Maar zijn rendement moet verder omhoog of hij moet hetzelfde rendement houden, maar beter meeverdedigen.ARoelofs schreef: ↑do 13 mar 2025, 09:42Ik snap de haat op van Crooij niet zo goed. Ja, ook ik zie dat hij zeer regelmatig over het veld sjokt en vind daar ook zeker iets van, maar hij heeft 6 goals en 6 assist in 1281 minuten.gladiator schreef: ↑wo 12 mar 2025, 21:43Degene die een ouwejan, linssen en vooral van crooij naar nec haalde mag wel eens in de spiegel kijken.
Transfers die totaal niet getuigen van enig voetbal inzicht en totaal niet gericht zijn op actuele prestaties van deze spelers.
V crooij had al een jaar niet gevoetbald en linnsen speelde maar 5 wedstrijden. Zo kan ik ook td worden #fm2025
Qua statistieken is dat gewoon uitstekend. Sterker nog, het is beter dan (of redelijk gelijkwaardig aan) pak em beet Bakayoko, Paixao, Tillman en Lang.
FC Utrecht-NEC
Re: FC Utrecht-NEC
Het punt is wat mij betreft vooral dat je niet 4-3-3 kunt spelen met 1 middenvelder die niet meedoet aan het spel. Als je hem als buitenspeler opstelt en hij heeft die cijfers kun je erover twisten.ARoelofs schreef: ↑do 13 mar 2025, 09:42Ik snap de haat op van Crooij niet zo goed. Ja, ook ik zie dat hij zeer regelmatig over het veld sjokt en vind daar ook zeker iets van, maar hij heeft 6 goals en 6 assist in 1281 minuten.gladiator schreef: ↑wo 12 mar 2025, 21:43Degene die een ouwejan, linssen en vooral van crooij naar nec haalde mag wel eens in de spiegel kijken.
Transfers die totaal niet getuigen van enig voetbal inzicht en totaal niet gericht zijn op actuele prestaties van deze spelers.
V crooij had al een jaar niet gevoetbald en linnsen speelde maar 5 wedstrijden. Zo kan ik ook td worden #fm2025
Qua statistieken is dat gewoon uitstekend. Sterker nog, het is beter dan (of redelijk gelijkwaardig aan) pak em beet Bakayoko, Paixao, Tillman en Lang.
-
- Contacteer:
Ja dat is zo maar je moet er gewoon rekening mee houden dat je koppend niets gaat bereiken; aanvallend, verdedigend en in de duels niet. Zitten echt op koppen daar. In de 16 staan ze met Van de Hoorn, Viergever, Horemans, Haller, Min. 10m speler.DJTEEF! schreef: ↑di 11 mar 2025, 17:42Geen aanspeelpunt is nooit een goed idee. Dan kom je op 35% balbezit en 15+ pogingen op ons doel.Beuningen23 schreef: ↑di 11 mar 2025, 14:21Haal je de wedstrijden tegen Utrecht even voor de geest, zit iedere keer volledig in de broekzak van Van de Hoorn. Werd van het weekend ook nog een keer gezegd Utrecht heeft de beste koppers van de Eredivisie.DJTEEF! schreef: ↑ma 10 mar 2025, 20:40Koki moet als eerste op het wedstrijdformulier staan. Zonder hem winnen we geen kopduel en houden we geen bal vast.
Verder werkte 5 verdedigers voor geen meter: go ahead had 27 schoten, waarvan 14 op doel. Gewoon 433 of een platte 442 graag. Hebben we dadelijk ook nodig om van ploegen als Sparta en RKC te winnen.
-
- Contacteer:
Ik kijk ook niet alles maar volgens mij gaat het er bij FC Utrecht op arbitragegebied rustig aan toe. Is niet een club die veel kaarten pakt, rode kaarten en penalty's meekrijgt en ander gedoe. Wat er bij NEC speelt kun je niet op een andere club projecteren omdat je er zelf slecht voor staat.E.B schreef: ↑di 11 mar 2025, 18:53eniesee12 schreef: ↑di 11 mar 2025, 18:51Vreemd blijft het wel hoe de KNVB de scheidsrechters en VAR aanstelt , zelfde als met die ruperti best bizar eigenlijkVerschillende keren Utrecht gefloten. Als Utrecht dan thuis speelden gaf hij bijna alle keren een rode kaart of penalty. Je moet dit soort schijn gewoon niet willen.
https://www.transfermarkt.nl/martin-van ... on_id.desc
Nee, want dan speel je 4-2-3. Dat is waar we al weken naar zitten te kijken, een middenveld dat permanent in het bezit is van de tegenpartij. Mees en Dirk die het niet meer kunnen belopen.
Een dubbele bezetting aan de zijkanten - Neeskensvariant - zou kunnen. Pereira en Lyratzis op rechts, Verdonk en Ouwejan op links. Hoedemakers in de Govedarica-rol, Ouaisa in de Hersi-rol. Koki en Kento in de aanval.
Fantastisch weer, applaus voor ons als Supporters, op naar drie punten

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ik hoorde dat het tussen verschillende supporters groepen onderling ook niet lekker gaat in uitwedstrijden en er voorwaardelijke straffen zijn uitgedeeld?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
3 punten? We konden toch alvast 0 punten noteren volgens jou?
When Wilco talks, people listen!
Grote onzin, stop met dat negatieve stoken, ga een keer mee.
Laffe hond achter je toetsenbord.
Johnny je moet een keer je grote tering bek houden als er iemand een toetsenbord held is ben jij het stumperd!
Ik hoor het toch van mensen die al enkele jaren naar iedere uitwedstrijd gaan en op het matje geroepen zijn en voorwaardelijke straffen hebben gekregen!!
Ik vraag me af of jij wel gaat en niet gewoon loopt te roep toeteren dat je elke uitwedstrijd gaat!
Ik ga niet nee want ga al met tegenzin naar de thuiswedstrijden onder Meijer!!
Maar het gaat jou niet om het voetbal maar om liedjes zingen dat heb ik wel gelezen gezien het feit dat je benoemt dat de Eagles niks beter konden dan 3 oude liedjes zingen.....
Kan allemaal, maar NEC heeft Meijer.Jules schreef: ↑do 13 mar 2025, 13:20Nee, want dan speel je 4-2-3. Dat is waar we al weken naar zitten te kijken, een middenveld dat permanent in het bezit is van de tegenpartij. Mees en Dirk die het niet meer kunnen belopen.
Een dubbele bezetting aan de zijkanten - Neeskensvariant - zou kunnen. Pereira en Lyratzis op rechts, Verdonk en Ouwejan op links. Hoedemakers in de Govedarica-rol, Ouaisa in de Hersi-rol. Koki en Kento in de aanval.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Grote kans dat Olden larsen en Lyratzis zaterdag beide starten!
-
- Contacteer:
Er moet ook wat gebeuren idd maar je hebt ook nog andere keuzesWijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval
'Justice knows every mans number'
Meijer doet hetzelfde als bij Tavsan. Tegen beter weten in heeeel lang vasthouden aan bepaalde spelers. Dit keer Van Crooij en Pereira. Lopen meer in de weg dan dat ze wat brengen de laatste tijd.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:22Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval
Met onze “ambitie” heeft ie een ruime selectie gekregen met volop keuzes (behalve een 10, dat vond Aalbers niet nodig). Maar hij blijft maar volhouden met z’n vaste kliekje
Het is tijd voor anderen!
Aalbers vond de 10 wel nodig maar helaas niemand beschikbaar.Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:37Meijer doet hetzelfde als bij Tavsan. Tegen beter weten in heeeel lang vasthouden aan bepaalde spelers. Dit keer Van Crooij en Pereira. Lopen meer in de weg dan dat ze wat brengen de laatste tijd.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:22Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval
Met onze “ambitie” heeft ie een ruime selectie gekregen met volop keuzes (behalve een 10, dat vond Aalbers niet nodig). Maar hij blijft maar volhouden met z’n vaste kliekje
Ja. Bizar. In twee transferperiodes was er geen enkele redelijke, haalbare 10 beschikbaar. Je zou denken dat het onmogelijk is, maar het was toch echt zo.Johnny schreef: ↑do 13 mar 2025, 21:39Aalbers vond de 10 wel nodig maar helaas niemand beschikbaar.Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:37Meijer doet hetzelfde als bij Tavsan. Tegen beter weten in heeeel lang vasthouden aan bepaalde spelers. Dit keer Van Crooij en Pereira. Lopen meer in de weg dan dat ze wat brengen de laatste tijd.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:22Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval

- Me..Goal
- Contacteer:
Ik heb ook moeite om mijn vacatures in te vullen, ze zijn of te jong en onervaren waardoor opleiden geld maar voornamelijk van anderen tijd kost, en de mogelijkheid er is dat ze met een jaar met ervaring weer weglopen (en wij hebben geen transfersom).DJTEEF! schreef: ↑do 13 mar 2025, 22:37Ja. Bizar. In twee transferperiodes was er geen enkele redelijke, haalbare 10 beschikbaar. Je zou denken dat het onmogelijk is, maar het was toch echt zo.Johnny schreef: ↑do 13 mar 2025, 21:39Aalbers vond de 10 wel nodig maar helaas niemand beschikbaar.Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:37Meijer doet hetzelfde als bij Tavsan. Tegen beter weten in heeeel lang vasthouden aan bepaalde spelers. Dit keer Van Crooij en Pereira. Lopen meer in de weg dan dat ze wat brengen de laatste tijd.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:22Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval
![]()
Óf kandidaten die al meerdere werkgevers in korte tijd gehad hebben, en waar een beetje onduidelijk is waarom precies. Wij betalen volgens onze CAO, en vaak zijn er anderen bedrijven (takken) die meer kunnen bieden.
Leuk voetbalmanager, maar het kan ook écht best lastig zijn om echt de goede mensen te vinden. Dan lijkt me TD bij een voetbalclub nog velen malen moeilijker, en bij NEC staat ook de flappentap van Boekhoorn recht tegenover het imago.
Spelers komen alleen voor de hoofdprijs, en die willen we terecht niet betalen want we zijn geen grote club.
I love it when a plan comes together. 

Meerveld, Valente, Breum en Halilovic zijn anders prima nummer 10s bij bescheiden clubjes. Laten we de lat wat hoger leggen dan altijd maar excuusjes zoekenMe..Goal schreef: ↑do 13 mar 2025, 23:39Ik heb ook moeite om mijn vacatures in te vullen, ze zijn of te jong en onervaren waardoor opleiden geld maar voornamelijk van anderen tijd kost, en de mogelijkheid er is dat ze met een jaar met ervaring weer weglopen (en wij hebben geen transfersom).DJTEEF! schreef: ↑do 13 mar 2025, 22:37Ja. Bizar. In twee transferperiodes was er geen enkele redelijke, haalbare 10 beschikbaar. Je zou denken dat het onmogelijk is, maar het was toch echt zo.Johnny schreef: ↑do 13 mar 2025, 21:39Aalbers vond de 10 wel nodig maar helaas niemand beschikbaar.Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:37Meijer doet hetzelfde als bij Tavsan. Tegen beter weten in heeeel lang vasthouden aan bepaalde spelers. Dit keer Van Crooij en Pereira. Lopen meer in de weg dan dat ze wat brengen de laatste tijd.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:22Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58
Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval
![]()
Óf kandidaten die al meerdere werkgevers in korte tijd gehad hebben, en waar een beetje onduidelijk is waarom precies. Wij betalen volgens onze CAO, en vaak zijn er anderen bedrijven (takken) die meer kunnen bieden.
Leuk voetbalmanager, maar het kan ook écht best lastig zijn om echt de goede mensen te vinden. Dan lijkt me TD bij een voetbalclub nog velen malen moeilijker, en bij NEC staat ook de flappentap van Boekhoorn recht tegenover het imago.
Spelers komen alleen voor de hoofdprijs, en die willen we terecht niet betalen want we zijn geen grote club.
Het een is geliijk aan het ander.Pol schreef: ↑wo 12 mar 2025, 12:10Het gaat in deze fase alleen nog om resultaat ben ik bang.Polleke schreef: ↑wo 12 mar 2025, 01:48Het gaat niet alleen om wat resultaat brengt, het draait ook om wat we willen zien.Gerard Lopez schreef: ↑di 11 mar 2025, 23:29Liever dan 5-4-1 met Hoedemakers ja.
Maar nog liever 4-4-2
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Nou nee, als je het achterin dicht houdt en ergens een mazzelgoaltje vindt of een scheidsrechterlijke beslissing mee krijgt dan kun je drie belangrijke punten sprokkelen met vreselijk voetbal. Deden we vorig seizoen ook regelmatig en momenteel teken ik daarvoor. Alles beter dan degradatie/nacompetitie. Het is nu gewoon echt even uitvoetballen, minimaal plek 15 veilig stellen, netjes afscheid nemen van Meijer en uithuilen in de zomer.
-
- Contacteer:
Een vrij groot verschil is dat van Crooij een rendement heeft waar Tavsan alleen maar van kan dromen. Overigens vind ik Pereira helemaal niet zo slecht als men hier doet vermoeden. Alleen moet je er aan de bal geen wonderen van verwachten.Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:37Meijer doet hetzelfde als bij Tavsan. Tegen beter weten in heeeel lang vasthouden aan bepaalde spelers. Dit keer Van Crooij en Pereira. Lopen meer in de weg dan dat ze wat brengen de laatste tijd.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:22Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval
- De Kletskop
- Contacteer:
Ja dat rendement van van Crooij was in het begin effe. Dat is wel vaker als spelers bij een nieuwe club komen, in het begin hebben ze even vleugels en daarna worden ze snel weer zichzelf. Nou deze zichzelf van van Crooij mag van mij vandaag zijn biezen nog pakken.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 14 mar 2025, 07:27Een vrij groot verschil is dat van Crooij een rendement heeft waar Tavsan alleen maar van kan dromen. Overigens vind ik Pereira helemaal niet zo slecht als men hier doet vermoeden. Alleen moet je er aan de bal geen wonderen van verwachten.Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:37Meijer doet hetzelfde als bij Tavsan. Tegen beter weten in heeeel lang vasthouden aan bepaalde spelers. Dit keer Van Crooij en Pereira. Lopen meer in de weg dan dat ze wat brengen de laatste tijd.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 19:22Meijer is in staat om Van Crooij te laten staan en gewoon lekker met Vito en LOL als buitenspelers op te stellen en iets geks op de 10-positie te doen. Sontje, Ouissa en Onal dan op de bank ofzo.WijchenNEC schreef: ↑do 13 mar 2025, 18:58Slechter spelen dan Vito is praktisch onmogelijk in ieder geval