Juist, is voor een buitenspeler een vrij betrouwbare speler.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:27Het is een beetje een Kuijt achtige speler, technisch ziet het er niet verfijnd uit, maar is het wel prima voor elkaar, zijn inzet en strijd is een lust voor het oog en daarom speelt ie altijd.
Vito van Crooij
-
- Contacteer:
Re: Vito van Crooij
Maar wél weer een assistje bij geschreven en er mede voor gezorgd dat die gozert rood krijgt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Stefannec
- Contacteer:
Als hij niet scoort voegt hij hij 0 toe.
Corners zijn ook slecht uiteindelijk 1 goede corner de redt een drama.
Tot nu toe veel meer slechte wedstrijden gespeeld dan goede hier.
Corners zijn ook slecht uiteindelijk 1 goede corner de redt een drama.
Tot nu toe veel meer slechte wedstrijden gespeeld dan goede hier.
Jippiekajee motherfucker!!!
Hij overlegt bizarre cijfers voor een vleugelspeler van NEC. Kan je nagaan als die echt in vorm is.
いつでも戦える
Lijkt het per wedstrijd af te wisselen, goed is ook heel goed en slecht is ook heel slecht.
-
- Contacteer:
- Stefannec
- Contacteer:
Vind dat heel goed wel mee vallen ja hij scoort dan indd. Verder is het goed. Slecht is wel heel slecht inderdaad.
- Stefannec
- Contacteer:
Vind je het lastig toegeven dat iemand gelijk heeft?
- Stefannec
- Contacteer:
Laten we het hopen. Tot nu toe echt nog niet onder de indruk van de beste man. En ja heeft 3 keer gescoord dat is goed te noemen..
-
- Contacteer:
Heb meer het idee dat hij veel beter tot zijn recht komt als hij om een aanspeelpunt heen kan spelen ipv op de vleugel.
3 goals en 2 assists, en dat in 2 wedstrijden want de andere 2 wedstrijden waren enorm slecht.Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:05Laten we het hopen. Tot nu toe echt nog niet onder de indruk van de beste man. En ja heeft 3 keer gescoord dat is goed te noemen..
- Bottendaal
- Contacteer:
4 ED wedstrijden, 3 goals, 3 assists… bij 1,5 goal per wedstrijd direct betrokken, en nog de meerwaarde niet zien…Zico schreef: ↑zo 10 nov 2024, 18:253 goals en 2 assists, en dat in 2 wedstrijden want de andere 2 wedstrijden waren enorm slecht.Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:05Laten we het hopen. Tot nu toe echt nog niet onder de indruk van de beste man. En ja heeft 3 keer gescoord dat is goed te noemen..
Al raakt hij verder geen bal aan, als hij dit kan doorzetten is hij de onbetwiste MVP!
Inderdaad. Wat een onzin.Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:044 ED wedstrijden, 3 goals, 3 assists… bij 1,5 goal per wedstrijd direct betrokken, en nog de meerwaarde niet zien…Zico schreef: ↑zo 10 nov 2024, 18:253 goals en 2 assists, en dat in 2 wedstrijden want de andere 2 wedstrijden waren enorm slecht.Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:05Laten we het hopen. Tot nu toe echt nog niet onder de indruk van de beste man. En ja heeft 3 keer gescoord dat is goed te noemen..
Al raakt hij verder geen bal aan, als hij dit kan doorzetten is hij de onbetwiste MVP!
En dan heeft hij ook nog een penalty mee veroorzaakt en een speler opgenaaid om rood te pakken.Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:044 ED wedstrijden, 3 goals, 3 assists… bij 1,5 goal per wedstrijd direct betrokken, en nog de meerwaarde niet zien…Zico schreef: ↑zo 10 nov 2024, 18:253 goals en 2 assists, en dat in 2 wedstrijden want de andere 2 wedstrijden waren enorm slecht.Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:05Laten we het hopen. Tot nu toe echt nog niet onder de indruk van de beste man. En ja heeft 3 keer gescoord dat is goed te noemen..
いつでも戦える
Dat ie weinig toevoegt aan het spel is een probleem, omdat we ook een aanvallende middenvelder en een spits hebben die weinig toevoegen aan het spel. Je speelt met 8 man het merendeel van de wedstrijd.
Ik heb vooral het gevoel dat jij nogal moeite hebt om toe te geven dat hij het toch wel erg goed doet. En al slingert hij 10 corners direct over de achterlijn heen, als die 11e een goal oplevert kan ik daar prima mee leven. Ik kan me nog tijden herinneren dat we naar die pisballen van Schöne zaten te kijken die werkelijk nooit gevaarlijk werden..Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:04Vind je het lastig toegeven dat iemand gelijk heeft?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Stefannec
- Contacteer:
Nee hoor heb na de wedstrijd tegen Groningen gezegd dat hij het goed gedaan heeft.bertje schreef: ↑ma 11 nov 2024, 09:22Ik heb vooral het gevoel dat jij nogal moeite hebt om toe te geven dat hij het toch wel erg goed doet. En al slingert hij 10 corners direct over de achterlijn heen, als die 11e een goal oplevert kan ik daar prima mee leven. Ik kan me nog tijden herinneren dat we naar die pisballen van Schöne zaten te kijken die werkelijk nooit gevaarlijk werden..Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:04Vind je het lastig toegeven dat iemand gelijk heeft?
Maar vind dat hij als hij niet scoort of goed speelt echt wen dramatische ondergrens heeft.
Het is geen talent meer maar een speler van achter in de 20, daar mag je imo een hogere ondergrens van verwachten. En niet als je een slechte wedstrijd speelt zo slecht zijn.
Hij is in 3 van de 5 competitiewedstrijden doorslaggevend geweest (Heerenveen, Groningen en RKC), heeft 3 goals en 4 assists. Noem mij maar eens een aanvaller die zo doorslaggevend is geweest als van Crooij tot dusver. Dat hij dan 2 wedstrijden (zwaar) door de ondergrens zakt zal best, dat maakt hij die andere wedstrijden meer dan ruimschoots goed en toen was hij echt niet de enige die zwaar door de ondergrens zakte.Stefannec schreef: ↑ma 11 nov 2024, 12:10Nee hoor heb na de wedstrijd tegen Groningen gezegd dat hij het goed gedaan heeft.bertje schreef: ↑ma 11 nov 2024, 09:22Ik heb vooral het gevoel dat jij nogal moeite hebt om toe te geven dat hij het toch wel erg goed doet. En al slingert hij 10 corners direct over de achterlijn heen, als die 11e een goal oplevert kan ik daar prima mee leven. Ik kan me nog tijden herinneren dat we naar die pisballen van Schöne zaten te kijken die werkelijk nooit gevaarlijk werden..Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:04Vind je het lastig toegeven dat iemand gelijk heeft?
Maar vind dat hij als hij niet scoort of goed speelt echt wen dramatische ondergrens heeft.
Het is geen talent meer maar een speler van achter in de 20, daar mag je imo een hogere ondergrens van verwachten. En niet als je een slechte wedstrijd speelt zo slecht zijn.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Als dat het rendement mag zijn dan kunnen we Schöne nog prima een 5 jarig contract geven.bertje schreef: ↑ma 11 nov 2024, 09:22Ik heb vooral het gevoel dat jij nogal moeite hebt om toe te geven dat hij het toch wel erg goed doet. En al slingert hij 10 corners direct over de achterlijn heen, als die 11e een goal oplevert kan ik daar prima mee leven. Ik kan me nog tijden herinneren dat we naar die pisballen van Schöne zaten te kijken die werkelijk nooit gevaarlijk werden..Stefannec schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:04Vind je het lastig toegeven dat iemand gelijk heeft?
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
hele goede statistieken en dan gaan we zeuren dat hij een lage ondergrens heeft
- Bottendaal
- Contacteer:
zoete aardbei schreef: ↑ma 11 nov 2024, 15:47hele goede statistieken en dan gaan we zeuren dat hij een lage ondergrens heeft
We willen hier goede voetballers, tot ze goed kunnen voetballen…
We willen hier goede verdedigers, tot ze goed kunnen verdedigen…
We willen hier aanvallers met rendement, tot ze rendement hebben…
Bij NEC fans is het nooit goed genoeg.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ambitie heet datBottendaal schreef: ↑ma 11 nov 2024, 19:43zoete aardbei schreef: ↑ma 11 nov 2024, 15:47hele goede statistieken en dan gaan we zeuren dat hij een lage ondergrens heeft
When Wilco talks, people listen!
Gebrek aan realiteitszin heet datGerard Lopez schreef: ↑ma 11 nov 2024, 20:10Ambitie heet datBottendaal schreef: ↑ma 11 nov 2024, 19:43zoete aardbei schreef: ↑ma 11 nov 2024, 15:47hele goede statistieken en dan gaan we zeuren dat hij een lage ondergrens heeft