sc Heerenveen vs N.E.C.
Re: sc Heerenveen vs N.E.C.
Hoe gaat het met de blessure gevallen deze week?
Verdonk CV en Ouwejan fit genoeg voor LB? Of is Marquez weer fit en kan hij weer spelen? Iemand info?
Verdonk CV en Ouwejan fit genoeg voor LB? Of is Marquez weer fit en kan hij weer spelen? Iemand info?
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.

Wat ik had begrepen vorige week is het einde seizoen voor Nuytinck.

Zag eruit als een kruisband blessure… geen idee natuurlijk. Maar zo leek hetRamon72 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 14:46Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.![]()
-
- Contacteer:
Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
--------------Shiogai - Ogawa-------------
---Ouwejan - Sano - Proper - Hansen---
Verdonk - Sandler - Marquez - Lyratzis
--------------------Roefs--------------------
1-3
Als dat echt zo is vrees ik voor Bram dat het klaar isVeugel schreef: ↑wo 16 apr 2025, 14:47Zag eruit als een kruisband blessure… geen idee natuurlijk. Maar zo leek hetRamon72 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 14:46Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.![]()
Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3

- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ik ben voor. Maar van Crooij gaat sowieso spelen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
Dit is een prima opstelling/ elftal namen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
Wie staat er bij Heerenveen linksbuiten? Als het een gevaarlijke jongen is, kan Meijer Pereira nog overwegen.
Sebaoui, leuke speler met aardige dribbel, maar weinig rendement (beetje a la onal). Hun linksback is een stuk gevaarlijker. Koelers zorgt voor meeste gevaarlijke aanvallen over hun linkerkant. Dus zaak ook voor hansen om z'n verdedigende meters te makenDJTEEF! schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:28Dit is een prima opstelling/ elftal namen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
Wie staat er bij Heerenveen linksbuiten? Als het een gevaarlijke jongen is, kan Meijer Pereira nog overwegen.
-
- Contacteer:
Van Crooij voor Koki ook prima. Zeker gezien de fysieke gesteldheid van Koki.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:14Ik ben voor. Maar van Crooij gaat sowieso spelen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
Ik wil LOL in de basis !Sandertjuh85 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:14Ik ben voor. Maar van Crooij gaat sowieso spelen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
Alles komt goed !!
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ja dan moet hij Onal weer opstellenvak Oost schreef: ↑wo 16 apr 2025, 20:18Ik wil LOL in de basis !Sandertjuh85 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:14Ik ben voor. Maar van Crooij gaat sowieso spelen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
De gevaarlijke jongens zijn kaassie voor Pereira? Zoals Oliver Edvardsen bedoel je? Zodra gevaarlijke jongens loopacties maken zonder bal heb je niks aan een Pereira.DJTEEF! schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:28Dit is een prima opstelling/ elftal namen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
Je hebt weer data gezocht om je hypothese te ondersteunen, ouwe cherrypickert.mschr schreef: ↑do 17 apr 2025, 07:27De gevaarlijke jongens zijn kaassie voor Pereira? Zoals Oliver Edvardsen bedoel je? Zodra gevaarlijke jongens loopacties maken zonder bal heb je niks aan een Pereira.DJTEEF! schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:28Dit is een prima opstelling/ elftal namen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
- De Kletskop
- Contacteer:
En zaak Pereira dus juist niet op te stellen.SuperSano schreef: ↑wo 16 apr 2025, 18:05Sebaoui, leuke speler met aardige dribbel, maar weinig rendement (beetje a la onal). Hun linksback is een stuk gevaarlijker. Koelers zorgt voor meeste gevaarlijke aanvallen over hun linkerkant. Dus zaak ook voor hansen om z'n verdedigende meters te makenDJTEEF! schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:28Dit is een prima opstelling/ elftal namen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
Een ieder die NEC - Ajax, Eagles - NEC en NEC - Eagles heeft gezien, weet dat Pereira een domme verdediger is. Lopende tegenstanders verliest ie immer uit het oog.DJTEEF! schreef: ↑do 17 apr 2025, 07:37Je hebt weer data gezocht om je hypothese te ondersteunen, ouwe cherrypickert.mschr schreef: ↑do 17 apr 2025, 07:27De gevaarlijke jongens zijn kaassie voor Pereira? Zoals Oliver Edvardsen bedoel je? Zodra gevaarlijke jongens loopacties maken zonder bal heb je niks aan een Pereira.DJTEEF! schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:28Dit is een prima opstelling/ elftal namen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
- Bottendaal
- Contacteer:
In 10% van de wedstrijden…mschr schreef: ↑do 17 apr 2025, 12:45Een ieder die NEC - Ajax, Eagles - NEC en NEC - Eagles heeft gezien, weet dat Pereira een domme verdediger is. Lopende tegenstanders verliest ie immer uit het oog.DJTEEF! schreef: ↑do 17 apr 2025, 07:37Je hebt weer data gezocht om je hypothese te ondersteunen, ouwe cherrypickert.mschr schreef: ↑do 17 apr 2025, 07:27De gevaarlijke jongens zijn kaassie voor Pereira? Zoals Oliver Edvardsen bedoel je? Zodra gevaarlijke jongens loopacties maken zonder bal heb je niks aan een Pereira.DJTEEF! schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:28Dit is een prima opstelling/ elftal namen.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 15:30Klinkt positief! Waar haal je deze info vandaan?Mark Ariaans schreef: ↑wo 16 apr 2025, 13:54Marquez zou er tegen Heerenveen weer bij moeten zijn. Ogawa ook. En ik neem aan dat Ouwejan ook weer beschikbaar is. Hopelijk valt Nuytinck's blessure mee, maar ik vrees voor het ergste. Dat kan best wel weer eens een gevalletje Van Eijden worden.
1-3
90% van de wedstrijden moet je nog een ander argument voor bedenken. Dat lukt je vast wel. Laat het in ieder geval lijken alsof het sluitend is.
Rood voor kohlert, dus die missen ze volgende week tegen ons. Niet verkeerd
-
- Contacteer:
Bizar dat Almere de gelijkmaker niet gemaakt heeft, wat een kansen. Maar van dit Heerenveen moet je zeker kunnen winnen volgende week, zit echt helemaal niks in