Een kink mag ook gecommuniceerd worden.jetipo schreef: ↑wo 18 sep 2024, 18:32En volgens Aalbers was de transfer in kannen en kruiken. Inderdaad vreemd dat er niks meer over naar buiten komt. Toch een kink? Dan een slotje.E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Vito van Crooij
- jackkreta
- Contacteer:
Re: Vito van Crooij
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Marcelinho04
- Contacteer:
Voor wat het waard is, volgens het instagramaccount van voetbalalert
De deal van Vito van Crooij naar NEC heeft vertraging opgelopen.
- Hij komt wel, alleen is het nog even wachten
- Demtsjenko
- Contacteer:
Heeft toch al iets over gestaan ergens… belastingtechnisch is het veel voordeliger om meer dan een jaar weg te zijn… kom je binnen een jaar terug dan wordt Nederland als belastingplichtig land gezien ofzo… dat zou van crooij enorm veel gaan kosten… zoiets zou het wel eens kunnen zijn… het fijne weet ik daar ook niet van…
Het maakt me geen snars uit.... ik vind dit geen noodzakelijke transfer.jetipo schreef: ↑wo 18 sep 2024, 18:32En volgens Aalbers was de transfer in kannen en kruiken. Inderdaad vreemd dat er niks meer over naar buiten komt. Toch een kink? Dan een slotje.E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Dan vermijdt je deze topic toch lekker?Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 22:59Het maakt me geen snars uit.... ik vind dit geen noodzakelijke transfer.jetipo schreef: ↑wo 18 sep 2024, 18:32En volgens Aalbers was de transfer in kannen en kruiken. Inderdaad vreemd dat er niks meer over naar buiten komt. Toch een kink? Dan een slotje.E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Oh sorry... in de wereld van EV mag je niet meepraten als je iets niet noodzakelijk vindt?E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 23:22Dan vermijdt je deze topic toch lekker?Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 22:59Het maakt me geen snars uit.... ik vind dit geen noodzakelijke transfer.jetipo schreef: ↑wo 18 sep 2024, 18:32En volgens Aalbers was de transfer in kannen en kruiken. Inderdaad vreemd dat er niks meer over naar buiten komt. Toch een kink? Dan een slotje.E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Nou ja, dat heb je al 5 keer verteld. Laat anderen het wel een aanwinst vinden en het er over hebben.Polleke schreef: ↑do 19 sep 2024, 00:14Oh sorry... in de wereld van EV mag je niet meepraten als je iets niet noodzakelijk vindt?E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 23:22Dan vermijdt je deze topic toch lekker?Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 22:59Het maakt me geen snars uit.... ik vind dit geen noodzakelijke transfer.jetipo schreef: ↑wo 18 sep 2024, 18:32En volgens Aalbers was de transfer in kannen en kruiken. Inderdaad vreemd dat er niks meer over naar buiten komt. Toch een kink? Dan een slotje.E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43
Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
-
- Contacteer:
Waar blijft zijn presentatie eigenlijk?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
VVV Venlo heeft de deal gekaapt
JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
https://www.gelderlander.nl/nec/de-koms ... ~a7261a5b/
-
- Contacteer:
Iemand die het hele verhaal kan plaatsenE.B schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:55JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Sjoerdbemmel schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:19Iemand die het hele verhaal kan plaatsenE.B schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:55JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Dat is de relevante alinea.,,Vito moet eerst zaken afwikkelen in Saoedi-Arabië, voordat hij deze kant op kan komen”, zegt technisch directeur Carlos Aalbers van NEC. ,,Het is niet zo dat er een streep door de transfer kan. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we ergens in de komende week de volgende stap zetten.”
Weten we natuurlijk nog niet waarom precies, maar goed we zien hem wel een keer verschijnen.
-
- Contacteer:
Dan verwacht ik 1 oktober.burp schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:52Sjoerdbemmel schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:19Iemand die het hele verhaal kan plaatsenE.B schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:55JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
https://www.gelderlander.nl/nec/de-koms ... ~a7261a5b/Dat is de relevante alinea.,,Vito moet eerst zaken afwikkelen in Saoedi-Arabië, voordat hij deze kant op kan komen”, zegt technisch directeur Carlos Aalbers van NEC. ,,Het is niet zo dat er een streep door de transfer kan. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we ergens in de komende week de volgende stap zetten.”
Weten we natuurlijk nog niet waarom precies, maar goed we zien hem wel een keer verschijnen.
Misschien heeft het belastingspelletje wel te maken met maanden, en niet precies dagen, en kan hij per 1 oktober aangenomen worden zonder zijn eerste maandsalarissen aan ons allen over te maken, maar lekker alles zelf te houden.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dat denk ik niet, want dan zou Aalbers niet spreken over "zaken afwikkelen". Dan is het gewoon alleen wachten.Me..Goal schreef: ↑vr 20 sep 2024, 22:29Dan verwacht ik 1 oktober.burp schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:52Sjoerdbemmel schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:19Iemand die het hele verhaal kan plaatsenE.B schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:55JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43
Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
https://www.gelderlander.nl/nec/de-koms ... ~a7261a5b/Dat is de relevante alinea.,,Vito moet eerst zaken afwikkelen in Saoedi-Arabië, voordat hij deze kant op kan komen”, zegt technisch directeur Carlos Aalbers van NEC. ,,Het is niet zo dat er een streep door de transfer kan. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we ergens in de komende week de volgende stap zetten.”
Misschien heeft het belastingspelletje wel te maken met maanden, en niet precies dagen, en kan hij per 1 oktober aangenomen worden zonder zijn eerste maandsalarissen aan ons allen over te maken, maar lekker alles zelf te houden.
Ik denk persoonlijk dat nu Vito zo snel na ontbinding al een club vindt die Arabische club moeilijk gaat doen en toch een vergoeding wil en bijv Vito z'n paspoort nog heeft en hem niet wil laten gaan tot er een nieuwe deal is gesloten.
When Wilco talks, people listen!
- jackkreta
- Contacteer:
Jeroen heeft mij nadrukkelijk verzocht geen artikelen van hem hier te plaatsen, dus bij deze.Sjoerdbemmel schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:19Iemand die het hele verhaal kan plaatsenE.B schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:55JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Citaat uit het artikel:jackkreta schreef: ↑vr 20 sep 2024, 22:43Jeroen heeft mij nadrukkelijk verzocht geen artikelen van hem hier te plaatsen, dus bij deze.Sjoerdbemmel schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:19Iemand die het hele verhaal kan plaatsenE.B schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:55JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
"Vito moet eerst zaken afwikkelen in Saoedi-Arabië, voordat hij deze kant op kan komen”, zegt technisch directeur Carlos Aalbers van NEC. ,,Het is niet zo dat er een streep door de transfer kan. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we ergens in de komende week de volgende stap zetten.”
De komende week wordt hij gepresenteerd (dat is de volgende stap). Helaas dus nog niet inzetbaar tegen Heracles.
Laatst gewijzigd door jetipo op vr 20 sep 2024, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Dat is hopelijk ook niet nodigjetipo schreef: ↑vr 20 sep 2024, 23:19Citaat uit het artikel:jackkreta schreef: ↑vr 20 sep 2024, 22:43Jeroen heeft mij nadrukkelijk verzocht geen artikelen van hem hier te plaatsen, dus bij deze.Sjoerdbemmel schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:19Iemand die het hele verhaal kan plaatsenE.B schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:55JeroenE.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43
"Vito moet eerst zaken afwikkelen in Saoedi-Arabië, voordat hij deze kant op kan komen”, zegt technisch directeur Carlos Aalbers van NEC. ,,Het is niet zo dat er een streep door de transfer kan. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we ergens in de komende week de volgende stap zetten.”
De komende week wordt hij gepresenteerd (dat is de volgende stap). Helaas dus nog niet inzetbaar tegen Heracles.
Eens, maar gezien de blessures en een schorsing moet Meijer enigszins schuiven.Curva schreef: ↑za 21 sep 2024, 07:20Dat is hopelijk ook niet nodigjetipo schreef: ↑vr 20 sep 2024, 23:19Citaat uit het artikel:jackkreta schreef: ↑vr 20 sep 2024, 22:43Jeroen heeft mij nadrukkelijk verzocht geen artikelen van hem hier te plaatsen, dus bij deze.Sjoerdbemmel schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:19Iemand die het hele verhaal kan plaatsen
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Meer dan welkom blijkt wel weer.
Ik denk dat hij straks mee komt met de boot van Sint Nicolas.
Alles komt goed !!
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik verwacht hem in een Mercedesbusje