Ik zaag Onäl totaal niet af. Had graagr gezien dat ze hem gewoon het vertrouwen blijven geven. En niet een van Crooij gehaald hadden.E.B schreef: ↑wo 30 okt 2024, 08:58Maar met zijn ervaring en statistieken hopen we op meer. Dan kun je de druk wat weghalen van de jonge buitenspelers. Een Onäl wordt nu al afgezaagd, terwijl je hem dan wat rustiger had kunnen brengen. Alleen moet de vervanger wel beter zijn.Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 08:49Nou tot nu toe en hoop echt wel dat hij het tegendeel bewijst.E.B schreef: ↑wo 30 okt 2024, 07:25Die jongen kan voetballen, maar dat jaartje zandbak (en plotseling overlijden vader?) lijken hem niet goed te hebben gedaan. Meteen 2 doelpunten geven bij een slechtlopend elftal gaf meteen wat hoop, maar dat lijkt nu even valse hoop. Hopelijk weet hij zich te herpakken.
Bewijst hij alleen maar mijn ‘angst’ voegt niks toe en zit onze jonge buitenspelers daardoor in de weg.
Vito van Crooij
- Stefannec
- Contacteer:
Re: Vito van Crooij
Jippiekajee motherfucker!!!
Ik doel wederom niet op jou. Ik zal het er de volgende keer bij zettenStefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:56Ik zaag Onäl totaal niet af. Had graagr gezien dat ze hem gewoon het vertrouwen blijven geven. En niet een van Crooij gehaald hadden.E.B schreef: ↑wo 30 okt 2024, 08:58Maar met zijn ervaring en statistieken hopen we op meer. Dan kun je de druk wat weghalen van de jonge buitenspelers. Een Onäl wordt nu al afgezaagd, terwijl je hem dan wat rustiger had kunnen brengen. Alleen moet de vervanger wel beter zijn.Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 08:49Nou tot nu toe en hoop echt wel dat hij het tegendeel bewijst.E.B schreef: ↑wo 30 okt 2024, 07:25Die jongen kan voetballen, maar dat jaartje zandbak (en plotseling overlijden vader?) lijken hem niet goed te hebben gedaan. Meteen 2 doelpunten geven bij een slechtlopend elftal gaf meteen wat hoop, maar dat lijkt nu even valse hoop. Hopelijk weet hij zich te herpakken.
Bewijst hij alleen maar mijn ‘angst’ voegt niks toe en zit onze jonge buitenspelers daardoor in de weg.
- Stefannec
- Contacteer:
Haha brgreep je verkeerd danE.B schreef: ↑wo 30 okt 2024, 19:12Ik doel wederom niet op jou. Ik zal het er de volgende keer bij zettenStefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:56Ik zaag Onäl totaal niet af. Had graagr gezien dat ze hem gewoon het vertrouwen blijven geven. En niet een van Crooij gehaald hadden.E.B schreef: ↑wo 30 okt 2024, 08:58Maar met zijn ervaring en statistieken hopen we op meer. Dan kun je de druk wat weghalen van de jonge buitenspelers. Een Onäl wordt nu al afgezaagd, terwijl je hem dan wat rustiger had kunnen brengen. Alleen moet de vervanger wel beter zijn.Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 08:49Nou tot nu toe en hoop echt wel dat hij het tegendeel bewijst.E.B schreef: ↑wo 30 okt 2024, 07:25Die jongen kan voetballen, maar dat jaartje zandbak (en plotseling overlijden vader?) lijken hem niet goed te hebben gedaan. Meteen 2 doelpunten geven bij een slechtlopend elftal gaf meteen wat hoop, maar dat lijkt nu even valse hoop. Hopelijk weet hij zich te herpakken.
In hoeveel minuten heeft ie 2 goals gemaakt?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:54Welk rendement je bedoelt die 2 goals tegen Heerenveen en daarna werkelijk niks meer laten zien.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:35Als dat genoeg is voor een basisplaats....Sandertjuh85 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:28Dat is al meer dan van Crooij doet.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:18Hij,rent en vliegt meer en dat is het welNijmegen0413 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:12Ik schrijf hem niet af. Er zijn echter betere opties. En op basis van zijn minuten bij ons heb ik nog niet ontdekt waar hij goed in is. Zo’n Önal brengt (wederom) veel meer.
Ik schrijf die jongen zeker nog niet af na 3 potjes. Maar het valt op z’n zachtst gezegd nog niet mee wat hij laat zien.
In de competitie nog 0 rendement dat lijkt me een belangrijker punt
Van Crooij was idd niet best maar heeft wel rendement
In hoeveel minuten heeft Önal niks gepresteerd geen goal en assist?
Hij was laatste 2 wedstrijden drama vCrooij maar önal is ook nog niks voor de basis
Bizarre vergelijking. Önal is een talent die veel laat zien inmiddels. Ja.. het is nog verre van effectief. Maar zet dit talent ff qua werkvermogen en inzet naast vele anderen. De gozer durft... maakt acties... Ik vind die houding gewoon super.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 19:34In hoeveel minuten heeft ie 2 goals gemaakt?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:54Welk rendement je bedoelt die 2 goals tegen Heerenveen en daarna werkelijk niks meer laten zien.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:35Als dat genoeg is voor een basisplaats....Sandertjuh85 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:28Dat is al meer dan van Crooij doet.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:18Hij,rent en vliegt meer en dat is het welNijmegen0413 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:12
Ik schrijf hem niet af. Er zijn echter betere opties. En op basis van zijn minuten bij ons heb ik nog niet ontdekt waar hij goed in is. Zo’n Önal brengt (wederom) veel meer.
Ik schrijf die jongen zeker nog niet af na 3 potjes. Maar het valt op z’n zachtst gezegd nog niet mee wat hij laat zien.
Hij was laatste 2 wedstrijden drama vCrooij maar önal is ook nog niks voor de basis
Van Crooij is een prima speler, maar je moet wel aanvallend spelen. Had je Van Crooij binnen de lijnen gehad toen Meijer eindelijk een keer volluit ging... had ie zeker een goaltje meegepikt.
- Stefannec
- Contacteer:
Ja dus volgens jou redenatie als je maar scoort maar vervolgens echt geen zak presteert is het goed?Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 19:34In hoeveel minuten heeft ie 2 goals gemaakt?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:54Welk rendement je bedoelt die 2 goals tegen Heerenveen en daarna werkelijk niks meer laten zien.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:35Als dat genoeg is voor een basisplaats....Sandertjuh85 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:28Dat is al meer dan van Crooij doet.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:18Hij,rent en vliegt meer en dat is het welNijmegen0413 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:12
Ik schrijf hem niet af. Er zijn echter betere opties. En op basis van zijn minuten bij ons heb ik nog niet ontdekt waar hij goed in is. Zo’n Önal brengt (wederom) veel meer.
Geef gewoon toe dat van Crooij gewoon een drama is tot nu toe.
Ik zeg nergens dat Onäl de allerbeste is. Maar vind het wel zonde dat hij op de bank zit voor een van Crooij die gewoon ook echt geen zak laat zien.
Buiten zijn 2 goals heb ik echt niks gezien dat een basisplaats voor hem verantwoord.
Dan heb ik liever dat een talent met potentie de tijd krijgt on te groeien.
Als je niet scoort of geen assist geeft als aanvaller dan presteer je toch sowieso niet?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 22:45Ja dus volgens jou redenatie als je maar scoort maar vervolgens echt geen zak presteert is het goed?Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 19:34In hoeveel minuten heeft ie 2 goals gemaakt?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:54Welk rendement je bedoelt die 2 goals tegen Heerenveen en daarna werkelijk niks meer laten zien.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:35Als dat genoeg is voor een basisplaats....Sandertjuh85 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:28Dat is al meer dan van Crooij doet.
Ik zeg nergens dat Onäl de allerbeste is. Maar vind het wel zonde dat hij op de bank zit voor een van Crooij die gewoon ook echt geen zak laat zien.
Buiten zijn 2 goals heb ik echt niks gezien dat een basisplaats voor hem verantwoord.
Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 22:45Ja dus volgens jou redenatie als je maar scoort maar vervolgens echt geen zak presteert is het goed?Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 19:34In hoeveel minuten heeft ie 2 goals gemaakt?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:54Welk rendement je bedoelt die 2 goals tegen Heerenveen en daarna werkelijk niks meer laten zien.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:35Als dat genoeg is voor een basisplaats....Sandertjuh85 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:28Dat is al meer dan van Crooij doet.
Van crooij in de basis is lachwekkend
Het blijft toch je club.
- Stefannec
- Contacteer:
Daar ben ik het niet mee eensTyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 23:04Als je niet scoort of geen assist geeft als aanvaller dan presteer je toch sowieso niet?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 22:45Ja dus volgens jou redenatie als je maar scoort maar vervolgens echt geen zak presteert is het goed?Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 19:34In hoeveel minuten heeft ie 2 goals gemaakt?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:54Welk rendement je bedoelt die 2 goals tegen Heerenveen en daarna werkelijk niks meer laten zien.Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:35Als dat genoeg is voor een basisplaats....Sandertjuh85 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 11:28
Dat is al meer dan van Crooij doet.
Dat is men het wel vaker niet met mijnStefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 23:48Daar ben ik het niet mee eensTyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 23:04Als je niet scoort of geen assist geeft als aanvaller dan presteer je toch sowieso niet?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 22:45Ja dus volgens jou redenatie als je maar scoort maar vervolgens echt geen zak presteert is het goed?Tyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 19:34In hoeveel minuten heeft ie 2 goals gemaakt?
Het is te kort te oordelen.... het team loopt niet.Tyson schreef: ↑do 31 okt 2024, 00:52Dat is men het wel vaker niet met mijnStefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 23:48Daar ben ik het niet mee eensTyson schreef: ↑wo 30 okt 2024, 23:04Als je niet scoort of geen assist geeft als aanvaller dan presteer je toch sowieso niet?Stefannec schreef: ↑wo 30 okt 2024, 22:45Ja dus volgens jou redenatie als je maar scoort maar vervolgens echt geen zak presteert is het goed?
Een top speler kan een slecht draaiend team op sleeptouw nemen.
Top spelers heeft nec niet
Top spelers heeft nec niet
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Hij speelde beroerd tegen PEC, maar dit is wel een jongen die wedstrijdritme nodig heeft. Heeft de voorbereiding en tot oktober geen eens meegetraind bij een club. Ik zou nu gewoon voor Onal en Hansen kiezen totdat deze jongen echt ritme heeft opgedaan.
いつでも戦える
Jawel. In de ziekenboeg.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
- Uno Batavorum
- Contacteer:
Precies gewoon lekker laten opbouwen. Beetje overdreven reactie van Rogier trouwens....moet eerst zelf maar eens te rade gaan waarom meerdere spelers zoals Vito gaan overcompenseren...
Goal, 2 assists en versiert de penalty. Verder heb je helemaal niks aan die gozer, dik motm eigenlijk..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Het is een gifkikker voorin, zo’n typische speler waar je als tegenstander een enorme hekel aan hebt, maar waarbij je blij bent als je hem in je team hebt. Het kan zelfs alleen maar beter worden als hij nog meer ritme heeft.
いつでも戦える
-
- Contacteer:
Eens. En tot nu toe gemiddeld per 47 minuten direct betrokken bij een goal.Nummer 9 schreef: ↑zo 03 nov 2024, 22:33Het is een gifkikker voorin, zo’n typische speler waar je als tegenstander een enorme hekel aan hebt, maar waarbij je blij bent als je hem in je team hebt. Het kan zelfs alleen maar beter worden als hij nog meer ritme heeft.
Speler van de week bij ESPN
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Stefannec
- Contacteer:
Zit nu de samenvatting te kijken en hij speelde indd goed.
Que rendement helemaal top. Wat me duidelijk is geworden is dat het geen speler is van de (passeer)actie en dat hij naar mijn inschatting ook verre van snel is - iets wat door meerdere werd beweerd als zijn kwaliteiten. Het is niet de diepgaande buitenspeler die we hadden verwacht.
Maar het inzicht, het gif en scorend vermogen hebben tot nu toe zijn waarde natuurlijk wel bepaald.
Maar het inzicht, het gif en scorend vermogen hebben tot nu toe zijn waarde natuurlijk wel bepaald.
- De Kletskop
- Contacteer:
Het is een beetje een Kuijt achtige speler, technisch ziet het er niet verfijnd uit, maar is het wel prima voor elkaar, zijn inzet en strijd is een lust voor het oog en daarom speelt ie altijd.