fc Groningen - NEC
fc Groningen - NEC
Zaterdag 8 februari 2025, aanvang 20:00 uur mogen we naar de groene hel van het noorden, de Euroborg.
roept U maar:

Alles komt goed !!
- jackkreta
- Contacteer:
Re: fc Groningen - NEC
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Gezien het programma moet je hier en de week erna tegen Almere punten gaan pakken
Dat moet zeker, moeten 4 punten zijn
We staan maar 3 punten af van de veilige 4e plek van onder
Het blijft toch je club.
-
- Contacteer:
Zal een lastig potje worden vrees ik. Groningen verliest niet veel thuis, krijgt thuis weinig goals tegen en zal denk ik ook net wat extra gemotiveerd zijn na die 6-2 bij ons. Kan me overigens ook nog een jaar herinneren dat we thuis 5-0 van ze wonnen en vervolgens uit ook (ik meen) 5-0 verloren 

- Sandertjuh85
- Contacteer:
6-2? Je moet eens stoppen met drinken jijHarry Bierdop schreef: ↑zo 02 feb 2025, 19:14Zal een lastig potje worden vrees ik. Groningen verliest niet veel thuis, krijgt thuis weinig goals tegen en zal denk ik ook net wat extra gemotiveerd zijn na die 6-2 bij ons. Kan me overigens ook nog een jaar herinneren dat we thuis 5-0 van ze wonnen en vervolgens uit ook (ik meen) 5-0 verloren![]()
-
- Contacteer:
Ja 6-0 dan of 6-1... we wonnen in ieder geval de 1e set!Sandertjuh85 schreef: ↑zo 02 feb 2025, 19:286-2? Je moet eens stoppen met drinken jijHarry Bierdop schreef: ↑zo 02 feb 2025, 19:14Zal een lastig potje worden vrees ik. Groningen verliest niet veel thuis, krijgt thuis weinig goals tegen en zal denk ik ook net wat extra gemotiveerd zijn na die 6-2 bij ons. Kan me overigens ook nog een jaar herinneren dat we thuis 5-0 van ze wonnen en vervolgens uit ook (ik meen) 5-0 verloren![]()
- Me..Goal
- Contacteer:
En als we de inhaalwedstrijd van Twente winnen staan we 8ste..
0-3
I love it when a plan comes together. 

- jackkreta
- Contacteer:
Na de euforie volgt meestal een deceptie, 2-0.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Je weet hoe het gaat als we tegen de kleinere moeten!
Net de samenvatting van Sparta - Groningen gekeken en Groningen is heel matig.
Als wij scherp zijn en alles geven, zijn we een paar klassen beter. Kunnen alleen van onszelf verliezen daar.
Als wij scherp zijn en alles geven, zijn we een paar klassen beter. Kunnen alleen van onszelf verliezen daar.
FC Groningen scoort heel moeilijk. Pas 17 goals en daarmee op Almere na de minst scorende club. Bovendien hebben ze in hun eerste twee wedstrijden 6 keer gescoord. In de overige 19 wedstrijden dus maar 11 goals. Als Sandler en Marquez spelen en Sandler geen al te rare fratsen gaat uithalen, moet een gelijkspel toch wel het minimum zijn. En ik vind dit ook wel een Ogawa-wedstrijd.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Groningen en Willem II zijn naar mijn mening de 2 matigste middenmoters. Ik denk dat Sparta zich makkelijk veilig gaat spelen en deze 2 ploegen moeten strijden om plek 16 te ontlopen.
Wij moeten hier gewoon winnen als we echt nog 8e willen eindigen. Na Almere volgt een erg lastige serie. 6 uit 2 is een must om niet over 2 maanden 14e te staan.
Wij moeten hier gewoon winnen als we echt nog 8e willen eindigen. Na Almere volgt een erg lastige serie. 6 uit 2 is een must om niet over 2 maanden 14e te staan.
When Wilco talks, people listen!
Je bent de laatste tijd een beetje van de paniekerige, alles kits achter de rits?Gerard Lopez schreef: ↑ma 03 feb 2025, 12:45Groningen en Willem II zijn naar mijn mening de 2 matigste middenmoters. Ik denk dat Sparta zich makkelijk veilig gaat spelen en deze 2 ploegen moeten strijden om plek 16 te ontlopen.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Gijscoman schreef: ↑ma 03 feb 2025, 12:23FC Groningen scoort heel moeilijk. Pas 17 goals en daarmee op Almere na de minst scorende club. Bovendien hebben ze in hun eerste twee wedstrijden 6 keer gescoord. In de overige 19 wedstrijden dus maar 11 goals. Als Sandler en Marquez spelen en Sandler geen al te rare fratsen gaat uithalen, moet een gelijkspel toch wel het minimum zijn. En ik vind dit ook wel een Ogawa-wedstrijd.

vond dat altijd een groot talent hoor maar lijkt het ook niet te gaan halen?
Nog kaarten te krijgen, 150 stuks.
Kom op, op naar weer een vol uitvak!!!
Kom op, op naar weer een vol uitvak!!!

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Belangrijke pot. Hier telt niets anders dan de winst. We zijn het met onze selectie verplicht de komende twee potjes te winnen. Tegen dit vleugelloze FC Groningen kun je alleen van jezelf verliezen. Daarin zijn we helaas dan wel weer redelijk goed. Echter, gezien de huidige vorm, verwacht ik een mooie overwinning: 1-3.
Van Groningen kan je winnen of verliezen. Het is bizar te denken dat wij 'dit moeten winnen'. Ik snap totaal niet waarop dat gebasseerd is.jasper491 schreef: ↑di 04 feb 2025, 23:20Belangrijke pot. Hier telt niets anders dan de winst. We zijn het met onze selectie verplicht de komende twee potjes te winnen. Tegen dit vleugelloze FC Groningen kun je alleen van jezelf verliezen. Daarin zijn we helaas dan wel weer redelijk goed. Echter, gezien de huidige vorm, verwacht ik een mooie overwinning: 1-3.
Ik heb Groningen een aantal keer zien spelen dit seizoen, en het is één van de zwakste broeders in de competitie.Polleke schreef: ↑wo 05 feb 2025, 02:50Van Groningen kan je winnen of verliezen. Het is bizar te denken dat wij 'dit moeten winnen'. Ik snap totaal niet waarop dat gebasseerd is.jasper491 schreef: ↑di 04 feb 2025, 23:20Belangrijke pot. Hier telt niets anders dan de winst. We zijn het met onze selectie verplicht de komende twee potjes te winnen. Tegen dit vleugelloze FC Groningen kun je alleen van jezelf verliezen. Daarin zijn we helaas dan wel weer redelijk goed. Echter, gezien de huidige vorm, verwacht ik een mooie overwinning: 1-3.
Dhr van den Kerkhof mag deze wedstrijd proberen in goede banen te lijden.
Alles komt goed !!