Vito van Crooij
Vito van Crooij
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Re: Vito van Crooij
Voor degene zonde abbo:jetipo schreef: ↑za 14 sep 2024, 14:17Nu is het wel officieel bevestigd door NEC.
https://www.gelderlander.nl/nec/met-van ... ~af900d8c/
https://archive.ph/PgSEE#selection-1757.0-1855.286
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Jeffry74 schreef: ↑za 14 sep 2024, 14:57Voor degene zonde abbo:jetipo schreef: ↑za 14 sep 2024, 14:17Nu is het wel officieel bevestigd door NEC.
https://archive.ph/PgSEE#selection-1757.0-1855.286
eens een nec-er, altijd een nec-er
Kan dit gesloten worden. Komt niet meer! Twente kaapt de deal
Man, wat ben jij een enorme paniekzaaier zeg..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Jezus jij hebt echt een steekje los zitten of niet? Er raakt een speler bij Twente geblesseerd dus die zullen wel op dezelfde dag de deal met NEC kapen terwijl geen enkel serieus medium melding maakt van eventuele interesse? Jij bent er zo eentje die van 1 en 1 3 probeert te maken. Hysterisch gedoe, nergens voor nodig. Want zelfs al klapt de deal tussen NEC en Van Crooij, wat dan nog? Daar liggen denk ik weinig mensen in Nijmegen wakker van hoor. Van Crooij mag op dit moment in zijn carrière blijer zijn met NEC dan NEC met hem.
'Justice knows every mans number'
- De Kletskop
- Contacteer:
Of je neemt het allemaal niet zo serieus....Keizerstad1994 schreef: ↑ma 16 sep 2024, 20:18Jezus jij hebt echt een steekje los zitten of niet? Er raakt een speler bij Twente geblesseerd dus die zullen wel op dezelfde dag de deal met NEC kapen terwijl geen enkel serieus medium melding maakt van eventuele interesse? Jij bent er zo eentje die van 1 en 1 3 probeert te maken. Hysterisch gedoe, nergens voor nodig. Want zelfs al klapt de deal tussen NEC en Van Crooij, wat dan nog? Daar liggen denk ik weinig mensen in Nijmegen wakker van hoor. Van Crooij mag op dit moment in zijn carrière blijer zijn met NEC dan NEC met hem.
Je moet maar eens opzoeken wat die Vak Z hier continu komt spuien, dat is wel extreem tenenkrommend hoor..De Kletskop schreef: ↑di 17 sep 2024, 09:22Of je neemt het allemaal niet zo serieus....Keizerstad1994 schreef: ↑ma 16 sep 2024, 20:18Jezus jij hebt echt een steekje los zitten of niet? Er raakt een speler bij Twente geblesseerd dus die zullen wel op dezelfde dag de deal met NEC kapen terwijl geen enkel serieus medium melding maakt van eventuele interesse? Jij bent er zo eentje die van 1 en 1 3 probeert te maken. Hysterisch gedoe, nergens voor nodig. Want zelfs al klapt de deal tussen NEC en Van Crooij, wat dan nog? Daar liggen denk ik weinig mensen in Nijmegen wakker van hoor. Van Crooij mag op dit moment in zijn carrière blijer zijn met NEC dan NEC met hem.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Staat niet op de teamfoto en geen spelersfoto vandaag
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Moeten we een Amber-alert eruit sturen?
Waar is Vito???
Waar is Vito???
When Wilco talks, people listen!
Als hij nu nog niet gepresenteerd is zou je toch denken dat er een kink in de kabel gekomen is. We zijn een week verder, hij was transfervrij.
-
- Contacteer:
Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Vito komt. Da’s wat telt. Er zijn genoeg andere zaken waar je je druk om moet maken.
Barbaars regime samenwerking en stadion dossier zeker. Ik weet niet of ik een verknipte openingstune in dat rijtje zou zetten.
Die tune is wel knap ergerlijk.Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:04Barbaars regime samenwerking en stadion dossier zeker. Ik weet niet of ik een verknipte openingstune in dat rijtje zou zetten.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Eens.... maar om het op één lijn te gooien met samenwerking met barbaars regime en een jarenlang stadiondossier.Poort5 schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:49Die tune is wel knap ergerlijk.Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:04Barbaars regime samenwerking en stadion dossier zeker. Ik weet niet of ik een verknipte openingstune in dat rijtje zou zetten.
- De Kletskop
- Contacteer:
De Tune is er ook al jarenlang, dus dat lig op 1 lijn.Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 15:18Eens.... maar om het op één lijn te gooien met samenwerking met barbaars regime en een jarenlang stadiondossier.Poort5 schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:49Die tune is wel knap ergerlijk.Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:04Barbaars regime samenwerking en stadion dossier zeker. Ik weet niet of ik een verknipte openingstune in dat rijtje zou zetten.
NEC heeft niets bevestigdjetipo schreef: ↑za 14 sep 2024, 14:17Nu is het wel officieel bevestigd door NEC.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
En volgens Aalbers was de transfer in kannen en kruiken. Inderdaad vreemd dat er niks meer over naar buiten komt. Toch een kink? Dan een slotje.E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:58Het is stil inderdaad. Misschien dat er hier een journalist meeleest die dit tot op de bodem uit kan zoeken?FC Hilversum schreef: ↑wo 18 sep 2024, 07:43Ik vind het vreemder dat iedereen maar zwijgt. Aalbers kan toch gewoon kort vertellen wat de status is zonder in details te treden?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.