Rens van Eijden

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door WijchenNEC »

Bottendaal schreef:
za 19 okt 2019, 10:35
Mcel schreef:
za 19 okt 2019, 10:05
mschr schreef:
za 19 okt 2019, 10:00
Super-Simr schreef:
za 19 okt 2019, 08:44
Beste speler die wij hebben. Jammer alleen dat niet hij maar ene Rens van DER Eijden werd toegezongen....
Inderdaad! Het was tenenkrommend vreselijk van de positivoos van 080.
Manmanman wat stond ik me te ergeren aan dat clubje na afloop. Je aanvoerder, lange staat van dienst bij je club, en je kent zijn naam niet... Triest!
Is helaas al meer dan 10 jaar
Volgens mij werd er wel Rens vaaaan Eijden ingezet, maar klopt het melodietje gewoon totaal niet waardoor het klinkt als van der Eijden. Je mist een lettergreep, dus tijd voor een nieuwe melodie om Rens toe te zingen zou ik zeggen.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Mcel »

WijchenNEC schreef:
zo 20 okt 2019, 13:26
Bottendaal schreef:
za 19 okt 2019, 10:35
Mcel schreef:
za 19 okt 2019, 10:05
mschr schreef:
za 19 okt 2019, 10:00
Super-Simr schreef:
za 19 okt 2019, 08:44
Beste speler die wij hebben. Jammer alleen dat niet hij maar ene Rens van DER Eijden werd toegezongen....
Inderdaad! Het was tenenkrommend vreselijk van de positivoos van 080.
Manmanman wat stond ik me te ergeren aan dat clubje na afloop. Je aanvoerder, lange staat van dienst bij je club, en je kent zijn naam niet... Triest!
Is helaas al meer dan 10 jaar
Volgens mij werd er wel Rens vaaaan Eijden ingezet, maar klopt het melodietje gewoon totaal niet waardoor het klinkt als van der Eijden. Je mist een lettergreep, dus tijd voor een nieuwe melodie om Rens toe te zingen zou ik zeggen.
De onwetenden hadden de overhand daar. Echt. Ik stond er vlak naast. Als je weet hoe hij heet, dan zing je gewoon "Rè-hens van Eijden". Zo moeilijk is dat niet. Of je zoekt inderdaad een andere melodie.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Gerard Lopez »

Rens-je van Eij-den

Dat is de melodie die past bij zijn naam
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door necnmgn »

Gerard Lopez schreef:
zo 20 okt 2019, 17:06
Rens-je van Eij-den

Dat is de melodie die past bij zijn naam
Maar niet bij z'n postuur :wink:

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Rens van Eijden

Bericht door BennyT »

Gerard Lopez schreef:
zo 20 okt 2019, 17:06
Rens-je van Eij-den

Dat is de melodie die past bij zijn naam
Rensje is wel echt erg vrouwelijk. Zo zou mijn buurvrouw ook kunnen heten..We hadden Guusje ook al eens in Nijmegen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door mschr »

Laten we er dan Renske van maken.

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door WijchenNEC »

Maar terug naar het belangrijkste, ik vond hem erg sterk spelen. Erg blij dat hij terug is, qua individueel spel en qua leiding.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Rens van Eijden

Bericht door jsentani »

Die maanden niet spelen hebben hem goed gedaan, vandaag passes gezien van Rens die ik nog nooit heb gezien, passes die op grote afstand gewoon aankwamen. Verder heersend achter in.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Tiel »

jsentani schreef:
vr 25 okt 2019, 23:37
Die maanden niet spelen hebben hem goed gedaan, vandaag passes gezien van Rens die ik nog nooit heb gezien, passes die op grote afstand gewoon aankwamen. Verder heersend achter in.
Heb jij hem nooit in zijn eerste periode hier zien spelen dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Rens van Eijden

Bericht door jsentani »

Tiel schreef:
vr 25 okt 2019, 23:37
jsentani schreef:
vr 25 okt 2019, 23:37
Die maanden niet spelen hebben hem goed gedaan, vandaag passes gezien van Rens die ik nog nooit heb gezien, passes die op grote afstand gewoon aankwamen. Verder heersend achter in.
Heb jij hem nooit in zijn eerste periode hier zien spelen dan?
Jarenlang maar opbouw en zeker lange passes waren niet zijn sterkste kant.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door mschr »

Hem werd geen strobreed in de weg gelegd. Onder druk speelt Rens de bal net zoals een Kvida.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Nijmegen0413 »

jsentani schreef:
vr 25 okt 2019, 23:37
Die maanden niet spelen hebben hem goed gedaan, vandaag passes gezien van Rens die ik nog nooit heb gezien, passes die op grote afstand gewoon aankwamen. Verder heersend achter in.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Jota »

jsentani schreef:
vr 25 okt 2019, 23:37
Die maanden niet spelen hebben hem goed gedaan, vandaag passes gezien van Rens die ik nog nooit heb gezien, passes die op grote afstand gewoon aankwamen. Verder heersend achter in.
Ik vond vandaag Rens in voetballende zin juist wat minder.
Ik had vooraf grote vraagtekens bij Rens maar hij is beter dan in 2018.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Heumen »

Fijn dat Rens terug is.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door karlo »

Jota schreef:
za 26 okt 2019, 08:12
jsentani schreef:
vr 25 okt 2019, 23:37
Die maanden niet spelen hebben hem goed gedaan, vandaag passes gezien van Rens die ik nog nooit heb gezien, passes die op grote afstand gewoon aankwamen. Verder heersend achter in.
Ik vond vandaag Rens in voetballende zin juist wat minder.
Ik had vooraf grote vraagtekens bij Rens maar hij is beter dan in 2018.
Hij is nu fit
Ik vermoedt dat dat al veel scheelt
Jammer dat de andere routiniers niet hetzelfde brengen/brachten.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door necnmgn »

JBNMGN schreef:
do 22 aug 2019, 15:59
burp schreef:
do 22 aug 2019, 15:54
zuurpruim schreef:
do 22 aug 2019, 15:47
Denk dat de voetballer van Eijden passe is,hoe triest ik het ook vind.Erg lang eruit geweest en daarvoor ook weinig gespeeld.
Bij het huidige NEC zie ik toch nog wel perspectief voor hem
Ik ook, perspectief is een kans hebben of een mogelijkheid hebben/krijgen.
En ja dat zie ik ook wel voor Rens, een kans om weg te gaan, een kans om op de tribune te gaan zitten, een mogelijkheid om naar de beloften te gaan (maar dan moet je eigenlijk wel een belofte zijn.
Kortom: hij heeft zijn kansen gehad en niet benut en dan is het beter om afscheid te nemen.
Dit zijn toch fijne dingen om terug te lezen.. had overigens meerdere hier kunnen quoten!

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Balletje mayo »

necnmgn schreef:
vr 01 nov 2019, 22:19
JBNMGN schreef:
do 22 aug 2019, 15:59
burp schreef:
do 22 aug 2019, 15:54
zuurpruim schreef:
do 22 aug 2019, 15:47
Denk dat de voetballer van Eijden passe is,hoe triest ik het ook vind.Erg lang eruit geweest en daarvoor ook weinig gespeeld.
Bij het huidige NEC zie ik toch nog wel perspectief voor hem
Ik ook, perspectief is een kans hebben of een mogelijkheid hebben/krijgen.
En ja dat zie ik ook wel voor Rens, een kans om weg te gaan, een kans om op de tribune te gaan zitten, een mogelijkheid om naar de beloften te gaan (maar dan moet je eigenlijk wel een belofte zijn.
Kortom: hij heeft zijn kansen gehad en niet benut en dan is het beter om afscheid te nemen.
Dit zijn toch fijne dingen om terug te lezen.. had overigens meerdere hier kunnen quoten!
Maar allemaal hebben ze recht van spreken. Rens was niks van wat die was. Gelukkig is die terug en bewijst die het tegendeel.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Rens van Eijden

Bericht door noviomagum »

Blij dat ie er weer staat een echte leider die we misten

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door DJTEEF! »

Ik heb ontzettend veel respect voor Rens. Hij heeft zich nu in allebei zijn periodes bij NEC ontzettend teruggeknokt en de publieke opinie weten te keren; dan heb je ruggengraat hoor.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door bertje »

Balletje mayo schreef:
vr 01 nov 2019, 23:55
necnmgn schreef:
vr 01 nov 2019, 22:19
JBNMGN schreef:
do 22 aug 2019, 15:59
burp schreef:
do 22 aug 2019, 15:54
zuurpruim schreef:
do 22 aug 2019, 15:47
Denk dat de voetballer van Eijden passe is,hoe triest ik het ook vind.Erg lang eruit geweest en daarvoor ook weinig gespeeld.
Bij het huidige NEC zie ik toch nog wel perspectief voor hem
Ik ook, perspectief is een kans hebben of een mogelijkheid hebben/krijgen.
En ja dat zie ik ook wel voor Rens, een kans om weg te gaan, een kans om op de tribune te gaan zitten, een mogelijkheid om naar de beloften te gaan (maar dan moet je eigenlijk wel een belofte zijn.
Kortom: hij heeft zijn kansen gehad en niet benut en dan is het beter om afscheid te nemen.
Dit zijn toch fijne dingen om terug te lezen.. had overigens meerdere hier kunnen quoten!
Maar allemaal hebben ze recht van spreken. Rens was niks van wat die was. Gelukkig is die terug en bewijst die het tegendeel.
Nou nee, zoals hierboven geschetst ga je niet met een clubicoon om. Zeker niet als hij net een half jaar geblesseerd is geweest en daarvoor een hele tijd met die blessure heeft gespeeld. Dat domme gebral dat hij net als Joey uit de selectie moest worden verbannen was gewoon treurig en heul erg dom..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door zuurpruim »

Het ging mij meer om de toon.Ook ik heb getwijfeld over hoe hij terug zou komen.Maar het valt toch wel gelijk op dat de grootste paniek verdwenen is achterin.
Dat hij door sommige hier de grond is in gestampt vind ik onbegrijpelijk.Geldwolf Joey die ons nog even 35.000 pond tekengeld laat aftikken,dat is werkelijk onvergelijkbaar met Rens.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
za 02 nov 2019, 09:48
Het ging mij meer om de toon.Ook ik heb getwijfeld over hoe hij terug zou komen.Maar het valt toch wel gelijk op dat de grootste paniek verdwenen is achterin.
Dat hij door sommige hier de grond is in gestampt vind ik onbegrijpelijk.Geldwolf Joey die ons nog even 35.000 pond tekengeld laat aftikken,dat is werkelijk onvergelijkbaar met Rens.
:withstupid:
Vond het toen al een schande dat Rens zo bejegend werd. Blij dat hij de schreeuwers’ ongelijk bewijst.

Zeuren over passanten en je clubiconen met pek en veren weg willen jagen. Wat een treurige supporters zijn er onder ons!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door bertje »

Bottendaal schreef:
za 02 nov 2019, 10:04
zuurpruim schreef:
za 02 nov 2019, 09:48
Het ging mij meer om de toon.Ook ik heb getwijfeld over hoe hij terug zou komen.Maar het valt toch wel gelijk op dat de grootste paniek verdwenen is achterin.
Dat hij door sommige hier de grond is in gestampt vind ik onbegrijpelijk.Geldwolf Joey die ons nog even 35.000 pond tekengeld laat aftikken,dat is werkelijk onvergelijkbaar met Rens.
:withstupid:
Vond het toen al een schande dat Rens zo bejegend werd. Blij dat hij de schreeuwers’ ongelijk bewijst.

Zeuren over passanten en je clubiconen met pek en veren weg willen jagen. Wat een treurige supporters zijn er onder ons!
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door mschr »

bertje schreef:
za 02 nov 2019, 09:40

Nou nee, zoals hierboven geschetst ga je niet met een clubicoon om. Zeker niet als hij net een half jaar geblesseerd is geweest en daarvoor een hele tijd met die blessure heeft gespeeld. Dat domme gebral dat hij net als Joey uit de selectie moest worden verbannen was gewoon treurig en heul erg dom..
Babos is ook een clubicoon, maar in zijn laatste 2 seizoenen keepte hij als een drol. Over elke bal dook hij heen en liet ie alles los. Als keeperstrainer is ie ook niet best. Moeten we dat met de mantel der liefde gaan bedekken, omdat ie een clubicoon is? Rens speelde vorig seizoen als een drol. Conditioneel kon hij het niet bijbenen, hij gaf geen enkele leiding aan zijn verdediging en hij had geen goeie wedstrijd gespeeld. Nadat hij in januari geblesseerd raakte, begon NEC pas te draaien. Er was dus geen enkele aanleiding om te denken dat de terugkeer van Rens tot een verbetering van de prestaties zou leiden. Dat de terugkeer van Rens heeft geleid tot meer stabiliteit achterin is goed. Pluim voor Rens. Mooi dat ie nog iets kan betekenen voor NEC.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door bertje »

mschr schreef:
za 02 nov 2019, 10:09
bertje schreef:
za 02 nov 2019, 09:40

Nou nee, zoals hierboven geschetst ga je niet met een clubicoon om. Zeker niet als hij net een half jaar geblesseerd is geweest en daarvoor een hele tijd met die blessure heeft gespeeld. Dat domme gebral dat hij net als Joey uit de selectie moest worden verbannen was gewoon treurig en heul erg dom..
Babos is ook een clubicoon, maar in zijn laatste 2 seizoenen keepte hij als een drol. Over elke bal dook hij heen en liet ie alles los. Als keeperstrainer is ie ook niet best. Moeten we dat met de mantel der liefde gaan bedekken, omdat ie een clubicoon is? Rens speelde vorig seizoen als een drol. Conditioneel kon hij het niet bijbenen, hij gaf geen enkele leiding aan zijn verdediging en hij had geen goeie wedstrijd gespeeld. Nadat hij in januari geblesseerd raakte, begon NEC pas te draaien. Er was dus geen enkele aanleiding om te denken dat de terugkeer van Rens tot een verbetering van de prestaties zou leiden. Dat de terugkeer van Rens heeft geleid tot meer stabiliteit achterin is goed. Pluim voor Rens. Mooi dat ie nog iets kan betekenen voor NEC.
Vorig jaar gingen we draaien doordat Bruijn en Druif kwamen, dat weet jij net zo goed als ik. Ik blijf er ook bij dat (onder de bezielende leiding van ons andere clubicoon de Gier) hij geen moment fit was en al een hele tijd met die blessure liep, maar wel door bleef spelen. Dat hij dan na een behoorlijke ingreep en lange revalidatie van sommigen niet eens de kans mocht krijgen om zich te revancheren vind ik dan gewoon schofterig.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten