Bram Nuytinck
Re: Bram Nuytinck
Wat ben jij toch een vervelend figuur.
-
- Contacteer:
Hoopt er tegen Utrecht weer bij te zijn, ik hoop met hem mee!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nijmegen0413 schreef: ↑za 16 sep 2023, 12:50Inderdaad. Een gewaardeerde Serie A verdediger moet hier maximaal wisselspeler zijn. Zeldzaam dom gelul, en dat is knap.

begin dit jaar stond ie nog tegen Osimhen en Kvaratskhelia te verdedigen....
- Nummer 11
- Contacteer:
De vraag is... hoe deed hij het daartegen? 

Net Mattson 

Zo zeldzaam is dom gelul op dit forum niet, kan je nog wel een paar namen noemen met 2 hersencellen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 16 sep 2023, 12:50Inderdaad. Een gewaardeerde Serie A verdediger moet hier maximaal wisselspeler zijn. Zeldzaam dom gelul, en dat is knap.
klopt soms lijkt het wel of de liefdesbaby van Flipsen en Tiel hier op het forum rondhangt, zuigen als een stofzuiger aan een gordijn en de eigen club en spelers belachelijk maken en afzeiken met wanargumenten en een ondertoon van schijnobjectiviteit, lieden die het niet durven maar waarschijnlijk wel graag zouden willen, in het stadion spelers individueel uit te fluiten maar dat liever veilig digitaal hier komen doenJohnny schreef: ↑vr 22 sep 2023, 11:18Zo zeldzaam is dom gelul op dit forum niet, kan je nog wel een paar namen noemen met 2 hersencellen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 16 sep 2023, 12:50Inderdaad. Een gewaardeerde Serie A verdediger moet hier maximaal wisselspeler zijn. Zeldzaam dom gelul, en dat is knap.

(daarmee bedoel ik overigens niet pj...)
hét verboden woord.. haal um nie aan!Curva schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:25klopt soms lijkt het wel of de liefdesbaby van Flipsen en Tiel hier op het forum rondhangt, zuigen als een stofzuiger aan een gordijn en de eigen club en spelers belachelijk maken en afzeiken met wanargumenten en een ondertoon van schijnobjectiviteit, lieden die het niet durven maar waarschijnlijk wel graag zouden willen, in het stadion spelers individueel uit te fluiten maar dat liever veilig digitaal hier komen doenJohnny schreef: ↑vr 22 sep 2023, 11:18Zo zeldzaam is dom gelul op dit forum niet, kan je nog wel een paar namen noemen met 2 hersencellen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 16 sep 2023, 12:50Inderdaad. Een gewaardeerde Serie A verdediger moet hier maximaal wisselspeler zijn. Zeldzaam dom gelul, en dat is knap.![]()
(daarmee bedoel ik overigens niet pj...)

- Bottendaal
- Contacteer:
mschr?jallah schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:12hét verboden woord.. haal um nie aan!Curva schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:25klopt soms lijkt het wel of de liefdesbaby van Flipsen en Tiel hier op het forum rondhangt, zuigen als een stofzuiger aan een gordijn en de eigen club en spelers belachelijk maken en afzeiken met wanargumenten en een ondertoon van schijnobjectiviteit, lieden die het niet durven maar waarschijnlijk wel graag zouden willen, in het stadion spelers individueel uit te fluiten maar dat liever veilig digitaal hier komen doenJohnny schreef: ↑vr 22 sep 2023, 11:18Zo zeldzaam is dom gelul op dit forum niet, kan je nog wel een paar namen noemen met 2 hersencellen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 16 sep 2023, 12:50Inderdaad. Een gewaardeerde Serie A verdediger moet hier maximaal wisselspeler zijn. Zeldzaam dom gelul, en dat is knap.![]()
(daarmee bedoel ik overigens niet pj...)![]()
Speelt een prima eerste helft 

Kwam nog in een duel terecht waarin hij een opdoffer te verwerken kreeg.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Topper. Zo ontzettend belangrijk vandaag. Won bijna al zijn duels waardoor we door konden voetballen.
Je merkt toch wel een gigantisch verschil of je met Sandler-Nuytinck of Ross-Verdonk centraal speelt. Fijn dat ze er weer bij zijn, hopelijk ook weer tegen Vitesse!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nee true, die is gewoon degelijk en sober. Die kan je wel op een boodschap sturen. Sandler-Nuytinck is wel een subtop centrum.
Ja klopt , het verhaal van dit seizoen lijkt me simpel, lukt het om de meeste wedstrijden met Sandler- Nuytink te spelen kan het mooi seizoen worden, Ook omdat clubs die je qua historie/ budget achter de subtop verwacht ofwel gedegradeerd (Groningen) zijn of niet draaien niet (Utrecht, Heerenveen. Sparta vind ik ook wat minder dan vorig jaar.
En toch kan je daar simpelweg niet van uitgaan.....Zico schreef: ↑za 23 sep 2023, 21:57Ja klopt , het verhaal van dit seizoen lijkt me simpel, lukt het om de meeste wedstrijden met Sandler- Nuytink te spelen kan het mooi seizoen worden, Ook omdat clubs die je qua historie/ budget achter de subtop verwacht ofwel gedegradeerd (Groningen) zijn of niet draaien niet (Utrecht, Heerenveen. Sparta vind ik ook wat minder dan vorig jaar.
Dat je de meeste wedstrijden met Sandler Nuytink kan spelen? Nee helaas niet. Maar de rest zit wel goed in elkaar. Dost echt een prima aankoop, echt een jongen die hier past.Polleke schreef: ↑za 23 sep 2023, 22:08En toch kan je daar simpelweg niet van uitgaan.....Zico schreef: ↑za 23 sep 2023, 21:57Ja klopt , het verhaal van dit seizoen lijkt me simpel, lukt het om de meeste wedstrijden met Sandler- Nuytink te spelen kan het mooi seizoen worden, Ook omdat clubs die je qua historie/ budget achter de subtop verwacht ofwel gedegradeerd (Groningen) zijn of niet draaien niet (Utrecht, Heerenveen. Sparta vind ik ook wat minder dan vorig jaar.