Thomas Ouwejan
-
- Contacteer:
Re: Thomas Ouwejan
Verdedigend verassend solide, aanvallend sterk en knap hoe hij zich ook staande hield toen hij linksback moest spelen tegen die Rodriguez.
Zeker. Ik hield wel m’n hart vast want hij zag er aan het einde (of eigenlijk al na 10 minuten) uit alsof hij 12 marathons had gelopenNijmegen0413 schreef: ↑za 15 mar 2025, 19:10Verdedigend verassend solide, aanvallend sterk en knap hoe hij zich ook staande hield toen hij linksback moest spelen tegen die Rodriguez.
Dat komt omdat hij de ganze wedstrijd lang die Niels Fleuren award moest meeslepen.Ayub schreef: ↑za 15 mar 2025, 19:11Zeker. Ik hield wel m’n hart vast want hij zag er aan het einde (of eigenlijk al na 10 minuten) uit alsof hij 12 marathons had gelopenNijmegen0413 schreef: ↑za 15 mar 2025, 19:10Verdedigend verassend solide, aanvallend sterk en knap hoe hij zich ook staande hield toen hij linksback moest spelen tegen die Rodriguez.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Kijk zojuist nog even de samenvatting terug. Ouwejan toch wel betrokken bij heel veel aanvallen en verdedigend ook goed. Mag van mij op deze positie blijven staan hoor. Volgend jaar een kopsterke spits en Ouwejan geeft een assist of 10 per jaar
Die kopsterke spits hebben we al.
-
- Contacteer:
Hij vulde het prima in. Maar uiteindelijk wil je wel gewoon een echte buitenspeler linksvoor hebben. Met Ouwejan voorin ben je natuurlijk enorm voorspelbaar.
In een verkapte 4-4-2 is het prima!Henkiepenkie schreef: ↑di 18 mar 2025, 10:26Hij vulde het prima in. Maar uiteindelijk wil je wel gewoon een echte buitenspeler linksvoor hebben. Met Ouwejan voorin ben je natuurlijk enorm voorspelbaar.
Geweldige assist, voor de balans gewoon prima om hem op die linkerflank neer te zetten.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
En dat met zijn verkeerde been. Voor de rest niet veel gezien. Zijn corners waren weleens beter geweest.
いつでも戦える
Was duidelijk extra gemotiveerd tegen zijn oude club
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
Wat kon Ouwejan nu net met deze kans gebeuren, nu mis. Met rechts misschien ook, maar probeer anders gewoon eens. Was echt hele goede kans, zonde.
- De Kletskop
- Contacteer:
Wat een drama deze man.
Ik zie tot mijn verbazing dat hij pas 28 jaar oud is, terwijl zijn houterige dynamiek, traagheid en uitgebluste indruk mij de indruk gaf dat hij 38 was en aan het afbouwen was.
Had er ook veel meer van verwacht , heeft niet voor de minste clubs gespeeld
-
- Contacteer:
Laten we aub stoppen met Ouwejan als linksbuiten. Het wordt er alleen maar nog statischer door
Kom je in scoringspositie en blijkt dat je alleen maar links benig bent.
Kom op man je bent een prof.
Ook afscheid van nemen
Kom op man je bent een prof.
Ook afscheid van nemen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
-
- Contacteer:
Slechtste aanwinst sinds tijden
-
- Contacteer:
Hier kan Schreuder he-le-maal niks mee volgend jaar.
Poeh, zeg dat wel. Ziet er vanaf minuut 1 doodvermoeid uit. Dat haar van hem kan ook totaal niet trouwens.
Zijn interviewtje na de wedstrijd zegt alles over deze ploeg. Laconiek , gemakzuchtig en dat in combinatie met zelfoverschatting is gewoon bloedlink, en al helemaal als je trainer doodleuk zegt dat de spelers er vandaag alles aan hebben gedaan.
De trainer spoort niet.