Nee hoor jij hebt stront in je ogenJohnny schreef: ↑ma 02 dec 2024, 15:55Er zitten hier een aantal negatievelingen die last hebben van Nuytinckfetisjisme en het lekker vinden hem overal de schuld van te geven.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 02 dec 2024, 15:30Zeker geen vrijbrief. Ik geef zelf ook al aan dat Bram matig was en bij de 1-1 in gebreken blijkt. Echter is het qua beeldvorming wel bijzonder dat Proper amper ergens benoemd wordt terwijl die misschien wel de grootste fout van de wedstrijd maakt en zelfs na een blunder van Pereira het hoofdzakelijk over Bram gaat. Dat is hetgeen wat ik ietwat onredelijk vind.bertje schreef: ↑ma 02 dec 2024, 13:01Dat Perreira en Proper (ook) fouten maken is toch geen vrijbrief om je spits tot 2x toe compleet uit het oog te verliezen die hem dan zonder weerstand in het mandje kan leggen? Al vind ik eigenlijk wel dat Meijer Nuytinck gewoon niet in deze situaties moet brengen aangezien dit gewoon niet zijn kwaliteiten zijn, ook al betekent dat eigenlijk een plek op de bank voor Bram..Nijmegen0413 schreef: ↑ma 02 dec 2024, 11:52Dat dus. En ik denk dat Sandler beter op de hoogte is van de afspraken binnen het veld dat menig forum lid hier. Om over Sandler zijn inzicht nog te zwijgen. Zijn reacties bij de tegengoals (richting Proper en Pereira) spreken dan ook boekdelen.TT schreef: ↑ma 02 dec 2024, 11:49Eens. Proper laat Taylor gewoon bij 'm weglopen en Pereira maakt verkeerde keuze. Die fouten zijn minstens zo belangrijk geweest gisteren.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 02 dec 2024, 11:45Bij elke tegengoal worden er fouten gemaakt. Vaak zelfs door meerdere spelers. En Nuytinck speelde zeker geen goede pot, maar beide goals aan hem toerekenen terwijl bij beide goals een andere speler eerder een (en in mijn ogen grotere) fout maken is het toch best gek dat dit allemaal bij Nuytinck op zijn bordje komt?
Bram Nuytinck
-
- Contacteer:
Re: Bram Nuytinck
Nou ook bij vi geven ze aan dat bram overal te laat komt.
Als je dat zelf niet ziet dan kijk je niet objectief voetbal
Als je dat zelf niet ziet dan kijk je niet objectief voetbal
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Datzelfde VI waar "NEC-supporter" Derksen elke gelegenheid aangrijpt om Cillessen als persoon af te zeiken op basis van wat ie via via gehoord heeft?
-
- Contacteer:
Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijkP. schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:59Als je de VI serieus neemt dan houdt het wel snel op ja. De Privé onder de voetbaljournalistiek.
VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijkP. schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:59Als je de VI serieus neemt dan houdt het wel snel op ja. De Privé onder de voetbaljournalistiek.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijkP. schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:59Als je de VI serieus neemt dan houdt het wel snel op ja. De Privé onder de voetbaljournalistiek.
Lees je eigen posts maar eens na, elke speler deugt niet bij jou. Trol.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijkP. schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:59Als je de VI serieus neemt dan houdt het wel snel op ja. De Privé onder de voetbaljournalistiek.
- De Kletskop
- Contacteer:
Zo hebben we ze ook die het niet uit hun vingers kunnen krijgen iets of iemand van NEC kritisch te benaderen.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 11:54Lees je eigen posts maar eens na, elke speler deugt niet bij jou. Trol.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijk
ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Eens.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Vind ik ook, maar ik denk dat we misschien allemaal nog iets te veel de doorbraak en het carrierepad van Cillessen in ons hoofd hebben, wat eigenlijk natuurlijk absurd was hoe goed dat allemaal liepbertje schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:28Eens.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Ook eens. En ook met Jasper was het lang niet altijd koek en ei hoor, die heeft ook voldoende onbegrijpelijke fouten gemaakt.Ayub schreef: ↑di 03 dec 2024, 13:05Vind ik ook, maar ik denk dat we misschien allemaal nog iets te veel de doorbraak en het carrierepad van Cillessen in ons hoofd hebben, wat eigenlijk natuurlijk absurd was hoe goed dat allemaal liepbertje schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:28Eens.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Is gewoon niet waar! Maar als iemand kritiek uit lig jij huilend in bedje jankerd.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 11:54Lees je eigen posts maar eens na, elke speler deugt niet bij jou. Trol.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijk
Terrechte kritiek heb ik geen problemen mee maar iedere keer elke speler afzagen heb ik wel grote problemen mee. Spelers van NEC maken fouten leer daarmee te leven, daarom spelen ze bij ons en niet bij City, Barcelona, Inter, etc..FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 14:07Is gewoon niet waar! Maar als iemand kritiek uit lig jij huilend in bedje jankerd.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 11:54Lees je eigen posts maar eens na, elke speler deugt niet bij jou. Trol.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijk
-
- Contacteer:
Fouten mag iedereen maken en dat doen ze volop. Maar het verschil tussen fouten en gewoon niet voldoen zoals bram is wel een wereld van verschil!Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 14:23Terrechte kritiek heb ik geen problemen mee maar iedere keer elke speler afzagen heb ik wel grote problemen mee. Spelers van NEC maken fouten leer daarmee te leven, daarom spelen ze bij ons en niet bij City, Barcelona, Inter, etc..FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 14:07Is gewoon niet waar! Maar als iemand kritiek uit lig jij huilend in bedje jankerd.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 11:54Lees je eigen posts maar eens na, elke speler deugt niet bij jou. Trol.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10
Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijk
Ik acht de kans groot dat VI dit forum als bron heeft gebruikt.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Als ze alleen afgaan op die ene wedstrijd tegen ajax dan ehhh.... tsja dat zou eigenlijk de spijker op zijn kop zijn.
Ze staan beiden op het veld, geven alles, maar zijn te vaak betrokken bij tegendoelpunten.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Ik ben er echt vrij zeker van dat dit het geval is. Analisten - en zeker die idioten bij VI - kijken echt niet iedere wedstrijd van clubs behalve Ajax, PSV en FeyenoordJeffry74 schreef: ↑di 03 dec 2024, 15:32Ik acht de kans groot dat VI dit forum als bron heeft gebruikt.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Als ze alleen afgaan op die ene wedstrijd tegen ajax dan ehhh.... tsja dat zou eigenlijk de spijker op zijn kop zijn.
Ze staan beiden op het veld, geven alles, maar zijn te vaak betrokken bij tegendoelpunten.
Als ze hier hadden meegelezen hadden we wel een paar foute anekdotes of opmerkingen gehoord over "slappe handjes" waar jij eerder over sprak.Jeffry74 schreef: ↑di 03 dec 2024, 15:32Ik acht de kans groot dat VI dit forum als bron heeft gebruikt.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Ik kan inderdaad foute opmerkingen maken die geheel aansluiten bij het niveauloze VI, maar vind je "slappe handjes" te ver gaan of kan je je niet vinden?E.B schreef: ↑di 03 dec 2024, 16:06Als ze hier hadden meegelezen hadden we wel een paar foute anekdotes of opmerkingen gehoord over "slappe handjes" waar jij eerder over sprak.Jeffry74 schreef: ↑di 03 dec 2024, 15:32Ik acht de kans groot dat VI dit forum als bron heeft gebruikt.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Nou.. Bedoel dat Van de Gijp dan wel was begonnen over "slappe handjes" en dat je dat niet moet hebben als je je eigen leuter in de hand hebtJeffry74 schreef: ↑di 03 dec 2024, 18:07Ik kan inderdaad foute opmerkingen maken die geheel aansluiten bij het niveauloze VI, maar vind je "slappe handjes" te ver gaan of kan je je niet vinden?E.B schreef: ↑di 03 dec 2024, 16:06Als ze hier hadden meegelezen hadden we wel een paar foute anekdotes of opmerkingen gehoord over "slappe handjes" waar jij eerder over sprak.Jeffry74 schreef: ↑di 03 dec 2024, 15:32Ik acht de kans groot dat VI dit forum als bron heeft gebruikt.beeros schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:08ongeacht wat je van het programma of de heren vindt. Over Bram hebben ze gewoon gelijk. Ook over Roefs hebben ze op dit moment gelijk. Op dit moment is het gewoon een matige keeper. En ja ook ik zie de potentie en hoop dat hij slaagt en verwacht dat dit ook gaat lukken maar tot nu toe heeft hij matig gekeept.
-
- Contacteer:
Nuytinck de slechtste eredivisiespeler?FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijkP. schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:59Als je de VI serieus neemt dan houdt het wel snel op ja. De Privé onder de voetbaljournalistiek.
Niet reageren op die vent, hij spoort nietNijmegen0413 schreef: ↑di 03 dec 2024, 19:10Nuytinck de slechtste eredivisiespeler?FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijk
-
- Contacteer:
Nou er is 1 op het forum die niet spoort maar dat ben je toch zelf. Gelukkig zijn er een hoop die inmiddels het zelfde vinden..Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 21:17Niet reageren op die vent, hij spoort nietNijmegen0413 schreef: ↑di 03 dec 2024, 19:10Nuytinck de slechtste eredivisiespeler?FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:37Nee hoor je leest niet en de stront zit nog steeds diep in je ogen. Enkel de keeper en bram zijn de zwakke schakels. Waarbij roefs nog altijd beter is dan van gassel. Alleen je vader ziet niet in dat bram de slechtste eredivisiespeler is.Johnny schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:22VI, een act van een aantal heren die alleen maar alle spelers afkraken voor de kijkcijfers, misselijk stelletje. Elke speler met de grond gelijk maaien, vergelijkbaar met de mschr, tyson en fchilversum op ons forum. Als zij het voor het zeggen hadden zouden we geen speler meer over hebben.FC Hilversum schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:10Daar gaat het hier toch niet om…. In dit geval hebben ze gewoon groot gelijk