Ik dacht meteen “kruisbandje” eigenlijk. Nu denk ik dat onder Schreuder het sowieso banken wordt voor Bram, maar dit gun je die jongen ook allesbehalve. Je zag ook hoe ziek hij ervan was toen hij eraf moest (krankzinnig ook om hem weer met zo’n knie het veld in te laten..).
Bram Nuytinck
Re: Bram Nuytinck
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dat laatste wilde hij zelf, wilskracht, spreekt voor Nuytinck.bertje schreef: ↑za 12 apr 2025, 07:49Ik dacht meteen “kruisbandje” eigenlijk. Nu denk ik dat onder Schreuder het sowieso banken wordt voor Bram, maar dit gun je die jongen ook allesbehalve. Je zag ook hoe ziek hij ervan was toen hij eraf moest (krankzinnig ook om hem weer met zo’n knie het veld in te laten..).
Ik vrees ook dat hij er langer uitlicht, in ieder geval dit seizoen.
Hoop dat Marquez snel terug is, wat heeft die eigenlijk?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Maar je ziet tegenwoordig dat ze minder snel naar buiten treden bij zo'n blessure. Ik hoop het niet voor hem, je bent er een lange tijd zoet mee.
Maar je ziet tegenwoordig dat ze minder snel naar buiten treden bij zo'n blessure. Ik hoop het niet voor hem, je bent er een lange tijd zoet mee.
Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Rens van Eijsden scenario, hopelijk laatste wedstrijden volgende seizoen nog meespelen. En hopelijk geen einde carrière voor m
Scheelt dat ie wel topfit js, maar z'n leeftijd helpt niet mee
-
- Contacteer:
Op zijn instagram stond gisteren een filmpje dat hij een balletje aan het trappen was met zijn zoontje. Dus dan zal het hopelijk wel meevallenSuperSano schreef: ↑zo 20 apr 2025, 12:05Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Rens van Eijsden scenario, hopelijk laatste wedstrijden volgende seizoen nog meespelen. En hopelijk geen einde carrière voor m
Het ging om toch ook om een verdraaide knie, werd naderhand gesuggereerd?Henkiepenkie schreef: ↑zo 20 apr 2025, 13:43Op zijn instagram stond gisteren een filmpje dat hij een balletje aan het trappen was met zijn zoontje. Dus dan zal het hopelijk wel meevallenSuperSano schreef: ↑zo 20 apr 2025, 12:05Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
-
- Contacteer:
Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekkenSuperSano schreef: ↑zo 20 apr 2025, 12:05Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekkenSuperSano schreef: ↑zo 20 apr 2025, 12:05Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.

-
- Contacteer:
Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekkenSuperSano schreef: ↑zo 20 apr 2025, 12:05Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Scheelt dat ie wel topfit js, maar z'n leeftijd helpt niet mee![]()
Maar jij bent een volwassen man die kickt om met een vlaggetje te zwaaien en dergelijke dus mazzel sneu neus
- Bottendaal
- Contacteer:
Over kinderachtig gesproken zeg.FC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekkenSuperSano schreef: ↑zo 20 apr 2025, 12:05Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Maar jij bent een volwassen man die kickt om met een vlaggetje te zwaaien en dergelijke dus mazzel sneu neus
Zo praten mijn kinderen ook tegen elkaar.
-
- Contacteer:
Dan zou ik eens beginnen met de opvoedingBottendaal schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:44Over kinderachtig gesproken zeg.FC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekken![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
FC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:52Dan zou ik eens beginnen met de opvoedingBottendaal schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:44Over kinderachtig gesproken zeg.FC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekken![]()

"Moe moe moe, mentaal en fysiek" zet ie op insta. Klinkt niet positief
Laatst gewijzigd door SuperSano op ma 21 apr 2025, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Wat een teringlijer ben jij, rot toch op manFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekkenSuperSano schreef: ↑zo 20 apr 2025, 12:05Precies! Kruisbandje, 9-12 maandenJohnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 10:20Als het mee was gevalle waren ze al eerder naar buiten gekomen. Denk dat we Nuytinck pas na de winterstop weer op het veld zien, helaas.Novium schreef: ↑zo 20 apr 2025, 08:42Ik ben ook bang voor het ergste, je ziet die knie een slechte beweging maken. Een kruisband kan je overigens goed testen of deze gescheurd is of niet zonder scan.
Wat een niveau hiero af en toe 

gek he dat veel hier niet meer of weinig komen,
Dit forum is voor een beperkt aantal een soort van hangplek geworden waar zoals in het echte leven een paar man de boel verzieken voor de rest.
Dit forum is voor een beperkt aantal een soort van hangplek geworden waar zoals in het echte leven een paar man de boel verzieken voor de rest.
hilversum heeft gewoon een rot leven.. die mag je zijn zielige, depressieve gezwets niet aanrekenen. die arme stakker heeft een net iets minder empatisch vermogen dan een ander. praat graag over anderen maar over hem mag je niks zeggen. echt een zeldzaam zielige verschijning waar we rekening mee moeten houden.Cupfighter schreef: ↑zo 20 apr 2025, 23:06Wat een teringlijer ben jij, rot toch op manFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekken![]()
-
- Contacteer:
jallah schreef: ↑ma 21 apr 2025, 10:27hilversum heeft gewoon een rot leven.. die mag je zijn zielige, depressieve gezwets niet aanrekenen. die arme stakker heeft een net iets minder empatisch vermogen dan een ander. praat graag over anderen maar over hem mag je niks zeggen. echt een zeldzaam zielige verschijning waar we rekening mee moeten houden.Cupfighter schreef: ↑zo 20 apr 2025, 23:06Wat een teringlijer ben jij, rot toch op manFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekken![]()

- Bottendaal
- Contacteer:
Hij heeft het al een keer voor gezien gehouden, helaas blijkt hij ruggengraatloos…jallah schreef: ↑ma 21 apr 2025, 10:27hilversum heeft gewoon een rot leven.. die mag je zijn zielige, depressieve gezwets niet aanrekenen. die arme stakker heeft een net iets minder empatisch vermogen dan een ander. praat graag over anderen maar over hem mag je niks zeggen. echt een zeldzaam zielige verschijning waar we rekening mee moeten houden.Cupfighter schreef: ↑zo 20 apr 2025, 23:06Wat een teringlijer ben jij, rot toch op manFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 19:34Nee hoor, bram super vent! Maar voetballend kan hij niet meer mee…. Jij denkt dat je bij nec naar een vrijwillergersvereniging zit te kijken.Johnny schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:55Absurd hoe je over Bram en andere spelers denktFC Hilversum schreef: ↑zo 20 apr 2025, 16:38Voor bram een ramp als het zijn kruisband is. Voor ons wel een kans om eeb goede voetballende cv aan te trekken![]()
- jackkreta
- Contacteer: