"weken van de waarheid"
"alleen maar finales"
"erop of eronder"
"alles op alles zetten"
"110% geven"
"mes tussen de tanden"
Come on NEC!

Maar dat was toch niet zo erg , die man was echt een paardelul ….vak Oost schreef: ↑vr 27 jan 2023, 21:45Ik riep iets naar Roelof Luinge, suppoost komt naar me toe en heel streng 'ik houd je in de gaten'
en toen noemde ik hem een afgekeurde croquette - en dat viel niet helemaal goed bij hem.
Beide wedstrijden tegen RKC waren terecht gelijke spelen.P. schreef: ↑vr 27 jan 2023, 14:55RKC had van te kunnen winnen. Zoals gezegd, ze hebben het geluk aan hun zijde dit seizoen.Mcel schreef: ↑vr 27 jan 2023, 09:55Ze doen het absoluut heel goed dit seizoen. Maar het kwartje valt ook elke keer wel hun kant op. Waar elke ploeg soms teveel en soms te weinig krijgt (vergeleken met de xG), daar heeft Sparta nog nooit onterecht punten laten liggen. Wel behaalden ze 3 overwinningen waar een gelijkspel terecht was geweest. Op die manier gezien hebben ze 6 punten teveel (en wij 1).Polleke schreef: ↑vr 27 jan 2023, 01:09Sparta is in topvorm.... maar we blijven reageren op de naam.TheRealTricolores schreef: ↑vr 27 jan 2023, 01:02Ik wel. Er moet winners mentaliteit getoond worden. Gewoon de weg naar boven in zetten en winnen!Zico schreef: ↑do 26 jan 2023, 16:17Denk niet dat iemand bezig is met Sparta inhalen. Die 8ste plek blijft nog wel lonken, zeker met de komende 4 competitiewedstrijden waarin punten behaald kunnen worden. Maar goed, NEC heeft niet alleen 17 tegenstanders maar ook nog eens de VAR. Vorig seizoen mocht die Sparta speler de bal met de arm van de doellijn halen dus je weet maar nooit.ForzaNimmegen schreef: ↑do 26 jan 2023, 14:54
ze missen helemaal niemand, Sparta gewoon op volle sterkte. Dus dat wordt flink aan de bak om die 10punten goed te maken.![]()
In een iets andere bewoordingen zei ik dat ook en dat was de druppel, ik heb een grote blij dat ik er vanavond weer bij kan zijn.flipsen schreef: ↑za 28 jan 2023, 12:17Maar dat was toch niet zo erg , die man was echt een paardelul ….vak Oost schreef: ↑vr 27 jan 2023, 21:45Ik riep iets naar Roelof Luinge, suppoost komt naar me toe en heel streng 'ik houd je in de gaten'
en toen noemde ik hem een afgekeurde croquette - en dat viel niet helemaal goed bij hem.
Hier zijn dating apps voor he.....vak Oost schreef: ↑za 28 jan 2023, 13:50In een iets andere bewoordingen zei ik dat ook en dat was de druppel, ik heb een grote blij dat ik er vanavond weer bij kan zijn.flipsen schreef: ↑za 28 jan 2023, 12:17Maar dat was toch niet zo erg , die man was echt een paardelul ….vak Oost schreef: ↑vr 27 jan 2023, 21:45Ik riep iets naar Roelof Luinge, suppoost komt naar me toe en heel streng 'ik houd je in de gaten'
Kom jij vanavond ook ? Dan kunnen we in de schup nog een drankje doen, ik trakteer![]()
Als ik tijd had gehad was ik zeker gekomen en dan hadden we een paar pilsjes gedronken, maar ik heb een verjaardag zo ….vak Oost schreef: ↑za 28 jan 2023, 13:50In een iets andere bewoordingen zei ik dat ook en dat was de druppel, ik heb een grote blij dat ik er vanavond weer bij kan zijn.flipsen schreef: ↑za 28 jan 2023, 12:17Maar dat was toch niet zo erg , die man was echt een paardelul ….vak Oost schreef: ↑vr 27 jan 2023, 21:45Ik riep iets naar Roelof Luinge, suppoost komt naar me toe en heel streng 'ik houd je in de gaten'
Kom jij vanavond ook ? Dan kunnen we in de schup nog een drankje doen, ik trakteer![]()
2 van de laatste 3jetipo schreef: ↑za 28 jan 2023, 15:07NEC wint weinig wedstrijden thuis en weet eigenlijk zelden de nul te houden. Sparta doet het momenteel erg goed en ik denk dat hun middenveld het onze gaat overlopen. De behouden en defensieve speelstijl van Meijer kan je tegen Sparta opbreken. Maarrrr...deze speelstijl heeft NEC heel veel gelijke spelen opgeleverd. Dus weer een gelijkspel?![]()
Justian schreef: ↑za 28 jan 2023, 14:46Hier zijn dating apps voor he.....vak Oost schreef: ↑za 28 jan 2023, 13:50In een iets andere bewoordingen zei ik dat ook en dat was de druppel, ik heb een grote blij dat ik er vanavond weer bij kan zijn.flipsen schreef: ↑za 28 jan 2023, 12:17Maar dat was toch niet zo erg , die man was echt een paardelul ….
![]()
Soms valt alles je kant op.. hadden wij ook onder Been.Mcel schreef: ↑vr 27 jan 2023, 09:55Ze doen het absoluut heel goed dit seizoen. Maar het kwartje valt ook elke keer wel hun kant op. Waar elke ploeg soms teveel en soms te weinig krijgt (vergeleken met de xG), daar heeft Sparta nog nooit onterecht punten laten liggen. Wel behaalden ze 3 overwinningen waar een gelijkspel terecht was geweest. Op die manier gezien hebben ze 6 punten teveel (en wij 1).Polleke schreef: ↑vr 27 jan 2023, 01:09Sparta is in topvorm.... maar we blijven reageren op de naam.TheRealTricolores schreef: ↑vr 27 jan 2023, 01:02Ik wel. Er moet winners mentaliteit getoond worden. Gewoon de weg naar boven in zetten en winnen!Zico schreef: ↑do 26 jan 2023, 16:17Denk niet dat iemand bezig is met Sparta inhalen. Die 8ste plek blijft nog wel lonken, zeker met de komende 4 competitiewedstrijden waarin punten behaald kunnen worden. Maar goed, NEC heeft niet alleen 17 tegenstanders maar ook nog eens de VAR. Vorig seizoen mocht die Sparta speler de bal met de arm van de doellijn halen dus je weet maar nooit.ForzaNimmegen schreef: ↑do 26 jan 2023, 14:54ze missen helemaal niemand, Sparta gewoon op volle sterkte. Dus dat wordt flink aan de bak om die 10punten goed te maken.![]()
flipsen schreef: ↑za 28 jan 2023, 15:12Als ik tijd had gehad was ik zeker gekomen en dan hadden we een paar pilsjes gedronken, maar ik heb een verjaardag zo ….vak Oost schreef: ↑za 28 jan 2023, 13:50In een iets andere bewoordingen zei ik dat ook en dat was de druppel, ik heb een grote blij dat ik er vanavond weer bij kan zijn.flipsen schreef: ↑za 28 jan 2023, 12:17Maar dat was toch niet zo erg , die man was echt een paardelul ….
1-1.jetipo schreef: ↑za 28 jan 2023, 15:07NEC wint weinig wedstrijden thuis en weet eigenlijk zelden de nul te houden. Sparta doet het momenteel erg goed en ik denk dat hun middenveld het onze gaat overlopen. De behouden en defensieve speelstijl van Meijer kan je tegen Sparta opbreken. Maarrrr...deze speelstijl heeft NEC heel veel gelijke spelen opgeleverd. Dus weer een gelijkspel?![]()
Klopt. Ze verliezen nooit per ongeluk. Daar moet je echt je best voor doen.Polleke schreef: ↑za 28 jan 2023, 15:23Soms valt alles je kant op.. hadden wij ook onder Been.Mcel schreef: ↑vr 27 jan 2023, 09:55Ze doen het absoluut heel goed dit seizoen. Maar het kwartje valt ook elke keer wel hun kant op. Waar elke ploeg soms teveel en soms te weinig krijgt (vergeleken met de xG), daar heeft Sparta nog nooit onterecht punten laten liggen. Wel behaalden ze 3 overwinningen waar een gelijkspel terecht was geweest. Op die manier gezien hebben ze 6 punten teveel (en wij 1).Polleke schreef: ↑vr 27 jan 2023, 01:09Sparta is in topvorm.... maar we blijven reageren op de naam.TheRealTricolores schreef: ↑vr 27 jan 2023, 01:02Ik wel. Er moet winners mentaliteit getoond worden. Gewoon de weg naar boven in zetten en winnen!Zico schreef: ↑do 26 jan 2023, 16:17Denk niet dat iemand bezig is met Sparta inhalen. Die 8ste plek blijft nog wel lonken, zeker met de komende 4 competitiewedstrijden waarin punten behaald kunnen worden. Maar goed, NEC heeft niet alleen 17 tegenstanders maar ook nog eens de VAR. Vorig seizoen mocht die Sparta speler de bal met de arm van de doellijn halen dus je weet maar nooit.ForzaNimmegen schreef: ↑do 26 jan 2023, 14:54
ze missen helemaal niemand, Sparta gewoon op volle sterkte. Dus dat wordt flink aan de bak om die 10punten goed te maken.![]()
Het elftal zit gewoon prima in elkaar. Je zal meer dat top moeten zijn om Sparta te verslaan vanavond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten