Speler van het seizoen
Speler van het seizoen
Wie is volgens jullie de beste speler dit seizoen?
Ik ga voor Roefs. Het meest stabiel en een ontwikkeling zien doormaken dit seizoen. Gevolgd door Verdonk.
Ik ga voor Roefs. Het meest stabiel en een ontwikkeling zien doormaken dit seizoen. Gevolgd door Verdonk.
Re: Speler van het seizoen
1. Roefs
2. Verdonk
3. Sano
2. Verdonk
3. Sano
1. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
2. Roefs - eigenlijk alleen op 2 gezien de ietwat wijfelende start (geen verwijt, volkomen logisch bij een jonge keeper). Nu steengoed. Zou nummer 1 keeper jong Oranje moeten zijn
3. Sano - omdat hij altijd wat brengt en aanwezig is. Multi-inzetbaar, altijd werkend. En draaien op de vierkante centimeter, geweldig
2. Roefs - eigenlijk alleen op 2 gezien de ietwat wijfelende start (geen verwijt, volkomen logisch bij een jonge keeper). Nu steengoed. Zou nummer 1 keeper jong Oranje moeten zijn
3. Sano - omdat hij altijd wat brengt en aanwezig is. Multi-inzetbaar, altijd werkend. En draaien op de vierkante centimeter, geweldig
Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)

Derde plaats voor Sano akkoord, maar ga me niet vertellen dat ie een goed seizoen had. Want als je dat doet, laat ik je de beelden zien van Eagles-NEC.Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
-
- Contacteer:
Zal nec aan nec gaan tussen Roefs en Verdonk

Dan is het voor mij Verdonk dit seizoen het meest constant
-
- Contacteer:
Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)

- Sandertjuh85
- Contacteer:
Maar dat kan je dan dus van iedere speler doen.mschr schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:28Derde plaats voor Sano akkoord, maar ga me niet vertellen dat ie een goed seizoen had. Want als je dat doet, laat ik je de beelden zien van Eagles-NEC.Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
-
- Contacteer:
Sjoerdbemmel schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:59Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
3. Sano - omdat hij altijd wat brengt en aanwezig is. Multi-inzetbaar, altijd werkend. En draaien op de vierkante centimeter, geweldigpotentieel gezien had Sano best op 1 kunnen eindigen als die niet zolang geblesseerd was geweest. Sandler blijft hetzelfde verhaal.. misschien wel de beste van allemaal maarja.. fitheid..

Roefs en Verdonk kun je omwisselen, maar met zn 2en ruimschoots bovenaan.
Ga me niet vertellen dat Mschr een kenner is. Want als je dat doet, laat ik je opmerkingen over Sano, Thijs Hendriks , Bovenberg en Verdonk zien.mschr schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:28Derde plaats voor Sano akkoord, maar ga me niet vertellen dat ie een goed seizoen had. Want als je dat doet, laat ik je de beelden zien van Eagles-NEC.Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
WijchenNEC schreef: ↑za 17 mei 2025, 11:44Sjoerdbemmel schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:59Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
3. Sano - omdat hij altijd wat brengt en aanwezig is. Multi-inzetbaar, altijd werkend. En draaien op de vierkante centimeter, geweldigpotentieel gezien had Sano best op 1 kunnen eindigen als die niet zolang geblesseerd was geweest. Sandler blijft hetzelfde verhaal.. misschien wel de beste van allemaal maarja.. fitheid..
![]()
Roefs en Verdonk kun je omwisselen, maar met zn 2en ruimschoots bovenaan.

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Niet van Roefs. Als v. Gassel had gekeept, dan had Eagles met 10-0 gewonnen. Het hele NEC-middenveld verzoop. Met Proper en Sano. Ze werden overlopen en verloren elk duel.Sandertjuh85 schreef: ↑za 17 mei 2025, 11:44Maar dat kan je dan dus van iedere speler doen.mschr schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:28Derde plaats voor Sano akkoord, maar ga me niet vertellen dat ie een goed seizoen had. Want als je dat doet, laat ik je de beelden zien van Eagles-NEC.Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
-
- Contacteer:
1 Verdonk, altijd stabiel,altijd een voldoende.Het wordt tijd dat ene Mschr zijn excuses aan gaat bieden hier.
2 Roefs,toptalent.Jammer van die foutjes aan het begin van het seizoen anders op 1.
3 Van Crooij,je kan er niet omheen,niet bepaald een genot om naar te kijken maar dan nog, 9 goals uit 24,toch indrukwekkend.
4 Ouaissa,krijgt steeds meer zelfvertrouwen na een moeizame start.Technisch uitstekend. Begint steeds meer te scoren.
5 Sano,met al zijn klasse die hem wordt toegedicht zijn twee goals en twee assists in 24 wedstrijden gewoon veel te mager.In principe je beste speler maar om die toptransfer te maken moet hij in een heel seizoen minimaal 6 goals en 6 assists hebben. Zeker in de bedroevend slechte eredivisie.
2 Roefs,toptalent.Jammer van die foutjes aan het begin van het seizoen anders op 1.
3 Van Crooij,je kan er niet omheen,niet bepaald een genot om naar te kijken maar dan nog, 9 goals uit 24,toch indrukwekkend.
4 Ouaissa,krijgt steeds meer zelfvertrouwen na een moeizame start.Technisch uitstekend. Begint steeds meer te scoren.
5 Sano,met al zijn klasse die hem wordt toegedicht zijn twee goals en twee assists in 24 wedstrijden gewoon veel te mager.In principe je beste speler maar om die toptransfer te maken moet hij in een heel seizoen minimaal 6 goals en 6 assists hebben. Zeker in de bedroevend slechte eredivisie.
-
- Contacteer:
Roefs
Sano
Verdonk

Sano
Verdonk
Het gaat om een top drie van NEC en niet van de hele eredivisieSandertjuh85 schreef: ↑za 17 mei 2025, 11:44Maar dat kan je dan dus van iedere speler doen.mschr schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:28Derde plaats voor Sano akkoord, maar ga me niet vertellen dat ie een goed seizoen had. Want als je dat doet, laat ik je de beelden zien van Eagles-NEC.Panucci schreef: ↑za 17 mei 2025, 10:121. Verdonk - ondanks een overall minder seizoen van heel NEC was hij altijd minimaal een (ruim) voldoende. En dat is juiste extra knap na het vorige seizoen. Super stabiel, zowel als LB als CV (en af en toe RB)
-
- Contacteer:
1. Roefs
2. Verdonk
3. Sano
2. Verdonk
3. Sano
1. Sano
2. Roefs
3. geen idee
Als je Verdonk er niet bij hebt staan kijk je niet of met je ogen dicht naar NEC. En Sano is een talent maar heeft niet het hele seizoen goed gespeeld, meerdere keren was hij minder.
Roefs had het de eerste wedstrijden moeilijk met wat foutjes, Verdonk alleen kort na zijn 1e Indonesië trip.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Johnny schreef: ↑zo 18 mei 2025, 04:12Als je Verdonk er niet bij hebt staan kijk je niet of met je ogen dicht naar NEC. En Sano is een talent maar heeft niet het hele seizoen goed gespeeld, meerdere keren was hij minder.
Roefs had het de eerste wedstrijden moeilijk met wat foutjes, Verdonk alleen kort na zijn 1e Indonesië trip.

Come on Wilfried Bony!
Sano heeft ook vaak op de verkeerde positie gestaan. Op 6 is hij blijkbaar het sterkst.. helaas voor DirkJohnny schreef: ↑zo 18 mei 2025, 04:12Als je Verdonk er niet bij hebt staan kijk je niet of met je ogen dicht naar NEC. En Sano is een talent maar heeft niet het hele seizoen goed gespeeld, meerdere keren was hij minder.
- De Kletskop
- Contacteer:
Verdonk
Roefs
Sano
Verdonk is veel constanter geweest dan Roefs.
Roefs
Sano
De Kletskop schreef: ↑zo 18 mei 2025, 12:49Verdonk
Roefs
Sano

Ouissa ontpopt zich ook maar denk toch dat het Verdonk moet zijn. Ben wel benieuwd naar de statistieken of er nog iemand uitspringt. Ik erger mij aan van Crooij maar hij is dan stilletjes toch heel belangrijk
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”