Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 08:50Vermoeiende troll is het
Kento Shiogai
Re: Kento Shiogai
Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 08:50Vermoeiende troll is het
E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 08:50Vermoeiende troll is hetbertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 03:50Je kon bij die kans juist zien dat hij wel degelijk potentie en kwaliteiten heeft. Maar blij toe dat mschr het niks vind, zal niet de eerste zijn die gaat uitblinken
Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 08:50Vermoeiende troll is het
Hij is niet iel, hij is afgetraind/bonkig. Hij is ook niet te klein als midvoor. Santos was 1,84 en Vleminckx 1,83. Uiteindelijk gaat het om positionering en timing.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.
Maar je hebt weer een pispaaltje na Sano waarbij je een flater van jewelste had. Clown.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Iel? Dan moet je eens bij de training gaan kijken… die kerel heeft bovenbenen als heipalen… is juist gespierd en zelfs ietwat gedrongen…mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.
-
- Contacteer:
Hij heeft nog een beetje harde voeten maar wat een explosiviteit. Dit wordt een hele grote!
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Je kunt zien dat deze jongen weinig wedstrijdervaring op niveau heeft. Heel veel potentie maar de grote vraag is natuurlijk of deze jongen op korte termijn een volwaardig alternatief voor Koki is. Hoe snel gaat hij het oppakken.
Eens, na de winterstop zal Koki het zwaar gaan krijgen om zijn plek te behouden.Glorie-NEC schreef: ↑zo 22 sep 2024, 11:06Hij heeft nog een beetje harde voeten maar wat een explosiviteit. Dit wordt een hele grote!
Vond hem erg onwennig dat gaat nog wel ff duren voordat ie Koki uit de basis speelt, Koki is de enige die een goal kan maken voorin op het momentNMGN schreef: ↑zo 22 sep 2024, 11:55Eens, na de winterstop zal Koki het zwaar gaan krijgen om zijn plek te behouden.Glorie-NEC schreef: ↑zo 22 sep 2024, 11:06Hij heeft nog een beetje harde voeten maar wat een explosiviteit. Dit wordt een hele grote!
Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:
Janga ook!mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.
- Bottendaal
- Contacteer:
Vergeet Thijs niet…De Kletskop schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:33Janga ook!mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.
Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:01Okee, hij is te klein en te iel als aanspeelpunt. Wordt bij elk duel van de bal gezet. Loopt voor de voeten van Ogawa. Als hij een midvoor is, dan is Proper ook een midvoor. Het gozertje zal waarschijnlijk een middenvelder blijken te zijn.
Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.E.B schreef: ↑zo 22 sep 2024, 09:10Hij is 1,80 en getraind. Sowieso 11 cm langer dan een Proper. Een van Persie bijvoorbeeld was (is) maar 3 cm langer dan Shiogai. Dus je praat weer eens onzin.
Maar vooral dat je een jongen alweer afschrijft op basis van een invalbeurt, die ook nog eens uit een totaal andere cultuur en competitie komt. Je zou zeggen dat je van je blunder met Sano wel geleerd zou hebben. Daar blijkt maar weinig van.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Als je twee hersencellen hebt valt er weinig te leren. Alles is zwart/wit.bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:37Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.
Maar vooral dat je een jongen alweer afschrijft op basis van een invalbeurt, die ook nog eens uit een totaal andere cultuur en competitie komt. Je zou zeggen dat je van je blunder met Sano wel geleerd zou hebben. Daar blijkt maar weinig van.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Een comment van Bertje, doosje cleanex, beetje lotion en de avond in huize Mschr is weer goed.bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:37Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Trap je er toch weer in, bertje.....bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:37Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.
When Wilco talks, people listen!
Hoezo blunder met Sano? Sano is een ondermaatse linksbuiten en daar werd ie gestald een jaar geleden. Straks als Shiogai een goeie rechtsback blijkt, ga je me dan verwijten dat ik hem een slechte midvoor vond?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:37Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 10:00Weghorst, Brobbey, Gimenez, De Jong, Kulenovic hebben de bouw van een midvoor. Dimata, Ogawa ook. Shiogai niet. Hij is iel en 1.80 is klein voor een midvoor. Hij kan best voetballen. Maar niet als midvoor. Hij is geen geschikte vervanger van Ogawa.
mschr schreef: ↑ma 23 sep 2024, 08:06Hoezo blunder met Sano? Sano is een ondermaatse linksbuiten en daar werd ie gestald een jaar geleden. Straks als Shiogai een goeie rechtsback blijkt, ga je me dan verwijten dat ik hem een slechte midvoor vond?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:37Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..
mschr schreef: ↑za 20 jan 2024, 21:34Hij speelde heel verdienstelijk als rechtsbuiten. Toen Rober erin kwam en hij naar het middenveld verhuisde, was ie aanmerkelijk minder. Desondanks zijn eerste overtuigende wedstrijd voor NEC.De Kletskop schreef: ↑za 20 jan 2024, 19:46Een nieuwe parel. Geweldig werk Carlos, bedankt! , hier kom je voor naar het stadion.
- De Kletskop
- Contacteer:
wat een clownE.B schreef: ↑ma 23 sep 2024, 08:21mschr schreef: ↑ma 23 sep 2024, 08:06Hoezo blunder met Sano? Sano is een ondermaatse linksbuiten en daar werd ie gestald een jaar geleden. Straks als Shiogai een goeie rechtsback blijkt, ga je me dan verwijten dat ik hem een slechte midvoor vond?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:37Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?
Maar vooral dat je een jongen alweer afschrijft op basis van een invalbeurt, die ook nog eens uit een totaal andere cultuur en competitie komt. Je zou zeggen dat je van je blunder met Sano wel geleerd zou hebben. Daar blijkt maar weinig van.mschr schreef: ↑za 20 jan 2024, 21:34Hij speelde heel verdienstelijk als rechtsbuiten. Toen Rober erin kwam en hij naar het middenveld verhuisde, was ie aanmerkelijk minder. Desondanks zijn eerste overtuigende wedstrijd voor NEC.De Kletskop schreef: ↑za 20 jan 2024, 19:46Een nieuwe parel. Geweldig werk Carlos, bedankt! , hier kom je voor naar het stadion.
Sano kon er volgens jou niks van en moest op de eerste boot terug.mschr schreef: ↑ma 23 sep 2024, 08:06Hoezo blunder met Sano? Sano is een ondermaatse linksbuiten en daar werd ie gestald een jaar geleden. Straks als Shiogai een goeie rechtsback blijkt, ga je me dan verwijten dat ik hem een slechte midvoor vond?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:37Oh maar ik beweer ook niet dat het een wereld invalbeurt was, maar je zag wel glimpen van zijn talent. Die bal die hij net naast krulde was bijvoorbeeld echt een prima, doelgerichte actie.mschr schreef: ↑zo 22 sep 2024, 15:12Nou, dan waren de Heracles-verdedigers Uebermenschen die de Japanse tanker telkens van de bal wisten te zetten. Heeft die gozer gister een duel gewonnen of de bal bij zich weten te houden?bertje schreef: ↑zo 22 sep 2024, 14:10Schitterend, hoe ver jij er altijd naast zit als je een speler na zijn eerste 10 minuten denkt te kunnen affakkelen. Ook geen spoortje twijfel, ik vraag me echt af of je in het echt ook door het leven gaat alsof je onder invloed van paddo’s bent..
Je kan ook gewoon een keer zeggen: 'ik heb het verkeerd gezien'. Is helemaal geen schande. Er zijn er hier genoeg die het veel vaker verkeerd zien.
Je letterlijke reactie op Sano:
Wat moet je met zo’n gozer? Doet werkelijk alles fout in al zijn invalbeurten. In de winterstop op de stoomboot terug naar Japan, s.v.p.!
-
- Contacteer:
de act van Mschr bestaat uit niet alleen uit het afbranden van spelers na 1 wedstrijd.
Het zijn vooral de reacties erop die hem deugd doen.
En iedereen trapt er al jaren in.
- jackkreta
- Contacteer:
zoete aardbei schreef: ↑ma 23 sep 2024, 12:53de act van Mschr bestaat uit niet alleen uit het afbranden van spelers na 1 wedstrijd.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Hohoho die doen niet alleen Mschr deugd, mij ook!jackkreta schreef: ↑ma 23 sep 2024, 13:00zoete aardbei schreef: ↑ma 23 sep 2024, 12:53de act van Mschr bestaat uit niet alleen uit het afbranden van spelers na 1 wedstrijd.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst