En jonge Jan?beeros schreef: ↑do 09 jan 2025, 11:32ouwe jan heeft toch bij AZ en bij Schalke 04 altijd in een 5-3-2 gespeeld op de vleugels.
Bryan Linssen
-
- Contacteer:
Re: Bryan Linssen
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Die is nog teveel met z'n jonge heer aan t spelen.Cupfighter schreef: ↑do 09 jan 2025, 12:58En jonge Jan?beeros schreef: ↑do 09 jan 2025, 11:32ouwe jan heeft toch bij AZ en bij Schalke 04 altijd in een 5-3-2 gespeeld op de vleugels.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
:
Zijn trap is een garantie op 7/8 assist per seizoen, altijd opstellen.
-
- Contacteer:
Ondanks dat het allemaal vrij kwetsbaar is volgens vele krijgen we op 2 potjes na erg weinig goals tegen. Nog een controleur erbij zetten lijkt me zeer onverstandig.beeros schreef: ↑do 09 jan 2025, 11:11In balbezit vind ik het vrij kwetsbaar, Waarom niet hoedemakers in plaats van aankoop. Dan speel je dus zonder 10 en kunnen om beurten sano, proper of mees op de 10 uitkomen. Dit maakt je heel onvoorspelbaar voor een tegenstander en ik vind dat mees altijd moet spelen voor de balans.Nijmegen0413 schreef: ↑do 09 jan 2025, 11:06Start opstelling:Zico schreef: ↑wo 08 jan 2025, 22:16Valse linksbuiten zou best kunnen ja, maar ook dan zie ik hem niet als de sleutel. In ieder geval heel weinig geruchten over nieuwe spelers. Bevriende zaakwaarnemers zijn nog op wintersport denk ik.De Kletskop schreef: ↑wo 08 jan 2025, 21:47Ik verwacht dat Linssen vanaf links gaat spelen.
—————————--Ogawa——————————
————Linssen - aankoop - Hansen———-
————————-Sano - Proper———————-
Ouwejan - Verdonk - Sandler - Pereira
——————————-Roefs——————————-
In balbezit;
——————Linssen - Ogawa—————
————————-Aankoop———————
Ouwejan - Sano - Proper - Hansen
——Verdonk - Sandler - Pereira——-
—————————-Roefs————————-
Lijkt mee een vrij aardige ploeg. Ouwejan is met zijn voorzet de sleutel tot het excelleren van Ogawa en Linssen. En dan heb je nog voldoende spelers op de bank zitten waarmee je iets kun forceren/aanpassen.
Nijmegen0413 schreef: ↑do 09 jan 2025, 15:45:Zijn trap is een garantie op 7/8 assist per seizoen, altijd opstellen.
Maak er maar minimaal 10 van.
Of dat is aardige ploeg is hangt af van wie Aankoop is en of er überhaupt wel een aankoop komt. Staat daar gewoon weer Gonzales of Ouissa en streep je Sandler weg, dan heb je gewoon een vrij matige as. Verdonk vind ik linksback beter dan Ouwejan en we hebben gezien dat Verdonk centraal erg kwetsbaar is tegen opportunistische ploegen die veel ballen in de 16 pompen. Ik zie nog steeds een potentieel sterke selectie die op bepaalde essentiële posities te zwak bezet is . Gelukkig lijkt Aalbers dat te erkennen, dus hij is aan zet.Nijmegen0413 schreef: ↑do 09 jan 2025, 11:06Start opstelling:Zico schreef: ↑wo 08 jan 2025, 22:16Valse linksbuiten zou best kunnen ja, maar ook dan zie ik hem niet als de sleutel. In ieder geval heel weinig geruchten over nieuwe spelers. Bevriende zaakwaarnemers zijn nog op wintersport denk ik.De Kletskop schreef: ↑wo 08 jan 2025, 21:47Ik verwacht dat Linssen vanaf links gaat spelen.Zico schreef: ↑wo 08 jan 2025, 21:32Hoe moet Linssen de sleutel zijn? Hij is spits, het eindstation. Mooi dat er een alternatief voor Koki is maar de problemen liggen elders.
In balbezit;
————————-Aankoop———————
—————————-Roefs————————-
Lijkt mee een vrij aardige ploeg. Ouwejan is met zijn voorzet de sleutel tot het excelleren van Ogawa en Linssen. En dan heb je nog voldoende spelers op de bank zitten waarmee je iets kun forceren/aanpassen.
-
- Contacteer:
Ik vind Verdonk nog steeds centraal erg sterk. Uiteraard ligt zijn kwetsbaarheid bij hoge ballen. Waardoor je hem niet altijd centraal op moet stellen. Maar de wedstrijden waarin wij veelal de bal hebben zou ik hem zeker centraal opstellen.Zico schreef: ↑do 09 jan 2025, 18:38Of dat is aardige ploeg is hangt af van wie Aankoop is en of er überhaupt wel een aankoop komt. Staat daar gewoon weer Gonzales of Ouissa en streep je Sandler weg, dan heb je gewoon een vrij matige as. Verdonk vind ik linksback beter dan Ouwejan en we hebben gezien dat Verdonk centraal erg kwetsbaar is tegen opportunistische ploegen die veel ballen in de 16 pompen. Ik zie nog steeds een potentieel sterke selectie die op bepaalde essentiële posities te zwak bezet is . Gelukkig lijkt Aalbers dat te erkennen, dus hij is aan zet.Nijmegen0413 schreef: ↑do 09 jan 2025, 11:06Start opstelling:Zico schreef: ↑wo 08 jan 2025, 22:16Valse linksbuiten zou best kunnen ja, maar ook dan zie ik hem niet als de sleutel. In ieder geval heel weinig geruchten over nieuwe spelers. Bevriende zaakwaarnemers zijn nog op wintersport denk ik.De Kletskop schreef: ↑wo 08 jan 2025, 21:47Ik verwacht dat Linssen vanaf links gaat spelen.
In balbezit;
————————-Aankoop———————
—————————-Roefs————————-
Ik zou het wel aandurven met Otten. In ieder geval tot de zomer, en dan evalueren.
Nee, sorry, ik bedoel wie moet er op de bank voor Linssen?illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:03Ik zou het wel aandurven met Otten. In ieder geval tot de zomer, en dan evalueren.
Ogawa en Hanssen in de punt, Linssen erachter.
Gonzalez banken
Gonzalez banken
Dat is een antwoord dat ik niet kan bevragen. Bij voetbal spelen degene die het best presteren en samen de meeste kans hebben om te winnen van een tegenstander. Meijer kan ik niet doorgronden, kan je helaas niet verder helpen.Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:51Nee, sorry, ik bedoel wie moet er op de bank voor Linssen?illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:03Ik zou het wel aandurven met Otten. In ieder geval tot de zomer, en dan evalueren.
Ok duidelijk. Andere vraag. Wie vind jij dat voorin zouden moeten? Drie man zou ik zeggen. Ben echt benieuwd naar jouw visie.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 21:48Dat is een antwoord dat ik niet kan bevragen. Bij voetbal spelen degene die het best presteren en samen de meeste kans hebben om te winnen van een tegenstander. Meijer kan ik niet doorgronden, kan je helaas niet verder helpen.Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:51Nee, sorry, ik bedoel wie moet er op de bank voor Linssen?illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:03Ik zou het wel aandurven met Otten. In ieder geval tot de zomer, en dan evalueren.
Zijn ze allemaal topfit en in vorm? En spelen we een 4-3-3 met buitenspelers, of opteren we voor twee spitsen met een diepe nummer 10 erachter?Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:20Ok duidelijk. Andere vraag. Wie vind jij dat voorin zouden moeten? Drie man zou ik zeggen. Ben echt benieuwd naar jouw visie.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 21:48Dat is een antwoord dat ik niet kan bevragen. Bij voetbal spelen degene die het best presteren en samen de meeste kans hebben om te winnen van een tegenstander. Meijer kan ik niet doorgronden, kan je helaas niet verder helpen.
We blijven echt wel 433 spelen... of hoohuit met een false vleugel. Dat is Meijer.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:54Zijn ze allemaal topfit en in vorm? En spelen we een 4-3-3 met buitenspelers, of opteren we voor twee spitsen met een diepe nummer 10 erachter?Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:20Ok duidelijk. Andere vraag. Wie vind jij dat voorin zouden moeten? Drie man zou ik zeggen. Ben echt benieuwd naar jouw visie.
- De Kletskop
- Contacteer:
Dus Linssen-Koki-HansenPolleke schreef: ↑vr 10 jan 2025, 01:03We blijven echt wel 433 spelen... of hoohuit met een false vleugel. Dat is Meijer.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:54Zijn ze allemaal topfit en in vorm? En spelen we een 4-3-3 met buitenspelers, of opteren we voor twee spitsen met een diepe nummer 10 erachter?Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:20Ok duidelijk. Andere vraag. Wie vind jij dat voorin zouden moeten? Drie man zou ik zeggen. Ben echt benieuwd naar jouw visie.
Dan kunnen Önal en Ouaissa op de juiste manier gebracht worden.
Zonder 10 kan je 4-3-3 spelen maar dan dus niet met de punt naar voren. Ik wil deze selectie wel eens zien met 2 spitsen. 4-4-2/3-5-2. Lekker die ballen via de zijkanten erin gooien en laat ze voorin maar oorlog maken.Polleke schreef: ↑vr 10 jan 2025, 01:03We blijven echt wel 433 spelen... of hoohuit met een false vleugel. Dat is Meijer.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:54Zijn ze allemaal topfit en in vorm? En spelen we een 4-3-3 met buitenspelers, of opteren we voor twee spitsen met een diepe nummer 10 erachter?Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:20Ok duidelijk. Andere vraag. Wie vind jij dat voorin zouden moeten? Drie man zou ik zeggen. Ben echt benieuwd naar jouw visie.
Iemand hem al zien voetballen op de training?
-
- Contacteer:
Koki past niet in een 442.Totaal niet.Dat is geen zwervende spits die sleurt,zijn aannames zijn ook niet goed genoeg.Koki moet rond de 5 meter zijn,ook met het hoofd.Eigenlijk moet je een van de echte vleugelspelers opofferen voor Ouwejan.Maar ja,die laatste steekt ook niet in grootste vorm.beeros schreef: ↑vr 10 jan 2025, 08:12Zonder 10 kan je 4-3-3 spelen maar dan dus niet met de punt naar voren. Ik wil deze selectie wel eens zien met 2 spitsen. 4-4-2/3-5-2. Lekker die ballen via de zijkanten erin gooien en laat ze voorin maar oorlog maken.Polleke schreef: ↑vr 10 jan 2025, 01:03We blijven echt wel 433 spelen... of hoohuit met een false vleugel. Dat is Meijer.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:54Zijn ze allemaal topfit en in vorm? En spelen we een 4-3-3 met buitenspelers, of opteren we voor twee spitsen met een diepe nummer 10 erachter?Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:20Ok duidelijk. Andere vraag. Wie vind jij dat voorin zouden moeten? Drie man zou ik zeggen. Ben echt benieuwd naar jouw visie.
In 4-4-2 kan je koki toch als diepe spits gebruiken, laat Linssen daar maar om heen zwerven. Ben het met je eens dat je ouwejan erin moet. Die vorm komt vast en zeker wel als hij wat meer potjes speelt.zoete aardbei schreef: ↑vr 10 jan 2025, 14:43Koki past niet in een 442.Totaal niet.Dat is geen zwervende spits die sleurt,zijn aannames zijn ook niet goed genoeg.Koki moet rond de 5 meter zijn,ook met het hoofd.Eigenlijk moet je een van de echte vleugelspelers opofferen voor Ouwejan.Maar ja,die laatste steekt ook niet in grootste vorm.beeros schreef: ↑vr 10 jan 2025, 08:12Zonder 10 kan je 4-3-3 spelen maar dan dus niet met de punt naar voren. Ik wil deze selectie wel eens zien met 2 spitsen. 4-4-2/3-5-2. Lekker die ballen via de zijkanten erin gooien en laat ze voorin maar oorlog maken.Polleke schreef: ↑vr 10 jan 2025, 01:03We blijven echt wel 433 spelen... of hoohuit met een false vleugel. Dat is Meijer.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:54Zijn ze allemaal topfit en in vorm? En spelen we een 4-3-3 met buitenspelers, of opteren we voor twee spitsen met een diepe nummer 10 erachter?
Ouwejan heeft het loopvermogen van een bejaarde die zijn rollator is kwijtgeraakt en verdedigen kan ie ook niet. Hij is continu een bron van onrust achterin. De enige plek waar ie thuishoort is de tribune.
- Super-Simr
- Contacteer:
Dit toneelstukje begint heel erg vermoeiend te worden….
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Leef je uit op jouw ideaalplaatje. Ben zo benieuwd.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:54Zijn ze allemaal topfit en in vorm? En spelen we een 4-3-3 met buitenspelers, of opteren we voor twee spitsen met een diepe nummer 10 erachter?Bernd schreef: ↑do 09 jan 2025, 22:20Ok duidelijk. Andere vraag. Wie vind jij dat voorin zouden moeten? Drie man zou ik zeggen. Ben echt benieuwd naar jouw visie.
- Bottendaal
- Contacteer:
Okee, wat hebben al die puike voorzetten van hem netto opgeleverd als je de tegengoals ervan aftrekt? Spelen we beter met Ouwejan? Zijn de resultaten beter met Ouwejan in de basis? V Ind jij dat de verdedigende organisatie beter stond met Ouwejan op links tegen NAC, Eagles, Willem II? Als jij net zoals ik vind dat de verdedigende organisatie verschrikkelijk was, heb jij nagedacht waarom dat dat het geval was? Ik wel. Mijn conclusie is: Ouwejan. Wint geen duel als linksback, verovert geen bal als linksback, stoomt niet op als linksback en wordt er telkens uit gesprint.