Zijn loopvermogen is gering en hij is traag. Lijkt me dus ongeschikt als wingback. Zijn positie is de bank.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:57Dus hij moet als linkerwingback spelen.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:20Ik vind het eerlijk gezegd een prima speler. Zijn voorzetten en corners zijn voortreffelijk. Hij kan echt van waarde zijn, maar je moet hem dan wel op de juiste manier gebruiken. En dat is tot nu toe niet gelukt.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:49Ouwejan is geen verdediger. Je moet bijna wel een nieuwe formatie aan meten als je hem wilt laten excelleren.bertje schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:36En toch heeft het meer punten opgeleverd dan gekost. Dat probleem begin ik een beetje met Önal te krijgen. Dat was eigenlijk je gevaarlijkste man, tot het moment dat hij de trekker moet overhalen. Die jongen moet echt snel een goal maken en hopelijk is dan de schroom er vanaf, want volgens mij voetbalt hij vooral tegen zichzelf..Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:27Je ziet het goed. Een geweldige trap, maar qua handelingssnelheid, snelheid, duelkracht en creativiteit een slap aftreksel van Verdonk.LH7 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:16Wat vinden jullie van Ouwejan tot nu toe? Het valt mij niet bepaald mee... Je kan hem er bijna niet afhalen omdat hij zon goede trap heeft dat elke corner of vrije bal gevaarlijk is, maar ik vind hem in open spel echt minder dan Verdonk. Is niet snel, heeft veel overtredingen nodig en vind bijna nooit een oplossing vooruit. Of zie ik het verkeerd?
Had natuurlijk ook 2 assist moeten hebben gisteren. Verder waren zijn kansen niet zo makkelijk. Bij de eerste komt hij schuin voor de goal uit en had hij (wat hij zelf ook al zei) de keeper moeten passeren. De tweede was vooral pure klasse dat er überhaupt een kans uit voort kwam. Doordat de bal ietwat onder hem bleef liggen werd het geen krachtig schot. Meijer kennende zal hij Onal vanaf nu wel weer op rechts opstellen.
Thomas Ouwejan
Re: Thomas Ouwejan
Je hebt echt een nieuwe pispaal he.... kan je niet ook de positieve dingen zien?mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:08Zijn loopvermogen is gering en hij is traag. Lijkt me dus ongeschikt als wingback. Zijn positie is de bank.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:57Dus hij moet als linkerwingback spelen.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:20Ik vind het eerlijk gezegd een prima speler. Zijn voorzetten en corners zijn voortreffelijk. Hij kan echt van waarde zijn, maar je moet hem dan wel op de juiste manier gebruiken. En dat is tot nu toe niet gelukt.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:49Ouwejan is geen verdediger. Je moet bijna wel een nieuwe formatie aan meten als je hem wilt laten excelleren.bertje schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:36En toch heeft het meer punten opgeleverd dan gekost. Dat probleem begin ik een beetje met Önal te krijgen. Dat was eigenlijk je gevaarlijkste man, tot het moment dat hij de trekker moet overhalen. Die jongen moet echt snel een goal maken en hopelijk is dan de schroom er vanaf, want volgens mij voetbalt hij vooral tegen zichzelf..Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:27
Je ziet het goed. Een geweldige trap, maar qua handelingssnelheid, snelheid, duelkracht en creativiteit een slap aftreksel van Verdonk.
Had natuurlijk ook 2 assist moeten hebben gisteren. Verder waren zijn kansen niet zo makkelijk. Bij de eerste komt hij schuin voor de goal uit en had hij (wat hij zelf ook al zei) de keeper moeten passeren. De tweede was vooral pure klasse dat er überhaupt een kans uit voort kwam. Doordat de bal ietwat onder hem bleef liggen werd het geen krachtig schot. Meijer kennende zal hij Onal vanaf nu wel weer op rechts opstellen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Fout!mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:08Zijn loopvermogen is gering en hij is traag. Lijkt me dus ongeschikt als wingback. Zijn positie is de bank.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:57Dus hij moet als linkerwingback spelen.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:20Ik vind het eerlijk gezegd een prima speler. Zijn voorzetten en corners zijn voortreffelijk. Hij kan echt van waarde zijn, maar je moet hem dan wel op de juiste manier gebruiken. En dat is tot nu toe niet gelukt.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:49Ouwejan is geen verdediger. Je moet bijna wel een nieuwe formatie aan meten als je hem wilt laten excelleren.bertje schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:36En toch heeft het meer punten opgeleverd dan gekost. Dat probleem begin ik een beetje met Önal te krijgen. Dat was eigenlijk je gevaarlijkste man, tot het moment dat hij de trekker moet overhalen. Die jongen moet echt snel een goal maken en hopelijk is dan de schroom er vanaf, want volgens mij voetbalt hij vooral tegen zichzelf..Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:27
Je ziet het goed. Een geweldige trap, maar qua handelingssnelheid, snelheid, duelkracht en creativiteit een slap aftreksel van Verdonk.
Een wingback hoeft niet perse 100m per aanval te maken.
Posteer hem hoger, en hij kan met zijn (vroege) voorzet enorm veel gevaar stichten. Daar hoeft hij geen sprint voor af te leggen.
Liever niet zelfs.
Hij heeft een goeie trap. Helaas voor hem spelen we geen American football.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:21Je hebt echt een nieuwe pispaal he.... kan je niet ook de positieve dingen zien?mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:08Zijn loopvermogen is gering en hij is traag. Lijkt me dus ongeschikt als wingback. Zijn positie is de bank.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:57Dus hij moet als linkerwingback spelen.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:20Ik vind het eerlijk gezegd een prima speler. Zijn voorzetten en corners zijn voortreffelijk. Hij kan echt van waarde zijn, maar je moet hem dan wel op de juiste manier gebruiken. En dat is tot nu toe niet gelukt.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:49Ouwejan is geen verdediger. Je moet bijna wel een nieuwe formatie aan meten als je hem wilt laten excelleren.bertje schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:36
En toch heeft het meer punten opgeleverd dan gekost. Dat probleem begin ik een beetje met Önal te krijgen. Dat was eigenlijk je gevaarlijkste man, tot het moment dat hij de trekker moet overhalen. Die jongen moet echt snel een goal maken en hopelijk is dan de schroom er vanaf, want volgens mij voetbalt hij vooral tegen zichzelf..
- Bottendaal
- Contacteer:
Gelukkig voor hem spelen we soccer. Meeste assists van de selectie…mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:43Hij heeft een goeie trap. Helaas voor hem spelen we geen American football.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:21Je hebt echt een nieuwe pispaal he.... kan je niet ook de positieve dingen zien?mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:08Zijn loopvermogen is gering en hij is traag. Lijkt me dus ongeschikt als wingback. Zijn positie is de bank.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:57Dus hij moet als linkerwingback spelen.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:20Ik vind het eerlijk gezegd een prima speler. Zijn voorzetten en corners zijn voortreffelijk. Hij kan echt van waarde zijn, maar je moet hem dan wel op de juiste manier gebruiken. En dat is tot nu toe niet gelukt.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:49
Ouwejan is geen verdediger. Je moet bijna wel een nieuwe formatie aan meten als je hem wilt laten excelleren.
Spelers moet je goed gebruiken....mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:43Hij heeft een goeie trap. Helaas voor hem spelen we geen American football.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:21Je hebt echt een nieuwe pispaal he.... kan je niet ook de positieve dingen zien?mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:08Zijn loopvermogen is gering en hij is traag. Lijkt me dus ongeschikt als wingback. Zijn positie is de bank.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:57Dus hij moet als linkerwingback spelen.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 17:20Ik vind het eerlijk gezegd een prima speler. Zijn voorzetten en corners zijn voortreffelijk. Hij kan echt van waarde zijn, maar je moet hem dan wel op de juiste manier gebruiken. En dat is tot nu toe niet gelukt.Nijmegen0413 schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:49
Ouwejan is geen verdediger. Je moet bijna wel een nieuwe formatie aan meten als je hem wilt laten excelleren.
Wil je dat woord niet gebruiken op dit forum. De sport heet voetbal, ofwel Football. Dat de Amerikanen zo idioot zijn een spel waarbij amper de bal geraakt wordt met de voet die naam te geven en dus een andere naam zoeken voor het echte footbal.... houdt niet in dat we daarin mee moeten gaan.Bottendaal schreef: ↑za 26 okt 2024, 23:00Gelukkig voor hem spelen we soccer. Meeste assists van de selectie…mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:43Hij heeft een goeie trap. Helaas voor hem spelen we geen American football.Polleke schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:21Je hebt echt een nieuwe pispaal he.... kan je niet ook de positieve dingen zien?mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:08Zijn loopvermogen is gering en hij is traag. Lijkt me dus ongeschikt als wingback. Zijn positie is de bank.
De sport heet voetbal, op zijn Engels Football..... landen die het 'soccer' noemen hebben 0% met deze sport.
- Bottendaal
- Contacteer:
Is de reactie op mschr was dat het enige juiste woord!Polleke schreef: ↑zo 27 okt 2024, 00:54Wil je dat woord niet gebruiken op dit forum. De sport heet voetbal, ofwel Football. Dat de Amerikanen zo idioot zijn een spel waarbij amper de bal geraakt wordt met de voet die naam te geven en dus een andere naam zoeken voor het echte footbal.... houdt niet in dat we daarin mee moeten gaan.Bottendaal schreef: ↑za 26 okt 2024, 23:00Gelukkig voor hem spelen we soccer. Meeste assists van de selectie…mschr schreef: ↑za 26 okt 2024, 22:43Hij heeft een goeie trap. Helaas voor hem spelen we geen American football.
De sport heet voetbal, op zijn Engels Football..... landen die het 'soccer' noemen hebben 0% met deze sport.
Die mag dus voorlopig naar de bank. Met Verdonk heb je veel meer snelheid en voetbal in je elftal. Leuk die trap maar daar bereik je niets mee.
Wat was hij slecht en traag. Snap wel dat 2e/3e klasser Schalke hem liet gaan.
Wij moeten geen 2. en 3. bundesliga spelers meer halen, die tijd hebben gehad.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Bottendaal
- Contacteer:
Johnny schreef: ↑wo 30 okt 2024, 04:17Die mag dus voorlopig naar de bank. Met Verdonk heb je veel meer snelheid en voetbal in je elftal. Leuk die trap maar daar bereik je niets mee.
Nee, laten we geen kansen creëeren…
Bewijs is geleverd tegen PEC. Met Verdonk kwam er meer strijd in het team en meer kansen. Zeker zijn samenwerking met Önal is goed.Bottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 21:58Johnny schreef: ↑wo 30 okt 2024, 04:17Die mag dus voorlopig naar de bank. Met Verdonk heb je veel meer snelheid en voetbal in je elftal. Leuk die trap maar daar bereik je niets mee.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Bottendaal
- Contacteer:
Maar kansen creëeren bereik je niks mee??Johnny schreef: ↑vr 01 nov 2024, 22:34Bewijs is geleverd tegen PEC. Met Verdonk kwam er meer strijd in het team en meer kansen. Zeker zijn samenwerking met Önal is goed.Bottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 21:58Johnny schreef: ↑wo 30 okt 2024, 04:17Die mag dus voorlopig naar de bank. Met Verdonk heb je veel meer snelheid en voetbal in je elftal. Leuk die trap maar daar bereik je niets mee.
-
- Contacteer:
Ouwejan zijn trap is een wapen.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 00:01Maar kansen creëeren bereik je niks mee??Johnny schreef: ↑vr 01 nov 2024, 22:34Bewijs is geleverd tegen PEC. Met Verdonk kwam er meer strijd in het team en meer kansen. Zeker zijn samenwerking met Önal is goed.Bottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 21:58Johnny schreef: ↑wo 30 okt 2024, 04:17Die mag dus voorlopig naar de bank. Met Verdonk heb je veel meer snelheid en voetbal in je elftal. Leuk die trap maar daar bereik je niets mee.
Echter vindt ik de onverzettelijkheid, duelkracht, voorwaartse passing en snelheid die Verdonk brengt ook een groot wapen. Ik zou Verdonk opstellen als ik moet kiezen.
In de eerste wedstrijd tegen PEC gaf Ouwejan de assist op Rober voor de 1-0 en speelde Verdonk een draak van een wedstrijd.......Johnny schreef: ↑vr 01 nov 2024, 22:34Bewijs is geleverd tegen PEC. Met Verdonk kwam er meer strijd in het team en meer kansen. Zeker zijn samenwerking met Önal is goed.Bottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 21:58Johnny schreef: ↑wo 30 okt 2024, 04:17Die mag dus voorlopig naar de bank. Met Verdonk heb je veel meer snelheid en voetbal in je elftal. Leuk die trap maar daar bereik je niets mee.
Daarmee zeg ik niet dat ik Ouwejan in de basis wil, maar het geeft wel aan hoe onzinnig jouw redenering is met je "het bewijs is geleverd tegen PEC".
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Ik ook naast SandlerNijmegen0413 schreef: ↑za 02 nov 2024, 00:08Ouwejan zijn trap is een wapen.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 00:01Maar kansen creëeren bereik je niks mee??Johnny schreef: ↑vr 01 nov 2024, 22:34Bewijs is geleverd tegen PEC. Met Verdonk kwam er meer strijd in het team en meer kansen. Zeker zijn samenwerking met Önal is goed.Bottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 21:58Johnny schreef: ↑wo 30 okt 2024, 04:17Die mag dus voorlopig naar de bank. Met Verdonk heb je veel meer snelheid en voetbal in je elftal. Leuk die trap maar daar bereik je niets mee.
Echter vindt ik de onverzettelijkheid, duelkracht, voorwaartse passing en snelheid die Verdonk brengt ook een groot wapen. Ik zou Verdonk opstellen als ik moet kiezen.
Welja, een matige kopper en een niet-kopper centraal achterin. Wil je zo graag degraderen?
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat gaat met deze opstelling misschien volgend seizoen lukken.
- Bottendaal
- Contacteer:
En bedankt, we kunnen volgend seizoen dus schriftelijk afdoen…mschr schreef: ↑za 02 nov 2024, 15:57Dat gaat met deze opstelling misschien volgend seizoen lukken.