En fysiek indrukwekkend. Ik kijk uit naar zijn eerste minuten. Evenals Sano lijkt Eindhoven het privilege te hebben om hem als eerst aan het werk te zien.
Kento Shiogai
-
- Contacteer:
Re: Kento Shiogai
En fysiek indrukwekkend. Ik kijk uit naar zijn eerste minuten. Evenals Sano lijkt Eindhoven het privilege te hebben om hem als eerst aan het werk te zien.
- Marcelinho04
- Contacteer:
Net als deze:Gerard Lopez schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:00Ik weet het allemaal nog niet met deze Japanner. Komt op mij toch vooral over als een show-guy
https://m.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Kento Shiogai
Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Eh, it's Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Eh, it's Shiogai
O-o-o-o
Kento Shiogai
Of is het nog steeds zo dat de koreanen en japanners elkaar niet zo goed liggen
Shiogai 行く 行く 行く
Gebeurt niet vaak bij Gerard, maar deze is erg sterk. Chapeau Gerard!FC Hilversum schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:15Hij is serieus leuk!! Vooral omdat sommige serieus waren!eniesee12 schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:13Gerard Lopez schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:09Op basis van z'n naam.DJTEEF! schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:04Op basis waarvan, in godsnaam?Gerard Lopez schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:00Ik weet het allemaal nog niet met deze Japanner. Komt op mij toch vooral over als een show-guy
Voel je je wel lekker?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Hij is 19. Hij is niet 14 of 15. En zijn twee landgenoten bij NEC moesten toch ook wonen en werken in een nieuw land en in een nieuwe cultuur? Volgens mij is dat prima gegaan. Kento heeft het uiteraard ook nog gemakkelijker dan die andere twee die de weg voor hem geplaveid hebben en op wie hij kan terugvallen.vak Oost schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:30De jongen krijgt wel behoorlijk wat voor zijn kiezen, wonen en werken in een nieuw land en in een totaal andere cultuur,Henkiepenkie schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:17Super voor die jongen. Misschien is hij er toch wel veel eerder klaar voor dan dat we allemaal denken.
familie thuis aan de andere kant van de planeet, wel is er het voordeel dat hij terug kan vallen op Sano en Koki.
-
- Contacteer:
Hoezo zielig vinden? We moeten hem gewoon niet als een kind behandelen zoals sommigen hier lijken te doen. Hij is jong - maar een volwassen vent met een sterke persoonlijkheid. Dat heeft hij al lang laten zien.jallah schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:22sano is 20? come on! ik zeg niet dat hij er gelijk moet staan.. maar we hoeven hem toch niet zielig te vinden?beeros schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:49Hij is 19!!!!!jallah schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:36ag we moeten ook niet overdrijven.. 3 teamgenoten spreken zijn taal en helpen hem op weg.. en NEC doet er alles aan om hem zich thuis te laten voelen.. en dat werken valt ook wel mee als je werk voetballen is toch?vak Oost schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:30De jongen krijgt wel behoorlijk wat voor zijn kiezen, wonen en werken in een nieuw land en in een totaal andere cultuur,Henkiepenkie schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:17Super voor die jongen. Misschien is hij er toch wel veel eerder klaar voor dan dat we allemaal denken.
familie thuis aan de andere kant van de planeet, wel is er het voordeel dat hij terug kan vallen op Sano en Koki.
Japanners zijn geen Koreanen en Gangnam Style is veel te moeilijk. Hou het simpel en op de melodie van het refrein van Baby Shark. “Shi-O-Gai, doodoo dootadoodoo, Shi-O-Gai”Marcelinho04 schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:29Net als deze:Gerard Lopez schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:00Ik weet het allemaal nog niet met deze Japanner. Komt op mij toch vooral over als een show-guy
Kento Shiogai
Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Eh, it's Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Eh, it's Shiogai
O-o-o-o
Kento Shiogai
Dit is ban-waardigmschr schreef: ↑wo 04 sep 2024, 23:44Japanners zijn geen Koreanen en Gangnam Style is veel te moeilijk. Hou het simpel en op de melodie van het refrein van Baby Shark. “Shi-O-Gai, doodoo dootadoodoo, Shi-O-Gai”Marcelinho04 schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:29Net als deze:Gerard Lopez schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:00Ik weet het allemaal nog niet met deze Japanner. Komt op mij toch vooral over als een show-guy
Kento Shiogai
Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Eh, it's Shiogai
O-o-o-o-Kento Shiogai
Eh, it's Shiogai
O-o-o-o
Kento Shiogai
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Gewoon "KEN-TO-SHI-O-GAI JA LA LA LA LA" op de melodie van Jasper Cillessen
When Wilco talks, people listen!
- Marcelinho04
- Contacteer:
Gerard Lopez schreef: ↑do 05 sep 2024, 00:07Gewoon "KEN-TO-SHI-O-GAI JA LA LA LA LA" op de melodie van Jasper Cillessen
Klopt, bij nader inzien. Koki begreep ook niet direct dat het om hem ging met de "Tequila song".
Die klinkt ook beter op de Leiwakabessy melodie.
Haha.Gerard Lopez schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:09Op basis van z'n naam.DJTEEF! schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:04Op basis waarvan, in godsnaam?Gerard Lopez schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:00Ik weet het allemaal nog niet met deze Japanner. Komt op mij toch vooral over als een show-guy
Voel je je wel lekker?
Kut.
dat is toch precies wat ik probeer te zeggen.. voor een kind van 14 zou het zielig zijn.. voor shiogai een wel overwogen stap..Boer Janssen schreef: ↑wo 04 sep 2024, 23:19Hoezo zielig vinden? We moeten hem gewoon niet als een kind behandelen zoals sommigen hier lijken te doen. Hij is jong - maar een volwassen vent met een sterke persoonlijkheid. Dat heeft hij al lang laten zien.jallah schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:22sano is 20? come on! ik zeg niet dat hij er gelijk moet staan.. maar we hoeven hem toch niet zielig te vinden?beeros schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:49Hij is 19!!!!!jallah schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:36ag we moeten ook niet overdrijven.. 3 teamgenoten spreken zijn taal en helpen hem op weg.. en NEC doet er alles aan om hem zich thuis te laten voelen.. en dat werken valt ook wel mee als je werk voetballen is toch?vak Oost schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:30De jongen krijgt wel behoorlijk wat voor zijn kiezen, wonen en werken in een nieuw land en in een totaal andere cultuur,Henkiepenkie schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:17Super voor die jongen. Misschien is hij er toch wel veel eerder klaar voor dan dat we allemaal denken.
Hij heeft er zelf voor gekozen om zijn voorcontract in J1 met opleidingsplan universiteit voor de komende jaren te laten varen, omdat hij zich wilde ontwikkelen in Europa.
Dan moet ie wel ballen hebben. Maar nog steeds zal hij vast even de tijd nodig hebben en krijgen. Is niet zo vreemd, en al helemaal niet als je echt uit een heel andere cultuur komt. Maar hij komt er wel, voetballen kan ie in ieder geval zeker.
Dan moet ie wel ballen hebben. Maar nog steeds zal hij vast even de tijd nodig hebben en krijgen. Is niet zo vreemd, en al helemaal niet als je echt uit een heel andere cultuur komt. Maar hij komt er wel, voetballen kan ie in ieder geval zeker.
Neemt niet weg dat hij als 19 jarige, in een totaal vreemde omgeving komt. Volgens mij heeft hij zelf geen moeite met de stap, of zag die er geen hindernissen in. Anders maak je deze keuze niet. Maar dat hij even wat maanden moet wenen lijkt me niet meer dan normaal.jallah schreef: ↑do 05 sep 2024, 11:07dat is toch precies wat ik probeer te zeggen.. voor een kind van 14 zou het zielig zijn.. voor shiogai een wel overwogen stap..Boer Janssen schreef: ↑wo 04 sep 2024, 23:19Hoezo zielig vinden? We moeten hem gewoon niet als een kind behandelen zoals sommigen hier lijken te doen. Hij is jong - maar een volwassen vent met een sterke persoonlijkheid. Dat heeft hij al lang laten zien.jallah schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:22sano is 20? come on! ik zeg niet dat hij er gelijk moet staan.. maar we hoeven hem toch niet zielig te vinden?beeros schreef: ↑wo 04 sep 2024, 17:49Hij is 19!!!!!
af en toe verdrietig zijn van heimwee, ok, maar maandenlang wenen lijkt me toch ook weer overdrevenDRS schreef: ↑do 05 sep 2024, 13:38Neemt niet weg dat hij als 19 jarige, in een totaal vreemde omgeving komt. Volgens mij heeft hij zelf geen moeite met de stap, of zag die er geen hindernissen in. Anders maak je deze keuze niet. Maar dat hij even wat maanden moet wenen lijkt me niet meer dan normaal.jallah schreef: ↑do 05 sep 2024, 11:07dat is toch precies wat ik probeer te zeggen.. voor een kind van 14 zou het zielig zijn.. voor shiogai een wel overwogen stap..Boer Janssen schreef: ↑wo 04 sep 2024, 23:19Hoezo zielig vinden? We moeten hem gewoon niet als een kind behandelen zoals sommigen hier lijken te doen. Hij is jong - maar een volwassen vent met een sterke persoonlijkheid. Dat heeft hij al lang laten zien.
precies, gewoon de tijd geven. dat hij even moet wennen is niet raar..DRS schreef: ↑do 05 sep 2024, 13:38Neemt niet weg dat hij als 19 jarige, in een totaal vreemde omgeving komt. Volgens mij heeft hij zelf geen moeite met de stap, of zag die er geen hindernissen in. Anders maak je deze keuze niet. Maar dat hij even wat maanden moet wenen lijkt me niet meer dan normaal.jallah schreef: ↑do 05 sep 2024, 11:07dat is toch precies wat ik probeer te zeggen.. voor een kind van 14 zou het zielig zijn.. voor shiogai een wel overwogen stap..Boer Janssen schreef: ↑wo 04 sep 2024, 23:19Hoezo zielig vinden? We moeten hem gewoon niet als een kind behandelen zoals sommigen hier lijken te doen. Hij is jong - maar een volwassen vent met een sterke persoonlijkheid. Dat heeft hij al lang laten zien.
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Naast deze, https://youtu.be/GnY3Tj_uZZU?si=My42V5cKoTfgPKkZ, die de meeste al wel hebben gezien, nog wat andere filmpjes gevonden:
https://youtu.be/jdeEt3sGyFY?si=z652NcVn6ggp6iy6
https://youtu.be/yuDmaLGrYRM?si=ZXKBtQ-yCpiRwu_I
https://youtu.be/aaqQOxi050g?si=YtdiHKs7E91gmzIT
Snap wel dat Carlos zo enthousiast is, lekker voetballertje hoor, naast zijn uitstekende techniek, valt vooral zijn directheid naar de goal toe op.
https://youtu.be/jdeEt3sGyFY?si=z652NcVn6ggp6iy6
https://youtu.be/yuDmaLGrYRM?si=ZXKBtQ-yCpiRwu_I
https://youtu.be/aaqQOxi050g?si=YtdiHKs7E91gmzIT
Snap wel dat Carlos zo enthousiast is, lekker voetballertje hoor, naast zijn uitstekende techniek, valt vooral zijn directheid naar de goal toe op.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Werkvergunning is binnen. Hopelijk kunnen we hem tegen PSV voor het eerst aan het werk zien. Erg benieuwd!
Een waardeloze invalbeurt. Toen hij erin kwam, was het complete chaos bij NEC. Shiogai in de spits en hij verloor elk duel en Ogawa als spelverdeler. Iets wat Ogawa even goed kan als Shiogai in de spits. Mayi is een betere centrumspits dan Shiogai.
Op de boot ermee zeker? Dit geeft de burger moed.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
De waarde van een schemerlamp. Die waarschijnlijk beter als spits kan voetballen dan de Japanner.
Koki op 10 hadden we net zo goed Marquez rechtsbuiten kunnen zetten
Ik snapte er ook geen klote van
Je kon bij die kans juist zien dat hij wel degelijk potentie en kwaliteiten heeft. Maar blij toe dat mschr het niks vind, zal niet de eerste zijn die gaat uitblinken
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Vermoeiende troll is het