Nee hoor over mij mag je alles zeggen,…. Dat doe ik over veel van jullie ookBottendaal schreef: ↑ma 21 apr 2025, 17:19Hij heeft het al een keer voor gezien gehouden, helaas blijkt hij ruggengraatloos…jallah schreef: ↑ma 21 apr 2025, 10:27hilversum heeft gewoon een rot leven.. die mag je zijn zielige, depressieve gezwets niet aanrekenen. die arme stakker heeft een net iets minder empatisch vermogen dan een ander. praat graag over anderen maar over hem mag je niks zeggen. echt een zeldzaam zielige verschijning waar we rekening mee moeten houden.Cupfighter schreef: ↑zo 20 apr 2025, 23:06Wat een teringlijer ben jij, rot toch op manFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38
Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekken![]()
Maar jij bent een volwassen man die kickt om met een vlaggetje te zwaaien en dergelijke dus mazzel sneu neus
Bram Nuytinck
-
- Contacteer:
Re: Bram Nuytinck
Einde seizoen voor m. Dit gun je niemand maar zeker nuytinck niet
Ik moet zeggen dat ik het nog best een bemoedigend bericht vind eigenlijk. Als het een afgescheurde kruisband is is er doorgaans niet nog extra onderzoek nodig, al weet je het nooit met die gruwel van een privacywet tegenwoordig.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Zoiets zat er inderdaad dik in en had ook erger kunnen zijn.
Alsnog natuurlijk erg klote.
Sterkte Bram!
Alsnog natuurlijk erg klote.
Sterkte Bram!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik weet wel het een en ander meer over z'n blessure maar kan het hier helaas niet delen.
When Wilco talks, people listen!
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Bedankt voor de infoGerard Lopez schreef: ↑di 22 apr 2025, 18:50Ik weet wel het een en ander meer over z'n blessure maar kan het hier helaas niet delen.
Ik vrees dat het meer is als einde seizoen... ik zie hem niet in een Schreuder plan.Sandertjuh85 schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:45Bedankt voor de infoGerard Lopez schreef: ↑di 22 apr 2025, 18:50Ik weet wel het een en ander meer over z'n blessure maar kan het hier helaas niet delen.
Sandertjuh85 schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:45Bedankt voor de infoGerard Lopez schreef: ↑di 22 apr 2025, 18:50Ik weet wel het een en ander meer over z'n blessure maar kan het hier helaas niet delen.

Weten we dat ook weer...

Ik vermoed ook dat het ernstiger is als er wordt gezegd. Zou me niks verbazen als hij de komende tijd na gaat denken over wat hij wil. Vol richten op revalidatie en terugkeer na de winterstop of einde carrière.Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:05Ik vrees dat het meer is als einde seizoen... ik zie hem niet in een Schreuder plan.Sandertjuh85 schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:45Bedankt voor de infoGerard Lopez schreef: ↑di 22 apr 2025, 18:50Ik weet wel het een en ander meer over z'n blessure maar kan het hier helaas niet delen.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
We krijgen een trainer die op de helft van de tegenstander wil gaan spelen.Gerherr schreef: ↑do 24 apr 2025, 21:32Ik vermoed ook dat het ernstiger is als er wordt gezegd. Zou me niks verbazen als hij de komende tijd na gaat denken over wat hij wil. Vol richten op revalidatie en terugkeer na de winterstop of einde carrière.Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:05Ik vrees dat het meer is als einde seizoen... ik zie hem niet in een Schreuder plan.Sandertjuh85 schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:45Bedankt voor de infoGerard Lopez schreef: ↑di 22 apr 2025, 18:50Ik weet wel het een en ander meer over z'n blessure maar kan het hier helaas niet delen.
Dan kan je Bram erbij houden voor de laatste 10min af en toe maar verder ga je weinig aan hem hebben.
Dat is combinatie met de problemen aan zijn knie nu lijkt het bij NEC als speler denk ik een beetje einde verhaal te worden.
Of de knie problemen moeten echt maar een week of 6 duren.
Nuytinck nu zelf met de bevestiging. Inderdaad kruisband, ontzettend sneu
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Pfff dus toch, dat is erg sneu ja. Die zie je op z'n vroegst in Februari terug. Sterkte Bram!
-
- Contacteer:
Zat er idd dik in. Super sneu voor die jongen. Wel vreemd dat onze medische staf en doodleuk het veld terug in laat lopen…
Ik hoop voor Bram dat hij nog terug kan komen op niveau zal een pittige kluif worden hij is niet meer de jongste
-
- Contacteer:
Heel veel sterke met het herstel Bram!
Ik vrees dat dit wel eens einde carriere kan zijn..... hoeveel maanden staan op zo'n blessure. En Bram is niet de jongste meer.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dat is niet zo gek. Ik heb zelf ook 3x m'n kruisband afgescheurd en het is een hele rare blessure waar je meestal in begin van denkt dat het wel weer gaat.FC Hilversum schreef: ↑di 29 apr 2025, 17:16Zat er idd dik in. Super sneu voor die jongen. Wel vreemd dat onze medische staf en doodleuk het veld terug in laat lopen…
Ik hoop voor Bram dat hij nog terug kan komen op niveau zal een pittige kluif worden hij is niet meer de jongste
Pfff wat een drama voor Bram, sterkte met je herstel krijger!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
8 als absolute minimum maar meestal komt het op 10 uit.
-
- Contacteer:
Oke, gelukkig zelf nooit meegemaakt. Maar wel teamgenoten en een enkeling dacht ook verder te kunnen maar onze verzorger deed dan wat testjes met de knie en wist dan vaak al genoegGerard Lopez schreef: ↑di 29 apr 2025, 18:08Dat is niet zo gek. Ik heb zelf ook 3x m'n kruisband afgescheurd en het is een hele rare blessure waar je meestal in begin van denkt dat het wel weer gaat.FC Hilversum schreef: ↑di 29 apr 2025, 17:16Zat er idd dik in. Super sneu voor die jongen. Wel vreemd dat onze medische staf en doodleuk het veld terug in laat lopen…

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Die tests zijn niet zo heel betrouwbaar. Meestal luister je vooral naar de speler zelf.FC Hilversum schreef: ↑di 29 apr 2025, 18:22Oke, gelukkig zelf nooit meegemaakt. Maar wel teamgenoten en een enkeling dacht ook verder te kunnen maar onze verzorger deed dan wat testjes met de knie en wist dan vaak al genoegGerard Lopez schreef: ↑di 29 apr 2025, 18:08Dat is niet zo gek. Ik heb zelf ook 3x m'n kruisband afgescheurd en het is een hele rare blessure waar je meestal in begin van denkt dat het wel weer gaat.FC Hilversum schreef: ↑di 29 apr 2025, 17:16Zat er idd dik in. Super sneu voor die jongen. Wel vreemd dat onze medische staf en doodleuk het veld terug in laat lopen…
Ik hoop voor Bram dat hij nog terug kan komen op niveau zal een pittige kluif worden hij is niet meer de jongste![]()
![]()
-
- Contacteer:
Dat blijkt dan idd!Gerard Lopez schreef: ↑di 29 apr 2025, 18:51Die tests zijn niet zo heel betrouwbaar. Meestal luister je vooral naar de speler zelf.FC Hilversum schreef: ↑di 29 apr 2025, 18:22Oke, gelukkig zelf nooit meegemaakt. Maar wel teamgenoten en een enkeling dacht ook verder te kunnen maar onze verzorger deed dan wat testjes met de knie en wist dan vaak al genoegGerard Lopez schreef: ↑di 29 apr 2025, 18:08Dat is niet zo gek. Ik heb zelf ook 3x m'n kruisband afgescheurd en het is een hele rare blessure waar je meestal in begin van denkt dat het wel weer gaat.FC Hilversum schreef: ↑di 29 apr 2025, 17:16Zat er idd dik in. Super sneu voor die jongen. Wel vreemd dat onze medische staf en doodleuk het veld terug in laat lopen…
Ik hoop voor Bram dat hij nog terug kan komen op niveau zal een pittige kluif worden hij is niet meer de jongste![]()
![]()

Triest dit, gewoon einde verhaal, zeker omdat zijn contract af loopt.