Ja, maar Ross is nog minder blijkbaar. Twee prima aanwinsten weer.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 01 okt 2023, 18:41Ik zie nu pas de samenvatting. Ook ballen weg koppen is hij niet zo goed in blijkbaar.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 01 okt 2023, 17:54Vorige week speelde hij een redelijk pot. Maar hij was vandaag wel echt dramatisch slecht. Het is echt heel knap om zo op te vallen als centrale verdediger. Wat een drama zeg. Ballen weg koppen kan hij. Dat was het.
Bram Nuytinck
Re: Bram Nuytinck
Kijk, dat je als verdediger geen beste inspeelpass hebt maakt me niet zoveel uit,Sandertjuh85 schreef: ↑zo 01 okt 2023, 18:41Ik zie nu pas de samenvatting. Ook ballen weg koppen is hij niet zo goed in blijkbaar.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 01 okt 2023, 17:54Vorige week speelde hij een redelijk pot. Maar hij was vandaag wel echt dramatisch slecht. Het is echt heel knap om zo op te vallen als centrale verdediger. Wat een drama zeg. Ballen weg koppen kan hij. Dat was het.
maar dan moet je op dit niveau wel verdedigend je mannetje staan.
Vond het een weifelend optreden vandaag.
Had slappe voetjes en kleunde nooit echt de duels in.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
“Ik had het gevoel dat de lijn bij ons niet goed stond. Ik moet het wel nog terugzien. Ik keek nog achter me en toen zei ik nog van kom naar voren toe.”
Het was dus geen fout van Nuytinck.
Het was dus geen fout van Nuytinck.
- Bottendaal
- Contacteer:
Snap ik wel, als anderen iets fout doen zou ik mn kopduel ook niet willen winnen!
Dat irriteerde me ook mateloos ja, pak je zijn bidon om te drinken, gooi of leg hem op die plek terug.®obby schreef: ↑zo 01 okt 2023, 18:20En dan de arrogantie naar Roefs toe.
Nuytink loopt bij een uittrap van Roefs naar zijn tas om daar een flesje water te pakken. Eenmaal terug op de 16 meter gooit hij het flesje terug het veld in, in plaats van dat-ie het zelf over de achterlijn gooit. Met ander woorden: Roefs ruim jij dat maar even op voor mij…
Dan hoop ik dat hij zich inmiddels diep schaamt, hij is degene die het kopduel verliest, heeft geen reet met een lijn te maken.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:33Snap ik wel, als anderen iets fout doen zou ik mn kopduel ook niet willen winnen!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Ik blijf het onnodig vinden om het terug te halen. Zogenaamde oude strijder. Nou als je je in de laatste minuut in zo'n duel laat kloppen. Daarbij traag spel vertragend. Geef de jeugd maar de kans hoor.
Er staat vanuit de jeugd niet echt iets klaar. Daarom is dit geen slechte transfer. Je verliest de pot niet door Bram.Special Guest schreef: ↑ma 02 okt 2023, 09:30Ik blijf het onnodig vinden om het terug te halen. Zogenaamde oude strijder. Nou als je je in de laatste minuut in zo'n duel laat kloppen. Daarbij traag spel vertragend. Geef de jeugd maar de kans hoor.
-
- Contacteer:
Nee maar voegt ook werkelijk helemaal niets toe. Wij zijn als club weer eens gevallen voor sentiment….Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 12:09Er staat vanuit de jeugd niet echt iets klaar. Daarom is dit geen slechte transfer. Je verliest de pot niet door Bram.Special Guest schreef: ↑ma 02 okt 2023, 09:30Ik blijf het onnodig vinden om het terug te halen. Zogenaamde oude strijder. Nou als je je in de laatste minuut in zo'n duel laat kloppen. Daarbij traag spel vertragend. Geef de jeugd maar de kans hoor.
-
- Contacteer:
FC Hilversum schreef: ↑ma 02 okt 2023, 12:19Nee maar voegt ook werkelijk helemaal niets toe. Wij zijn als club weer eens gevallen voor sentiment….Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 12:09Er staat vanuit de jeugd niet echt iets klaar. Daarom is dit geen slechte transfer. Je verliest de pot niet door Bram.Special Guest schreef: ↑ma 02 okt 2023, 09:30Ik blijf het onnodig vinden om het terug te halen. Zogenaamde oude strijder. Nou als je je in de laatste minuut in zo'n duel laat kloppen. Daarbij traag spel vertragend. Geef de jeugd maar de kans hoor.

Nou, als ik hem bij de 1-2 zag verdedigen verliezen we weldegelijk door Nuytinck. Hoe kan je als verdediger een aanvaller achterwaarts zo laten inkoppen? Dat was gewoon echt heel slecht, net als dat hij aan de bal werkelijk dramatisch was. Kreeg alle tijd en ruimte, gaf geen enkele risicovolle bal, zat een paar keer echt volledig mis. Hij leek wel onder de druk te bezwijken..Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 12:09Er staat vanuit de jeugd niet echt iets klaar. Daarom is dit geen slechte transfer. Je verliest de pot niet door Bram.Special Guest schreef: ↑ma 02 okt 2023, 09:30Ik blijf het onnodig vinden om het terug te halen. Zogenaamde oude strijder. Nou als je je in de laatste minuut in zo'n duel laat kloppen. Daarbij traag spel vertragend. Geef de jeugd maar de kans hoor.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Nee hij bezwijkt niet onder de druk, hij kan niet beter. Hij heeft onderin de serie a waarschijnlijk een aantal jaren alleen maar ballen over de zijlijn hoeven trappen want voetballend en voornamelijk opbouwend is het tenenkrommend slecht.bertje schreef: ↑ma 02 okt 2023, 13:21Nou, als ik hem bij de 1-2 zag verdedigen verliezen we weldegelijk door Nuytinck. Hoe kan je als verdediger een aanvaller achterwaarts zo laten inkoppen? Dat was gewoon echt heel slecht, net als dat hij aan de bal werkelijk dramatisch was. Kreeg alle tijd en ruimte, gaf geen enkele risicovolle bal, zat een paar keer echt volledig mis. Hij leek wel onder de druk te bezwijken..Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 12:09Er staat vanuit de jeugd niet echt iets klaar. Daarom is dit geen slechte transfer. Je verliest de pot niet door Bram.Special Guest schreef: ↑ma 02 okt 2023, 09:30Ik blijf het onnodig vinden om het terug te halen. Zogenaamde oude strijder. Nou als je je in de laatste minuut in zo'n duel laat kloppen. Daarbij traag spel vertragend. Geef de jeugd maar de kans hoor.
-
- Contacteer:
Dat Nuytinck een kopduel verliest is natuurlijk de schuld van Meijer!bertje schreef: ↑ma 02 okt 2023, 13:21Nou, als ik hem bij de 1-2 zag verdedigen verliezen we weldegelijk door Nuytinck. Hoe kan je als verdediger een aanvaller achterwaarts zo laten inkoppen? Dat was gewoon echt heel slecht, net als dat hij aan de bal werkelijk dramatisch was. Kreeg alle tijd en ruimte, gaf geen enkele risicovolle bal, zat een paar keer echt volledig mis. Hij leek wel onder de druk te bezwijken..Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 12:09Er staat vanuit de jeugd niet echt iets klaar. Daarom is dit geen slechte transfer. Je verliest de pot niet door Bram.Special Guest schreef: ↑ma 02 okt 2023, 09:30Ik blijf het onnodig vinden om het terug te halen. Zogenaamde oude strijder. Nou als je je in de laatste minuut in zo'n duel laat kloppen. Daarbij traag spel vertragend. Geef de jeugd maar de kans hoor.
Moet zeggen dat Bram me verder ook erg tegenvalt tot nu toe.
Die oroz Kopt m volgens mij wel zeer fraai binnen overigens.
Mooi statement inderdaad.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:33Snap ik wel, als anderen iets fout doen zou ik mn kopduel ook niet willen winnen!

Come on Wilfried Bony!
Als ervaren speler naar anderen wijzen ipv toegeven dat je je liet kloppen: zum kotsenNapoleon schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:10Mooi statement inderdaad.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:33Snap ik wel, als anderen iets fout doen zou ik mn kopduel ook niet willen winnen!Hopelijk leert de rest hiervan en zullen ze de volgende keer wél naar voren stappen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Hij is er toch voor om het achterin neer te zetten? Indirect geeft hij zn fout dus gewoon toe…DJTEEF! schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:35Als ervaren speler naar anderen wijzen ipv toegeven dat je je liet kloppen: zum kotsenNapoleon schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:10Mooi statement inderdaad.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:33Snap ik wel, als anderen iets fout doen zou ik mn kopduel ook niet willen winnen!Hopelijk leert de rest hiervan en zullen ze de volgende keer wél naar voren stappen.
Ik word er wel ontzettend droevig van als ik onze ervaren “sterspelers” zie “verdedigen” bij die 0-1. En dan maar wijzen en schreeuwen naar anderen. Van mij mag Ross ook gewoon een keer de voorkeur krijgen boven Nuytinck.
-
- Contacteer:
Meijer gaat nooit zijn ervaren jongens afvallen.En als tegenprestatie houden ze hem in het zadel.
Dat zou dan mooi een ongezonde situatie zijn. Het ligt dit seizoen niet aan de jonge garde als het misgaat..zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:25Meijer gaat nooit zijn ervaren jongens afvallen.En als tegenprestatie houden ze hem in het zadel.
-
- Contacteer:
Bram……. Tja, typisch een speler die wij halen. Alleen maar op basis van sentiment! Is toch eeb verschrikking dat dit je sterkhouder moet zijn!
-
- Contacteer:
Dat is wel vaker bij clubs waar het minder gaat.Schreuder stelde Tadic altijd op.Die vervolgens tot de laatste snik Schreuder verdedigde.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:29Dat zou dan mooi een ongezonde situatie zijn. Het ligt dit seizoen niet aan de jonge garde als het misgaat..zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:25Meijer gaat nooit zijn ervaren jongens afvallen.En als tegenprestatie houden ze hem in het zadel.
Nu denk ik niet dat een evt nieuwe coach Lasse zal gaan passeren maar een Nuytinck op zeker.
Ik zou het achterlijk vinden. Het opstellen van Lasse op het middenveld staat gelijk aan het Meijervoetbal waar iedereen van gruwt. Allemaal op techniek, maar zonder intensiviteit, agressie, tempo of opportunisme.zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:37Dat is wel vaker bij clubs waar het minder gaat.Schreuder stelde Tadic altijd op.Die vervolgens tot de laatste snik Schreuder verdedigde.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:29Dat zou dan mooi een ongezonde situatie zijn. Het ligt dit seizoen niet aan de jonge garde als het misgaat..zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:25Meijer gaat nooit zijn ervaren jongens afvallen.En als tegenprestatie houden ze hem in het zadel.
Nu denk ik niet dat een evt nieuwe coach Lasse zal gaan passeren maar een Nuytinck op zeker.
Ik vind Lasse alleen nog maar geschikt als libero, daar heeft hij wel alle kwaliteiten voor. Ik zou tegen een Almere best wel eens een centrum met Sandler-Schöne willen zien. Super aanvallend en totaal niet des Meijers, maar die kan je opbouwend wel op een boodschap sturen en Schöne is qua positie kiezen/intercepties wel nog steeds ontzettend goed.
Ik snap niet waar mensen dit op baseren. Oké, Schöne is in balbezit het best met het spel vóór zich. Maar hij kan niet verdedigen, loopt nooit met zijn man mee (dan zou Sandler in de mandekking moeten) en hij kan zelfs voor zijn lengte slecht koppen (of misschien kan hij het heel goed, maar hij gaat nooit een duel aan). Wat bedoel je dan met “alle kwaliteiten”? Men vergelijken hem om onduidelijke redenen met Barreto. Maar dat hij ook op late leeftijd is teruggekeerd maakt hem nog geen geschikte verdediger.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:48zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:37Dat is wel vaker bij clubs waar het minder gaat.Schreuder stelde Tadic altijd op.Die vervolgens tot de laatste snik Schreuder verdedigde.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:29Dat zou dan mooi een ongezonde situatie zijn. Het ligt dit seizoen niet aan de jonge garde als het misgaat..zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:25Meijer gaat nooit zijn ervaren jongens afvallen.En als tegenprestatie houden ze hem in het zadel.
Ik vind Lasse alleen nog maar geschikt als libero, daar heeft hij wel alle kwaliteiten voor. Ik zou tegen een Almere best wel eens een centrum met Sandler-Schöne willen zien. Super aanvallend en totaal niet des Meijers, maar die kan je opbouwend wel op een boodschap sturen en Schöne is qua positie kiezen/intercepties wel nog steeds ontzettend goed.
Als Schöne ergens nog in uitblinkt zijn het zijn onderscheppingen/intercepties. Als je hem dus als libero zou gebruiken heeft hij geen directe tegenstander (hoeft hij dus niet te duelleren of met een man mee te lopen), kan hij op basis van ervaring en inzicht ballen onderscheppen (dat doet hij dus nog wel goed), heeft hij het spel voor zich en kan hij van daaruit rustig opbouwen. Op het middenveld is veel meer tempo, beweging, power en nog veel meer nodig wat hij niet meer heeft. Je moet er dan naast dus wel wel een verdediger hebben, en ik vind Sandler wel soeverein in zijn verdedigende acties.Ayub schreef: ↑zo 08 okt 2023, 19:54Ik snap niet waar mensen dit op baseren. Oké, Schöne is in balbezit het best met het spel vóór zich. Maar hij kan niet verdedigen, loopt nooit met zijn man mee (dan zou Sandler in de mandekking moeten) en hij kan zelfs voor zijn lengte slecht koppen (of misschien kan hij het heel goed, maar hij gaat nooit een duel aan). Wat bedoel je dan met “alle kwaliteiten”? Men vergelijken hem om onduidelijke redenen met Barreto. Maar dat hij ook op late leeftijd is teruggekeerd maakt hem nog geen geschikte verdediger.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:48zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:37Dat is wel vaker bij clubs waar het minder gaat.Schreuder stelde Tadic altijd op.Die vervolgens tot de laatste snik Schreuder verdedigde.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:29Dat zou dan mooi een ongezonde situatie zijn. Het ligt dit seizoen niet aan de jonge garde als het misgaat..zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:25Meijer gaat nooit zijn ervaren jongens afvallen.En als tegenprestatie houden ze hem in het zadel.
Nuytinck komt er met een 4.5 goed vanaf op Forza. Het was genant hoe hij gister voorbij gelopen werd.
Eens dat hij niet meer op het middenveld kan. Maar ik heb liever een andere mandekker en Sandler in een wat vrijere rol, dan Sandler in de dekking en Schone ernaast. Misschien kan hij op inzicht eea onderscheppen, maar ik vind hem verder verdedigend misschien wel de minste speler. En zoals gezegd wint hij ook nog eens geen enkel (kop)duel. Ik denk echt dat het zelfmoord is. Doe dan maar Ross als je Nuijtinck eruit wilbertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 20:01Als Schöne ergens nog in uitblinkt zijn het zijn onderscheppingen/intercepties. Als je hem dus als libero zou gebruiken heeft hij geen directe tegenstander (hoeft hij dus niet te duelleren of met een man mee te lopen), kan hij op basis van ervaring en inzicht ballen onderscheppen (dat doet hij dus nog wel goed), heeft hij het spel voor zich en kan hij van daaruit rustig opbouwen. Op het middenveld is veel meer tempo, beweging, power en nog veel meer nodig wat hij niet meer heeft. Je moet er dan naast dus wel wel een verdediger hebben, en ik vind Sandler wel soeverein in zijn verdedigende acties.Ayub schreef: ↑zo 08 okt 2023, 19:54Ik snap niet waar mensen dit op baseren. Oké, Schöne is in balbezit het best met het spel vóór zich. Maar hij kan niet verdedigen, loopt nooit met zijn man mee (dan zou Sandler in de mandekking moeten) en hij kan zelfs voor zijn lengte slecht koppen (of misschien kan hij het heel goed, maar hij gaat nooit een duel aan). Wat bedoel je dan met “alle kwaliteiten”? Men vergelijken hem om onduidelijke redenen met Barreto. Maar dat hij ook op late leeftijd is teruggekeerd maakt hem nog geen geschikte verdediger.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:48zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:37Dat is wel vaker bij clubs waar het minder gaat.Schreuder stelde Tadic altijd op.Die vervolgens tot de laatste snik Schreuder verdedigde.bertje schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:29Dat zou dan mooi een ongezonde situatie zijn. Het ligt dit seizoen niet aan de jonge garde als het misgaat..zoete aardbei schreef: ↑zo 08 okt 2023, 17:25
Meijer gaat nooit zijn ervaren jongens afvallen.En als tegenprestatie houden ze hem in het zadel.