Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.
Bryan Linssen
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Bryan Linssen
-
- Contacteer:
Prima inval spits, maar de prijs/kwaliteit verhouding is daar simpelweg niet na.De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.
Tsja, dan verschillen we daarin wel van mening. Als je met 4 invalbeurten verantwoordelijk bent voor 2 doelpunten en 3 punten vind ik dat hij die rol toch best goed invult..De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.

Weet jij hoeveel hij verdient dan?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 14 apr 2025, 15:45Prima inval spits, maar de prijs/kwaliteit verhouding is daar simpelweg niet na.De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dat weten wij inderdaad niet, maar hij zal niet 2x modaal verdienen.
-
- Contacteer:
Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 16:32Tsja, dan verschillen we daarin wel van mening. Als je met 4 invalbeurten verantwoordelijk bent voor 2 doelpunten en 3 punten vind ik dat hij die rol toch best goed invult..De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.Volgens mij stuurde hij Proper zelfs weg om die ruimte vrij te laten, dat inzicht heeft hij door zijn ervaring dus wel gewoon.
Weet jij hoeveel hij verdient dan?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 14 apr 2025, 15:45Prima inval spits, maar de prijs/kwaliteit verhouding is daar simpelweg niet na.De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.
Hij zal ongetwijfeld niet slecht verdienen hoor, maar hij speelde in Japan ook al lang niet meer alles en is inmiddels 34 en zit hier lekker dicht bij z'n roots. Die zal een ton of 2 verdienen gok ik zo, veel meer kan ik me nauwelijks voorstellen..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:09Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 16:32Tsja, dan verschillen we daarin wel van mening. Als je met 4 invalbeurten verantwoordelijk bent voor 2 doelpunten en 3 punten vind ik dat hij die rol toch best goed invult..De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.Volgens mij stuurde hij Proper zelfs weg om die ruimte vrij te laten, dat inzicht heeft hij door zijn ervaring dus wel gewoon.
Weet jij hoeveel hij verdient dan?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 14 apr 2025, 15:45Prima inval spits, maar de prijs/kwaliteit verhouding is daar simpelweg niet na.De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17
Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:17Hij zal ongetwijfeld niet slecht verdienen hoor, maar hij speelde in Japan ook al lang niet meer alles en is inmiddels 34 en zit hier lekker dicht bij z'n roots. Die zal een ton of 2 verdienen gok ik zo, veel meer kan ik me nauwelijks voorstellen..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:09Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 16:32Tsja, dan verschillen we daarin wel van mening. Als je met 4 invalbeurten verantwoordelijk bent voor 2 doelpunten en 3 punten vind ik dat hij die rol toch best goed invult..De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:25Vind je hem geen goede pinchhitter dan?De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 11:17
Nee hoor, 't is gewoon niet veel. Daar veranderd een geschampt balletje niets aan.Volgens mij stuurde hij Proper zelfs weg om die ruimte vrij te laten, dat inzicht heeft hij door zijn ervaring dus wel gewoon.
Weet jij hoeveel hij verdient dan?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 14 apr 2025, 15:45Prima inval spits, maar de prijs/kwaliteit verhouding is daar simpelweg niet na.De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.
Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:28Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:17Hij zal ongetwijfeld niet slecht verdienen hoor, maar hij speelde in Japan ook al lang niet meer alles en is inmiddels 34 en zit hier lekker dicht bij z'n roots. Die zal een ton of 2 verdienen gok ik zo, veel meer kan ik me nauwelijks voorstellen..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:09Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 16:32Tsja, dan verschillen we daarin wel van mening. Als je met 4 invalbeurten verantwoordelijk bent voor 2 doelpunten en 3 punten vind ik dat hij die rol toch best goed invult..De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.Volgens mij stuurde hij Proper zelfs weg om die ruimte vrij te laten, dat inzicht heeft hij door zijn ervaring dus wel gewoon.
Weet jij hoeveel hij verdient dan?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 14 apr 2025, 15:45Prima inval spits, maar de prijs/kwaliteit verhouding is daar simpelweg niet na.De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21
Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.
-
- Contacteer:
Ik zie een Linssen niet van 6 naar 2 ton gaan, zeker gezien hij geen enkele binding met NEC heeft. Tel daarbij Koki (minimaal 5 ton) en Kento (minimaal 2,5 ton) bij op en dan heb je 3 spelers voor één positie die al 1 miljoen aan salaris opstrijken. Compleet gekkenwerk.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:33Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:28Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:17Hij zal ongetwijfeld niet slecht verdienen hoor, maar hij speelde in Japan ook al lang niet meer alles en is inmiddels 34 en zit hier lekker dicht bij z'n roots. Die zal een ton of 2 verdienen gok ik zo, veel meer kan ik me nauwelijks voorstellen..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:09Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 16:32Tsja, dan verschillen we daarin wel van mening. Als je met 4 invalbeurten verantwoordelijk bent voor 2 doelpunten en 3 punten vind ik dat hij die rol toch best goed invult..De Kletskop schreef: ↑ma 14 apr 2025, 14:21
Ik vind dat ie bar weinig extra's brengt, ook als pinchhitter.Volgens mij stuurde hij Proper zelfs weg om die ruimte vrij te laten, dat inzicht heeft hij door zijn ervaring dus wel gewoon.
Weet jij hoeveel hij verdient dan?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 14 apr 2025, 15:45
Prima inval spits, maar de prijs/kwaliteit verhouding is daar simpelweg niet na.
Waarom niet? Zoveel te kiezen had hij niet hoor. Volgens mij wilde hij zelf ook vooral graag weer dichter bij huis spelen, plus hij kwam heel anders binnen in Japan als dat hij hier binnen kwam. Dat (tegen de) 1 miljoen voor 1 positie veel is ben ik wel met je eens overigens. Maarja, dat is wel een beetje wat er gebeurt als je er 2 buiten de EU haalt. Dan is het gunstig dat Kento nog zo jong was toen we hem vast legde..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:54Ik zie een Linssen niet van 6 naar 2 ton gaan, zeker gezien hij geen enkele binding met NEC heeft. Tel daarbij Koki (minimaal 5 ton) en Kento (minimaal 2,5 ton) bij op en dan heb je 3 spelers voor één positie die al 1 miljoen aan salaris opstrijken. Compleet gekkenwerk.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:33Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:28Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:17Hij zal ongetwijfeld niet slecht verdienen hoor, maar hij speelde in Japan ook al lang niet meer alles en is inmiddels 34 en zit hier lekker dicht bij z'n roots. Die zal een ton of 2 verdienen gok ik zo, veel meer kan ik me nauwelijks voorstellen..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:09Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.bertje schreef: ↑ma 14 apr 2025, 16:32
Tsja, dan verschillen we daarin wel van mening. Als je met 4 invalbeurten verantwoordelijk bent voor 2 doelpunten en 3 punten vind ik dat hij die rol toch best goed invult..
Volgens mij stuurde hij Proper zelfs weg om die ruimte vrij te laten, dat inzicht heeft hij door zijn ervaring dus wel gewoon.
Weet jij hoeveel hij verdient dan?
-
- Contacteer:
Die hele salaris discussie vind ik bullshit.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 12:00Waarom niet? Zoveel te kiezen had hij niet hoor. Volgens mij wilde hij zelf ook vooral graag weer dichter bij huis spelen, plus hij kwam heel anders binnen in Japan als dat hij hier binnen kwam. Dat (tegen de) 1 miljoen voor 1 positie veel is ben ik wel met je eens overigens. Maarja, dat is wel een beetje wat er gebeurt als je er 2 buiten de EU haalt. Dan is het gunstig dat Kento nog zo jong was toen we hem vast legde..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:54Ik zie een Linssen niet van 6 naar 2 ton gaan, zeker gezien hij geen enkele binding met NEC heeft. Tel daarbij Koki (minimaal 5 ton) en Kento (minimaal 2,5 ton) bij op en dan heb je 3 spelers voor één positie die al 1 miljoen aan salaris opstrijken. Compleet gekkenwerk.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:33Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:28Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:17Hij zal ongetwijfeld niet slecht verdienen hoor, maar hij speelde in Japan ook al lang niet meer alles en is inmiddels 34 en zit hier lekker dicht bij z'n roots. Die zal een ton of 2 verdienen gok ik zo, veel meer kan ik me nauwelijks voorstellen..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:09
Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.
Waarom?
Omdat wij het niet zeker weten, mensen roepen wat en anderen nemen dat voor waar aan. Deze discussie is voor nec intern, voor de TD en de penningmeester vb. Als alles openbaar wordt gemaakt door spelers of nec, dan kunnen we de discussie opnieuw beginnen. Maar nu, zonder feiten, vind ik dat onzin.
Waar we het wel over kunnen hebben is de kwaliteiten van spelers.
Hun inzet, hun ervaring, effectiviteit, statistieken etc.
Vwb Linssen geld dat hij toch wel 2 hele belangrijke doelpunten heeft gemaakt (psv en rkc) waardoor wij nu redelijk veilig zijn dit seizoen.
Blij dat jij bij ons speelt

eens een nec-er, altijd een nec-er
Hij had genoeg te kiezen, maar NEC is de enige club die het aandurfde om hem 1,5 jaar te bieden ipv een paar maanden.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 12:00Waarom niet? Zoveel te kiezen had hij niet hoor. Volgens mij wilde hij zelf ook vooral graag weer dichter bij huis spelen, plus hij kwam heel anders binnen in Japan als dat hij hier binnen kwam. Dat (tegen de) 1 miljoen voor 1 positie veel is ben ik wel met je eens overigens. Maarja, dat is wel een beetje wat er gebeurt als je er 2 buiten de EU haalt. Dan is het gunstig dat Kento nog zo jong was toen we hem vast legde..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:54Ik zie een Linssen niet van 6 naar 2 ton gaan, zeker gezien hij geen enkele binding met NEC heeft. Tel daarbij Koki (minimaal 5 ton) en Kento (minimaal 2,5 ton) bij op en dan heb je 3 spelers voor één positie die al 1 miljoen aan salaris opstrijken. Compleet gekkenwerk.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:33Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:28Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:17Hij zal ongetwijfeld niet slecht verdienen hoor, maar hij speelde in Japan ook al lang niet meer alles en is inmiddels 34 en zit hier lekker dicht bij z'n roots. Die zal een ton of 2 verdienen gok ik zo, veel meer kan ik me nauwelijks voorstellen..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 10:09
Niet feitelijk. Maar het zou wel erg naïef zijn om te denken dat Linssen genoegen neemt met een karig salarisje om af te mogen bouwen bij NEC. Verdiende in Japan een ruime 6 ton.
-
- Contacteer:
ahum,dit is een voetbalforum en niet de burelen van de Goffert.Al lijkt dat laatste wel steeds meer het geval.Voorwaarts schreef: ↑di 15 apr 2025, 13:14Die hele salaris discussie vind ik bullshit.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 12:00Waarom niet? Zoveel te kiezen had hij niet hoor. Volgens mij wilde hij zelf ook vooral graag weer dichter bij huis spelen, plus hij kwam heel anders binnen in Japan als dat hij hier binnen kwam. Dat (tegen de) 1 miljoen voor 1 positie veel is ben ik wel met je eens overigens. Maarja, dat is wel een beetje wat er gebeurt als je er 2 buiten de EU haalt. Dan is het gunstig dat Kento nog zo jong was toen we hem vast legde..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:54Ik zie een Linssen niet van 6 naar 2 ton gaan, zeker gezien hij geen enkele binding met NEC heeft. Tel daarbij Koki (minimaal 5 ton) en Kento (minimaal 2,5 ton) bij op en dan heb je 3 spelers voor één positie die al 1 miljoen aan salaris opstrijken. Compleet gekkenwerk.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:33Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:28Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.
Waarom?
Omdat wij het niet zeker weten, mensen roepen wat en anderen nemen dat voor waar aan. Deze discussie is voor nec intern, voor de TD en de penningmeester vb. Als alles openbaar wordt gemaakt door spelers of nec, dan kunnen we de discussie opnieuw beginnen. Maar nu, zonder feiten, vind ik dat onzin.
Vwb Linssen geld dat hij toch wel 2 hele belangrijke doelpunten heeft gemaakt (psv en rkc) waardoor wij nu redelijk veilig zijn dit seizoen.
Blij dat jij bij ons speelt![]()
![]()
Wat spelers verdienen weten we niet exact,dat is een ander verhaal voor de transfersommen.
Resumerend, Aalbers betaald in algemene zin teveel aan transfersommen voor spelers die het bijna allemaal dit seizoen niet hebben waargemaakt.
Daarbij is hij er ook niet in geslaagd overbodige ballast te slijten ,ook een taak van een TD.
Als we er vanuit kunnen gaan dat de speelstijl onder Schreuder 180 graden anders zal zijn dan zal de selectie flink op de schop moeten.
En ik betwijfel nog steeds of die transformatie wel in goede handen is bij Aalbers.
Als jij daar aan twijfelt, geeft mij dat een positief gevoel.zoete aardbei schreef: ↑di 15 apr 2025, 14:55ahum,dit is een voetbalforum en niet de burelen van de Goffert.Al lijkt dat laatste wel steeds meer het geval.Voorwaarts schreef: ↑di 15 apr 2025, 13:14Die hele salaris discussie vind ik bullshit.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 12:00Waarom niet? Zoveel te kiezen had hij niet hoor. Volgens mij wilde hij zelf ook vooral graag weer dichter bij huis spelen, plus hij kwam heel anders binnen in Japan als dat hij hier binnen kwam. Dat (tegen de) 1 miljoen voor 1 positie veel is ben ik wel met je eens overigens. Maarja, dat is wel een beetje wat er gebeurt als je er 2 buiten de EU haalt. Dan is het gunstig dat Kento nog zo jong was toen we hem vast legde..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:54Ik zie een Linssen niet van 6 naar 2 ton gaan, zeker gezien hij geen enkele binding met NEC heeft. Tel daarbij Koki (minimaal 5 ton) en Kento (minimaal 2,5 ton) bij op en dan heb je 3 spelers voor één positie die al 1 miljoen aan salaris opstrijken. Compleet gekkenwerk.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:33Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:28
Ik denk nog wel wat hoger. En als je daar een speler voor krijgt die het laatste kwartier oorlog kan maken vind ik dat te karig.
Waarom?
![]()
Wat spelers verdienen weten we niet exact,dat is een ander verhaal voor de transfersommen.
Resumerend, Aalbers betaald in algemene zin teveel aan transfersommen voor spelers die het bijna allemaal dit seizoen niet hebben waargemaakt.
Daarbij is hij er ook niet in geslaagd overbodige ballast te slijten ,ook een taak van een TD.
Als we er vanuit kunnen gaan dat de speelstijl onder Schreuder 180 graden anders zal zijn dan zal de selectie flink op de schop moeten.
En ik betwijfel nog steeds of die transformatie wel in goede handen is bij Aalbers.
-
- Contacteer:
jij hebt, sinds je Carlos zijn eerste luiers verschoonde en hem Olvarit voerde, al een goed gevoel bij hem.illestyl schreef: ↑di 15 apr 2025, 16:30Als jij daar aan twijfelt, geeft mij dat een positief gevoel.zoete aardbei schreef: ↑di 15 apr 2025, 14:55ahum,dit is een voetbalforum en niet de burelen van de Goffert.Al lijkt dat laatste wel steeds meer het geval.Voorwaarts schreef: ↑di 15 apr 2025, 13:14Die hele salaris discussie vind ik bullshit.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 12:00Waarom niet? Zoveel te kiezen had hij niet hoor. Volgens mij wilde hij zelf ook vooral graag weer dichter bij huis spelen, plus hij kwam heel anders binnen in Japan als dat hij hier binnen kwam. Dat (tegen de) 1 miljoen voor 1 positie veel is ben ik wel met je eens overigens. Maarja, dat is wel een beetje wat er gebeurt als je er 2 buiten de EU haalt. Dan is het gunstig dat Kento nog zo jong was toen we hem vast legde..Nijmegen0413 schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:54Ik zie een Linssen niet van 6 naar 2 ton gaan, zeker gezien hij geen enkele binding met NEC heeft. Tel daarbij Koki (minimaal 5 ton) en Kento (minimaal 2,5 ton) bij op en dan heb je 3 spelers voor één positie die al 1 miljoen aan salaris opstrijken. Compleet gekkenwerk.bertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 11:33
Dan is Aalbers goed gekken. Waarom denk je dat dan? Ik vind als het flink wat punten oplevert het nog best wel de moeite waard kan zijn, hij heeft Japanse ervaring heeft (spreekt hij ook een beetje Japans?) en kan daarmee een soort van mentorrol voor Kento kan vertolken. Je ziet ook wel dat hij daarmee bezig is en het hem ook gunt om die stappen te maken..
Waarom?
![]()