die worden gehaald, over Jetro Willems die naast een heleboel ervaring ook nogal wat overbodige kilo's zou meetorsen. Maar over het algemeen is de stemming in de Keizerstad opvallend positief. Ook bij Van Schaik, al is dat niet verwonderlijk. De voormalige sportcommentator staat vermoedelijk nog enthousiast te klappen als de chauffeur van de vuilniswagen zijn vracht per ongeluk in zijn voortuin omkiept. In Overasselt vertelt Van Schaik over de run op seizoenkaarten: 'Vijfduizend mensen op de wachtlijst!' Over de verkoop van de speciale shirts vanwege het 125-jarig bestaan: 'Ze vlógen weg op de Open Dag. Iedereen, jong en oud, loopt nu in zo'n shirtje!' Over Schreuder: 'Dick is een uitgesproken trainer. Een heel eigen profiel, dat vind ik spannend, dat vind ik leuk.' Kleine winstwaarschuwing toch: 'Mensen rekenen nu: vier wedstrijden twaalf punten. Zo werkt het niet. Geef Dick de tijd. Aan Erik ten Hag moesten de jongens ook wennen bij FC Utrecht.'

NEC lééft, weet Van Schaik, die na de aankoop van het Goffertstadion een toekomst schetst waarin de club voor achttien- tot twintigduizend toeschouwers speelt en structureel bij de bovenste acht eindigt. Je kunt veel over de zelfverklaarde motivator and inspirator zeggen, maar als Schreuder zijn spelers net zo energiek als zijn directeur krijgt, komt het wel goed met NEC. Van Schaik nam onlangs een plaatje op met de stadionspeaker van Vitesse, beloofde ook te gaan optreden als hij er 12.500 euro mee zou inzamelen en zal volgende week daadwerkelijk het podium beklimmen: twee boekingen tijdens de Vierdaagsefeesten. Het geld gaat naar de maatschappelijke tak van NEC. 'Superleuk!' Met De Zon Op M'n Bol schalt voor de wedstrijd over het sportpark. Door de krakende geluidsinstallatie in Overasselt klinkt Van Schaik als Joe Cocker op een dieet van grof gemalen stoeptegels. 'Live klinkt het vast beter. Ik heb nog vijf of zes andere nummers opgenomen, die zing ik ook: Kali, Heb Je Even Voor Mij?, Huisje op Wielen...' Nijmegen is gewaarschuwd.

'Supporters zien de opstelling en knipperen met de ogen: zeven aanvallers in de basis, waar gaan ze spelen?'
Zestienhonderd toeschouwers zijn afgekomen op de eerste oefenwedstrijd van NEC. Van Schaik kijkt toe met clubdonor Marcel Boekhoorn, technisch directeur Carlos Aalbers zit naast adviseur Fred Rutten. Iedereen is benieuwd. Supporters zien de opstelling en knipperen met de ogen: zeven aanvallers in de basis, waar gaan ze spelen? Schreuder speelt een soort 3-4-3, met twee nummers 10, met middenvelder Mees Hoedemakers als centrale verdediger, buitenspeler Vito van Crooij als controleur en aanvaller Bryan Linssen als zwerver op het middenveld en aanvoerder. Vanaf het eerste fluitsignaal zijn de intenties duidelijk: NEC jáágt. Het levert niet veel wezenlijks op voor het doel, wel een paar linke Duitse counters. Schreuder ziet het kauwgomkauwend aan, op het puntje van zijn tuinstoel. Hij overlegt met stafleden, wijst, maar verheft zijn stem niet. Aan de overkant van de weg grazen pony's, hier zoekt Linssen alle hoeken van het gras op: het ene moment loopt de Ravanelli van NEC in de spits, een paar tellen later staat hij rechtsachter. En passant is hij niet te beroerd een tikje terug uit te delen aan de Sportfreunde, die ondanks hun naam het concept vriendschappelijk voetbal niet lijken te kennen.

Geen goals halverwege. Na rust vindt de vorig jaar als aanvallende middenvelder aangetrokken Argyris Darelas zich terug in het hart van de defensie, staat Jetro Willems aan zijn linkerzijde en neemt Tjaronn Chery de zwervende rol over van Linssen. Het spel loopt vloeiender, ook door de inbreng van Dirk Proper. Chery schiet een strafschop voorbeeldig binnen, daarna laat de tamelijk kleine NEC-doelman Gonzalo Crettaz een bal door zijn vingers glippen. Kento Shiogai, die onlangs een miljoenentransfer naar Red Bull Salzburg op de medische keuring zag stranden, bezorgt Schreuder met een doelpunt uit de rebound toch een winnend debuut.

Bijpraten met Bryan Linssen, plots rechtshalf. 'Ik weet ook niet voor hoe lang', glimlacht de Limburger. 'De trainer vroeg of ik ook op andere posities wil spelen, geen probleem. Het ging eigenlijk best wel prima. Het is wennen als je afstanden moet maken die je normaal niet maakt, maar het viel me niet tegen voor de eerste keer. Als spits kreeg ik vorig jaar bijna geen bal, vandaag in één helft al meer dan toen in vijf wedstrijden. Dat is lekker. De trainer wil dat iedereen van ons de bal heel graag wil hebben, of je nou centrale verdediger, rechtsback of middenvelder bent. Hij heeft zijn eigen speelwijze, zijn eigen denken over voetballen. Er zijn niet veel trainers die zó aanvallend willen spelen. Bevalt me wel, dit. Hij is ook heel erg duidelijk in wat hij van iedereen verwacht. Druk naar voren en iedereen moet meedoen, tot de keeper aan toe. Daarin eist hij van iedereen heel erg veel.'

Niet alleen tijdens de wedstrijden. Linssen: 'Het is niet dat hij hard traint in de zin van: je moet veel rennen. Maar de intensiteit is omhoog gegaan.' Linssen, die nog geen conclusies trekt uit zijn aanvoerdersband ('kreeg ik denk ik omdat ik de oudste was, en de grijste'), maakte al veel trainers mee. Bij Feyenoord ook eentje met een heel duidelijke kijk op voetbal. 'Klopt, Arne Slot wilde ook heel erg aanvallend spelen, wilde ook overal druk op de tegenstander uitoefenen. Dat zijn wel gelijkenissen. Deze trainer maakt het in principe niet zoveel uit als je vaak één-op-één komt te staan achterin, of soms zelfs in ondertal. Nu zie je dat we nog moeten wennen, het is de eerste keer dat je zo speelt. Heel veel dingen gaan mis. Daarin was Slot wel iets voorzichtiger, die wilde dat niet laten gebeuren. In dat opzicht is deze misschien nog iets extremer.'

Als aanvoerder sprak hij net zijn teamgenoten toe. 'Ik zei in kleedkamer: het is de eerste wedstrijd, we zijn pas anderhalve week bezig. Komt allemaal wel goed.' Schreuder staat ondertussen geduldig alle verslaggevers te woord, of ze nou voor een landelijk medium of een supporterssite werken. Hij legt graag uit waarmee hij bezig is en ruimt ondertussen wat misverstanden uit de weg. 'Ik ben géén harde trainer. Ik ben ook heel lief, toch?' Duidelijk is hij sowieso. 'Dramatisch slecht', vond Schreuder het spel vandaag. 'Maar daar gaat het mij helemaal nog niet om: het gaat mij meer om de intentie, dingen die ze proberen en die dan fout gaan. Dat ze proberen is voor mij het belangrijkste. Over de eerste twee trainingsweken ben ik bijzonder verrast, zeer positief. Hoe ze het hebben opgepakt. Het is nog wel puzzelen, ik heb tien tot twaalf aanvallers en bijna geen verdedigers. Maar we zijn met de club hard bezig om daarin balans te krijgen.' Zijn streven: 'Heel veel beleving, goed voetbal, maar ook winnen. Daar gaat het uiteindelijk om. En om een goede interactie met het publiek en de stad.' Mocht iemand anders denken: 'We zijn in de staf geen Tita Tovenaars.' Nog een oneliner, waarmee Schreuder meteen ook het hele leven aardig samenvat: 'Er zullen goede tijden zijn en er zullen mindere tijden zijn. Daar moeten we samen goed doorheen komen.'

NEC – Sportfreunde Lotte (Dui) 2-1
Doelpunten NEC: Chery (pen.), Shiogai

Jeffry74
Contacteer:

Bericht door Jeffry74 »

jackkreta schreef:
zo 06 jul 2025, 11:00
Nederasselt! schreef:

Dacht dat Linskens gestopt was?
Edward stond gisteren na 29 jaar eindelijk weer eens in het veld.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Tyson
Contacteer:

Bericht door Tyson »

Deelde Hansen nu ff een klein prikje uit richting Meijer in zijn interview op Rn7 over de hardheid in trainingen daar waar ie die vorig jaar miste.... Dan had ie vorig seizoen zijn mond open moeten doen!
Laatst gewijzigd door Tyson op zo 06 jul 2025, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

Nederasselt! schreef:

Was het niet dat Nijmeegs model dat meedeed met het vierdaagselied?

https://youtu.be/NyWHFUAtYxc?si=9iQV4MJoN2z2RWCP

Jeffry74
Contacteer:

Bericht door Jeffry74 »

Panucci schreef:
zo 06 jul 2025, 11:21
Nederasselt! schreef:

Vond het er ook meer dan prima uit zien. Een goede voetballende verdediger. Als een “standaard” CV mss niet helemaal passend, maar in het systeem van Schreuder juist wel.

Binnen gekomen als multifunctionele aanvaller, 5 potjes op het middenveld gespeeld (niet als aanvaller volgens mij?) en nu CV. Zou leuk zijn als hij zich daar verder kan ontwikkelen, zowel voor hem als voor ons
Ik verwacht dat hij verdedigend in de laatste linie serieus in de problemen gaat komen in de Eredivisie.
En dan bedoel ik dus in situaties dat we terug gedrongen worden en onder druk staan.

Ook het coachen in de laatste linie is toch even anders dan hij tot nog toe gewend was.
Zeker als meest centrale verdediger is het dan zaak om leiding te geven en te zorgen dat de organisatie goed staat.

Daarom zou ik hem het liefst eerst minuten zien maken als centrale of verdedigende middenvelder.
Hopelijk wordt dit het jaar van zijn doorbraak!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Tyson
Contacteer:

Bericht door Tyson »

Panucci schreef:
Nederasselt! schreef:

Nee joh die kan geen CV spelen, gisteren tegen een ploeg die met zijn alle tegen de eigen 16 hangt en er sporadisch uitkomt kunnen we niet van een serieuze test spreken toch?

TT
Contacteer:

Bericht door TT »

Tyson schreef:
zo 06 jul 2025, 12:35
Panucci schreef:
Nederasselt! schreef:

Nee joh die kan geen CV spelen, gisteren tegen een ploeg die met zijn alle tegen de eigen 16 hangt en er sporadisch uitkomt kunnen we niet van een serieuze test spreken toch?
Laten we inderdaad vooral niet vergeten tegen wie we speelden gisteren.

illestyl
Contacteer:

Bericht door illestyl »

Vond Misidjan een positieve indruk maken. Hij is zoveel meer in controle dan Önal, en heeft een surplus aan voetballende kwaliteit. Jammer dat die niet een jaartje eerder is gekomen. Dan had de ontwikkeling van Önal wat gestroomlijnder verlopen, in de luwte achter Misidjan.

El Kachati moet wel even kalm aan doen met zijn gebaartjes. Heeft een jaar leuk meegedaan in de KKD en is daar een paar keer tegen een bal aangelopen. Eerst laten zien bij de grote jongens, in plaats van tegen de lammen en de blinden. Voorlopig schaar ik het nog onder gebrand zijn en extreem gemotiveerd, maar irritante gebaartjes richting medespelers en alles opeisen, ook als je niet in de juiste positie staat, kan nog wel eens niet gepruimd gaan worden.

Plaats reactie