Bryan Linssen
Re: Bryan Linssen
Wat was ie weer slecht gister. Elke pass naar hem is zinloos. Hij verliest duels met het hoofd, hij verliest duels op snelheid, hij wordt altijd van de bal gezet. Je hebt werkelijk helemaal niks aan hem.
Had nooit verwacht dat deze dag nog zou komen, maar vooruit:

Je begint er kijk op te ontwikkelen Mschr. Cursus geweest? Of gewoon een goede dag?
Ik ben het dit keer wel met je eens. De dissonant van de groep.
Ook de voortzetting bij hem was niet goed.
Come on Wilfried Bony!
Voegt niet veel toe. Hopelijk Koki weer gewoon in de basis.
Vooral met het soort voetbal dat je wilt spelen is de keuze voor Linssen onbegrijpelijk , lange halen van achteruit , voorzetten vanaf de flanken dan heb je een sterke spits nodig die een bal vast kan houden of kan koppen niet iemand die elk duel juist verliest. Al is op zijn inzet uiteraard niks aan te merken
Het zou goed kunnen dat Koki met Kento het beste duo is, maar ik zou, ook omdat zijn rendement goed is, kiezen voor Koki en van Crooij.
Maar die spits hebben we helemaal niet.eniesee12 schreef: ↑ma 17 mar 2025, 19:41Vooral met het soort voetbal dat je wilt spelen is de keuze voor Linssen onbegrijpelijk , lange halen van achteruit , voorzetten vanaf de flanken dan heb je een sterke spits nodig die een bal vast kan houden of kan koppen niet iemand die elk duel juist verliest. Al is op zijn inzet uiteraard niks aan te merken
Waarom dan toch die speelstijl hanteren?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Iedereen hier die zegt dat deze gozer geen kwaliteiten heeft is wat mij betreft knettergek. Ik denk dat dit voor vele echt komt door dat ex-Vitesse verhaal. Zeker voor mensen als MSCHR. Als je gewoon naar de cijfers kijkt is het een prima speler, al ben ik het 100% eens met de vraag: past hij in wat wij zoeken. Maar je kan Bryan geen seconde van gebrek aan inzet geven.
Hij zal vast in het verleden prima dingen hebben laten zien. Feit is dat het hier tot nu toe voetballend zeer matig is. Het sjouwt lekker rond en speelt het "ratje" zoals de trainer hem noemde. Maar veel meer dan die 100% inzet is het nog niet geweestPolleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:08Iedereen hier die zegt dat deze gozer geen kwaliteiten heeft is wat mij betreft knettergek. Ik denk dat dit voor vele echt komt door dat ex-Vitesse verhaal. Zeker voor mensen als MSCHR. Als je gewoon naar de cijfers kijkt is het een prima speler, al ben ik het 100% eens met de vraag: past hij in wat wij zoeken. Maar je kan Bryan geen seconde van gebrek aan inzet geven.
Hij brengt weinig, maar wordt dan ook verkeerd gebruikt.necnmgn schreef: ↑di 18 mar 2025, 06:23Hij zal vast in het verleden prima dingen hebben laten zien. Feit is dat het hier tot nu toe voetballend zeer matig is. Het sjouwt lekker rond en speelt het "ratje" zoals de trainer hem noemde. Maar veel meer dan die 100% inzet is het nog niet geweestPolleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:08Iedereen hier die zegt dat deze gozer geen kwaliteiten heeft is wat mij betreft knettergek. Ik denk dat dit voor vele echt komt door dat ex-Vitesse verhaal. Zeker voor mensen als MSCHR. Als je gewoon naar de cijfers kijkt is het een prima speler, al ben ik het 100% eens met de vraag: past hij in wat wij zoeken. Maar je kan Bryan geen seconde van gebrek aan inzet geven.
Linksbuiten ipv Ouwejan in de formatie van afgelopen zaterdag vind ik geen meerwaarde. Ik zie in hem een prima pinchhitter of afjager voor de laatste 20 minuten, maar niet meer dan dat eerlijk gezegdDJTEEF! schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:44Hij brengt weinig, maar wordt dan ook verkeerd gebruikt.necnmgn schreef: ↑di 18 mar 2025, 06:23Hij zal vast in het verleden prima dingen hebben laten zien. Feit is dat het hier tot nu toe voetballend zeer matig is. Het sjouwt lekker rond en speelt het "ratje" zoals de trainer hem noemde. Maar veel meer dan die 100% inzet is het nog niet geweestPolleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:08Iedereen hier die zegt dat deze gozer geen kwaliteiten heeft is wat mij betreft knettergek. Ik denk dat dit voor vele echt komt door dat ex-Vitesse verhaal. Zeker voor mensen als MSCHR. Als je gewoon naar de cijfers kijkt is het een prima speler, al ben ik het 100% eens met de vraag: past hij in wat wij zoeken. Maar je kan Bryan geen seconde van gebrek aan inzet geven.
WISSELEN!!!!!!!!!!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Zo gek was het toch niet om hem te halen? Pakt tot op heden alleen niet bepaald goed uit.
Ligt het aan mij, of heeft Rutger Worm een grijze spoeling genomen?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nijmegen0413 schreef: ↑za 29 mar 2025, 23:21Zo gek was het toch niet om hem te halen? Pakt tot op heden alleen niet bepaald goed uit.

-
- Contacteer:
We hadden een spits nodig ja. Moet je er wel 1 halen die in dit systeem kan renderen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 29 mar 2025, 23:21Zo gek was het toch niet om hem te halen? Pakt tot op heden alleen niet bepaald goed uit.
-
- Contacteer:
Waarom zou Linssen in dit systeem niet kunnen renderen?Henkiepenkie schreef: ↑za 29 mar 2025, 23:45We hadden een spits nodig ja. Moet je er wel 1 halen die in dit systeem kan renderen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 29 mar 2025, 23:21Zo gek was het toch niet om hem te halen? Pakt tot op heden alleen niet bepaald goed uit.
Omdat hij er geen kloten van kan, denk niet dat hij in alle minuten voor NEC de bal 5 keer goed heeft geraaktNijmegen0413 schreef: ↑zo 30 mar 2025, 00:01Waarom zou Linssen in dit systeem niet kunnen renderen?Henkiepenkie schreef: ↑za 29 mar 2025, 23:45We hadden een spits nodig ja. Moet je er wel 1 halen die in dit systeem kan renderen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 29 mar 2025, 23:21Zo gek was het toch niet om hem te halen? Pakt tot op heden alleen niet bepaald goed uit.
Totale miskoop. Had dan gewoon Rober gehouden, zelfs hij deed het beter als spits. Hij mag echt blij zijn dat hij geen terechte tweede gele kaart kreeg. Hier zit je dus ook nog een jaar extra aan vast.
いつでも戦える
-
- Contacteer:

- Keizerstad1994
- Contacteer:
Haha bij die overtreding was echt heel weinig aan de hand. Die speler van AZ probeert hem gewoon een tweede geel aan te naaien want volgens mij raakt Linssen hem of ontzettend licht of stapt hij zelfs naast de voet van die AZ-speler.
Maargoed dergelijk gedrag is niet vreemd bij AZ. Goes die eerst Linssen loopt te krabben en dan als ie een duwtje krijgt gaat liggen alsof ie net is neergeschoten door een scherpschutter. Of Meerdink die doodleuk een bal die door AZ teruggegeven wordt onderschept en er mee naar de goal wil lopen. Die hadden ze wat mij betreft echt doormidden mogen trappen.
'Justice knows every mans number'