Kento Shiogai
Kento Shiogai
Heb ik JB verslagen?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Kento Shiogai
Welkom
Japanese enclave wordt groter en groter. Ik vind het top Zeer goed voor je marketing. Nu nog verder uitventen. Een link leggen met de Nippon Electric Company zou toch wel goud zijn.
★★
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... jmegen.htm
4 jaar en rugnummer 9. Het lijkt er dus op dat hij al echt als 2e spits is gehaald. Aan het verhaal te lezen zaten er ook meerdere clubs achteraan, dus zal dat er ook wel aan bijdragen dat hij hier heeft getekend..
4 jaar en rugnummer 9. Het lijkt er dus op dat hij al echt als 2e spits is gehaald. Aan het verhaal te lezen zaten er ook meerdere clubs achteraan, dus zal dat er ook wel aan bijdragen dat hij hier heeft getekend..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
“Hij zal zich de komende periode gaan aanpassen aan de Nederlandse cultuur en het voetbal.”bertje schreef: ↑wo 28 aug 2024, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... jmegen.htm
4 jaar en rugnummer 9. Het lijkt er dus op dat hij al echt als 2e spits is gehaald.
Ik denk van niet.
Jij mag dat, iemand die bij zijn volle verstand is niet
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Welkom Kento!
Na Koki en Kodai hebben we onze eigen K3. Hopelijk gaat het swingen
Na Koki en Kodai hebben we onze eigen K3. Hopelijk gaat het swingen
Welkom en success
Er is na dit eredivisie weekend een interlandweekje, dat geeft hem ook nog wat extra tijd.DJTEEF! schreef: ↑wo 28 aug 2024, 18:21“Hij zal zich de komende periode gaan aanpassen aan de Nederlandse cultuur en het voetbal.”bertje schreef: ↑wo 28 aug 2024, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... jmegen.htm
4 jaar en rugnummer 9. Het lijkt er dus op dat hij al echt als 2e spits is gehaald.
Ik denk van niet.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Welkom!
Zijn geweldige optreden op het toernooi in Toulon, de lovende kritieken van diverse kenners en het trackrecord van Aalbers maken dat ik enorm veel vertrouwen heb in deze jongen. En hij is een ander type dan Koki.
Zijn geweldige optreden op het toernooi in Toulon, de lovende kritieken van diverse kenners en het trackrecord van Aalbers maken dat ik enorm veel vertrouwen heb in deze jongen. En hij is een ander type dan Koki.
- Tim Janssen
- Contacteer:
Op teletekst staat dat het een verdediger is
-
- Contacteer:
Meteen speelgerechtigd?
Welkom en succes!
-
- Contacteer:
Er wordt nog niet beseft hoe erg deze jongen een parel is, maar dat zullen jullie binnenkort nog wel zien. Fantastische deal
- svenniessee
- Contacteer:
Welkom huiskamerscoutogawaogawa schreef: ↑wo 28 aug 2024, 20:57Er wordt nog niet beseft hoe erg deze jongen een parel is, maar dat zullen jullie binnenkort nog wel zien. Fantastische deal
Geloof ik best, maar de vraag is natuurlijk hoe snel hij gaat schitteren. Het zou zo maar kunnen dat die jongen aanpassingstijd nodig heeft. Het is nu dus hopen en bidden dat Sandler en Sontje fit worden (en blijven) en Kento er snel staat.ogawaogawa schreef: ↑wo 28 aug 2024, 20:57Er wordt nog niet beseft hoe erg deze jongen een parel is, maar dat zullen jullie binnenkort nog wel zien. Fantastische deal
Hoho ik ben wel degelijk onder de indruk en denk dat hij een heel grote gaat worden.ogawaogawa schreef: ↑wo 28 aug 2024, 20:57Er wordt nog niet beseft hoe erg deze jongen een parel is, maar dat zullen jullie binnenkort nog wel zien. Fantastische deal
Ik hoop het van harte. Dan krijgt Aalbers "de Legendario's droge worst award".DR schreef: ↑wo 28 aug 2024, 21:21Hoho ik ben wel degelijk onder de indruk en denk dat hij een heel grote gaat worden.ogawaogawa schreef: ↑wo 28 aug 2024, 20:57Er wordt nog niet beseft hoe erg deze jongen een parel is, maar dat zullen jullie binnenkort nog wel zien. Fantastische deal
-
- Contacteer:
Een Ogawa stond er toch ook direct? En een Sano maakte na 3 weken al indruk in Eindhoven. Daarnaast hebben we met Ogawa gewoon een goede spits die nu beschikbaar is.Zico schreef: ↑wo 28 aug 2024, 21:20Geloof ik best, maar de vraag is natuurlijk hoe snel hij gaat schitteren. Het zou zo maar kunnen dat die jongen aanpassingstijd nodig heeft. Het is nu dus hopen en bidden dat Sandler en Sontje fit worden (en blijven) en Kento er snel staat.ogawaogawa schreef: ↑wo 28 aug 2024, 20:57Er wordt nog niet beseft hoe erg deze jongen een parel is, maar dat zullen jullie binnenkort nog wel zien. Fantastische deal
Ja inderdaad hopen dus…..Ogawa is het enige zekerheidje voorin, Sontje heeft natuurlijk ook laten zien het niveau aan te kunnen, maar is om andere reden een twijfelgeval, de rest van de aanvallers heeft potentie en dan is het dus inderdaad hopen dat ze er snel staan en al redelijk constant presteren.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 28 aug 2024, 21:34Een Ogawa stond er toch ook direct? En een Sano maakte na 3 weken al indruk in Eindhoven. Daarnaast hebben we met Ogawa gewoon een goede spits die nu beschikbaar is.Zico schreef: ↑wo 28 aug 2024, 21:20Geloof ik best, maar de vraag is natuurlijk hoe snel hij gaat schitteren. Het zou zo maar kunnen dat die jongen aanpassingstijd nodig heeft. Het is nu dus hopen en bidden dat Sandler en Sontje fit worden (en blijven) en Kento er snel staat.ogawaogawa schreef: ↑wo 28 aug 2024, 20:57Er wordt nog niet beseft hoe erg deze jongen een parel is, maar dat zullen jullie binnenkort nog wel zien. Fantastische deal