Bryan Linssen
Re: Bryan Linssen
Ik snap die linssen hype niet helemaal
Type randy wolters.
T is net als met bepaalde crypto munten.....leuk om erbij te hebben
Type randy wolters.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Ik snap die linssen hype niet helemaal
Type randy wolters.
Type randy wolters.
Het klopt dat er met Mees meer balans is. Dit heeft echter ook te maken met wat er voorin gebeurd.Ayub schreef: ↑ma 20 jan 2025, 10:17Eens, maar ik snap nog niet helemaal goed waarom. Je zou toch zeggen dat Sano een paar klassen beter is en het is niet dat hij geen verdedigende meters maakt. Sterker, hij blijft gaten dichtlopen en staat denk ik hoog op de lijst van balveroveringen. Waar maakt Hoedemakers dan het verschil?Gijscoman schreef: ↑ma 20 jan 2025, 10:14mschr schreef: ↑ma 20 jan 2025, 07:23Hoedemakers moet op het middenveld. Het middenveld Sano-Proper werkt niet. Dat hebben we gezien sinds de terugkeer van Proper april vorig jaar. Meijer koos voor dat middenveld omdat tijdens de afwezigheid van Propee Sano zo sterk was op het middenveld. Maar hij was zo sterk omdat Hoedemakers hem ondersteunde. Zonder Hoedemakers op het middenveld kun je naar hartelust met spelers gaan schuiven in de aanval, maar het gaat niet werken. Het middenveld blijft overlopen worden.![]()
Wanneer iedereen ( aanvallers) z’n taken goed uitvoert werkt een middenveld met Sano en Proper prima.
Gisteren was Hoedemakers gewoon niet zo goed. Was letterlijk aan het meehobbelen. Is van belangrijk voor balans, maar na z’n wissel was er duidelijk verbetering en meer controle.
Maar kan me voorstellen dat we de volgende keer weer Mees in de basis zien. Alleen vind het spel van NEC dan zeer voorspelbaar en zeer slaapverwekkend.
Rust, maar ook gewoon een andere rol. Hoedemakers onderschept veel, beukt, vecht en verplaatst het spel met lange ballen. Proper en Sano spelen veel voetballender, met loopacties, goede snelle acties, etc. Daarmee kom je goed aan voetbal toe, maar hun verdedigende kwaliteiten zijn gewoonweg minder dan Hoedemakers, zelfs als ze ook geregeld goede acties maken. Met Sano en Proper op het middenveld moet één van de twee verder naar achteren staan en meer verdedigende taken op zich nemen en daarin zijn beide gewoonweg minder dan centraal op het middenveld. Het pijnlijke is misschien wel dat onze twee beste spelers op dezelfde positie spelen.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 10:27RustAyub schreef: ↑ma 20 jan 2025, 10:17Eens, maar ik snap nog niet helemaal goed waarom. Je zou toch zeggen dat Sano een paar klassen beter is en het is niet dat hij geen verdedigende meters maakt. Sterker, hij blijft gaten dichtlopen en staat denk ik hoog op de lijst van balveroveringen. Waar maakt Hoedemakers dan het verschil?Gijscoman schreef: ↑ma 20 jan 2025, 10:14mschr schreef: ↑ma 20 jan 2025, 07:23Hoedemakers moet op het middenveld. Het middenveld Sano-Proper werkt niet. Dat hebben we gezien sinds de terugkeer van Proper april vorig jaar. Meijer koos voor dat middenveld omdat tijdens de afwezigheid van Propee Sano zo sterk was op het middenveld. Maar hij was zo sterk omdat Hoedemakers hem ondersteunde. Zonder Hoedemakers op het middenveld kun je naar hartelust met spelers gaan schuiven in de aanval, maar het gaat niet werken. Het middenveld blijft overlopen worden.![]()
Sano wil toch altijd die actie naar voor maken. En dat kan prima met Hoedemakers naast hem.
Maar het moet of Proper- Hoedemakers of Sano-Hoedemakers zijn.
Ondanks dat Proper en Sano natuurlijk de beste 2 zijn.

Waan van de dag en kortzichtigheid.
Je vergelijking met Wolters is treffend, volkomen mislukt bij ons.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ervaring.Ayub schreef: ↑ma 20 jan 2025, 10:17Eens, maar ik snap nog niet helemaal goed waarom. Je zou toch zeggen dat Sano een paar klassen beter is en het is niet dat hij geen verdedigende meters maakt. Sterker, hij blijft gaten dichtlopen en staat denk ik hoog op de lijst van balveroveringen. Waar maakt Hoedemakers dan het verschil?Gijscoman schreef: ↑ma 20 jan 2025, 10:14mschr schreef: ↑ma 20 jan 2025, 07:23Hoedemakers moet op het middenveld. Het middenveld Sano-Proper werkt niet. Dat hebben we gezien sinds de terugkeer van Proper april vorig jaar. Meijer koos voor dat middenveld omdat tijdens de afwezigheid van Propee Sano zo sterk was op het middenveld. Maar hij was zo sterk omdat Hoedemakers hem ondersteunde. Zonder Hoedemakers op het middenveld kun je naar hartelust met spelers gaan schuiven in de aanval, maar het gaat niet werken. Het middenveld blijft overlopen worden.![]()

Sano maakt veel meters, maar vooral omdat hij niet goed gepositioneerd staat en veel uit zijn positie loopt als (controlerende) middenvelder.
Logisch dus dat hij nu weer als extra linker middenvelder speelt waar het makkelijker is in een overzichtelijke zone van het veld.
Mees heeft de ervaring, inzicht plus communicatie om pass lijnen af te sluiten en de spelers voor hem te coachen. Sano moet dat echt nog ontwikkelen, waardoor er nu met Mees weer balans is.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Is gewoon een mening van iemand met een andere blik. Linssen bracht gif daardoor kantelde de hele wedstrijd.
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Tis eerder gebruikelijk hier blijkbaar dat iemand die nieuw is en 20 minuten heeft gespeeld, hier de grond ingetrapt wordt als volkomen mislukt

Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Dat gebeurt alleen bij de jonkies, de ervaren spelers krijgen meestal 270 minuten voordat ze onder de grond worden gestopt.Dirk Eijlander schreef: ↑ma 20 jan 2025, 14:01Tis eerder gebruikelijk hier blijkbaar dat iemand die nieuw is en 20 minuten heeft gespeeld, hier de grond ingetrapt wordt als volkomen mislukt![]()
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Afschrijven na 2x invallen en ‘totaal mislukt’ roepen is veel beter natuurlijk!
-
- Contacteer:
WijchenNEC schreef: ↑ma 20 jan 2025, 17:34Afschrijven na 2x invallen en ‘totaal mislukt’ roepen is veel beter natuurlijk!
Nou inderdaad, maar hij doelt vast op Bram die het geweldig doet….
Als je nou eens even goed leest staat er toch echt leuk om erbij te hebbenWijchenNEC schreef: ↑ma 20 jan 2025, 17:34Afschrijven na 2x invallen en ‘totaal mislukt’ roepen is veel beter natuurlijk!
Ik lees nergens totaal mislukt
Maar de persoon na jouw wel, de persoon die wordt gequoteerd ;).gladiator schreef: ↑di 21 jan 2025, 15:07Als je nou eens even goed leest staat er toch echt leuk om erbij te hebbenWijchenNEC schreef: ↑ma 20 jan 2025, 17:34Afschrijven na 2x invallen en ‘totaal mislukt’ roepen is veel beter natuurlijk!
Verder is leuk om erbij te hebben redelijk denigrerend, maar dat staat er los van.
Zonder NEC geen Nijmegen!
-
- Contacteer:
Necnmegen schreef: ↑di 21 jan 2025, 15:41Maar de persoon na jouw wel, de persoon die wordt gequoteerd ;).gladiator schreef: ↑di 21 jan 2025, 15:07Als je nou eens even goed leest staat er toch echt leuk om erbij te hebbenWijchenNEC schreef: ↑ma 20 jan 2025, 17:34Afschrijven na 2x invallen en ‘totaal mislukt’ roepen is veel beter natuurlijk!
Verder is leuk om erbij te hebben redelijk denigrerend, maar dat staat er los van.

Wolters 'totaal mislukt' noemen vind ik ook overtrokken, Linssen dat nu al doen slaat helemaal nergens op.
Voor nu inderdaad leuk om erbij te hebben, hopelijk op naar meer met hem!
Heerlijk dat geslepen opportunisme van die jongen. Hoe hij zich vrij speelt bij de 3-3 is echt magistraal, ook dat hij blijkbaar proper wegstuurt bij die corner zodat hij de ruimte bij de 2e paal kan benutten.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Wolters ja?Boer Janssen schreef: ↑vr 07 feb 2025, 17:22Geniet jij maar van je crypto-muntjes. Dan geniet ik wel van Wolters op het veld. Altijd dreiging, al of niet als invaller...

-
- Contacteer:
Linssen!necnmgn schreef: ↑vr 07 feb 2025, 17:41Wolters ja?Boer Janssen schreef: ↑vr 07 feb 2025, 17:22Geniet jij maar van je crypto-muntjes. Dan geniet ik wel van Wolters op het veld. Altijd dreiging, al of niet als invaller...![]()

Er is zelden een speler die in de paar minuten heeft laten zien (dat hij kon spelen) hoeveel hij van meerwaarde kan zijn.
- Balletje mayo
- Contacteer:
Weet iemand al waarom die niet kon of mocht spelen tegen Groningen?
Koekje gegeten tijdens de wedstrijd ?Balletje mayo schreef: ↑ma 10 feb 2025, 00:01Weet iemand al waarom die niet kon of mocht spelen tegen Groningen?
Alles komt goed !!