Kento Shiogai
Re: Kento Shiogai
Het was weer eens te mooi om waar te zijn voor ons!
Niet zo'n paniek.
Het is zuur voor alle partijen, maar nou niet bepaald iets wat ons de afgelopen jaren meermaals in overkomen.
Het is zuur voor alle partijen, maar nou niet bepaald iets wat ons de afgelopen jaren meermaals in overkomen.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik denk echt dat de FIFA een of andere kortingsregeling (een cashback die ze zelf uitdelen aan kopende clubs) heeft voor clubs die 1 speler mogen halen deze window, speciaal om het WK een boost te geven. Het is bijna niet anders te verklaren dat Real 10 miljoen betaalt om een transfervrije speler 1 maand eerder te halen. Dus het zou me idd niet verbazen dat Salzburg nog snel een ander haalt.erjan schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:04Het is natuurlijk geen klein bedrag en zoals in het artikel op de site van NEC zelf staat is het besluit in goed overleg genomen om de transfer op dit moment niet door te laten gaan. Ik sluit niet uit dat als Red Bull goed presteert op het WK dat die transfer dan op een later tijdstip alsnog komt. Ze zullen waarschijnlijk op dit moment belang hebben om een andere speler te halen die er wel direct kan staan op het WK.Keizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:00Vind het ook een raar verhaal met die blessure, zoals gezegd als het een “kleine” blessure is dan neem je hem als Salzburg-zijnde toch gewoon? Dat is een club met een uitstekend beleid, als die echt in een speler geloven dan kan ze dat WK gewoon aan hun reet roesten.
When Wilco talks, people listen!
Werd ook al terug gestuurd toen ie bij Japan was toch de reden daarvan is ook niet duidelijk geworden?
Het geld voor de aankoop van het stadion is binnen aldus Van Schaijk in een reactie 
Bron: Rn7
https://www.rn7.nl/nieuws/artikel/trans ... -in-gevaar

Bron: Rn7
https://www.rn7.nl/nieuws/artikel/trans ... -in-gevaar
Laatst gewijzigd door Tyson op di 10 jun 2025, 16:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Ja, ik vind dit ook erg bijzonder. Misschien hebben ze meegelezen op het forum. Zonder gekheid, er is wel vaker een medische keuring niet goed gelopen en dan wordt er in overleg een "lichte" blessure naar buiten gebracht om de carrière van een speler niet nodeloos te schadenKeizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:00Vind het ook een raar verhaal met die blessure, zoals gezegd als het een “kleine” blessure is dan neem je hem als Salzburg-zijnde toch gewoon? Dat is een club met een uitstekend beleid, als die echt in een speler geloven dan kan ze dat WK gewoon aan hun reet roesten.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Misschien (een milde versie van) long-covid ofzo?
Er staat "op dit moment". 6 miljoen in augustus mag ook 

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Vandaag eindigt de speciale transferdeadline voor het WK van clubteams. Misschien dat ze nu een andere spits willen binnen hengelen en dan na het WK (en eventuele inkomsten) weer terug komen? Dat gedrocht van een WK doet sowieso ook gekke dingen met transfers deze window. Voor Alexander-Arnold is 10 miljoen neergelegd om een maandje eerder over te komen..necnmgn schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:19Ja, ik vind dit ook erg bijzonder. Misschien hebben ze meegelezen op het forum. Zonder gekheid, er is wel vaker een medische keuring niet goed gelopen en dan wordt er in overleg een "lichte" blessure naar buiten gebracht om de carrière van een speler niet nodeloos te schadenKeizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:00Vind het ook een raar verhaal met die blessure, zoals gezegd als het een “kleine” blessure is dan neem je hem als Salzburg-zijnde toch gewoon? Dat is een club met een uitstekend beleid, als die echt in een speler geloven dan kan ze dat WK gewoon aan hun reet roesten.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Het vervelende bij jou is dat je nooit weet of iets een grapje is of gewoon een hele stupide opmerking.
'Justice knows every mans number'
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Wat lach je? Kan je gewoon mee rondlopen hoor. En op vele momenten niets van merken.
Deze kan wel in de categorie "stupide grap".Keizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:37Het vervelende bij jou is dat je nooit weet of iets een grapje is of gewoon een hele stupide opmerking.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Is geen grap en geen stupide opmerking. Met milde long covid kan je gewoon normaal lijken te functioneren. Alleen ik snap wel dat Salzburg het niet zou vertrouwen voor zo'n groot bedrag.Keizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:37Het vervelende bij jou is dat je nooit weet of iets een grapje is of gewoon een hele stupide opmerking.
Tja..Of misschien heeft hij wel coeliakie, chronische alvleesklierontsteking, barret slokdarm, collagene collitis, chronische aambei, prikkelbare darmsyndroom, Syndroom van Peutz-Jeghers, een heel gezin lintwormen etc.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:39Is geen grap en geen stupide opmerking. Met milde long covid kan je gewoon normaal lijken te functioneren. Alleen ik snap wel dat Salzburg het niet zou vertrouwen voor zo'n groot bedrag.Keizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:37Het vervelende bij jou is dat je nooit weet of iets een grapje is of gewoon een hele stupide opmerking.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hmmmm....chronische aambei lijkt me niet iets waar een transfer op afgekeurd wordt. Dat heeft in principe geen enkele invloed op je spel.E.B schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:44Tja..Of misschien heeft hij wel coeliakie, chronische alvleesklierontsteking, barret slokdarm, collagene collitis, chronische aambei, prikkelbare darmsyndroom, Syndroom van Peutz-Jeghers, een heel gezin lintwormen etc.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:39Is geen grap en geen stupide opmerking. Met milde long covid kan je gewoon normaal lijken te functioneren. Alleen ik snap wel dat Salzburg het niet zou vertrouwen voor zo'n groot bedrag.Keizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:37Het vervelende bij jou is dat je nooit weet of iets een grapje is of gewoon een hele stupide opmerking.
Ze weten toch wel dat al die Japanners van die ogen hebben?
Verklaart wel waarom hij van die O-benen heeft..Gerard Lopez schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:47Hmmmm....chronische aambei lijkt me niet iets waar een transfer op afgekeurd wordt. Dat heeft in principe geen enkele invloed op je spel.E.B schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:44Tja..Of misschien heeft hij wel coeliakie, chronische alvleesklierontsteking, barret slokdarm, collagene collitis, chronische aambei, prikkelbare darmsyndroom, Syndroom van Peutz-Jeghers, een heel gezin lintwormen etc.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:39Is geen grap en geen stupide opmerking. Met milde long covid kan je gewoon normaal lijken te functioneren. Alleen ik snap wel dat Salzburg het niet zou vertrouwen voor zo'n groot bedrag.Keizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:37Het vervelende bij jou is dat je nooit weet of iets een grapje is of gewoon een hele stupide opmerking.
Typische wending. Nou in het uiterste geval nog een jaartje bij ons is ook niet slecht 

★★
Precies, logisch toch dat Salzburg binnen die transferwindow die vandaag afloopt nog wil proberen om een fitte speler binnen te halen. Afhankelijk van de resultaten tijdens het WK zullen ze vast al dan niet terugkomen voor Kento.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:23Vandaag eindigt de speciale transferdeadline voor het WK van clubteams. Misschien dat ze nu een andere spits willen binnen hengelen en dan na het WK (en eventuele inkomsten) weer terug komen? Dat gedrocht van een WK doet sowieso ook gekke dingen met transfers deze window. Voor Alexander-Arnold is 10 miljoen neergelegd om een maandje eerder over te komen..necnmgn schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:19Ja, ik vind dit ook erg bijzonder. Misschien hebben ze meegelezen op het forum. Zonder gekheid, er is wel vaker een medische keuring niet goed gelopen en dan wordt er in overleg een "lichte" blessure naar buiten gebracht om de carrière van een speler niet nodeloos te schadenKeizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:00Vind het ook een raar verhaal met die blessure, zoals gezegd als het een “kleine” blessure is dan neem je hem als Salzburg-zijnde toch gewoon? Dat is een club met een uitstekend beleid, als die echt in een speler geloven dan kan ze dat WK gewoon aan hun reet roesten.![]()
bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 17:02Verklaart wel waarom hij van die O-benen heeft..Gerard Lopez schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:47Hmmmm....chronische aambei lijkt me niet iets waar een transfer op afgekeurd wordt. Dat heeft in principe geen enkele invloed op je spel.E.B schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:44Tja..Of misschien heeft hij wel coeliakie, chronische alvleesklierontsteking, barret slokdarm, collagene collitis, chronische aambei, prikkelbare darmsyndroom, Syndroom van Peutz-Jeghers, een heel gezin lintwormen etc.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:39Is geen grap en geen stupide opmerking. Met milde long covid kan je gewoon normaal lijken te functioneren. Alleen ik snap wel dat Salzburg het niet zou vertrouwen voor zo'n groot bedrag.Keizerstad1994 schreef: ↑di 10 jun 2025, 16:37Het vervelende bij jou is dat je nooit weet of iets een grapje is of gewoon een hele stupide opmerking.

- Tim Janssen
- Contacteer:
Ik ben juist blij dat hij blijft